Рішення
від 06.08.2018 по справі 910/4570/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

06.08.2018Справа № 910/4570/18

Господарський суд міста Києва у складі судді Гулевець О.В. за участю секретаря судового засідання Письменної О.М., розглянувши матеріали господарської справи

за позовом Заступника прокурора міста Києва в інтересах держави в особі Київської міської державної адміністрації

до Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ"

про стягнення 285 893,65 грн.

за участю представників:

від прокуратури: Винник О.О.

від позивача: Корольова Н.В.

від відповідача: не з'явився

вільний слухач: ОСОБА_3

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заступник прокурора міста Києва звернувся до Господарського суду міста Києва в інтересах держави в особі Київської міської державної адміністрації з позовом до Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" про стягнення відновної вартості видалених зелених насаджень у розмірі 285893,65 грн.

В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на те, що відповідачем в порушення вимог чинного законодавства після набуття права власності на земельні ділянки площею 0,56 га та 0,2622 га на вул. Братиславській, 34-а та 38-а у Деснянському районі міста Києва не було сплачено відновної вартості зелених насаджень у сумі 285893,65 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 18.04.2018 дану позовну заяву залишено без руху, встановлено заступнику прокурора міста Києва строк для усунення недоліків позовної заяви протягом десяти днів з дня вручення даної ухвали.

26.04.2018 через відділ діловодства суду від прокуратури міста Києва надійшла заява про усунення недоліків, допущених при поданні до суду даного позову.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.04.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, призначено підготовче засідання у справі на 21.05.2018.

14.05.2018 через відділ діловодства суду від позивача надійшли письмові пояснення щодо позову, в яких позивач підтримав заявлений прокуратурою позов до Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" про стягнення відновної вартості видалених зелених насаджень у розмірі 285893,65 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 17.05.2018 виправлено допущену в пункті 3 резолютивної частини ухвали Господарського суду міста Києва від 27.04.2018 описку.

В судовому засіданні 21.05.2018, на підставі 183, 233 ГПК України, відкладено підготовче засідання на 12.06.2018, про що постановлено ухвалу, яка занесена до протоколу судового засідання. Відповідачу направлено ухвалу про виклик в підготовче засідання 12.06.2018.

В судовому засіданні 12.06.2018, на підставі 183, 233 ГПК України, відкладено підготовче засідання на 10.07.2018, про що постановлено ухвалу, яка занесена до протоколу судового засідання. Відповідачу направлено ухвалу про виклик в підготовче засідання 10.07.2018.

20.06.2018 через відділ діловодства суду від позивача надійшла заява, в якій прокурор просить суд вважати пункт перший резолютивної частини позовної заяви викладеним в наступній редакції: "Стягнути із Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" (код ЄДРПОУ: 40900458, вул. Архітектора Ніколаєва,11, кв. 96, м. Київ, 02225) на користь Київської міської державної адміністрації (код ЄДРПОУ 00022527, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044) до спеціального фонду бюджету міста Києва з кодом класифікації доходів 50110009 "Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади (кошти відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню на території міста Києва)" на розрахунковий рахунок № 31518920700001, МФО 820019, одержувач - ГУ ДКС у м. Києві, код ЄДРПОУ 37993783, банк ГУ ДКС у місті Києві відновну вартість видалених насаджень у розмірі 285 893,65 грн."

Судом встановлено, що у своїй заяві прокурором визначено спеціальний фонд, до якого мають надходити заявлені до стягнення у даній справі суми відновної вартості видалених насаджень у розмірі 285 893,65 грн. Вказана заява прийнята судом до розгляду та суд розглядає даний спір в межах заявлених позовних вимог, але з урахуванням даної заяви.

05.07.2018 через відділ діловодства суду від позивача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи та пояснення щодо рахунку .

09.07.2018 прокурором надано пояснення, в яких зазначено про зміну розрахункового рахунку спеціального фонду бюджету міста Києва з кодом класифікації доходів 50110009 "Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади (кошти відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню на території міста Києва)", а саме на № 31514920026001.

10.07.2018 через відділ діловодства суду від відповідача надійшла заява про відкладення розгляду справи.

В підготовчому засіданні 10.07.2018 суд задовольнив клопотання позивача та відповідача про відкладення розгляду справи.

В судовому засіданні 10.07.2018 відкладено підготовче засідання на 17.07.2018, про що постановлено ухвалу, яка занесена до протоколу судового засідання. Позивачу та відповідачу направлено ухвалу про виклик в підготовче засідання 17.07.2018.

В судовому засіданні 17.07.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу № 910/4570/18 до судового розгляду по суті на 06.08.2018, про що постановлено ухвалу, яка занесена до протоколу судового засідання. Відповідачу направлено ухвалу про виклик в судове засідання з розгляду справи по суті 06.08.2018.

Прокурор у судовому засіданні 06.08.2018 надав пояснення по суті позову, позовні вимоги підтримав, просив суд позов задовольнити.

Представник позивача у судовому засіданні 06.08.2018 підтримав позовні вимоги прокуратури, просив суд позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання 06.08.2018 не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, відзиву на позов не надав. Відповідач був належним чином повідомлений про розгляд справи, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення №0103045790529.

Відповідно до частини 2 статті 178 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Також, згідно із ч. 1 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Оскільки відповідач не подав до суду відзив на позов та не скористався наданими йому процесуальними правами, враховуючи те, що у матеріалах справи достатньо документів, які мають значення для правильного вирішення спору, то за висновками суду дана справа може бути розглянута за наявними у ній документами відповідно до частини 2 статті 178 Господарського процесуального кодексу України.

В судовому засіданні 06.08.2018 відповідно до ст. 240 Господарського процесуального кодексу України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши надані документи та матеріали, заслухавши пояснення представників учасників процесу, з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Київської міської ради від 16 березня 2017 року № 12/2234 "Про передачу Обслуговуючому кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" земельних ділянок для гаражного будівництва на вул. Братиславській, 34-а та 38-а у Деснянському районі м. Києва" передано Обслуговуючому кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" у власність земельні ділянки площею 0,2622 га (кадастровий номер 8000000000:62:088:0006) та площею 0,5600 га (кадастровий номер 8000000000:62:089:0011) для гаражного будівництва за вказаною адресою із земель комунальної власності територіальної громади міста Києва.

Відповідачем отримано декларації про початок виконання підготовчих робіт для влаштування автостоянки з благоустроєм прилеглої території на вул. Братиславській, 34-а та 38-а у Деснянському районі м. Києва від 04 травня 2017 року № КВ 030171241694 та № КВ 030171241674, видані Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до акту обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню № 95 від 28 березня 2017 року, складеному на підставі звернення Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" від 27 березня 2017 року у зв'язку із розробкою проекту будівництва та влаштуванням автостоянок, комісією, призначеною наказом Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 8 від 14.01.2013, підлягало видаленню дерев - 71 од., кущів-89 од., газонів - 0,801 га, квітників - 260 м.кв., відновна вартість зелених насаджень, що підлягали видаленню складає 1104872,60 грн., з яких 271 312,55 гри. - за дерева, 37 369,20 грн. - за кущі, 590 417,10 грн. за газони та 208 353,60 грн. - за квітники

Відповідне відшкодування відновної вартості зелених насаджень Обслуговуючим кооперативом "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" не здійснено, що підтверджується листом Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 064-967 від 09 лютого 2018 року.

Згідно із розрахунком, складеним Комунальним об'єднанням "Київзеленбуд", відновної вартості зелених насаджень, що були видалені згідно Акту обстеження № 95 від 28.03.2017 відповідачем було проведено видалення 70 одиниць дерев та 50 одиниць кущів. Відновна вартість видалених зелених насаджень становить 2585893,65 грн.

При цьому, рішенням Господарського суду м. Києва від 01.08.2017 по справі №910/9373/17, залишеним без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 29.01.2018, визнано незаконним та скасовано рішення Київської міської ради від 16 березня 2017 року № 12/2234 "Про передачу Обслуговуючому кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" земельних ділянок для гаражного будівництва на вул. Братиславській, 34-а та 38-а у Деснянському районі м. Києва".

У зв'язку із скасуванням рішення Київської міської ради, яким Обслуговуючому кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" відведено земельні ділянки, прокурор зазначає, що відповідачем повинна бути сплачена відновна вартість лише за видалені зелені насадження у розмірі 2585893,65 грн.

Дослідивши наявні матеріали справи, оцінюючи надані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, з наступних підстав.

Згідно із ст.131-1 Конституції України на прокуратуру покладено представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Згідно із ч. 4 ст. 53 Господарського процесуального кодексу України, прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Рішенням Конституційного суду України у справі № 1-1/99 від 08.04.1999 визначено, що інтереси держави можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств та організацій чи з інтересами господарських товариств з часткою державної власності у статутному фонді. Проте держава може вбачати свої інтереси не тільки в їх діяльності, але й в діяльності приватних підприємств, товариств.

Із врахуванням того, що "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Поняття "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах" означає орган, на який державою покладено обов'язок щодо здійснення конкретної діяльності у відповідних правовідносинах, спрямованої на захист інтересів держави. Таким органом, відповідно до статей 6,7,13 та 143 Конституції України, може виступати орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.

У відповідності до ч. 1, ч. 4 ст. 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.

Згідно із п. 2 ч. 1 ст. 21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" елементами (частинами) об'єктів благоустрою є зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об'єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях.

Стаття 5 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначає, що управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень.

Також статтею 9 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" передбачено, що до повноважень місцевих державних адміністрацій у сфері благоустрою населених пунктів належить: 1) забезпечення реалізації державної політики у цій сфері; 2) участь у розробленні і виконанні державних і регіональних програм благоустрою населених пунктів; 3) інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 4) участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку.

Отже, відповідно до ст. ст. 5, 9 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" органом що здійснює управління у сфері благоустрою населених пунктів є Київська міська державна адміністрація.

Як обґрунтовано прокурором, незважаючи на несплату кооперативом відновної вартості знесених зелених насаджень, Київською міською державною адміністрацією ефективні заходи щодо стягнення в судовому порядку відновної вартості не вживались, що свідчить про неналежне здійснення нею захисту державних інтересів та є підставою для вжиття прокурором заходів представницького характеру шляхом пред'явлення відповідного позову з метою захисту інтересів держави.

Приймаючи до уваги викладене вище, суд дійшов висновку, що звернення прокурора в інтересах держави в особі Київської міської державної адміністрації до господарського суду з даним позовом відповідає функціям позивача та направлено на захист їх охоронюваних законом інтересів.

У відповідності до ст. 40 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов'язкових екологічних вимог, зокрема, раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій; здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища; здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів.

Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 28 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" охороні та відновленню підлягають усі зелені насадження в межах населених пунктів під час проведення будь-якої діяльності, крім зелених насаджень, які висаджені або виросли самосівом в охоронних зонах повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв. Охорона, утримання та відновлення зелених насаджень на об'єктах благоустрою, а також видалення дерев, які виросли самосівом, здійснюються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів залежно від підпорядкування об'єкта благоустрою, а на земельних ділянках, переданих у власність, наданих у постійне користування або в оренду, - за рахунок коштів їх власників або користувачів відповідно до нормативів, затверджених у встановленому порядку.

Згідно із ч. 3 ст. 28 Закону України "Про благоустрій населених пунктів"видалення дерев, кущів, газонів і квітників здійснюється в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

Документи, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, отримані відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", є підставою для видалення зелених насаджень після обстеження земельної ділянки та складання акта обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню. У цьому разі видалення зелених насаджень не потребує дозволу (ордера). Відновна вартість визначається на підставі акта обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, та сплачується до прийняття об'єкта в експлуатацію. Розмір відновної вартості видалених зелених насаджень зменшується на суму, передбачену проектною документацією на озеленення території.

Пунктом 11 Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1045 від 01 серпня 2006 року, передбачено, що відновна вартість зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці, що відведена в установленому порядку фізичній або юридичній особі (крім відновної вартості зелених насаджень, посаджених (створених) цією особою), сплачується під час передачі такої ділянки у власність відповідної особи.

Згідно із п. 15.1. Порядку видалення зелених насаджень на території міста Києва, затвердженого рішенням Київською міською радою № 384/6600 від 27.10.2011, видалення зелених насаджень в межах земельної ділянки, відведеної у власність або користування суб'єктам господарювання для будівництва об'єктів містобудування, а також реконструкції та капітального ремонту будівель і споруд, об'єктів благоустрою, здійснюється на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт, що подається до територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції України відповідно до статей 35 - 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Відповідно до п. 16.1 Порядку видалення зелених насаджень на території міста Києва, відновна вартість зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці, що відведена в установленому порядку фізичній або юридичній особі, сплачується під час передачі такої ділянки у власність відповідної особи.

Згідно із актом, складеним на підставі звернення Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" від 27 березня 2017 року у зв'язку із розробкою проекту будівництва та влаштуванням автостоянок, комісією, призначеною наказом Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 8 від 14.01.2013, підлягало видаленню дерев - 71 од., кущів-89 од., газонів - 0,801 га, квітників - 260 м.кв., відновна вартість зелених насаджень, що підлягали видаленню складає 1104872,60 грн., з яких 271 312,55 гри. - за дерева, 37 369,20 грн. - за кущі, 590 417,10 грн. за газони та 208 353,60 грн. - за квітники.

Відповідач відповідного відшкодування відновної вартості зелених насаджень Обслуговуючим кооперативом "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" не здійснив, що підтверджується листом Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №064-967 від 09 лютого 2018 року.

При цьому, згідно із розрахунком, складеним Комунальним об'єднанням "Київзеленбуд", відновної вартості зелених насаджень, що були видалені згідно Акту обстеження № 95 від 28.03.2017 відповідачем було проведено видалення 70 одиниць дерев та 50 одиниць кущів. Відновна вартість видалених зелених насаджень становить 2585893,65 грн.

При цьому, згідно із розрахунком, складеним Комунальним об'єднанням "Київзеленбуд", відновної вартості зелених насаджень, що були видалені згідно Акту обстеження № 95 від 28.03.2017, відповідачем було проведено видалення 70 одиниць дерев та 50 одиниць кущів. Відновна вартість видалених зелених насаджень становить 285893,65 грн.

Частиною 1 статті 73 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

У відповідності до ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Приписами ст. ст. 76, 77 Господарського процесуального кодексу України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Згідно із ст. ст. 78, 79 Господарського процесуального кодексу України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Матеріалами справи підтверджено видалення відповідачем 70 одиниць дерев та 50 одиниць кущів, відновна вартість яких становить 285893,65 грн.

Відповідачем обставин наведених у позові та розрахунку відновної вартості видалених насаджень не спростовано. Жодних доказів в спростування заявлених вимог не надано.

У відповідності до п. 4.1. рішення Київської міської ради № 384/6600 від 27.10.2011, кошти відновної вартості зелених насаджень, що належать до комунальної власності, сплачуються до спеціального фонду бюджету міста Києва без урахування ПДВ, незалежно від сплати штрафу та шкоди, заподіяної зеленим насадженням внаслідок їх самовільного знищення.

Відповідно до рішення Київської міської ради від 21 грудня 2017 року №1043/4050 "Про бюджет міста Києва на 2018 рік" кошти відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню на території м. Києва, включені до складу цільового фонду спеціального фонду міського бюджету м. Києва.

Для зарахування вказаних надходжень до спеціального фонду міського бюджету м. Києва ГУ Державного казначейства України у м. Києві відкрито рахунок №31514920026001за КЕКД 50110009 "Цільові фонди, утворені ВР АРК, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади (кошти відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню на території м. Києва)".

Враховуючи викладене вище, оцінивши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених прокурором вимог про стягнення з відповідача відновної вартості видалених насаджень у розмірі 285 893,65 грн.

Відповідачем в свою чергу, належними та допустимими доказами позовні вимоги не спростовані. Доказів оплати відновної вартості видалених насаджень у розмірі 285 893,65 грн. не надано.

Статтею 86 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Враховуючи наведене, суд задовольняє позовні вимоги заступника прокурора міста Києва в інтересах держави в особі Київської міської державної адміністрації до Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" про стягнення відновної вартості видалених зелених насаджень у розмірі 285893,65 грн.

Судовий збір за розгляд справи відповідно до ст. 129 ГПК України покладається на відповідача.

Керуючись ст. ст. 73-74, 76-79, 86, 129, 233, 237-238, 242 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути із Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" (02225, м. Київ, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА НІКОЛАЄВА, будинок 11, квартира 96, ідентифікаційний код 40900458) на користь Київської міської державної адміністрації (01044, м. Київ, вулиця ХРЕЩАТИК, будинок 36, ідентифікаційний код 00022527) до спеціального фонду бюджету міста Києва з кодом класифікації доходів 50110009 "Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади (кошти відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню на території міста Києва) " на розрахунковий рахунок № 31514920026001, МФО 820019, одержувач - ГУ ДКС у м. Києві, код ЄДРПОУ 37993783, банк ГУ ДКС у місті Києві відновну вартість видалених насаджень у розмірі 285 893,65 грн.

Стягнути з Обслуговуючого кооперативу Обслуговуючого кооперативу "БРАТИСЛАВСЬКИЙ" (02225, м. Київ, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА НІКОЛАЄВА, будинок 11, квартира 96, ідентифікаційний код 40900458) на користь прокуратури міста Києва (03150, м. Київ, вулиця ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 45/9, ідентифікаційний код 02910019) судовий збір у розмірі 4288,40 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення

Повний текст рішення складено та підписано: 10.08.2018 .

Суддя О.В. Гулевець

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.08.2018
Оприлюднено13.08.2018
Номер документу75823936
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/4570/18

Ухвала від 31.10.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 21.10.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 28.09.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 14.09.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гулевець О.В.

Ухвала від 23.08.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Привалов А.І.

Рішення від 06.08.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гулевець О.В.

Ухвала від 17.07.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гулевець О.В.

Ухвала від 10.07.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гулевець О.В.

Ухвала від 12.06.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гулевець О.В.

Ухвала від 21.05.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гулевець О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні