ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 серпня 2018 року Справа № 915/411/18
м. Миколаїв
Господарський суд Миколаївської області, у складі судді Семенчук Н.О.,
за участю секретаря судового засідання Мавродій Г.В.
за участю представника 1-го позивача - ОСОБА_1 - ордер МК№52575 від 05.05.2018
за участю представника 2-го позивача - ОСОБА_1 - ордер МК№52576 від 05.05.2018
за участю представника відповідача - ОСОБА_2 - голова сільської ради
розглянувши у відкритому судовому засіданні, в порядку загального позовного провадження справу
за позовом:
1. Сільського комунального підприємства при Ульянівській сільській раді, 57116, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Михайлівка, вул. А.Шептицького, буд.9, код ЄДРПОУ 30934040;
2. Комунального підприємства Криничанської сільської ради, 57121, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Кринички, вул. Перемоги, буд. 2Б, код ЄДРПОУ 31587300.
до відповідача: Михайлівської сільської ради Миколаївської області Миколаївського району, 57116, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Михайлівка, вул. А.Шептицького, буд. 9, код ЄДРПОУ 04375642.
про: визнання незаконним та скасування рішення ХІХ позачергової сесії 8 скликання Михайлівської сільської ради Миколаївської області Миколаївського району №1 від 09.02.2018р. «Про ліквідацію СКП при Ульянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради»
10 травня 2018 року Сільське комунальне підприємство при Ульянівській сільській раді та Комунальне підприємство Криничанської сільської ради звернулось до Господарського суду Миколаївської області із позовом за вих. №26 від 08.05.2018р., в якому просить суд визнати незаконним та скасувати рішення ХІХ позачергової сесії 8 скликання Михайлівської сільської ради Миколаївської області Миколаївського району №1 від 09.02.2018р. Про ліквідацію СКП при Ульянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради , стягнути з відповідача судовий збір за подання позовної заяви.
В обґрунтування своєї заяви позивачі зазначають, що Рішення XIX позачергової сесії 8 скликання Михайлівської сільської ради Миколаївської області Миколаївського району №1 від 09.02.2018 є незаконним, оскільки п.1 повністю суперечить п.1.1 вказаного рішення, так як згідно ст.104 ЦК України у разі ліквідації позивачів не може бути правонаступництва. Правонаступництво передбачено лише у разі реорганізації юридичних осіб. Оскаржуване рішення суперечить розділу 8 Ліквідація і реорганізація підприємства Статуту КП Криничанської сільської ради та статті 9 Припинення діяльності підприємства Статуту СКП при Улянівській сільській раді, які за своїм змістом відповідають вимогам ст.ст.105, 110-112 ЦК України, та регламентують підстави та порядок припинення (ліквідації або реорганізації) позивачів. Зазначають, що на даний час є діючим Рішення XV позачергової сесії 8 скликання Михайлівської сільської ради Миколаївської області Миколаївського району №4 від 23.11.2017 Про реорганізацію СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради шляхом злиття згідно якого вирішено: - утворити комунальне підприємство Михайлівської сільської ради та провести реорганізацію відповідних комунальних підприємств; - розробити та затвердити Статут комунального підприємства Михайлівської сільської ради.
Ухвалою суду від 15.05.2018р. даний позов було залишено без руху, оскільки у ній не зазначено наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви та не надано належних та допустимих доказів сплати судового збору у встановленому Законом порядку та розмірі.
29.05.2018р. на виконання вказаної ухвали позивачі надали витребувані судом відомості.
Ухвалою суду від 04.06.2018р. було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 02.07.2018р.
27.06.2018р. від депутата Михайлівської сільської ради Миколаївського району ОСОБА_3 до суду надійшла заява б/н від 26.06.2018р. про залучення до участі у справі в якості третіх осіб або допиті як свідків наступних осіб: ОСОБА_4, ОСОБА_3, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14
Судове засідання, призначене на 02.07.2018р. не відбулось у зв'язку з відрядженням судді Семенчук Н.О. та в подальшому, ухвалою суду від 06.07.2018р. підготовче засідання було призначено на 26.07.2018р.
Ухвалою суду від 26.07.2018р. суд відмовив у задоволенні заяви депутата Михайлівської сільської ради Миколаївського району ОСОБА_3 б/н від 26.06.2018р.
Також 26.07.2018р. відповідач надав суду заяву про визнання позову в порядку п.1 ч.2 ст.46, ст. 191 ГПК України, в якій визнає законність та обґрунтованість позовних вимог та не заперечує щодо задоволення позову.
26.07.2018р. від позивачів до суду надійшли письмові пояснення, з яких вбачається, що ліквідаційна комісія щодо ліквідації юридичних осіб-позивачів відповідачем не створювалась, голова ліквідаційної комісії не призначався, реєстраційних дій державним реєстратором щодо даних юридичних осіб не проводилось. До вказаних пояснень додано копію листа Миколаївської районної державної адміністрації від 27.06.2018р. №1000/02-23/18.
В судовому засіданні 26.07.2018р. було оголошено перерву до 03.08.2018р.
Відповідно до приписів ч. 3 ст. 185 ГПК України, за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення суду у випадку визнання позову відповідачем.
Враховуючи викладене, зважаючи на фактичне визнання позову відповідачем про що свідчить відповідна заява за вих. №317 від 26.07.2018р., за наслідками проведеного судового засідання 03.08.2018р., у відповідності до приписів ст.240 Господарського процесуального кодексу України, було проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Заслухавши в судових засіданнях представників сторін, вивчивши матеріали справи, дослідивши докази у їх сукупності, господарський суд, -
встановив :
09 лютого 2018 року за №1 Михайлівська сільська рада Миколаївської області Миколаївського району на ХІХ позачерговій сесії 8 скликання прийняла рішення Про ліквідацію СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради , яким вирішила: 1. Ліквідувати СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради. 1.1 Михайлівську сільську раду вважати правонаступником активів та пасивів всіх майнових прав та обов'язків комунальних підприємств СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради. 1.2. Зобов'язати комунальні підприємства СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради передати до Михайлівської сільської ради особові рахунки по абонентам (водокористувачів) та відповідну документацію (договори, акти підключення, паспорти на свердловини, дозволи на спец використання води та інше). 2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, транспорту та житлово-комунального господарства.
Того ж дня за №2 Михайлівською сільською радою було прийнято наступне рішення, яким було створено відділ з надання послуг по централізованому водопостачанню та водовідведенню для населення Михайлівської ОТГ та затверджено положення цього відділу.
Сільське комунальне підприємство при Улянівській сільській раді та Комунальне підприємство Криничанської сільської ради не погодившись із рішенням Михайлівської сільської ради №1 від 09.02.2018р., звернулись до господарського суду із позовом про визнання його незаконним та скасування.
Свої вимоги позивачі обґрунтовують тим, що прийняття такого рішення є порушенням ст. 19 Конституції України, ст.ст. 10, 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. ст. 104, 105 та 110-112 Цивільного кодексу України а також норм Закону України Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення , оскільки оскаржуване рішення з одного боку передбачає ліквідацію двох юридичних осіб та одночасно визначає їх правонаступника, що є неприпустимим, оскільки згідно з положеннями чинного законодавства України правонаступництво передбачено лише при реорганізації. При ліквідації юридичної особи не передбачено.
Окрім цього, дане рішення порушує порядок припинення юридичних осіб, передбаченим нормами Цивільного кодексу України, оскільки ним, або на його виконання не створювалась ліквідаційна комісія, вказане рішення не передбачає проведення всіх необхідних дій з припинення юридичної особи, тому не можуть бути дотримані вимоги ст. ст. 110-112 Цивільного кодексу України, які регламентують процедуру ліквідації юридичної особи. Також, оскаржуване рішення суперечить статутам КП Криничанської сільської ради та СКП при Улянівській сільській раді в частині, що регламентує порядок припинення даних юридичних осіб. Окрім цього, згідно з нормами Закону України Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення Михайлівська сільська рада або її створений структурний підрозділ не можуть здійснювати діяльність щодо надання послуг з водопостачання та водовідведення для населення та суб'єктів господарювання, оскільки не має статусу суб'єкта господарювання, та, як наслідок, не може отримати відповідну ліцензію та дозвіл на спец водокористування. Відповідні наявні у позивачів дозволи не можуть бути передані до Михайлівської сільської ради. Окрім цього, позивачі зазначають, що на даний час є діючим рішення ХV позачергової сесії 8 скликання Михайлівської сільської ради №4 від 23.11.2017р. Про реорганізацію СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради шляхом злиття , яким, зокрема вирішено провести реорганізацію даних комунальних підприємств. Отже, наявні два чинні взаємовиключні за своїм змістом рішення, що є незаконним.
Дослідивши та оцінивши відповідно до Господарського процесуального кодексу України надані докази, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до приписів ч. 1 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Частиною 3 статті 24 вказаного Закону визначено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Як вбачається з матеріалів справи, засновником Сільського комунального підприємства при Улянівській сільській раді є Улянівська сільська рада, а Комунального підприємства Криничанської сільської ради, відповідно, Криничанська сільська рада.
Постановою Верховної ради України від 12.05.2016р. №1353-VІІІ Про перейменування деяких населених пунктів , село Улянівка Миколаївського району Миколаївської області було перейменовано на село Михайлівка.
Рішеннями №1 від 21.07.2016р. та №1 від 20.07.2016р. Криничанською сільською радою та Улянівською сільською радою, відповідно, було вирішено об'єднатися з територіальними громадами сіл: Михайлівка, ОСОБА_15, Улянівської сільської ради, сіл: Кринички, Новоселівка, Новогригорівка, Трихатське Криничанської сільської ради в Михайлівську об'єднану територіальну громаду з адміністративним центром в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області. Вказаними рішеннями передбачено, що Михайлівська сільська рада є правонаступником прав та обов'язків всіх юридичних осіб сільських рад, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, з дня набуття повноважень Михайлівською сільською радою, обраною об'єднаною Михайлівською територіальною громадою.
Відповідно до рішень Михайлівської сільської ради від 23.12.2016р. №1 та №2 сільською радою було вирішено взяти до відома інформацію голови сільської виборчої комісії про підсумки виборів та початок повноважень 14 депутатів Михайлівської сільської ради 8 скликання та визнання повноважень ОСОБА_2 Михайлівським сільським головою.
Отже, Михайлівська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області є особою, уповноваженою приймати рішення щодо припинення юридичних осіб - Сільського комунального підприємства при Улянівській сільській раді та Комунального підприємства Криничанської сільської ради.
При цьому, приймати рішення щодо такого припинення та проводити подальшу процедуру припинення вказаних юридичних осіб Михайлівська сільська рада має здійснювати у порядку та у спосіб, передбачений чинним законодавством України.
Статутами обох комунальних підприємств визначений порядок ліквідації та реорганізації підприємств.
Так, пунктом 8.1 статуту Комунального підприємства Криничанської сільської ради встановлено, що ліквідація і реорганізація підприємства (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) здійснюється за рішенням ради, суду або арбітражного суду згідно з чинним законодавством.
Пунктами 9.1-9.2 статуту Сільського комунального підприємства при Улянівській сільській раді визначено, що припинення діяльності підприємства здійснюється шляхом реорганізації або ліквідації. Припинення діяльності підприємства здійснюється за рішенням сільської ради, судових органів, за іншими підставами, передбаченими законодавчими актами України.
Нормами статей 104-105 Цивільного кодексу України передбачений загальний порядок припинення юридичної особи.
Так відповідно до ч.1 ст. 104 вказаного кодексу, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.
Частинами 5-6 цієї ж статті встановлено, що юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення. Порядок припинення юридичної особи в процесі відновлення її платоспроможності або банкрутства встановлюється законом.
Згідно з положеннями статті 105 Цивільного кодексу України, учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
Приписами статей 110-111 Цивільного кодексу України передбачені умови та порядок ліквідації юридичної особи.
Так, згідно з ч.1 ст. 110 цього кодексу, юридична особа ліквідується: 1) за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами; 2) за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади; 3) за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи в інших випадках, встановлених законом, - за позовом відповідного органу державної влади.
Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом. (ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України)
Відповідно до положень статті 111 Цивільного кодексу України, з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється.
Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором).
Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку. До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу. У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
Як вбачається з наданого позивачами листа Михайлівської районної державної адміністрації від 27.06.2018р. №1000/02-23/18 реєстраційних дій щодо Комунального підприємства Криничанської сільської ради та Сільського комунального підприємства при Улянівській сільській раді в період з 09.02.2018р. по 25.06.2018р. не проводилось.
Господарський суд погоджується із твердженнями позивачів про незаконність прийнятого Михайлівською сільською радою рішення, оскільки воно суперечить по-перше, нормам статті 105 Цивільного кодексу України, оскільки встановлює правонаступника юридичних осіб, що припиняються внаслідок ліквідації, по-друге, відповідач не повідомив у встановлений чинним законодавством строк орган, що здійснює державну реєстрацію про ліквідацію юридичних осіб-позивачів; по-третє, при прийнятті вказаного рішення відповідачем не було визначено порядок ліквідації, в т.ч. не було призначено комісію з припинення юридичних осіб (ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора. не було встановлено порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Окрім цього, господарський суд погоджується із позивачами, що хоча Михайлівська сільська рада є являється суб'єктом відносин у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення, в силу приписів ст. 4 Закону України Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення , однак до її повноважень, встановлених статтею 13 вказаного Закону не віднесено діяльність у сфері надання послуг із забезпечення споживачів питної води централізованим питним водопостачанням та водовідведенням.
Такі повноваження мають підприємства питного водопостачання, які провадять свою діяльність на підставі таких документів: дозволу на спеціальне водокористування або дозволу на користування надрами (у разі використання підземних вод); ліцензії на господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення; державного акта на право постійного користування або на право власності на землю; технічного проекту на розміщення водопровідних мереж, споруд та устаткування, погодженого і затвердженого в установленому порядку (ст. 16 Закону України Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення ).
Також, судом враховано, що Михайлівською сільською радою 23 листопада 2017 року за №4 було прийнято рішення Про реорганізацію СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради шляхом злиття , відповідно до якого вирішено: утворити комунальне підприємство Михайлівської сільської ради та провести реорганізацію відповідних комунальних підприємств; розробити та затвердити статут комунального підприємства Михайлівської сільської ради; винести на розгляд наступної сесії питання про розроблення плану заходів по реорганізації сільського комунального підприємства при Улянівській сільській раді та комунального підприємства Криничанської сільської ради; затвердити персональний склад робочої комісії по передачі майна з двох комунальних підприємств в одне комунальне підприємство.
В судовому засіданні представник відповідача пояснив суду, що вказане рішення є чинним та не скасованим, як і оскаржуване рішення.
Відповідно до ч. 1 ст.74 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до приписів ст.77 Господарського процесуального кодексу України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Згідно з нормами ч. 1 ст. 79 Господарського процесуального кодексу України, достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
Позивачі довели суду належними та допустимими доказами наявність обставин справи, які входять до предмета доказування.
Відповідач заявою від 26.07.2018р. вих. №317 позов визнав в повному обсязі та не заперечує проти його задоволення.
За таких обставин, підсумовуючи вищевикладене, господарський суд вважає, що позовні вимоги є законними, обґрунтованими, підтвердженими належними та допустимими доказами, а тому підлягають задоволенню в повному обсязі.
Судовий збір, відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, покладається на відповідача.
Керуючись ст.ст. 2, 11, 73, 74, 76-79, 86, 91, 123, 129, ч.3 ст.185, 191, 232, 238, 240, 241 ГПК України, суд, -
В И Р І Ш И В:
1. Позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
2. Визнати незаконним та скасувати рішення ХІХ позачергової сесії 8 скликання Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області №1 від 09.02.2018р. «Про ліквідацію СКП при Улянівській сільській раді та КП Криничанської сільської ради» .
3. Стягнути з Михайлівської сільської ради Миколаївської області Миколаївського району, (57116, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Михайлівка, вул. А.Шептицького, буд. 9, код ЄДРПОУ 04375642, відомості про розрахункові рахунки відсутні) на користь Сільського комунального підприємства при Ульянівській сільській раді, (57116, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Михайлівка, вул. А.Шептицького, буд.9, код ЄДРПОУ 309340, відомості про розрахункові рахунки відсутні) 1762,0 грн. судового збору.
4. Стягнути з Михайлівської сільської ради Миколаївської області Миколаївського району, (57116, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Михайлівка, вул. А.Шептицького, буд. 9, код ЄДРПОУ 04375642, відомості про розрахункові рахунки відсутні) на користь Комунального підприємства Криничанської сільської ради, (57121, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Кринички, вул. Перемоги, буд. 2Б, код ЄДРПОУ 31587300, відомості про розрахункові рахунки відсутні) 1762,0 грн. судового збору.
Рішення суду, у відповідності до ст.241 Господарського процесуального кодексу України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно ч.1 ст.254 Господарського процесуального кодексу України, учасники справи, особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції.
Згідно ч.ч.1, 2 ст.256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Згідно ст.257 ГПК України, апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до пп.17.5) п.17) ч.1 Розділу XI «Перехідні положення» ГПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Вступна і резолютивна частина рішення проголошені в судовому засіданні 03.08.2018, повний текст рішення складено та підписано 03.08.2018.
Суддя Н.О. Семенчук
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2018 |
Оприлюднено | 05.08.2018 |
Номер документу | 75669968 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Семенчук Н.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні