Ухвала
від 23.08.2018 по справі 826/13433/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі 23 серпня 2018 року м. Київ№ 826/13433/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю "Старонаводницький парк" до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України про визнання протиправним та скасування наказу, В С Т А Н О В И В: Товариство з обмеженою відповідальністю "Старонаводницький парк" (03150, м. Київ, вул. Анрі Барбюса, 28Б, код ЄДРПОУ 32104940) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 9, код ЄДРПОУ 37471928), в якому просить визнати протиправним та нечинним наказ від 23.04.2018 №100. Відповідно до частини другої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті. Частиною четвертою вказаної статті визначено, що за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи, зокрема, у спорах щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом. Поняття нормативно-правового акту визначено пунктом 18 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якого нормативно-правовий акт - акт управління (рішення) суб'єкта владних повноважень, який встановлює, змінює, припиняє (скасовує) загальні правила регулювання однотипних відносин, і який розрахований на довгострокове та неодноразове застосування. Відповідно до пункту 1 Указу Президента України "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" від 21.05.1998 № 493/92 нормативно-правові акти, які видаються  міністерствами,  іншими  органами  виконавчої влади,  органами  господарського  управління  та  контролю  і  які зачіпають права, свободи й законні  інтереси  громадян  або  мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації. Пунктом 6 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 № 731, визначено, що державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади здійснює Міністерство юстиції України. Водночас, в інформаційних правових джерелах "Ліга: Закон" (www.ligazakon.ua) та "Законодавство України" (www.zakon.rada.gov.ua) відсутні відомості про реєстрацію оскаржуваного наказу у Міністерстві юстиції України як нормативно-правового акту. Таким чином, суд приходить до висновку, що оскаржуваний наказ не є нормативно-правовим актом. Відтак, дана адміністративна справа може бути розглянута у порядку спрощеного позовного провадження.    Суд визнав подану позовну заяву і додані до неї матеріали достатніми для відкриття провадження у справі та дійшов висновку щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження. Відповідно до частини другої статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. У позовній заяві позивачем в якості третіх осіб без самостійних вимог щодо предмета спору визначені: Державне підприємство "Укрархбудінформ" та Державне підприємство український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" ім. Ю.М. Білоконя.   Керуючись статтями 4, 12, 49, 80, 171, 257-260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - У Х В А Л И В: 1. Прийняти позовну заяву до розгляду, відкрити провадження у справі, розглядати справу за  правилами спрощеного позовного провадження. 2. Залучити до участі у справі  у якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, Державне підприємство "Укрархбудінформ" (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 13670251) та Державне підприємство український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" ім. Ю.М. Білоконя (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 02497720).   3. Призначити судове засідання на 11 вересня 2018 року о 13:00 годин за адресою: м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1, блок Б, 1 поверх, зал судового засідання № 35. 4. Встановити відповідачу строк для подання до суду відзиву на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, а також документів, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів позивачу та третій особі - протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. 5. Встановити позивачу строк для подання відповіді на відзив - протягом трьох днів з моменту отримання відзиву. 6. Встановити відповідачу строк для подання заперечень проти відповіді на відзив  - протягом трьох днів з моменту отримання відповіді на відзив. 7. Встановити третім особам строк: для подання пояснень щодо позову - протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, для подання пояснень щодо відзиву - протягом трьох днів з дня отримання відзиву. 8. Повідомити відповідача про можливість отримання лише безпосередньо у суді позовної заяви та доданих до неї матеріалів. Учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет http://adm.ki.court.gov.ua/sud2670/. Відповідно до частини другої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України  ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею . Відповідно до частини першої статті 294 Кодексу адміністративного судочинства України окремо від рішення суду можуть бути оскаржені в апеляційному порядку ухвали суду першої інстанції щодо відкриття провадження у справі з порушенням правил підсудності. Суддя                                                                                                              О.П. Огурцов

Дата ухвалення рішення23.08.2018
Оприлюднено27.08.2018
Номер документу76034785
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/13433/18

Постанова від 19.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Постанова від 19.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 30.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 30.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні