УХВАЛА 28 серпня 2018 року Київ справа №808/2148/17 адміністративне провадження №К/9901/57399/18 Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Гончарової І.А., перевіривши матеріали касаційної скарги Головного управління ДФС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 30.03.2018 та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21.06.2018 у справі №808/2148/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Співдружність» до Головного управління ДФС у Запорізькій області, треті особи – Товариство з обмеженою відповідальністю «Альвис С», Товариство з обмеженою відповідальністю «Стенторс» про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, ВСТАНОВИВ: До Верховного Суду надійшла касаційна скарга Головного управління ДФС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 30.03.2018 та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21.06.2018. 03.08.2018 ухвалою Верховного Суду касаційну скаргу скаржника залишено без руху з мотивів її невідповідності вимогам статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України та надано відповідачу 10-денний строк з моменту отримання вказаної ухвали, для усунення недоліків касаційної скарги, шляхом долучення документу про доплату судового збору. 17.08.2018 до Верховного Суду надійшло клопотання Головного управління ДФС у Запорізькій області щодо розміру судового збору мотивоване тим, що заявник не погоджується з розміром для сплати судового збору визначеним в ухвалі від 03.08.2018, оскільки вважає, що за подання касаційної скарги необхідно сплатити 361,24 грн., виходячи з того, що оскаржує судове рішення в частині відмовлених позовних вимог в сумі 12041,00 грн. Проте суд касаційної інстанції вважає такі твердження скаржника хибним, виходячи з наступного. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 статті 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду ставка судового збору встановлена у розмірі 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Крім того, наведена норма Закону України «Про судовий збір» вказує на необхідність обчислення судом касаційної інстанції судового збору виходячи з розміру, який підлягав сплаті при зверненні до суду першої інстанції з адміністративним позовом. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (у редакції, чинній на момент подання позовної заяви) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою, ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Позовна заява подана у 2017 році та містить одну вимогу майнового характеру. Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» установлено, що у 2017 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 01.01.2017 року – 1600, 00 грн. Частиною 4 статті 6 зазначеного Закону передбачено, якщо скаргу (заяву) подано про перегляд судового рішення в частині позовних вимог (сум, що підлягають стягненню за судовим рішенням), судовий збір за подання скарги (заяви) вираховується та сплачується лише щодо перегляду судового рішення в частині таких позовних вимог (оспорюваних сум). Отже, враховуючи, що рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 30.03.2018 позов задоволено частково, та оскарження податковим органом в частині відмовлених позовних вимог зазначеного рішення, ставка судового збору розраховується з наступного розрахунку: ціна позову в частині оспорюваної суми х 1,5%, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму (тобто 1 600,00 грн.). Таким чином, враховуючи зазначене за подання даної касаційної скарги судовий збір має бути в розмірі 3 200,00 грн. (1 600,00 х 200%). Згідно з частиною 2 статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу. Оскільки, відповідачем не усунуто недоліки касаційної скарги, остання, у відповідності до приписів статей 169, 332 Кодексу адміністративного судочинства України, підлягає поверненню скаржнику. Керуючись статтями 169, 332 Кодексу адміністративного судочинства України,- УХВАЛИВ : Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 30.03.2018 та постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21.06.2018 у справі №808/2148/17 - повернути скаржнику. Копію ухвали про повернення касаційної скарги надіслати учасникам справи у порядку, визначеному статтею 251 цього Кодексу. Скаржнику надіслати копію ухвали про повернення касаційної скарги разом з касаційною скаргою та доданими до скарги матеріалами. Роз'яснити заявнику касаційної скарги, що її повернення не позбавляє права повторного звернення до Верховного Суду. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає. Суддя І.А. Гончарова
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 28.08.2018 |
Оприлюднено | 30.08.2018 |
Номер документу | 76113494 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні