ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
16 серпня 2018 року м. Київ № 826/9175/18
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Пащенка К.С., за участю секретаря судового засідання Сома П.А., розглянувши у підготовчому засіданні адміністративну справу за позовом
Громадської організації "ЕКОПАРК ОСОКОРКИ" доДержавної архітектурно-будівельної інспекції України треті особи, що не заявляють самостійних вимог на предмет споруТовариство з обмеженою відповідальністю "Контактбудсервіс" Товариство з обмеженою відповідальністю "Будеволюція" проскасування дозволу на будівництво, В С Т А Н О В И В:
Громадська організація "ЕКОПАРК ОСОКОРКИ" (01032, м. Київ, вул. Льва Толстого, 33, офіс 75, код ЄДРПОУ 41738578) звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 37471912), у якій просила суд:
скасувати дозвіл на виконання будівельних робіт "Комплексна забудова території об'єктами житлового призначення мікрорайонів 1, 2, 2а житлового масиву "Осокорки -Центральні" у Дарницькому районі міста Києва.2 черга будівництва. Коригування" № ІУ 113181171313 від 27.04.2018, виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією України ТОВ "Контактбудсервіс" та ТОВ "Будеволюція".
16.08.2018 (12:35) до канцелярії Окружного адміністративного суду міста Києва надійшло клопотання від позивача про залучення до участі у справі третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору.
16.08.2018 у судовому засіданні поставлено питання про залучення Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Державної служби з питань національної культурної спадщини Міністерства культури і туризму України, Виконавчого органу Київської міської ради Київську міську державну адміністрацію, Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації та Державного агентства водних ресурсів України.
Представники відповідача та третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору, проти залучення третіх осіб заперечували.
Відповідно до ч. 2 ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Як видно з матеріалів справи, рішення по справі № 826/9175/18 може вплинути на права та обов'язки Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Державної служби з питань національної культурної спадщини Міністерства культури і туризму України, Виконавчого органу Київської міської ради Київську міську державну адміністрацію, Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації, Державного агентства водних ресурсів України та Комунального підприємства Плесо .
З урахуванням обставин у справі, а також з метою з'ясування ступеню впливу даної справи на права та обов'язки вказаних осіб, суд дійшов висновку про наявність підстав для залучення останніх до участі у справі в якості третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 49, 241-243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
1. Клопотання представника позивача Громадської організації "ЕКОПАРК ОСОКОРКИ" задовольнити.
2. Залучити до участі у справі в якості третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (01044, м. Київ, бульвар Шевченка, 3, ідентифікаційний код 02231933), Державну службу з питань національної культурної спадщини Міністерства культури і туризму України (01601, м. Київ, вул. І. Франка, 19, ідентифікаційний код 26296015), Виконавчий орган Київської міської ради Київську міську державну адміністрацію (01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, ідентифікаційний код 00022527), Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації (04080, м. Київ, вул. Турівська, 28, ідентифікаційний код 37472104), Державне агентство водних ресурсів України (01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 8, ідентифікаційний код ) та Комунальне підприємство Плесо (04119, м. Київ, вул. Сім'ї Хохлових, будинок 15, корпус А, офіс 3, ідентифікаційний код 23505151).
3. Зобов'язати позивача направити копію позову вказаним третім особам, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору.
Згідно з частиною другою статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її підписання.
Відповідно до статті 294, частин другої та третьої статті 293 Кодексу адміністративного судочинства України оскарження даної ухвали окремо від рішення суду не допускається.
Заперечення на ухвали, що не підлягають оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Пащенко К.С.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2018 |
Оприлюднено | 21.08.2018 |
Номер документу | 75974683 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні