ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
22 серпня 2018 рокуЛьвів№ 876/6393/18
Львівський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача - Святецького В.В.
суддів - Гудима Л.Я.
Шинкар Т.І.,
перевіривши апеляційну скаргу Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 05 липня 2018 року у справі № 803/962/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Луцьктехнобуд" до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області про визнання протиправним та скасування рішення,-
ВСТАНОВИВ :
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 05 липня 2018 року задоволено повністю адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Луцьктехнобуд" до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області про визнання протиправним та скасування рішення.
Не погодившись із прийнятим рішенням, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області подало апеляційну скаргу з клопотанням про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі.
Клопотання про відстрочення сплати судового збору мотивоване тим, що управління не є окремою юридичною особою і не має рахунків у банку та, відповідно, коштів, тому позбавлене можливості самостійно сплатити судовий збір, а також, у зв'язку з повідомленням Управління державної казначейської служби України у Дніпровському районі м. Києва про безспірне списання коштів з рахунку Держархбудінспекції за рядом виконавчих листів.
Перевіривши клопотання скаржника, колегія суддів вважає, що воно не підлягає задоволенню, а апеляційна скарга підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Так, положеннями частини першої статті 133 КАС України передбачено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
За правилами частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.
Перевіривши доводи клопотання, колегія суддів приходить до висновку про відсутність умов, передбачених частиною першою статті 8 Закону України "Про судовий збір" для відстрочення Управлінню Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі.
Відтак, подана апеляційна скарга не відповідає вимогам, встановленим статтею 296 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до неї не додано документа про сплату судового збору.
Частиною 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно із статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" прожитковий мінімум на одну працездатну особу станом на 01 січня 2018 року становить 1762 грн.
Розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, відповідно до частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Адміністративний позов в даній справі містить вимоги немайнового характеру.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" (в редакції, чинній на момент подання позовної заяви) за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відтак, розмір судового збору який підлягав сплаті при поданні позовної заяви становить 1762 грн.
Враховуючи наведене, розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а саме 2643 грн.
Вказаний недолік апеляційної скарги повинен бути усунений шляхом надіслання до Львівського апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 2643 грн за наступними реквізитами Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - 34310206081057; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; № справи; Львівський апеляційний адміністративний суд".
За таких обставин, відповідно до статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу слід залишити без руху та надати строк для усунення вказаного недоліку.
Також слід роз'яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі не усунення недоліку апеляційної скарги у встановлений строк, відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України така буде їй повернута.
Керуючись ст.ст. 132, 133, 169, 296,298 КАС України КАС України, апеляційний суд,-
УХВАЛИВ :
У задоволенні клопотання Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі - відмовити.
Апеляційну скаргу Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 05 липня 2018 року у справі № 803/962/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Луцьктехнобуд" до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області про визнання протиправним та скасування рішення- залишити без руху.
Встановити Управлінню Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.
Головуючий суддя В.В. Святецький
Судді Л.Я. Гудим
Т.І. Шинкар
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2018 |
Оприлюднено | 24.08.2018 |
Номер документу | 76029642 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Святецький Віктор Валентинович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Святецький Віктор Валентинович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні