Ухвала
від 25.07.2018 по справі 755/737/18
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/737/18

1-кс/755/4092/18

Ухвала

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"25" липня 2018 р. слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі начальника відділення СВ ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання начальника відділення СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення огляду, в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №12018100040000335 від 10 січня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В :

25 липня 2018 року начальник відділення СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді із клопотанням про надання дозволу на проведення огляду із залученням спеціалістів та експертів у галузі будівництва, представників Дніпровської в м. Києві державної адміністрації, Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації та Київської місцевої прокуратури № 4 м. Києва, у приміщенні центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, розташованої в м. Києві по вул. А. Шептицького, 24, де відповідно до умов договорів укладених між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) TOB та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) та актів виконаних робіт, проведені роботи по капітальному ремонту приміщень.

Клопотання вмотивовано тим, що в провадженні слідчого відділу Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві перебуває кримінальне провадження внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018100040000335 від 10.01.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що за результатами проведення відкритих торгів між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) TOB та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) укладено договір № 172 від 04.09.2017 р. на проведення капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідно до п. 1.3 договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підрядника, визначаються відповідно до проектно-кошторисної документації (додаток № 7 до договору), дефектного акту (додаток № 1 до договору), локального кошторису (додаток до № 4 до договору) та підсумкової відомості ресурсів.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 3134999 грн. Крім цього, вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 30.11.2017 року (п. 3.1 договору).

Враховуючи висновки експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24» від 03.11.2017 № 00-1703-17/КД була укладена додаткова угода № 3 до договору підряду № 172 від 04 вересня 2017 року, згідно якої сторони прийшли до згоди п. 3.1 договору та викласти його в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною Договору, ціна визначена в кошторисі є твердою і складає 2499642,71 грн.»

В подальшому, згідно рішення тендерного комітету було вирішено збільшити видатки на капітальний ремонт центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 до 3630486 грн., при цьому процедуру проведення закупівлі визначену Законом України вирішено не проводити, у зв`язку із чим тендерним комітетом вирішено провести переговорну процедуру закупівлі будівельних робіт на суму 1130749,12 грн. з «БК КБР».

На підставі зазначеного рішення тендерного комітету між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) TOB та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) укладено договір № 230 від 22.12.2017 р. на проведення капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідно до п. 1.3 договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підрядника, визначаються відповідно до проектно-кошторисної документації (додаток № 7 до договору), дефектного акту (додаток № 1 до договору), локального кошторису (додаток до № 4 до договору) та підсумкової відомості ресурсів.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 1130749, 12 грн. Крім цього, вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 31.12.2017 року (п. 3.1 договору).

Крім цього, між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) та TOB «Кернер» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 20034231) було укладено договір № 235 на поставку товару (меблі) для центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 1047683 грн. Вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 31.12.2017 року.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 172 від 04.09.2017, на підставі рахунків, довідок № 2 КБ-3, довідок № 1 КБ-3, були сплачені кошти в загальному розмірі 2499 344, 4 грн.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 230 від 22.12.2017, на підставі рахунків, довідок № 2 КБ-3, довідок № 1 КБ-3, були сплачені кошти в загальному розмірі 1130 749, 1грн.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 235 від 13.12.2017, сплачені кошти в загальному розмірі 1047683 грн.

Разом з тим, під час огляду будівлі та приміщень центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 встановлено, що не зважаючи на підписання актів виконаних робіт, що є підтвердженням фактичного виконання обсягу робіт визначених договором, роботи з капітального ремонту тривають.

Крім цього, встановлено що меблі визначені умовами договором № 235 фактично не поставлені.

Відповідно до звернення Дніпровського УП ГУ НП в м. Києві від 15.01.2018 № 12-17-335/125/50-2018/2, ухвали Дніпровського районного суду м. Києва від 12.01.2017, від 05.02.2018 по справі № 755/737/18-к та на підставі направлень на проведення ревізії від 17.01.2018 за № 81 та від 19.01.2018 за № 90 виданих начальником Північного офісу Держаудитслужби, начальником відділу ОСОБА_5 (з 17.01.2018 по 13.02.2018), головним державним фінансовим інспектором ОСОБА_6 (з 22.01.2018 по 13.02.2018) в рамках кримінального провадження № 12018100040000335 від 10.01.2018 року проведено позапланову виїзну ревізію окремих питань фінансово - господарської діяльності Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (далі Управління) за період з 01.01.2017 по 15.01.2018 року.

Актом складеним Північним офісом Держаудитслужби встановлено, що в порушення ч. 4. ст. 36 Закону № 922-VIII Управлінням культури придбано меблі за ціною окремих позицій, визначених Специфікацією (додаток № 1 до договору від 13.12.2017 № 235), яка є вищою, ніж визначена тендерною пропозицією переможця ТОВ «КЕРНЕР», а також тих позицій, які взагалі відсутні в Специфікації, але передбачені тендерною пропозицією переможця ТОВ«КЕРНЕР», що призвело до матеріальної шкоди (збитків) розрахунково на загальну суму 120760,96 грн з ПДВ.

Крім цього, в ході проведення ревізії, для підтвердження факту виконання робіт та з`ясування питання повноти виконання умов вищевказаних договорів укладених з ТОВ «БК КБР» на підставі наказу Управління від 22.01.2018 № 4 комісією в складі: ОСОБА_7 - директора централізованої бібліотечної системи Дніпровського району м. Києва, ОСОБА_8 - заступника начальника управління-начальника відділу з основної діяльності Управління культури,туризму та охорони культурної спадщини, ОСОБА_9 - інженера технічного нагляду (дог 174 від 13.09.2017р), ОСОБА_10 - головного інженера ТОВ "БК КБР", в присутності головного державного фінансового інспектора Північного офісу Держаудитслужби ОСОБА_6 проведено вибіркові контрольні обміри виконаних ТОВ "БК КБР" робіт, за результатами яких встановлено завищення обсягів та вартості виконаних робіт на загальну суму 74 043,36 грн.

Таким чином, є всі підстави вжати з боку службових осіб замовника та виконавця вищезазначених робіт вбачаються ознаки вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

В рамках проведення досудового розслідування зазначеного кримінального провадження була призначена оціночно будівельна експертиза, в рамках виконання якої, експерту необхідно здійснити виїзд з метою дослідження об`єкту будівництва - приміщення центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 .

Таким чином, з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, проведення перевірки відповідності вимогам законодавства у сфері державних закупівель, стандартів і правил під час проведення будівельних робіт, встановлення відповідності фактично проведеним роботам з тими, які зазначені в актах виконаних робіт, виникає необхідність у проникненні до приміщення центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24, де відповідно до умов договорів укладених між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) TOB та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) та актів виконаних робіт, проведені роботи по капітальному ремонту приміщень, що надасть змогу його оглянути слідчим із залученням спеціалістів та експертів у галузі будівництва, представників Дніпровської в м. Києві державної адміністрації, та Київської місцевої прокуратури № 4 м. Києва.

Начальник відділення СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 у судовому засіданні заявлене клопотання підтримав у повному обсязі, просив задовольнити з підстав викладених у ньому, зауваживши, що проведення огляду обумовлено необхідністю виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення.

Вивчивши матеріали клопотання, заслухавши слідчого, суд вважає, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ч. 2ст. 30 Конституції України, не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.

За ч. 1 та ч. 2ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якої метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді. При цьому під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення. Не є житлом приміщення, спеціально призначені для утримання осіб, права яких обмежені за законом. Під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.

Питання щодо проведення такої слідчої дії як огляд врегульованост. 237 КПК України.

Так, ч.1ст. 237 КПК Українивизначено: з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення слідчий, прокурор проводять огляд місцевості, приміщення, речей та документів.

При цьому зач.2 цієї статті Кодексуогляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цьогоКодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи.

Згідно ч. 5ст. 237 КПК Українипри проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу. Усі вилучені речі і документи підлягають негайному огляду і опечатуванню із завіренням підписами осіб, які брали участь у проведенні огляду. У разі якщо огляд речей і документів на місці здійснити неможливо або їх огляд пов`язаний з ускладненнями, вони тимчасово опечатуються і зберігаються у такому вигляді доти, доки не буде здійснено їх остаточні огляд і опечатування.

Отже слідчий ініціюючи проведення такої слідчої дії, як зокрема огляд житла чи іншого приміщення має довести наявність достатніх підстав вважати, що відшукані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи і можуть бути доказами саме у вказаному слідчим кримінальному провадженні.

Крім того, слідчий суддя враховує, що згідно ч. 5 ст. 9 КПК України, кримінальне процесуальне законодавство України застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.

У справі Бакланов проти Росії (рішення від 9 червня 2005 р.), так і в справі Фрізен проти Росії (рішення від 24 березня 2005 р.), ЄСПЛ зазначив, що досягнення справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи лише тоді стає значимим, якщо встановлено, що під час відповідного втручання було дотримано принципу законності і воно не було свавільним.

Окрім того, у справі Ізмайлов проти Росії (п. 38 рішення від 16 жовтня 2008 р.) ЄСПЛ встановив, що для того, щоб втручання вважалося пропорційним, воно має відповідати тяжкості правопорушення і не становити особистий і надмірний тягар для особи.

Слідчим суддею, у судовому засіданні, не було встановлено відомостей, які б беззаперечно свідчили, що надання дозволу на огляд становитиме особистий та надмірний тягар, тобто апріорі таке втручання не є свавільним, оскільки отримання дозволу на його проведення здійснено з дотриманням принципу законності та воно є пропорційним до тяжкості вчиненого правопорушення та відповідає справжнім інтересам суспільства.

Враховуючи викладене, слідчий суддя, дослідивши, матеріали клопотання, долучені до нього документи, за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин провадження, керуючись законом, оцінюючи сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку вважає, що наявні у провадженні докази, передбачені параграфами 3-5 Глави 4 КПК України (показання, речові докази і документи та інші) свідчать про те, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.233-237,309 КПК України, слідчий суддя,

постановив:

Клопотання начальника відділення СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення огляду, в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №12018100040000335 від 10 січня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України задовольнити.

Надати дозвіл начальнику відділення СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 , слідчим групи, групі прокурорів Київської місцевої прокуратури №4 у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР за №12018100040000335 від 10.01.2018 року на проведення огляду із залученнямспеціалістів таекспертів угалузі будівництва,представників Дніпровської в м. Києві державної адміністрації, Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації у приміщенні центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, розташованої в м. Києві по вул. А. Шептицького, 24, де відповідно до умов договорів укладених між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) TOB та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) та актів виконаних робіт, проведені роботи по капітальному ремонту приміщень.

Строк дії цієї ухвали 30 діб з дня її винесення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення25.07.2018
Оприлюднено24.02.2023

Судовий реєстр по справі —755/737/18

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 06.07.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 17.08.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 17.08.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 25.07.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 15.06.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 14.05.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 14.05.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні