Рішення
від 19.07.2018 по справі 809/847/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" липня 2018 р. справа № 809/847/18

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Грицюка П.П.,

при секретарі Ткачук І.М.,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Аліна і К ЛТД" до виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача фізичні особи - підприємці: ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 про визнання протиправним та скасування рішення № 49 від 27.02.2018 року, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аліна і К ЛТД" (далі-позивач) звернулося в суд з адміністративним позовом до ОСОБА_3 міської ради (далі-відповідач), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача фізичні особи - підприємці: ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 про визнання протиправним та скасування рішення №49 від 27.02.2018 року.

Позовні вимоги мотивовані тим, що прийнявши рішення № 49 від 27.02.2018 року Про втрату чинності рішення виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради від 26.07.2011 року №244 відповідачем допущено порушення вимог статті 19 Конституції України, статті 28 Закону України Про оренду землі та Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності , затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244. Приймаючи рішення № 49 відповідачем не враховано, що договір оренди землі від 22.06.2005 року, яким ОСОБА_3 міською радою надано в оренду ТОВ Аліна і К ЛТД земельну ділянку по вул. В'ячеслава Чорновола 26, м. Коломия, на якій розміщено 4 кіоски, на час прийняття оскаржуваного рішення був чинним, а тому рішення № 49 від 27.02.2018 року є протиправним та підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 21.05.2018 року відкрито провадження у дані справі та зазначено, що її розгляд здійснюватиметься за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в порядку визначеному статтею 262 КАС України (а.с. 1-2).

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, що надійшов на адресу суду 11.06.2018 року, в якому проти заявлених позовних вимог заперечив з підстав, наведених у відзиві, який міститься в матеріалах справи (а.с.61-63). Зокрема, відповідач зазначив, що рішення № 49 від 27.02.2018 року прийнято виконавчим комітетом ОСОБА_3 міської ради, міська рада спірне рішення не приймала. Враховуючи те, що рішення прийняте виконавчим комітетом, а не міською радою відповідач просив відмовити в задоволенні позовної заяви.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.07.2018 року призначено судовий розгляд справи (а.с. 72-73).

16.07.2018 року ухвалою суду замінено відповідача ОСОБА_3 міську раду належним відповідачем виконавчим комітетом ОСОБА_3 міської ради (а.с. 139-140).

Представник позивача в судовому засіданні підтримав вимоги позову та просив його задовольнити, пояснивши в судовому засіданні, що виконавчий комітет ОСОБА_3 міської ради безпідставно прийняв рішення № 49 від 27.02.2018 року.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечила проти задоволення позовних вимог та просила відмовити в задоволенні позову, мотивувавши тим, що виконавчий комітет ОСОБА_3 міської ради діяв в межах повноважень наданих їй Конституцією України та Закону України Про місцеве самоврядування .

Треті особи в судове засідання не з'явились, хоча про дату час та місце судового розгляду повідомлялись належним чином.

Вислухавши пояснення всіх учасників справи, дослідивши в судовому засіданні матеріали справи суд встановив наступне.

ОСОБА_3 міська рада 28.09.2004 року прийняла рішення за № 1124 про надання земельної ділянки в оренду по вул. Чорновола, 26 ТОВ "Аліна і К ЛТД" та іншим співвласникам в довготермінову оренду на 50 років земельну ділянку загальною площею 4242 кв.м. (0,4242 га), для комерційного використання - обслуговування торгового комплексу Водолій за рахунок земель міської ради з оплатою орендної плати в розмірі згідно Положення Про ставки, порядок визначення та сплати орендної плати за землі комунальної власності територіальної громади м. Коломиї . Зобов'язано вказаних осіб укласти з ОСОБА_3 міською радою договори оренди земельної ділянки (а.с. 24).

Рішенням за № 1623 від 02.06.2005 року внесено зміни та доповнення до рішення міської ради № 1124 від 28.09.2004 року, внесено зміни в п. 1 та в п. 2 рішення міської ради: 1. Надано довготермінову оренду на 50 років земельну ділянку загальною площею 4242 кв.м. (0,4242 га), для комерційного використання - обслуговування торгового комплексу Водолій за рахунок земель міської ради з оплатою орендної плати в розмірі згідно Положення Про ставки, порядок визначення та сплати орендної плати за землі комунальної власності територіальної громади м. Коломиї ; 2. Зобов'язано ТОВ Аліна і К ЛТД у місячний термін укласти з ОСОБА_3 міською радою договір оренди земельної ділянки та попередити, що у разі не укладення договору оренди у місячний термін з дня отримання рішення, дане рішення втрачає силу. Доповнено рішення № 1124 п. 3, яке викладено в такій редакції: зобов'язано ТОВ Аліна і К ЛТД за вимогою співвласників торгового комплексу Водолій укладати договори суборенди земельних ділянок (а.с. 25).

22 червня 2005 між ОСОБА_3 міською радою Івано-Франківської області (орендодавець) та товариством з обмеженою відповідальністю "Аліна і К ЛТД" (орендар) укладено договір оренди землі (далі - Договір), зареєстрований у Коломийському міському відділі Івано-Франківської регіональної філії ДЗК 27.07.2005 за № 040529700092 (а.с. 26-27).

Відповідно до п. 1, п. 8 Договору об"єктом оренди є земельна ділянка площею 4242 кв.м. на вул. Чорновола, 26 в м. Коломия, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 788520,01 грн, цільове призначення земельної ділянки: обслуговування торгового комплексу "Водолій" (а.с. 26-27).

Листом за № 4/05-1 товариство з обмеженою відповідальністю Аліна і К ЛТД направила виготовлену ОСОБА_3 проектною організацією Ательє архітектури проектну документацію, для надання ОСОБА_3 міською радою дозволу на встановлення малих архітектурних форм (а.с. 28-34).

26.07.2011 року виконавчим комітетом ОСОБА_3 міської ради прийнято рішення за № 244, яким надано дозвіл товариству з обмеженою відповідальністю "Аліна і К ЛТД" на розміщення малих архітектурних форм (4 шт.) - торгових кіосків площею по 7,43 кв. м. на орендованій земельній ділянці по вул. В.Чорновола, 26 (при умові знесення існуючих торгових палаток) (а.с. 14).

27.02.2018 року виконавчий комітет ОСОБА_3 міської ради прийняв рішення № 49 про втрату чинності рішення виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради від 26.07.2011 року № 244 Про надання дозволу на розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Коломиї , яке прийняте відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, Закону України Про благоустрій населених пунктів , Закону України про регулювання містобудівної діяльності , відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна, керуючись Законом України Про місцеве самоврядування в Україні (а.с. 15).

Позивач вважає рішення виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради № 49 від 27.02.2018 року протиправним та таким, що підлягає скасування, а тому звернувся до суду.

Із змісту ст. 19 Конституції України вбачається, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Гарантоване державою місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи і передбачає правову, організаційну та матеріально-фінансову самостійність, яка має певні конституційно-правові межі.

Такі ж положення закріплені у статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, яка встановлює, що головні повноваження і функції органів місцевого самоврядування визначаються Конституцією або законом; органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене із сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу; повноваження, якими наділяються органи місцевого самоврядування, як правило, мають бути повними і виключними.

Відповідно до ст. 42 Конституції України, кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

Приписами ст. 11 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.

Відповідно до ч. 1 ст. 51 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

Згідно з ст. 52 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті ради наділений наступними повноваженнями: 1. Виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради. 2. Виконавчий комітет ради: 1) попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради; 2) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників; 3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб. 3. Сільська, селищна, міська рада може прийняти рішення про розмежування повноважень між її виконавчим комітетом, відділами, управліннями, іншими виконавчими органами ради та сільським, селищним, міським головою в межах повноважень, наданих цим Законом виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

У відповідності до ч. 6 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.

В судовому засіданні представник відповідача повідомила, що підставою прийняття виконавчим комітетом рішення № 49 була необхідність впорядкування розміщених тимчасових споруд згідно Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Мінрегіону від 21.10.2011 року № 244, що підтверджено витягом із Протоколу засідання виконавчого комітету № 2 від 27.02.2018 року (а.с. 154-156).

Порядок, розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності № 244, визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності. Згідно пункту 1.3. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Пунктом 2.35. Порядку № 244, передбачено, що документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.

Судом встановлено, що технічна документація щодо встановлення ТОВ Аліна і К ЛТД на орендованій земельній ділянці по вул. Чорновола, 26, м. Коломия, чотирьох торгових кіосків, видана до затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, оскільки 16.05.2011 року позивач звернувся з листом за № 4/05-1 для надання дозволу на встановлення малих архітектурних форм на орендованій земельній ділянці та додав виготовлену проектну документацію (а.с. 28).

Враховуючи вищенаведене та те, що позивач виготовив проектну документацію до набрання чинності Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Мінрегіону від 21.10.2011 року № 244, у відповідності до п. 2.35. вказаного Порядку, проектна документація дійсна до закінчення її терміну дії.

В Україні визнається і діє принцип верховенства права, Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (стаття 8 Конституції України).

За загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно-правовому акті.

При цьому, слід зазначити, що рішення виконавчого комітету № 244 від 26.07.2011 року прийняте на підставі Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2009 р. N 982, який втратив чинність 06.06.2011 року. При цьому, прийняття 21.10.2011 року Порядку N 244 не може бути підставою для скасування рішення виконавчого комітету.

Крім того, слід зазначити, що частинами 9, 10 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Системний аналіз наведених положень Конституції і законів України дає підстави вважати, що за органами місцевого самоврядування законодавець закріпив право на зміну та скасування власних рішень. Таке право випливає із конституційного повноваження органів місцевого самоврядування самостійно вирішувати питання місцевого значення шляхом прийняття рішень, що є обов'язковими до виконання на відповідній території, оскільки вони є суб'єктами правотворчості, яка передбачає право формування приписів, їх зміну, доповнення чи скасування.

Водночас у статті 3 Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність.

Цей принцип знайшов своє відображення у статті 74 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , згідно з якою органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами.

Окрім цього, в Рішенні від 16.04.2009 № 7-рп/2009, в справі за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень частини 2 статті 19, статті 144 Конституції України, статті 25, частини 14 статті 46, частин 1, 10 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні Конституційний Суд України вказав, що органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є гарантією стабільності суспільних відносин між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення.

При цьому, ненормативні правові акти місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вони вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, а тому не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.

Таким чином, стосовно скасування актів органів місцевого самоврядування Конституційним судом України закріплено кілька правових позицій, застосування яких, як випливає зі змісту рішення КСУ, пов'язується з юридичними ознаками акта органу місцевого самоврядування та підставами його скасування.

Так, за загальним правилом, органи місцевого самоврядування мають право приймати рішення, вносити до них зміни та скасовувати їх на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України, керуючись у своїй діяльності ними та актами Президента України, Кабінету Міністрів України. Орган місцевого самоврядування вправі за власною ініціативою або ініціативою інших заінтересованих осіб змінити чи скасувати прийнятий ним правовий акт (у тому числі і з мотивів невідповідності Конституції чи законам України).

Органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення.

Також, у разі, якщо ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування і вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, то вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.

Крім того, слід зазначити, що виконавчий комітет ОСОБА_3 міської ради, скасовуючи рішення виконавчого комітету від 26.07.2011 року № 244, вказав, що рішення № 49 прийняте у відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна, в якій вказано, що станом на 21.02.2018 року внесено запис про те, що договір оренди землі № Д-433 від 22.06.2005 року, терміном дії на 50 років, на земельну ділянку загальною площею 4242, 00 кв.м. речове право припинено на підставі рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 10.10.2017 року у справі № 909/815/16 (а.с. 10-108).

Судом встановлено, що станом на 21.02.2018 року рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 10.10.2017 року у справі № 909/815/16 не набрало законної сили, оскільки оскаржено в апеляційному порядку. Постановою Львівського апеляційного Господарського суду від 21.03.2018 року у справі № 909/815/16 апеляційну скаргу залишено без задоволення, а рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 10.10.2017 року у справі № 909/815/16 без змін (а.с. 18-22). Постановою Верховного суду України від 26.06.2018 року касаційну скаргу ТОВ Аліна і К ЛТД задоволено, рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 10.10.2017 року та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 29.03.2018 року у справі № 909/815/16 скасовано. Справу № 909/815/16 передано на новий розгляд (а.с. 133-137).

З урахуванням викладеного та положень Закону Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що виконавчий комітет коломийської міської ради не діяв відповідно до своїх повноважень, а прийняте рішення № 49 від 27.02.2018 року "Про втрату чинності рішення виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради від 26.07.2011 року № 244 "Про надання дозволу на розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Коломиї" - протиправне.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи те, що відповідачем не доведені обставини правомірності свого рішення, не вказані конкретні підстави скасування рішення виконавчого комітету №244 не визначено які саме Закони України, були порушені, суд вважає, що позовні вимоги необхідно задовольнити у повному обсязі.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення № 49 від 27.02.2018 року виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради "Про втрату чинності рішення виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради від 26.07.2011 року № 244 "Про надання дозволу на розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Коломиї".

Стягнути з ОСОБА_3 міської ради за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Аліна і К ЛТД" судовий збір у розмірі 1762 (тисячу сімсот шістдесят дві) гривні 00 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аліна і К ЛТД" (код ЄДРПОУ 20540744), вул. В. Чорновола, 26, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78200;

ОСОБА_3 міська рада (код ЄДРПОУ 04054334), вул. Грушевського, 1, м. Коломия, Івано-Франківська область,78200.

Суддя /підпис/ ОСОБА_7

Рішення складене в повному обсязі 25 липня 2018 р.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.07.2018
Оприлюднено26.07.2018
Номер документу75481671
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/847/18

Постанова від 23.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 22.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 18.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 30.08.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 30.08.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Рішення від 19.07.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Рішення від 19.07.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 16.07.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 05.07.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні