Ухвала
від 27.08.2018 по справі 826/25524/15
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/25524/15

УХВАЛА

27 серпня 2018 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі головуючого судді Мєзєнцева Є.І., суддів Кузьмишиної О.М., Файдюка В.В. перевіривши апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 червня 2018 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Геос-Укб до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ТОВ Інжинірингова компанія Базис , ТОВ ФІРМА НОРД , ТОВ РП Реалбуд про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ :

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 червня 2018 року адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Геос-Укб до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ТОВ Інжинірингова компанія Базис , ТОВ ФІРМА НОРД , ТОВ РП Реалбуд про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - задоволено частково.

На вказане рішення суду відповідачем подано апеляційну скаргу.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 03 серпня 2018 року апеляційну скаргу залишено без руху, надано строк для усунення недоліків - 10 днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.

Підставою для залишення апеляційної скарги без руху послугувало те, що апелянтом було сплачено судовий збір. Вказану ухвалу суду отримано апелянтом 08 серпня 2018 року, що підтверджується наявним в матеріалах справи поштовим повідомленням.

17 серпня 2018 року на адресу Київського апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання в якому апелянт посилаючись на обмежене бюджетне фінансування, просить суд відстрочити сплату судового збору або продовжити строк для усунення недоліків апеляційної скарги.

Згідно з ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Положеннями ч. 2 ст. 8 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

У відповідності до ч. 1 ст. 8 вказаного Закону враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.

За наведено вбачається, що законодавством не передбачено права органу владних повноважень для відстрочення або звільнення від сплати судового збору з підстав зазначених у вказаній нормі.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що клопотання про відстрочення сплати судового збору є необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню.

Також, суд зазначає, що апелянту було надано достатній строк для усунення недоліків, як це передбачено ст. 169 КАС України, а тому клопотання про продовження строку для усунення недоліків не підлягає задоволенню.

У відповідності до ч. 2 ст. 298 КАС України до апеляційної скарги, що оформлена не відповідно до вимог, встановлених ст. 296 зазначеного Кодексу, застосовуються правила ст. 169 КАС України, згідно яких така апеляційна скарга підлягає поверненню скаржнику.

Враховуючи, що станом на 27 серпня 2018 року, апелянтом на виконання вимог ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 03 серпня 2018 року, вказані недоліки апеляційної скарги не було усунуто, суд дійшов висновку про повернення апеляційної скарги.

Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, 325, 328 КАС України, суд,-

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання апелянта про відстрочення сплати судового збору або продовження строку для усунення недоліків - відмовити. Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 червня 2018 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Геос-Укб до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ТОВ Інжинірингова компанія Базис , ТОВ ФІРМА НОРД , ТОВ РП Реалбуд про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - повернути апелянту.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку та строки, передбачені ст. 329 КАС України.

Суддя-доповідач Є.І.Мєзєнцев

Судді О.М.Кузьмишина

Судді В.В.Файдюк

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.08.2018
Оприлюднено29.08.2018
Номер документу76088063
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/25524/15

Постанова від 12.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Є.І.

Постанова від 20.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Є.І.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Є.І.

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Є.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні