КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/3186/16 Суддя (судді) першої інстанції: Костенко Д.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2018 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді Бабенка К.А., суддів: Кузьменка В.В., Літвіної Н.М., секретаря Антоненко К.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві на Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2017 року за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Спецкомплект ЛТД до Державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень форми Р , -

В С Т А Н О В И В :

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2017 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, Відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить судове рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове судове рішення про відмову у задоволенні позову.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників Сторін, перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційну скаргу слід задовольнити, Рішення суду першої інстанції скасувати, ухвалити нове Рішення, яким у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю з наступних підстав.

Відповідачем проведено документальну позапланову виїзну перевірку Позивача з питань дотримання вимог податкового законодавства за взаємовідносинами з ТОВ "ЛІБЕТІ СТАЙЛ" (код за ЄДРПОУ 37195372), ТОВ Кепітал-Тех-Сервіс (код за ЄДРПОУ 35760731), ТОВ НВП Трансенергобуд (код за ЄДРПОУ 34487191), ТОВ Глобал Менеджмент корпорейшн (код за ЄДРПОУ 37728663), ТОВ Монтаж-Систем-Груп (код за ЄДРПОУ 37508706) за період з 01.01.2012 року по 01.07.2015 року, з ТОВ Світком-Торг (код за ЄДРПОУ 38650855), ТОВ "ГОТИКА ЛТД" (код за ЄДРПОУ 38388548) за період з 01.01.2011 року по 31.12.2014 року, про що складено відповідний Акт від 26 серпня 2015 року №783/26-54-22-02/37445716 (надалі - Акт), копія якого наявна в матеріалах справи (Т.1, а.с.9-65).

Перевіркою встановлено порушення Позивачем ст. 134., п. 138.2. ст. 138., пп. 139.1.9. п. 139.1. ст. 139. Податкового кодексу України, що призвело до заниження на 2630267,00 грн. суми податку на прибуток при взаємовідносинах з ТОВ "ЛІБЕТІ СТАЙЛ" , ТОВ НВП Трансенергобуд , ТОВ Глобал Менеджмент корпорейшн , ТОВ Монтаж-Систем-Груп , ТОВ Світком-Торг , ТОВ "ГОТИКА ЛТД" , в тому числі на 1521869,00 грн. за взаємовідносинами з ТОВ Світком-Торг та ТОВ "ГОТИКА ЛТД" за 2013 рік; на 1108398,00 грн. за взаємовідносинами з ТОВ "ЛІБЕТІ СТАЙЛ" , ТОВ НВП Трансенергобуд , ТОВ Глобал Менеджмент корпорейшн , ТОВ Монтаж-Систем-Груп за 2014 рік; п. 198.1., п. 198.2., п. 198.6. ст. 198., ст. 201. Податкового кодексу України, що призвело до заниження на 2869656,00 грн. суми податку на додану вартість, в тому числі на 147078,00 грн. за квітень 2013 року, на 155946,00 грн. за травень 2013 року, на 112318,00 грн. за червень 2013 року, на 145047,00 грн. за липень 2013 року, на 11406,00 грн. за серпень 2013 року, на 158401,00 грн. за вересень 2013 року, на 255638,00 грн. за жовтень 2013 року, на 187949,00 грн. за листопад 2013 року, на 325185,00 грн. за грудень 2013 року, на 34113,00 грн. за березень 2014 року, на 89251,00 грн. за квітень 2014 року, на 107742,00 грн. за травень 2014 року, на 107459,00 грн. за червень 2014 року, на 108872,00 грн. за липень 2014 року, на 87059,00 грн. за серпень 2014 року, на 119512,00 грн. за вересень 2014 року, на 203383,00 грн. за жовтень 2014 року, на 158301,00 грн. за листопад 2014 року, на 184259,00 грн. за грудень 2014 року, на 65162,00 грн. за січень 2015 року, на 80559,00 грн. за лютий 2015 року, на 95329,00 грн. за березень 2015 року, на 57565,00 грн. за квітень 2015 року, на 25016,00 грн. за травень 2015 року та на 110281,00 грн. зменшення від'ємного значення, у тому числі на 31601,00 грн. за грудень 2014 року, на 5185,00 грн. за березень 2015 року, на 73495,00 грн. за квітень 2015 року.

На підставі зазначених порушень, Відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення форми Р від 23 вересня 2015 року №№0005812202, 0005822202, якими Позивачу збільшено на 3945401,00 грн. суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств, у тому числі на 2630267,00 грн. за основним платежем та на 1315134,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами); збільшено на 4533825,00 грн. суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість, у тому числі на 3022550,00 грн. за основним платежем та на 1511275,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).

Між товариством з обмеженою відповідальністю ЛІБЕТІ СТАЙЛ , як Постачальником, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір поставки від 21 березня 2014 року № 88552 (Т.20, а.с. 25-27), відповідно до п. 1.1. якого Постачальник зобов'язується поставити у власність Покупця одяг, взуття, засоби індивідуального захисту, пожежний інвентар, господарські та миючі засоби та інші Товари під замовлення, а Покупець - прийняти та оплатити Товар на умовах Договору.

Позивачем на підтвердження факту реального здійснення господарської операції, надано Податкові та Видаткові накладні.

А як встановлено Відповідачем в Акті, згідно з Єдиним реєстром податкових накладних АС Архів електронної звітності , контрагенти-постачальники на користь ТОВ "ЛІБЕТІ СТАЙЛ" постачали Кронштейни з болтами заземлення, Силікагель індикаторний, ІР телефон, Модуль розширення на 18 клавіш, Полотна холстопрошивні, Плащі ЄВРО ПВХ жовті, Респіратори протипилеві, Серветки технічні, Цвяхи 100, Цвяхи 80, Цемент М 400 (25 кг.), Диски, Пластини, Болти, Шайби, Ремкомплекти, Втулки, Кришки, карданний вал, Кастрюлі БІОЛ 3л з кришкою, Кастрюлі БІОЛ 2,5л, Кастрюлі БІОЛ 15л, Кастрюлі БІОЛ 1,7л.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю Капітал-Тех-Сервіс , як Постачальником, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір поставки від 01 квітня 2015 року № 234 (Т.16, а.с. 6), відповідно до п. 1.1. якого Постачальник зобов'язується постачати Товар (передавати у власність Покупця) для використання у підприємницькій діяльності, а Покупець зобов'язується прийняти Товар та сплатити за нього на умовах Договору.

Згідно з пп. 2.1. п. 2 Договору, предметом поставки є товар(и) хімічної промисловості, тара та пакувальні матеріали.

Позивачем на підтвердження факту реального здійснення господарської операції, надано Податкові та Видаткові накладні.

Проте, відповідно до Єдиного реєстру податкових накладних АС Архів електронної звітності , контрагенти - постачальники на користь ТОВ Капітал-Тех-Сервіс постачали Ущільнення, прокладки, сальники, Клапани, Компресори, клеми, Рукава компрecopa, кабелі, Фари крила, Стакан форсунки, шайби, болти, головки штока, клапани, шланги, датчики, гідромотори, поршні, Троси сантехнічні 2,5м, Троси стічні 4,0м, Лобзик, верстат, Набори чоботаря в чохлі, Окуляри захисні, фільтри паливні, фільтри масляні.

Між Позивачем, як Замовником, та Товариством з обмеженою відповідальністю НВО Трансенергобуд , як Виконавцем, укладено Договір (надання послуг) на виготовлення продукції із матеріалів Замовника від 03 березня 2014 року № 030314-1 (Т.18, а.с. 179-182), згідно з п. 1.1. якого Виконавець зобов'язується на власний ризик надавати послуги, визначені у п. 2.1 Договору (пошиття готової (текстильної) згідно специфікації на виробничих площах Виконавця) щодо крою, розробки моделей, виготовлення продукції з матеріалів Замовника, нанесення лого/вишивки/оздоблення на Товари Замовника тощо, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги (продукцію).

Позивачем на підтвердження факту реального здійснення господарської операції, надано Специфікації до Договору, Податкові та Видаткові накладні, Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг).

Як вбачається з відповідних Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою №1 ДФ, у ТОВ НВП Трансенергобуд у IV кварталі 2014 року працювало у 2 особи, а у І кварталі 2015 року працівників взагалі не було.

Відповідо до Єдиного реєстру податкових накладних АС Архів електронної звітності , контрагенти-постачальники на користь ТОВ НВП Трансенергобуд постачали м.схеми клемми, розетки, шанг, гайки, болти, підшипники, клей для плитки, штукатурку цементно-вапняну машинну, гіпс будівельний, клей монтажний для гіпсокартону, штукатурку гіпсову універсальну.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю Глобал Менеджмент корпорейшн , як Постачальником, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір поставки від 01 квітня 2014 року № 10 (Т.18, а.с. 59-61), згідно з п.п. 1.1., 2.1. якого Постачальник зобов'язується поставити у власність Покупця спецодяг, головні убори, взуття, господарські товари, тканину та фурнітуру, інші товари швейної промисловості та інші з асортиментного переліку Постачальника (надалі - Товар), а Покупець - прийняти та оплатити Товар на умовах Договору; асортимент, загальна кількість та ціна товару, що підлягає поставці по Договору, визначається у видаткових накладних, які є його невід'ємною частиною.

Також, між Товариством з обмеженою відповідальністю Глобал Менеджмент корпорейшн , як Постачальником, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір купівлі-продажу від 04 квітня 2014 року № 120414 (Т.18, а.с. 56-58), відповідно до п.п. 1.1., 2.1. якого Постачальник зобов'язується поставити у власність Покупця товари хімічної промисловості, сировину для виробництва миючих засобів, тару та інші товари з асортиментного переліку Постачальника (надалі - Товар), а Покупець - прийняти та оплатити Товар на умовах Договору. Покупець оплачує Товар за ціною, що визначається у видаткових накладних, які є його невід'ємною частиною.

Позивачем на підтвердження факту реального здійснення господарських операцій, надано Податкові та Видаткові накладні.

Згідно з Єдиним реєстром податкових накладних АС Архів електронної звітності , контрагенти-постачальники на користь ТОВ Глобал Іенеджмент корпорейшн постачали: вилки з ручками з заземленням в гумовому корпусі, штепсельні розетки з заземленням посилені в гумовому корпусі, вимикачі двоклавішні з під світкою, розетки телефонні, світлорегулятори, розетки подвійні, вимикачі одноклавішні з під світкою, подовжувачі, світильники стельові, скотч пакувальний.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю Монтаж-Систем-Груп , як Продавцем, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір поставки від 02 грудня 2014 року (Т.14, а.с. 10-11), відповідно до п.п. 1.1., якого Покупець зобов'язується сплачувати і приймати, а Продавець поставляти поліграфічну, канцелярську і сувенірну продукцію (надалі - Продукція).

Позивачем на підтвердження факту реального здійснення господарської операції, надано Специфікації до Договору, Податкові та Видаткові накладні, Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг).

Згідно з Єдиним реєстром податкових накладних АС Архів електронної звітності , контрагенти-постачальники на користь ТОВ Монтаж-Систем-Груп постачали: долота, Вали з'єднувальні, Роліки витяжні, підшипники маховика, гвинти, шайби форсунки, кільця, насоси, фільтри повітряні, фільтри паливні, фільтри масляні.

Між товариством з обмеженою відповідальністю ГОТИКА ЛТД , як Постачальником, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір поставки від 28 березня 2013 року №359 (Т.21, а.с. 243-244), відповідно до п.п. 1.1. якого Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товари господарського призначення, одяг, взуття, товари хімічної промисловості, будівельні та інші матеріали тощо.

Також, Між товариством з обмеженою відповідальністю ГОТИКА ЛТД , як Постачальником, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір поставки від 01 квітня 2013 року №366 (Т.21, а.с. 239-240), згідно з п.п. 1.1. якого Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товари господарського призначення, тканини, швейну фурнітуру та текстильні товари.

Між товариством з обмеженою відповідальністю ГОТИКА ЛТД , як Постачальником, та Позивачем, як Покупцем, укладено Договір поставки від 01 квітня 2013 року №368 (Т.21, а.с. 241-242), відповідно до п.п. 1.1. якого Постачальник зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити товари господарського призначення, товари хімічної промисловості, паперову, пластикову та ін. тару, барвники, стабілізатори, етикетки та інші товари, асортимент яких визначається Сторонами.

Позивачем на підтвердження факту реального здійснення господарських операцій, надано Податкові та Видаткові накладні.

Проте, згідно з Єдиним реєстром податкових накладних АС Архів електронної звітності , контрагенти-постачальники на користь ТОВ "ГОТИКА ЛТД" постачали: труби, ремені, постери для вітрин, дитячі футболки, дитячі светри, дитячі штани.

Більш того, Відповідач, як на доказ безтоварності здійснених Позивачем господарських операцій, посилається на лист оперативного управління ГУ Міндоходів у Луганській Області з поясненнями гр. ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1 про те, що будь-якого відношення до фінансово-господарської діяльності ТОВ "ГОТИКА ЛТД" не має, будь-яких документів не підписував і будь-кого на це не уповноважував.

Відповідно до частини п'ятої ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Як зазначено у Постанові Верховного Суду від 11 квітня 2018 року у справі №810/48/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Паритет до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень, податкові накладні виписані від імені підприємства та від особи, яка заперечує свою участь у створенні та діяльності цього підприємства, не можуть вважатися належно оформленими та підписаними повноважними особами, відповідно посвідчувати факт придбання товарів.

Згідно з абз. 11 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, зокрема реєстрація податкових накладних платниками податку на додану вартість - продавцями в Єдиному реєстрі податкових накладних запроваджується для платників цього податку, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становить понад 10 тисяч гривень - з 1 січня 2012 року. Податкова накладна, складена при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, з 1 січня 2012 року підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних не залежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній. З 1 лютого 2015 року реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають всі податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних (у тому числі які не надаються покупцю, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування) незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Тобто, видані Позивачу його контрагентами Видаткові накладні не відповідають Податковим накладним, зареєстрованим у відповідному Єдиному реєстрі.

Відповідно до ст. 1, частини першої ст. 3 та частин першої, другої ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16 липня 1999 року №996-ХІV, первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення; метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства; підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій; первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи; первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України, витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ цього Кодексу.

Відповідно до п.п. 198.1, 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а)придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду, зокрема, у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; не відносяться до податкового кредиту, зокрема, суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної.

Тобто, обов'язковою умовою підтвердження реальності здійснення господарських операцій є фактична наявність у платника податків первинних документів, фізичних, технічних та технологічних можливостей для здійснення відповідних операцій та зв'язку між фактом придбання товару (послуги) і подальшою господарською діяльністю.

Як зазначено в Листі Вищого адміністративного суду України від 02.06.2011 року №742/11/13-11, з метою встановлення факту здійснення господарських операцій, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість має бути підтверджено рух активів у процесі здійснення господарських операцій, при цьому дослідженню підлягають усі первинні документи, які належить складати залежно від певного виду господарських операцій: договори, акти виконаних робіт тощо; фізичні, технічні та технологічні можливості певної особи до вчинення тих чи інших дій, що становлять зміст господарських операцій, як-от: наявність відповідних ліцензій та інших дозвільних документів, що необхідні для ведення певного виду господарської діяльності; встановлено зв'язок між фактом придбання товарів (послуг) і господарською діяльністю платника податку.

Отже, Позивачем не підтверджено реальність здійснення господарських операцій, оскільки з наданих ним первинних документів не можливо встановити зв'язку між фактом придбання товарів (послуг) і подальшою його господарською діяльністю.

За таких обставин, колегія суддів дійшла висновку, що оскаржені Позивачем податкові повідомлення-рішення Відповідача є правомірними, у зв'язку з чим адміністративний позов задоволенню не підлягає.

Згідно з частиною першою ст. 317 Кодексу адміністративного судочинства України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення є, зокрема неправильне застосування норм матеріального права.

А відповідно до частини другої ст. 317 Кодексу адміністративного судочинства України, неправильним застосуванням норм матеріального права вважається: неправильне тлумачення закону або застосування закону, який не підлягає застосуванню, або незастосування закону, який підлягав застосуванню; порушення норм процесуального права може бути підставою для скасування або зміни рішення, якщо це порушення призвело до неправильного вирішення справи.

Судом першої інстанції неправильно застосовано норми матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, тому Постанова Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2017 року скасовується та ухвалюється нове Рішення, яким у задоволенні адміністративного позову відмовляється повністю.

Керуючись ст.ст. 310, 315, 317, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві задовольнити, Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2017 року скасувати, ухвалити нове Рішення, яким у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення її в повному обсязі безпосередньо до Верховного Суду.

Постанову складено в повному обсязі 08.08.2018 року.

Головуючий суддя Бабенко К.А.

Судді: Кузьменка В.В.

Літвіна Н.М.

Дата ухвалення рішення 07.08.2018
Оприлюднено 12.08.2018

Судовий реєстр по справі 826/3186/16

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Постанова від 14.03.2019 Касаційний адміністративний суд Верховного Суду Адміністративне
Постанова від 14.03.2019 Касаційний адміністративний суд Верховного Суду Адміністративне
Ухвала від 21.01.2019 Касаційний адміністративний суд Верховного Суду Адміністративне
Ухвала від 17.10.2018 Касаційний адміністративний суд Верховного Суду Адміністративне
Ухвала від 31.08.2018 Касаційний адміністративний суд Верховного Суду Адміністративне
Постанова від 07.08.2018 Київський апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 12.07.2018 Київський апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 19.06.2018 Київський апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 19.06.2018 Київський апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 17.05.2018 Київський апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 03.05.2018 Київський апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 04.04.2018 Київський апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Постанова від 14.12.2017 Окружний адміністративний суд міста Києва Адміністративне
Ухвала від 20.04.2017 Окружний адміністративний суд міста Києва Адміністративне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Стежити за справою 826/3186/16

Встановіть Опендатабот та підтвердіть підписку

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону