Ухвала
від 30.07.2018 по справі 202/4204/18
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/4204/18

Провадження № 1-кс/202/3387/2018

УХВАЛА

Іменем України

30 липня 2018 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотанняпрокурора Дніпропетровськоїмісцевої прокуратури№ 1 ОСОБА_3 ,про тимчасовийдоступ доречей ідокументів,-

ВСТАНОВИВ:

До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно клопотання в провадженні СВ Індустріального ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42017042630000057 від 24.05.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України.

Прокурор зазначив, що досудовим розслідуванням встановлено, що в період з 17.03.2017 року до 31.08.2017 року посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), зловживаючи своїм службовим становищем, на підставі взаємовідносин з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), шляхом низки безтоварних фінансових операцій, привласнили бюджетні кошти за придбання бітуму БНД 70/100 та палива пічного, який насправді не придбали, чим завдали збитки державі у великих розмірах.

Також встановлено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до типового договору, укладеного з бюджетною установою « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (далі САД), виступає підрядником робіт та здійснює розрахунки з постачальниками товарів та послуг, які використовуються при виконанні таких робіт, лише після перерахування бюджетних грошових коштів на свій розрахунковий рахунок. У подальшому ж отримані від бюджетної установи ( ІНФОРМАЦІЯ_5 ) кошти перераховувались на рахунки постачальників робіт та послуг, зокрема на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а в подальшому, вже від постачальників на рахунки ряду підприємств, зокрема і з ознаками фіктивності, чим безпідставно і формувався податковий кредит з ПДВ та вчинялись дії з привласнення державних коштів з метою їх конвертації, легалізації та розтрати.

Так, протягом 2017 року на підставі укладених договорів №16/11/16ДО від 16.11.2016 року, №03-04/17 від 03.04.2017 року та №07-06/17 від 07.06.2017 року, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (покупець) мало взаємовідносини з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (постачальник) щодо постачання нафтопродуктів.

Згідно умов договорів, поставка товару лише на підставі узгоджених специфікацій до зазначених договорів здійснювалась вантажоодержувачу, тобто на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » або філії даного підприємства.

Загалом, відповідно до вилучених в ході обшуку від 26.09.2017 року на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » видаткових накладних та товарно-транспортних накладних за наведеними взаємовідносинами, в період з 17.03.2017 року до 31.08.2017 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на адресу філій ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснено 49 поставок товару (нафтопродуктів).

Відповідно до інформації, яка міститься в отриманих в ході проведення обшуку від 26.09.2017 року документах, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » начебто здійснювало поставку нафтопродуктів на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » шляхом взаємовідносин з рядом підприємств, з якими фактично документально оформили безтоварні операції з придбання бітуму БНД 70/100 та палива пічного.

Такими підприємствами вантажовідправниками у відповідних ТТН зазначено: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_10 ).

Встановлено і наступні у ланцюгу СПД, які начебто поставляли товар для вантажовідправників: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ ТГ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_14 ).

Автоперевізниками вантажу у вказаних товарно-транспортних накладних (далі ТТН) зазначено ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_15 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_11 ), які начебто здійснювали перевезення вантажу із залученням наступних автомобілів та причепів/напівпричепів: вантажний автомобіль Freightliner Columbia, вантажний автомобіль Renault Premium 420, вантажний автомобіль «DAF»; вантажний причеп/напівпричіп ППЦ 28, вантажний причеп/напівпричіп, НОМЕР_16 , вантажний причеп/напівпричіп, GOFA, вантажний причеп/напівпричіп, КРД НОМЕР_17 .

Так, факт прийняття вантажу та факт його здачі, у вказаних накладних засвідчено підписами водіїв з відтисками печатки перевізника.

Разом з тим, встановлено та допитано як свідка директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », яка показала, що ніякого відношення до вказаного підприємства не має, посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » ніколи не займала та ніякі документи від імені вказаного підприємства не підписувала.

Також встановлено та допитано в якості свідків водія ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , анкетні дані яких зазначено в вищенаведених ТТН. Вказані особи показали, що до Вінницької області ніколи нафтопродукти не перевозили та взагалі не керували зазначеними автомобілями. Підписи, які міститься на товарно-транспортних накладних з перевезення нафтопродуктів на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », їм не належать.

Допитаний як свідок власник автомобілям Freightliner Columbia, д.н.з. НОМЕР_18 , ОСОБА_7 показала, що вказаний автомобіль ніколи не використовувався нею для перевезення нафтопродуктів. В оренду ФОП ОСОБА_4 не передавався та взагалі таку особу вона не знає.

Під час досудового розслідування встановлено та допитано в якості свідків керівників деяких підприємств вантажовідправників, зокрема ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », які також показали, що ніякого відношення до вказаного підприємства вони не мають, діяльність не ведуть, ніякі документи від імені вказаних підприємств не підписували.

Крім того встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » зареєстровано 26.12.2016 року у АДРЕСА_1 . Керівником вказаного підприємства значиться ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_19 , ІПН НОМЕР_19 , підпис якої, як директора підприємства та відтиск печатки такого підприємства, начебто було посвідчено приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_9 , та яка зверталась до банківських установ для відкриття рахунків. В подальшому саме на розрахункові рахунки, відкриті ОСОБА_8 , зокрема в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », перераховувались грошові кошти від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за начебто поставлені нафтопродукти.

Разом з тим встановлено, що на момент реєстрації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та звернення до ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ОСОБА_8 на території України не перебувала, що підтверджується відповідною інформацією з Координаційного центру м. Краматорськ Донецької області при Штабі АТО.

Допитаний в якості свідка приватний нотаріус ОСОБА_9 показала, що нотаріальне посвідчення підпису ОСОБА_8 та відтиску печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » вона не здійснювала. Під реєстраційним номером нотаріальної дії, який міститься на відповідній картці із зразками підпису ОСОБА_10 , зареєстровано іншу нотаріальну дію.

Крім того, аналізом податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » встановлено, що дані підприємства фактично не могли поставити нафтопродукти у зазначений час, так як має місце факт невідповідності реалізованого та придбаного товару, відсутність умов для досягнення результатів відповідної підприємницької та економічної діяльності в силу відсутності управлінського та технічного персоналу, оборотних коштів, виробничих потужностей, складських приміщень, транспортних засобів при значних обсягах реалізації товарів/робіт/послуг. Так встановлено, що підприємства нереального сектору економіки документально оформлювали операції з придбання алкогольних напоїв, сигарет, риба, м`ясо, взуття, а на підприємства постачальники/підрядники вже реалізовувався необхідний їм товар.

Прокурор зазначив, що на теперішній час виникла необхідність в отриманні від посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оригіналів документів щодо взаємовідносин з підприємствами відвантажувальниками в розрізі відвантаження нафтопродуктів для поставки на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які будуть використані як докази обставин вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до інформації, яка міститься у відкритих джерелах, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перебуває на податковому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_21 , та місцем реєстрації є адреса: АДРЕСА_2 , де також і фактично здійснює свою діяльність, що свідчить про безпосереднє зберігання за вказаною адресою документів, які мають значення для досудового розслідування і можуть бути доказами, та які сприятимуть швидкому, повному і неупередженому розслідуванню у кримінальному провадженні, і самостійно чи в сукупності з іншими доказами матимуть суттєве значення для встановлення всіх обставин вчинення даного злочину.

Основним видом діяльності є оптова торгівля металами та металевими рудами. Керівником вказаного товариства являється ОСОБА_11 (код НОМЕР_20 ), головним бухгалтером є ОСОБА_12 (код НОМЕР_21 ), засновник ОСОБА_13 (код НОМЕР_22 ).

Прокурор зазначив, що на теперішній час виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, а саме реєстраційної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_22 за адресою: АДРЕСА_3 . Тому просив надати дозвіл на проведення тимчасового доступу до вказаних документів із можливістю вилучення їх копій.

Прокурор у судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності.

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження необхідний тимчасовий доступ до речей і документів із можливістю вилучення їх копій, котрі перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_22 за адресою: АДРЕСА_3 , а саме до: реєстраційної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання не здійснювалося, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, що відповідає вимогам ч. 4 ст. 107 КПК України.

Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_3 дозвіл на проведення тимчасового доступу до документів з можливістю вилучення їх копій, котрі перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_22 за адресою: АДРЕСА_3 , а саме до: реєстраційної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Строк виконання ухвали до 29 серпня 2018 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення30.07.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу75563568
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —202/4204/18

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 30.07.2018

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 30.07.2018

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 30.07.2018

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні