Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 липня 2018 р. № 820/3126/18
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Волошина Д.А.,
за участю секретаря судового засідання - Маргвелані І.Л.,
представника позивача - ОСОБА_1,
представник третьої особи - ОСОБА_2,
представника третьої особи - ОСОБА_3,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_4 до Державного реєстратора Неженської Галини Валентинівни Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві, треті особи - ОСОБА_7, ОСОБА_8 про скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_4 звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Державного реєстратора про державну реєстрацію прав на нерухоме майно Неженської Галини Валентинівни, що працює в філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві, індексний номер 40231793 від 21.03.2018 14:28:13 (номер запису про право власності 25350073, зроблений 19.03.2018 14:32:38, реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна 711867963101 у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно).
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 26 червня 2018 р. залучено до участі у справі ОСОБА_8 як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуване рішення №40231793 від 21.03.2018 р., прийняте державним реєстратором Неженською Галиною Валентинівною, що працює в філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві є незаконним та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства, отже підлягає скасуванню.
Ухвалою судді від 27 квітня 2018 року відкрито провадження у даній адміністративній справі та призначено підготовче засідання на 23 травня 2018 року о 12:00 год.
Протокольною ухвалою судді від 12 липня 2018 року закрито підготовче засідання та призначено розгляд справи по суті.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив суд їх задовольнити, з посиланням на обставини викладені в позовній заяві.
Відповідач в судове засідання не прибув, надав заяву про розгляд справи без її участі.
Представник третьої особи, ОСОБА_7, в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив суд їх задовольнити.
Представник третьої особи, ОСОБА_8, проти позову заперечував, просив у задоволенні позову відмовити.
Заслухавши пояснення представників позивача та третіх осіб, дослідивши матеріали справи, встановив наступні обставини справи.
Судом встановлено, що 27.08.2015 року між ОСОБА_7 (в якості Продавця) та ОСОБА_4 (в якості Покупця) укладено договір купівлі - продажу квартири, посвідчений приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Харківської області Серветник А.Г., зареєстрований в реєстрі за №1303, відповідно до умов якого Продавець передає у власність (продає), а Покупець приймає у власність (купує) квартиру АДРЕСА_1, за ціну і на умовах цього договору. (а.с.11-13).
Відповідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (а.с.14) судом встановлено, що 27.08.2015 року внесено запис №10951632 про державну реєстрацію права власності за ОСОБА_4 на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №23970876 від 27.08.2015 р. за договором купівлі - продажу, серія та номер 1303, виданого 27.08.2015р.
Рішенням Київського районного суду м. Харкова від 14 квітня 2016 року по справі №640/17343/15-ц в задоволенні позову ОСОБА_8 до ОСОБА_7, ОСОБА_4 про визнання договору купівлі - продажу недійсним відмовлено.
Рішенням апеляційного суду Харківської області від 14 березня 2017 року по справі №640/17343/15-ц, залишеного без змін Ухвалою Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 09 листопада 2017 року, апеляційну скаргу ОСОБА_8 задоволено частково, Рішення Київського районного суду м. Харкова від 14 квітня 2016 року по справі №640/17343/15-ц скасовано, увалено нове, позовні вимоги ОСОБА_8 до ОСОБА_7, ОСОБА_4 про визнання договору купівлі - продажу недійсним задоволено частково. Визнано недійсним договір купівлі-продажу квартири АДРЕСА_1, укладений 27 серпня 2015 року між ОСОБА_7 та ОСОБА_4, посвідчений приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Харківської області Серветник А.Г., зареєстрованого в реєстрі за №1303. Застосовано наслідки недійсності правочину у вигляді двосторонньої реституції, шляхом повернення у власність ОСОБА_7 квартиру АДРЕСА_1 та повернення ОСОБА_7 на користь ОСОБА_4 946000 грн., що станом на 27 серпня 2015 року є еквівалентом 42000 доларів США, які були отримані ОСОБА_7 на підставі договору купівлі - продажу, посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Харківської області Серветник А.Г., зареєстрованого в реєстрі за №1303.
Судом встановлено, що уповноваженим представником ОСОБА_8 до Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуїв Харківської області 19.03.2018 р. подано заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень для проведення державної реєстрації права власності на квартиру, що розташована за адресою: АДРЕСА_1. (а.с.91).
Державним реєстратором прав на нерухоме майно Неженською Галиною Валентинівною Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуїв Харківської області 21.03.2018 року прийнято рішення № 40231793 про проведення державної реєстрації права власності на квартиру, що розташована АДРЕСА_1, за суб'єктом: ОСОБА_8. (а.с.118).
При проведені державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Реєстраційна служба керується Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" №1952-IV від 01.07.2004 р., Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядком надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1127 від 25.12.2015 р.
Згідно з п.1 ч.1 ст.2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідно до ч.4 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим/отриманим документам.
Згідно ч.5 ст.3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація прав проводиться за заявами у сфері державної реєстрації прав будь-яким державним реєстратором з урахуванням вимог, встановлених абзацами першим - третім цієї частини, крім випадку, передбаченого абзацом п'ятим цієї частини.
Статтею 20 Закону №1952-IV від 01.07.2004 р. передбачено, що заява на проведення реєстраційних дій та оригінали документів, необхідних для проведення таких дій, подаються заявником у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених законодавством.
Про подання/отримання заяви на проведення реєстраційних дій державний реєстратор невідкладно повідомляє власника об'єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву.
Порядок подання заяв у сфері державної реєстрації прав та повідомлення власника об'єкта нерухомого майна про подані заяви визначається Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Вищезазначений порядок повністю кореспондується із п.7-9 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127.
Згідно з п.6 Порядку, державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб'єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком.
Відповідно до п. 8 Порядку, державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав формує та реєструє заяву в базі даних заяв, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис.
Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор, уповноважена особа обов'язково зазначають відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав, передбачені Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141.
Відповідно до п.9 Порядку, під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор, уповноважена особа встановлює особу заявника.
Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".
У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.
Пунктом 11-1 Порядку передбачено, про подання заяви державний реєстратор невідкладно з моменту отримання такої заяви за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав повідомляє власника об'єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву.
Пунктом 18 цього Порядку зазначено, що за результатом розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації.
Згідно з положеннями статті 31-1 Закону №1952-IV від 01.07.2004 р., реєстраційні дії на підставі рішень судів проводяться виключно на підставі рішень, отриманих у результаті інформаційної взаємодії Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру судових рішень, без подання відповідної заяви заявником.
Державна судова адміністрація України у день набрання законної сили рішенням суду, яке передбачає набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав, внесення змін до записів Державного реєстру прав, зупинення реєстраційних дій, внесення запису про скасування державної реєстрації прав або скасування рішення державного реєстратора, забезпечує передачу до Державного реєстру прав примірника такого судового рішення.
Державний реєстратор, що перебуває у трудових відносинах з суб'єктом державної реєстрації прав, що забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі, за місцезнаходженням відповідного майна у день надходження відповідного рішення суду формує та реєструє необхідну заяву або реєструє рішення суду про заборону вчинення дій, пов'язаних з державною реєстрацією прав, чи рішення суду про скасування відповідного рішення суду.
Проведення реєстраційних дій на підставі рішень судів здійснюється у порядку та строки, передбачені цим Законом, без справляння адміністративного збору.
Інформаційна взаємодія між Державним реєстром прав та Єдиним державним реєстром судових рішень здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з Державною судовою адміністрацією України.
Частиною 2 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності від 06.10.2016 р. встановлено, що до запровадження інформаційної взаємодії між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиним державним реєстром судових рішень, передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", а також у разі проведення реєстраційних дій на підставі рішень судів, що набрали законної сили, до запровадження відповідної інформаційної взаємодії реєстраційні дії на підставі рішень судів проводяться за зверненням заявника.
Відповідно п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено поняття заявник:
власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав;
орган державної влади, його посадова особа, якими встановлено, змінено або припинено обтяження, особа, в інтересах якої встановлено, змінено або припинено обтяження, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав;
іпотекодержатель, особа, в інтересах якої встановлено, змінено або припинено іпотеку, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення іпотеки;
орган місцевого самоврядування - у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
особа, за якою закріплений особовий рахунок в погосподарській книзі відповідної сільської, селищної, міської ради, або уповноважена нею особа - у разі проведення державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що були закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року та розташовані на територіях сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку.
Отже, відповідно до вищенаведених норм права, заяву про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно може бути надано як особисто власником, іншим правонабувачем, стороною за правочином, за яким виникло право, так і уповноваженою на це особою. При цьому повноваження особи, уповноваженої діяти від імен власника, іншого правонабувача, від імені сторони за відповідним правочином, має бути підтверджене довіреністю або договором доручення, оформленими у відповідності до вимог діючого законодавства.
Так, з матеріалів реєстраційної справи судом встановлено, що представник ОСОБА_8 19.03.2018 р. звернувся до Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуїв Харківської області з заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень для проведення державної реєстрації права власності на квартиру, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 за ОСОБА_7
Відповідно до заяви від 19.03.2018 року, наданої представником ОСОБА_8 до Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуїв Харківської області, заявником у ній визначено ОСОБА_8. У графі - Документ, що посвідчує особу вказано: паспорт .
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про те, що подання ОСОБА_8 заяви про державну реєстрацію права власності на квартиру, без надання документу, яким підтверджено, що він, ОСОБА_8, є особою, уповноваженою власником, правонабувачем або стороною правочину на вчинення дій щодо державної реєстрації права власності на квартиру, є таким, що суперечить вимогам вищенаведених норм законодавства.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст.24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" №1952-IV від 01.07.2004 р., у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою.
Згідно з ч.2 ст. 24 Закону України №1952-IV від 01.07.2004 р., за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав.
Відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону №1952-IV від 01.07.2004 р. державний реєстратор: 1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; 2) перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; 3) під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов'язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником. Органи державної влади, підприємства, установи та організації зобов'язані безоплатно протягом трьох робочих днів з моменту отримання запиту надати державному реєстратору запитувану інформацію в паперовій та (за можливості) в електронній формі; 4) під час проведення реєстраційних дій обов'язково використовує відомості Державного земельного кадастру та Єдиного реєстру дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії Державного реєстру прав з Єдиним державним реєстром судових рішень; 5) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав; 6) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна у випадках, передбачених цим Законом; 7) виготовляє електронні копії документів, поданих у паперовій формі, та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); 8) формує за допомогою Державного реєстру прав документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав; 9) формує реєстраційні справи у паперовій формі; 10) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Враховуючи, що до відповідача з заявою про державну реєстрацію права власності на квартиру звернулась неналежна особа, у Державного реєстратора Неженської Галини Валентинівни Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві не було правових підстав для проведення державної реєстрації права власності на квартиру.
Відповідно до ч.2 ст. 26 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування записів про проведену державну реєстрацію прав, а також у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.
Відповідно до ч.5 ст. 26 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", внесення змін до записів Державного реєстру прав, зупинення реєстраційних дій, внесення запису про скасування державної реєстрації прав або скасування рішення державного реєстратора здійснюються у порядку, передбаченому для державної реєстрації прав (крім випадків, коли такі дії здійснюються у порядку, передбаченому статтею 37 цього Закону).
З аналізу норм чинного законодавства вбачається, що внесення змін до записів Державного реєстру прав після скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав можливе після внесення запису про скасування державної реєстрації прав.
Як вбачається з матеріалів реєстраційної справи, державним реєстратором не було внесено запис про скасування державної реєстрації прав, у зв'язку з чим суд приходить до висновку про недотримання Державним реєстратором Неженською Галиною Валентинівною Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві вимог ч.5 ст.26 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
На час звернення представника ОСОБА_8 з заявою від 19.03.2018 року про державну реєстрацію права власності в Державному реєстрі право власності на квартиру було зареєстроване за іншою особою, ОСОБА_4.
Суд зазначає, відповідно до положень ст. 20 Закону України №1952-IV від 01.07.2004 р., про подання/отримання заяви на проведення реєстраційних дій державний реєстратор невідкладно повідомляє власника об'єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву.
Як вбачається з матеріалів реєстраційної справи, жодних повідомлень відповідачем на адресу позивача направлено не було.
Враховуючи, що відповідачем не надано доказів скасування запису №10951632 про державну реєстрацію права власності за ОСОБА_4 на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №23970876 від 27.08.2015 р. в Державному реєстрі прав на нерухоме майно, суд приходить до висновку, що рішення №40231793 від 21.03.2018 року прийнято з порушеннями законодавства України.
Також, суд зазначає, що рішення №40231793 від 21.03.2018 року оформлене з порушенням Вимог до оформлення рішень державними реєстраторами прав на нерухоме майно, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 21.11.2016 р. №3276/5, оскільки не містить відомостей щодо реєстраційних дій, щодо яких подано заяву, номеру запису про речове право, обтяження такого права (у разі внесення змін до записів Державного реєстру прав) та номеру запису про речове право, обтяження такого права (у разі скасування записів Державного реєстру прав (крім випадків скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав до 01 січня 2013 року, або скасування записів про державну реєстрацію прав, інформація про які відсутня в Державному реєстрі прав).
Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень також оформлена з порушенням Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 21.11.2016 р. №3276/5.
В порушення п.3 Вимог, заява не містить відомостей про суб'єкта (суб'єктів) речового права, обтяження такого права (крім випадків, коли в одній особі поєднано особу заявника та відповідного суб'єкта); номеру запису про речове право, обтяження такого права (у разі внесення змін до записів Державного реєстру прав); номеру запису про речове право, обтяження такого права (у разі скасування записів Державного реєстру прав).
Враховуючи, що до відповідача з заявою, оформленою з порушенням вимог, про державну реєстрацію права власності на квартиру звернулась неналежна особа, враховуючи відсутність запису про скасування державної реєстрації прав після скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію, суд приходить до висновку про скасування рішення Державного реєстратора про державну реєстрацію прав на нерухоме майно Неженської Галини Валентинівни, що працює в філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві, індексний номер 40231793 від 21.03.2018 14:28:13.
Доводи представника третьої особи, ОСОБА_8, про відсутність порушеного права ОСОБА_4 суд не приймає до уваги, оскільки оскаржуване рішення №40231793 від 21.03.2018 р. приймалось щодо об'єкту нерухомого майна, власником якого відповідно до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно був ОСОБА_4
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_4 (АДРЕСА_2, код НОМЕР_1) до Державного реєстратора Неженської Галини Валентинівни Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві (вул. Старонікольська, буд. 41, м. Чугуїв, Харківська область, 63503, код 41682934), треті особи - ОСОБА_7 (АДРЕСА_4), ОСОБА_8 (АДРЕСА_3) про скасування рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Державного реєстратора про державну реєстрацію прав на нерухоме майно Неженською Галиною Валентинівною, що працює в філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві, індексний номер 40231793 від 21.03.2018 14:28:13 (номер запису про право власності 25350073, зроблений 19.03.2018 14:32:38, реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна 711867963101 у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно).
Стягнути на користь ОСОБА_4 (АДРЕСА_2, код НОМЕР_1) за рахунок бюджетних асигнувань Державного реєстратора Неженської Галини Валентинівни Філії Комунального підприємства "Добробут" Литвинівської сільської ради у м. Чугуєві (вул. Старонікольська, буд. 41, м. Чугуїв, Харківська область, 63503, код 41682934) суму сплаченого судового збору у розмірі 1233 (одна тисяча двісті тридцять три) грн. 40 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст судового рішення складено 09 серпня 2018 року.
Суддя Д.А. Волошин
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2018 |
Оприлюднено | 10.08.2018 |
Номер документу | 75773253 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Волошин Д.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні