Рішення
від 25.07.2018 по справі 820/2782/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

25 липня 2018 р. № 820/2782/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Бідонька А.В.

при секретарі судового засідання - Мурадли А.І.,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1

представника відповідача - ОСОБА_2

розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "НП ТРЕЙДІНГ" до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "НП ТРЕЙДІНГ", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 11.01.2018 року №0000141411 та №0000151411.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що не погоджується з податковими повідомленнями-рішеннями ГУ ДФС у Харківській області, вважає їх безпідставними, незаконними, та такими, що не відповідають дійсності та такими, що підлягають скасуванню.

Представник відповідача в поданих письмових запереченнях зазначив, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення прийняті на цілком законних підставах та відповідають чинному законодавству, а порушення, встановлені в ході перевірки позивача, зафіксовані належним чином в акті перевірки.

Позивач в судовому засіданні заявлені вимоги позову підтримала у повному обсязі, просила позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечувала та просила в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, встановив наступне.

Судом встановлено, що фахівцями ГУ ДФС у Харківській області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ "НП ТРЕЙДІНГ", за результатами якої було складено акт від 14.12.2017 року № 24610/20-40-14-11-11/39977517.

Перевіркою встановлені порушення ТОВ "НП ТРЕЙДІНГ":

- п.187.1 ст. 187. п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податкових зобов'язань за лютий, березень 2017 року у сумі 713 698,00 грн, в результаті чого занижено податок на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету на загальну суму 503 019,00 грн.

- завищення у березні 2017 року суми від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного податкового періоду на суму 210 069,00 грн.

На підставі висновків акту було винесено податкове повідомлення-рішення від 11.01.2018 року № НОМЕР_1 (про донарахування податкових зобов'язань з ПДВ) та податкове повідомлення-рішення від 11.01.2018 року № НОМЕР_2 (про завищення суми податкового кредиту).

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, які покладені суб'єктом владних повноважень в основу спірних правових актів індивідуальної дії на відповідність вимогам ч. 3 ст. 2 КАС України, суд виходить з наступного.

Судом встановлено, між ТОВ "НП ТРЕЙДІНГ" (податковий номер 39977517) та ТОВ "ЯТАНАР" (податковий номер 40792922) (місцезнаходження: 1033 м. Київ. вул. Жилянська буд. 35) укладено договір поставки №01/03-17НП від 01.03.2017 року де ТОВ "НП ТРЕЙДІНГ" надалі постачальник та ТОВ "ЯТАНАР" надалі покупець (т. 1, а.с. 149-153).

Згідно договору, постачальник зобов'язується протягом терміну дії цього договору постачати у власність покупця нафтопродукти (надалі Товар), а покупець зобов'язується приймати у власність та оплачувати товар згідно з умовами договору.

В межах згаданого правочину були проведені господарські операції з поставки скрапленого газу та газу вуглеводневого скрапленого паливного СПБТ для комунально-побутового споживання, що підтверджується наявними в матеріалах справи первинними документами, а саме:

- податковими накладними: № 36 від 14.02.2017; № 39 від 23.02.2017;№ 46 від 27 02.2017; № 48 від 01.03 2017; № 49 від 02.03 2017; № 54 від 02.03.2017; № 51 від 07.03.2017; № 60 від 09.03.2017; № 65 від 16.03.2017; № 69 від 21.03.2017; № 71 від 27.03.2017; № 76 від 29.03.2017; № 77 від 29.03.2017; № 78 від 30.03.2017; № 79 від 30.03 2017; № 80 від 31 03 2017 (т. 2, а.с. 98-113);

- видатковими накладними: РН-0000021 від 14.02.2017; РН-0000031 від 23.02.2017; РН-0000039 від 01.03.2017; РН-0000040 від 01.03.2017; РН-0000043 від 03.03.2017; РН-0000047 від 03.03.2017; РН-0000050 від 07.03.2017; РН-0000056 від 11.03.2017; РН-0000063 від 17.03.2017; РН-0000066 від 21.03.2017; РН-0000068 від 27.03.2017; РН-0000073 від 30.03.2017; РН-0000074 від 30.03.2017; РН-0000075від 31.03 2017 (т. 1 , а.с. 171, 175, 178, 181, 188, 190, 193, 196, 199, 202, 205, 208, 210, 213).

На підтвердження розрахунку між суб'єктами господарювання, які здійснювались у безготівковій формі, до суду надано такі платіжні доручення: №35 від 23.02.2017 р. на суму 265 456,00 гри, в т.ч. ПДВ-44 242,67 грн., (по рах.№28 від 23.02.2017); №36 від 24.02.2017 р. на суму 358 000,00 грн, в т.ч. ПДВ-59 666,67 грн., (по рах.№29 від 24.02.2017); №43 від 27.02.2017 р. на суму 697 320,00 грн, в т.ч. ПДВ - 116 220,0грн., (по рах.№30 від 24.02.2017); №53 від 02.03.2017 р. на суму 702 000,00 грн, в т.ч. ПДВ - 117 000,0 грн. (по рах.№37 від 02.03.2017); №54 від 02.03.2017 р. на суму 373 800,00 грн, в т.ч. ПДВ - 62 300,0 грн. (по рах.№36 від 02.03.2017); №76 від 09.03.2017 р. на суму 371 700,00 грн, в т.ч. ПДВ - 61 950,0 грн. (по рах.№ 14 від 09.03.2017): №108 від 16.03.2017 р. на суму 46 584,00 грн, в т.ч. ПДВ - 7 764,0 грн. (по рах.№48 від 16.03.2017); №131 від 21.03.2017 р. на суму 17 136,00 грн, в т.ч. ПДВ-2 856,0 грн. (по рах.№53 від 21.03.2017); №132 від 21.03.2017 р. на суму 90 196,05 грн, в т.ч. ПДВ - 15 007,41грн. (по рах.№52 від 20.03.2017); № 150 від 27.03.2017 р. на суму 336 528,00 грн. в т.ч. ПДВ - 56 088.0 грн. (по рах.№56 від 27.03.2017); №161 від 29.03.2017 р. на суму 337 000,00 грн, в т.ч. ПДВ -56 166,67грн. (по рах.№58 від 29.03.201 7): №163 від 29.03.2017 р. на суму 142 000,00 грн, в т.ч. ПДВ-23 666,67грн. (по рах.№55 від 29.03.2017): №164 від 30.03.2017 р. на суму 195 000,00 грн. в т.ч. ПДВ -32 500,0грн. (по рах.№55 від 29.03.2017): №169 від 30.03.2017 р. на суму 337 000,00 грн, в т.ч. ПДВ - 56 166,67грн. (по рах.№60 від 30.03.2017 Всього на суму 3932720,0грн, в т.ч. ПДВ - 655453,34грн (т. 1, а.с. 232, 216, 218, 215, 219, 220, 216, 221, 223, 230, 231, 222, 224).

Також судом досліджені рахунки-фактури: №СФ-0000028 від 23.02.2017р. на суму 265 456,00 грн, в т.ч. ПДВ - 44 242,67 грн., (газ вуглеводневий скраплений (УКТ ЗЕД НОМЕР_3); №СФ-0000029 від 24.02.2017р. на суму 360 148,00 грн, в т.ч. ПДВ - 60 024.67 грн.. (газ вуглеводневий скраплений (УКТ ЗЕД 271 1 129700); №СФ-0000030 від 24.02.2017р. на суму 721279,20 грн. в т.ч. ПДВ - 120 213,20 грн. скраплений газ (УКТ ЗЕД 27111900.00); №СФ-0000036 від 02.03.2017р. іа суму 364 828,80 грн, в т.ч. ПДВ - 60 804,80 грн. скраплений газ (УКТ ЗЕД 27111900.00); №СФ-0000037 від 02.03.2017р. на суму 702 000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 117 000,00 грн. (газ вуглеводневий скраплений паливний для ком.побут, споживання марки СПБТ ДСТУ 4047-2001); №СФ-0000044 від 09.03.2017р. на суму 360 631,68 грн, в т.ч. ПДВ - 60 105,28 грн., (газ вуглеводневий скраплений (УКТ ЗЕД НОМЕР_3); №СФ-0000048 від 16.03.2017р. на суму 46 584,00 грн, в т.ч. ПДВ - 7 764,00 гри. (Фракції газойлево-гудронові широкі (ТУ У 19.2-37435738-001:2015); №СФ-0000052 від 20.03.2017р. на суму 90 196,05 грн, в т.ч. ПДВ - 15 032,67 грн. (Фракції газойлево-гудронові широкі (ТУ У 19.2-37435738-001:2015); №СФ-0000056 від 27.03.2017р. на суму 336 528.00 грн, в т.ч. ПДВ - 56 088.00 грн. (газ вуглеводневий скраплений (УКТ ЗЕД 271 1129700); №СФ-0000058 від 29.03.2017р. ні суму 330 597,00 грн, в т.ч. ПДВ - 55 099,53 грн.. (газ вуглеводневий скраплений паливний для комунально-побутового споживання марки СПБТ ДСТУ 4047-2001); №СФ-0000059 від 29.03.2017р. на суму 325 542,00 грн, в т.ч. ПДВ - 54 257,00 грн. (газ вуглеводневий скраплений паливний для комунально-побутового споживання марки СПБТ ДСТУ 4047-2001); №СФ-0000060 від 30.03.2017р. на суму 349 469,00 грн. в т.ч. ПДВ - 58 244,83 грн. (газ вуглеводневий скраплений паливний для комунально-побутового споживання марки СПБТ ДСТУ 4047-2001) (т. 1, а.с. 172, 176, 179, 182, 191, 197, 200, 203, 206, 211, 214).

Судом також встановлено, що для транспортування продукції позивачем укладено договори:

- від 09.12.2016 договір №101 про надання послуг з перевезення вантажів спеціалізованим автомобільним транспортом (послуг з перевезення скрапленого газу) з ПП ІЛАНТ . Відповідно до договору Перевізник зобов'язується доставити автомобільними цистернами довірений йому Замовником скраплений газ (надалі - вантаж) до пункту призначення та видати його особі, яка мас право на одержання вантажу, а Замовник зобов'язується оплатити надані Перевізником послуги на умовах і в порядку, визначених даним Договором ((т. 1, а.с. 164-168);

- від 04.01.2017 договір №01/17-ТР перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування вантажів з ТОВ ТБ АНК ГАЗ . Відповідно до договору Перевізник зобов'язується за винагороду, визначену договором, за заявкою та за рахунок Клієнта виконувати чи організовувати виконання наступних послуг: перевезення різноманітних вантажів по Україні, виконання навантажувально-розвантажувальних робіт (т. 1, а.с. 116-120);

- від 09.02.2017 договір №52/Я-А перевезення вантажу ГСМ спеціалізованим автомобільним транспортом, згідно якого ТОВ НП ТРЕЙДІНГ (Замовник), а ФОП ОСОБА_3 ф.н.о.к.п.п. НОМЕР_4) (Перевізник). Відповідно до договору Перевізник бере на себе зобов'язання поставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж на території України (згідно з транспортною накладною) до пункту призначення і видати його уповноваженій на одержання вантажу особі, а також приймає на себе зобов'язання надавати експедиційні послуги, а Замовник зобов'язується своєчасно сплачувати Перевізнику (т. 1, а.с. 163).

Надання послуг підтверджується складанням товарно-транспортних накладних, талонів замовника, актів здачі- прийняття робіт (надання послуг).

Так, судом досліджені наступні первинні документи, що містяться в матеріалах справи:

- товарно-транспортні накладні: ТТН №27 від 14.02.2017 (маса 15,04т); ТТН №47 від 03.03.2017 (маса 20340,0 кг); ТТН №50 від 07.03.2017 (маса 19520,0 кг); ТТН №68 від 27.03.2017 (маса 19:68 кг); ТТН №31 від 23.02.2017 (маса 20120,0кг); ТТН №39 від 01.03.2017 (маса 20000,0кг); ТТН №73 від 30.03.2017 (маса 19,62т); ТТН №43 від 03.03.2017 (маса 19,3т); ТТН №40 від 01.03.2017 (маса 20,7т); ТТН №56 від 11.03.2017 (маса 19,92т); ТТН №74 від 30.03.2017 (маса 19.3т); ТТН №75 від 30.03.2017 (маса 20.74т); ТТН №63 від 17.03.2017 (маса 2,151т); ТТН №66 від 21.03.201 7 (маса 4.164т) (т. 1, а.с. 173, 177, 180, 187, 189, 192, 195, 198, 201, 204, 207, 209, 212).

- виписані ПП ІЛАНТ на адресу ТОВ НП ТРЕЙДІНГ рахунки: №197 від 30.03.2017 на суму 6300,0грн., в т.ч. ПДВ 1050,0грн.; №203 від 31.03.2017 на суму 6300,0грн., в т.ч. ПДВ 1050,0грн. (т. 1, а.с. 113, 115);

- акти приймання-передачі послуг (робіт): №28 від 30.03.2017 на суму 6300,0грн., в т.ч. ПДВ 1050,0грн.; №29 від 31.03.2017 на суму 6300,0грн., в т.ч. ПДВ 1050,0грн.; Всього на суму 12600,0грн, в т.ч. ПДВ -2100,0грн.(т. 1, а.с. 112, 114)

- підписані між ФОП ОСОБА_3 та ТОВ НП ТРЕЙДІНГ документи: талон замовника від 14.02.2017 та акт№171 від 14.02.2017 на суму 5000.0грн.; талон замовника від 03.03.2017 та акт №173 від 03.03.2017 на суму 5000,0грн.; Талон замовника від 27.03.2017 та акт №172 від 27.03.2017 на суму 5000,0грн.: Всього на суму 15000,0грн.(т. а.с. 106-111)

Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року №996-XIV (із змінами та доповненнями) податкова звітність ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року №996-XIV, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Оцінивши вищевказані первинні документи за правилами КАС України, суд відмічає, що зміст оглянутих документів містить назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; особистий підпис особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції; первинні документи виписані реально існуючими суб'єктами права.

За таких обставин, суд доходить висновку, що оглянуті документи не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", ст.44 Податкового кодексу України, п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за №168/704; далі за текстом - Положення №88) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, призвели до зміни в структурі активів платника податків, а відтак сприймаються судом як належні та допустимі докази реальності вчинення господарських операцій.

Відповідно до пункту 44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Згідно пункту 185.1 ст.185 ПК України, об'єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Пункт 187.1. ст. 187 Податкового кодексу України передбачає, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб'єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

Порядок визначення бази оподаткування в разі постачання товарів/послуг визначає ст.188 ПК України.

Так, пункт 188.1 зазначеної статті встановлює, що база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). При цьому база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, а база оподаткування операцій з постачання необоротних активів не може бути нижче балансової (залишкової) вартості за даними бухгалтерського обліку, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), за винятком: товарів (послуг), ціни на які підлягають державному регулюванню; газу, який постачається для потреб населення.

До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань.

До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.198.5 ст.198 ПК України платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися: а) в операціях, що не є об'єктом оподаткування відповідно до статті 196 цього Кодексу (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту196.1 статті 196 цього Кодексу) або місце постачання яких розташоване за межами митної території України; б) в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197, підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197.1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу та операцій, передбачених пунктом197.11 статті 197 цього Кодексу); в) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів; г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189цього Кодексу).

Щодо посилання на наявність інформації, в акті перевірки на письмові пояснення засновника, директора та бухгалтера "ЯТАНАР." ОСОБА_4 щодо непричетності до господарської діяльності вказаного контрагента тощо.

Суд, зауважує, що вказане не може слугувати належним доказом фіктивності розглядуваних господарських операцій та не тягне за собою правових наслідків для позивача, оскільки податкове законодавство не ставить у залежність право позивача на формування показників податкової звітності від податкового обліку (стану) інших осіб і фактичної сплати контрагентами податку до бюджету.

Аналогічний висновок міститься у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду (Постанова ВС від 20 лютого 2018 року у справі №826/6280/13-а, адміністративне провадження № К/9901/2848/18, ЄДРСРУ № 72338874).

З огляду на зазначене, враховуючи, що встановлені відповідачем за наслідком проведеної перевірки порушення позивачем вимог діючого законодавства не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду, суд дійшов висновку, що нараховані податковим органом за дане порушення суми грошового зобов'язання є незаконною, та як наслідок спірні податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню.

Враховуючи вищезазначене суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6-11, 14, 77, 139, 243-246, 250, 255, 295, 297 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "НП ТРЕЙДІНГ" до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити.

Скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Харківській області № НОМЕР_1 від 11.01.2018 року та № НОМЕР_2 від 11.01.2018 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "НП ТРЕЙДІНГ" (код ЄДРПОУ 39977517, адреса: 61145, м. Харків, вул. Новгородська, 3) сплачену суму судового збору в розмірі 14478,11 грн. (чотирнадцять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 11 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Харківській області (код ЄДРПОУ 39599198, адреса: 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення виготовлений 31 липня 2018 року.

Суддя Бідонько А.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2018
Оприлюднено01.08.2018
Номер документу75589931
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/2782/18

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 04.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Постанова від 04.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Рішення від 25.07.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні