Ухвала
від 06.09.2018 по справі 908/1993/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 29/36/14

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про затвердження звітів ліквідатора, ліквідаційного балансу

та закриття провадження у справі

06.09.2018 Справа № 908/1993/14

м.Запоріжжя

Господарський суд Запорізької області у складі судді Кричмаржевського В.А.

за участю секретаря судового засідання - Ракович С.І.

Розглянувши в судовому засіданні

справу № 908/1993/14

про банкрутство Публічного акціонерного товариства "Запорізький домобудівний комбінат", код в ЄДР-01240137 (69035 м.Запоріжжя вул. Суворова, 4)

Кредитори :

1/ Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя, код ЄДР 41248629 (69057 м. Запоріжжя вул. Гагаріна, 2-б)

2/ Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області (69600 м.Запоріжжя вул.Сєдова,12)

3/ Запорізька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Запорізькій області (69001 м. Запоріжжя вул. Перемоги, 14)

4/ Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107 м. Запоріжжя пр. Соборний, 166)

5/ Товариство з обмеженою відповідальністю "Запорізький ДБК" (69035 м.Запоріжжя вул. Суворова, 4)

6/ Публічне акціонерне товариство "МетаБанк" (69000 м.Запоріжжя просп. Металургів, 30)

7/ Комунальне підприємство "Водоканал" (69002 м.Запоріжжя вул. Святого Миколая, 61)

Ліквідатор - арбітражний керуючий Забродін Олексій Михайлович

Учасник у справі - прокуратура Запорізької області

За участю ліквідатора - арбітражного керуючого Забродіна О.М. та представників:

- кредитора - 1 - ОСОБА_2

- кредитора - 2 - ОСОБА_3

- кредитора - 6 - ОСОБА_4, ОСОБА_5

- кредитора - 7 - ОСОБА_6

Установив :

Згідно з постановою господарського суду Запорізької області від 30 січня 2017р. Публічне акціонерне товариство "Запорізький домобудівний комбінат", код з ЄДР-01240137, м.Запоріжжя, визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Забродіна О.М.

На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 30.01.2017р. за № 39824 розміщено повідомлення про визнання боржника - ТОВ "Запорізький домобудівний комбінат", м.Запоріжжя, банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Ліквідатором 27.06.2018р. (під час перебування судді у відпустці) подано суду звіт, ліквідаційний баланс банкрута, реєстр вимог кредиторів, документи на підтвердження проведення ліквідаційної процедури, а також звіт про нарахування та виплату грошової винагороди та здійснення і відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі.

Ухвалою суду від 03.08.2018р. призначене судове засідання для розгляду звітів ліквідатора на 06.09.2018р. о 10-00 год.

До господарського суду 20.08.2018 та 05.09.2018 від ліквідатора надійшли додаткові пояснення до звіту та документи на підтвердження проведеної ліквідаційної процедури, а також реєстр кредиторів станом на 26.06.2018 після усунення недоліків.

Акціонерне товариство Мета Банк надало суду довідку № 135/2746 від 20.08.2018, відповідно до якої заявлена у справі сума кредиторської заборгованості в розмірі - 277.008,50 грн. погашена в ході ліквідаційної процедури у повному обсязі.

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області подало до суду довідку за № 06-3548 від 03.09.2018 про розмір вимог, погашених в ліквідаційній процедурі, яка склала - 969.667,52 грн.

Центральне об'єднане управління Пенсійного Фонду України м.Запоріжжя також надало довідку про розмір погашених в ліквідаційній процедурі грошових вимог до боржника, відповідно до якої погашено -377.312 грн.

В судове засідання - 06.09.2018 представники кредиторів - Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Запорізькій області, Головного управління ДФС у Запорізькій області, ТОВ "Запорізький ДБК" не забезпечили явку своїх представників, про причини неявки не повідомили, про час та місце розгляду справи судом повідомлені в установленому законом порядку.

Крім того, під час ліквідаційної процедури до суду надійшли клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області за вх.№8-06/25924 від 03.11.2017 та № 08-06/28921 від 05.12.2017 про не затвердження ліквідаційного балансу боржника та не прийняття рішення про припинення провадження у справі до проведення перевірки банкрута фіскальною службою.

З огляду на обмеженість розгляду справи визначеними законом процесуальними строками, відсутність перешкод та достатність матеріалів справи для її розгляду і прийняття відповідного рішення, судове засідання відбулося за відсутності представників вищезгаданих кредиторів, згідно зі статтею 202 ГПК України.

Судом під час розгляду справи були повно та всебічно з'ясовані обставини, що стали підставою для застосування до боржника ліквідаційної процедури, передбаченої Законом України Про відновлення платоспроможності боржника та визнання його банкрутом , у повному обсязі досліджені докази у справі, звіт ліквідатора з додатками, ліквідаційний баланс, матеріали справи про банкрутство, пояснення ліквідатора, викладені у звіті та додаткові пояснення, також надано оцінку клопотанням ГУ ДФС у Запорізькій області та враховано пояснення присутніх представників кредиторів та боржника.

За підсумками судового засідання господарським судом у нарадчій кімнаті прийнято судове рішення. Постановлено ухвалу, вступну та резолютивну частини якої оголошено після виходу з нарадчої кімнати. Повідомлено про термін виготовлення повного тексту ухвали - протягом п'яти днів.

На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет здійснювались публікації повідомлення про порушення справи про банкрутство ПАТ "Запорізький домобудівний комбінат" (від 02.07.2014р. за номером № 5617) та про визнання боржника банкрутом (від 30.01.2017р. за № 39824).

До господарського суду у визначеному законом порядку звертались кредитори з вимогами до боржника, які розглянуті судом як в процедурі розпорядження майном, так і в ліквідаційній процедурі.

Вивчивши звіт ліквідатора у справі та ліквідаційний баланс банкрута, судом встановлено, що ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включені:

1/ Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя з вимогами до боржника в розмірі - 4.015.609.04 грн., з яких - 1.941.183,06 грн. з другою чергою задоволення та 2.073.778,98 грн. - з четвертою чергою.

Вимоги другої черги частково погашені на суму -377.312,11 грн.

2/ Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області з вимогами до боржника в розмірі - 5.005.080.27 грн., з яких - 4.990.037,81 грн. - з другою чергою задоволення та 14.703,46 грн. - з шостою.

Вимоги Фонду другої черги частково погашені на суму - 969.667,52 грн.

3/ Запорізька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Запорізькій області з вимогами до боржника в розмірі - 10.798.554,47 грн., з яких - 9.641.973,67 грн. - з третьою чергою задоволення та 1.156.580,80 грн. - з шостою чергою.

4/ Головне управління ДФС у Запорізькій області з вимогами до боржника в розмірі - 5.766.660,16 грн., з яких - 3.200 грн. - з першою чергою задоволення, 4.151.474,71 грн. - з третьою чергою задоволення та 1.611.985,45 грн. - з шостою чергою.

Вимоги ГУ ДФС першої черги погашені повністю.

5/ Товариство з обмеженою відповідальністю "Запорізький ДБК" з вимогами до боржника в розмірі - 3.551.115,72 грн. з четвертою чергою задоволення

6/ Публічне акціонерне товариство "МетаБанк" з вимогами до боржника в розмірі - 277.008,50 грн. з позачерговим погашенням, як забезпечені заставою майна боржника.

7/ Комунальне підприємство "Водоканал" - 582.567,55 грн., з яких - 3.200 грн. - з першою чергою задоволення, 6.221,10 грн. - з четвертою, 573.146,45 грн. - з шостою чергою задоволення.

Вимоги першої черги погашені повністю.

Крім того, ліквідатором внесено до реєстру кредиторів з першою чергою задоволення заборгованість по заробітній платі перед працівниками в розмірі - 42.024,05 грн., яку в повному обсязі було погашено в ході ліквідаційної процедури.

Суд погоджується з пред'явленими кредиторами грошовими вимогами та реєстром вимог кредиторів, складеним ліквідатором.

Відповідно до статті 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом, та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком усіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.

Розглянувши наданий звіт ліквідатора та матеріали ліквідаційної процедури, суд вважає, що ліквідатором вжито всіх встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" заходів по здійсненню та завершенню ліквідаційної процедури.

Так, під час інвентаризації та з витягів і довідок ліквідатором встановлено, що за банкрутом зареєстровано рухоме та нерухоме майно, об'єкт житлового фонду (гуртожиток), на рахунку в АТ МетаБанк обліковується залишок коштів у розмірі - 106.837,75грн., наявна дебіторська заборгованість на суму - 32.830 грн.

Гуртожиток за адресою: м.Запоріжжя вул. Незалежної України, 45, на виконання вимог частини 13 статті 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передано ліквідатором до комунальної власності міста Запоріжжя в особі Запорізької міської ради, що підтверджено актом приймання-передачі №367 від 23.06.2017.

Все фактично виявлене майно банкрута, а саме: транспортні засоби, сільгосптехніка, нежитлові приміщення за адресою: вул. Північнокільцева, 5б, вул. Новокузнецька, 5б, вул. Рекордна, 23, вул. Суворова, 4, вул.Стешенка, 23а в місті Запоріжжі, вул. Шевченка, 327 в місті Львові були реалізовані на аукціоні, який проведено ТБ УТБ БІЗНЕС-ТОРГ у відповідності до вимог Закону Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та умов договору на організацію та проведення аукціону від 27.04.2017, як цілісний майновий комплекс за ціною - 2.121.439,23 грн.

З метою встановлення вартості майна, яке забезпечувало вимоги АТ МетаБанк , ліквідатором замовлено експертну оцінку майна та укладено відповідний договір від 01.02.2018 з ТОВ Земля Плюс 2006 .

Вимоги заставного кредитора АТ МетаБанк у повному обсязі були погашені за рахунок коштів, отриманих від реалізації предмета застави, що підтверджено матеріалами ліквідаційної процедури, а також довідкою Банку за вих. № 135/2746 від 20.08.2018.

Решта отриманих коштів від реалізації майна, а також їх залишок на рахунку в АТ МетаБанк та частково стягнута дебіторська заборгованість спрямовані ліквідатором на погашення вимог першої та частково другої черги, в тому числі на оплату основної грошової винагороди ліквідатора та відшкодування його витрат, пов'язаних з виконанням повноважень ліквідатора у даній справі.

Відповідно до довідки Головного управління держпродспоживслужби в Запорізькій області № 11-06-16/5285 від 20.08.2018 за боржником зареєстровано 10 одиниць сільгосптехніки. Однак фактично ліквідатором виявлені лише кранова БМ-204, 1978 року випуску, екскаватор Борекс-2202, 2006 року випуску, причіп ПЛ -1212, 1988 року випуску. Зазначена техніка була включена до ліквідаційної маси та реалізована.

Щодо решти - 7 одиниць ліквідатором представлені докази про відчуження і їх списання ще до порушення провадження у справі про банкрутство ПАТ Запорізький домобудівний комбінат , а саме, договори купівлі-продажу від 13.12.2012, від 08.11.2013, від 20.07.2012, акти на списання основних засобів від 04.02.2013, 31.05.2013, 04.02.2010, які долучені до матеріалів справи.

Згідно з довідкою Регіонального сервісного центру у Запорізькій області та оперативних даних Національної автоматизованої інформаційної системи МВС України за ПАТ ЗДБК зареєстровано 48 транспортних засоби. Проведеною інвентаризацією ліквідатором виявлено 38 одиниць, щодо відсутніх 10 автомобілів здійснено звернення до Вознесенівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП у Запорізькій області (№02-01/01 від 11.01.2018). За даними висновку відділу поліції від 16.02.2018 перевірку за матеріалами звернення ліквідатора припинено. Вжиті ліквідатором заходи з метою розшуку автотранспорту боржника позитивних результатів не дали, місцезнаходження автомобілів не встановлено.

Відповідно до листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 20.03.2017 № 04/01/5255 обіг акцій ПАТ ЗДБК зупинено.

Згідно з матеріалами справи та документами, що підтверджують проведену ліквідаційну процедуру, зокрема, інформаційними довідками Головного управління Держпраці у Запорізькій області, органів Держгеокадастру у Запорізькій області, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Укртрансбезпеки, Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, Департаменту льотної придатності технологічні транспортні засоби, земельні ділянки, річкові та морські судна, об'єкти цивільної оборони, повітряні судна за боржником не зареєстровані.

Таким чином, іншого майна, крім зазначеного та реалізованого, за банкрутом не зареєстровано, що підтверджено матеріалами звіту ліквідатора.

Зазначені у звіті запити та отримані відповіді досліджені в судовому засіданні за участю присутніх представників сторін, долучені до матеріалів справи.

Проведеною ліквідатором роботою встановлено, що майно банкрута, за рахунок якого можливо було б в повному обсязі погасити кредиторську заборгованість, відсутнє, що підтверджено матеріалами ліквідаційної процедури.

У ліквідаційному балансі підприємства-банкрута відображено про відсутність майнових активів.

Звіт та ліквідаційний баланс банкрута, а також звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди ліквідатору та про здійснення та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі були розглянуті та засідання комітету кредиторів.

Як свідчить протокольне рішення від 16.05.2018, комітетом кредиторів не схвалені звіт, ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди та про здійснення і відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі у зв'язку з запереченнями кредитора - Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, який має більшість голосів у комітеті кредиторів - 9.041 голос.

Інші кредитори, представники яких входять до складу комітету: ТОВ Запорізький ДБК (3.551 голос) та Управління ВД ФСС України у Запорізькій області (4.986 голосів), із звітом ліквідатора погодились та голосували за його схвалення.

Жодних доводів та обґрунтувань своїх заперечень кредитором -Запорізькою ОДПІ ГУ ДФС ліквідатору, комітету кредиторів та суду не представлено.

Також слід зазначити, що дії ліквідатора в ході ліквідаційної процедури, процедура продажу майна банкрута та результати аукціону (відкритих торгів) ніким та, насамперед, кредиторами - Головним управлінням ДФС у Запорізькій області і Запорізькою ОДПІ, не оскаржувались.

Не з'явилися представники цих кредиторів і в судове засіданні з розгляду звітів ліквідатора - 06.09.2018.

Господарський суд дійшов висновку, що ліквідатором в повній мірі виконані обов'язки з розшуку майна (активів) банкрута.

Також ліквідатором подано на затвердження суду звіт про нарахування та виплату грошової винагороди у розмірі - 104.199,80 грн., здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури на суму -462.865,77 грн. за період з 30.01.2017 по 15.05.2018.

Статтею 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Згідно зі статтею 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду . Витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, яка може бути оскаржена у встановленому порядку.

Ухвалою суду від 06.04.2017 встановлено основну грошову винагороду ліквідатору у розмірі двох мінімальних заробітних плат щомісяця, визначено виплату здійснювати за рахунок коштів, отриманих від реалізації майна банкрута.

Судом перевірено розрахунок ліквідатора його винагороди, який є правильним та обґрунтованим, враховуючи визначені Законами України Про Державний бюджет показниками мінімальних заробітних плат та періоду виконання ліквідатором покладених на нього судом обов'язків.

Також судом перевірені витрати арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі.

На підтвердження понесених витрат в ліквідаційній процедурі ліквідатором представлено звіт про витрати на загальну суму - 462.865,77грн., які підтверджені відповідними платіжними документами та договорами на виконання послуг (банківською випискою по рахунку банкрута, фіскальними чеками, квитанціями, рахунок-фактурами, товарними чеками, договором на проведення оцінки майна, договором на організацію та проведення аукціону, актами прийому-передачі виконаних робіт тощо), долученими до матеріалів справи.

Звіт про здійснення та відшкодування витрат є обґрунтованим та підлягає затвердженню.

Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області вх.№8-06/25924 від 03.11.2017 і № 08-06/28921 від 05.12.2017 про не затвердження ліквідаційного балансу боржника та не прийняття рішення про припинення провадження у справі до проведення перевірки банкрута фіскальною службою суд відхиляє на підставі такого.

Матеріалами справи підтверджено, що всі судові акти господарського суду винесені у даній справі, та, насамперед, ухвала про порушення провадження у справі від 25.06.2014, ухвала за результатами попереднього судового засідання від 30.09.2014, постанова господарського суду Запорізької області про визнання боржника банкрутом від 30.01.2017, надсилались на адресу органів фіскальної служби , у зв'язку з чим суд вважає, що вона була належним чином повідомлена про порушення справи про банкрутство ПАТ Запорізький домобудівний комбінат та про хід процедур як розпорядження майном, так і ліквідаційної. Більше того, податкова інспекція є кредитором у цій справі.

Згідно з п.п. 20.1.4 п. 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи, зокрема, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України)

Відповідно до статті 78 Податкового Кодексу України у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків контролюючими органами проводиться документальна позапланова виїзна перевірка .

Позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків (п.п. 78.1.7 п. 78.1 статті 78 Податкового кодексу України).

Тривалість перевірок визначена статтею 82 Податкового кодексу України (Строки проведення перевірок), відповідно до п. 82.2 тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у пп. 78.1.8 п. 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів . Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів. Загальний термін проведення перевірок, визначених у пунктах 200.10 та 200.11 статті 200 цього Кодексу, з урахуванням установлених цим пунктом строків зупинення, не може перевищувати 60 календарних днів (п. 82.4 статті 82 Податкового кодексу України).

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що у Головного управління ДФС у Запорізькій області було достатньо часу (провадження у справі триває понад 4 роки) для проведення позапланової перевірки підприємства-банкрута у строки, визначені законодавством, чого зроблено не було.

При цьому суд зазначає, що проведення процедури банкрутства суб'єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство-банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв'язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Суд вважає, що не схвалення комітетом кредиторів звітів ліквідатора через необґрунтовані заперечення кредитора з більшістю голосів не може бути підставою для не розгляду їх судом при завершенні ліквідаційної процедури та повноті вжитих заходів передбачених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

На думку суду, заявлення клопотання про не затвердження звітів та заперечення щодо затвердження комітетом кредиторів звітів ліквідатора за умови завершення ліквідаційної процедури призводить в даному випадку до штучного затягування розгляду справи, що суперечить принципам господарського судочинства, таким як розумність строків розгляду справи судом та неприпустимість зловживання процесуальними правами.

Одночасно, застосовуючи відповідно до ч.1 статті 4 Господарського процесуального кодексу України, статті 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини при розгляді справи, ч.1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, суд зазначає, що право особи на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку кореспондується з обов'язком добросовісно користуватися наданими законом процесуальними правами, утримуватись від дій, що зумовлюють затягування судового процесу, та вживати надані процесуальним законом заходи для скорочення періоду судового провадження (п.35 рішення від 07.07.1989р. Європейського суду з прав людини у справі Юніон Еліментарія Сандерс проти Іспанії (Alimentaria Sanders S.A. v. Spain).

Суд вважає, що виконана ліквідатором робота та заходи, які вживались для виявлення та розшуку майна боржника, дали можливість належним чином сформувати актив та пасив боржника, встановити недостатність ліквідаційної маси для повного погашення вимог кредиторів.

Оцінивши звіт, що відповідає вимогам статті 46 Закону України Про відновлення платоспроможності або визнання його банкрутом , та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, вислухавши пояснення ліквідатора, присутніх представників кредиторів, суд дійшов висновку про наявність підстав для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 83 Закону України Про відновлення платоспроможності або визнання його банкрутом господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 46 цього Закону.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність товариства припинена, що відображено у ліквідаційному балансі, господарський суд приймає рішення про ліквідацію юридичної особи-банкрута та закриття провадження у справі.

Згідно з частиною 4 статті 83 Закону України Про відновлення платоспроможності або визнання його банкрутом вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

На підставі викладеного та керуючись статтями 2, 40, 46, 83, 98, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ", статтями 3, 12, 232-235, 254-256 Господарського процесуального кодексу України, суд -

Ухвалив :

Затвердити звіт ліквідатора у справі та ліквідаційний баланс банкрута, звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури

Банкрута - Публічне акціонерне товариство Запорізький домобудівний комбінат , код в ЄДР - 01240137, ліквідувати.

Закрити провадження у справі.

Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня її проголошення за правилами, визначеними статтями 254-259 ГПК України

Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, боржнику, прокуратурі Запорізької області, Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, Вознесенівському ВДВС м.Запоріжжя, Головному територіальному управлінню юстиції у Запорізькій області.

Повний текст ухвали відповідно до статті 233 ГПК України буде складено протягом п'яти днів.

Суддя В .А . Кричмаржевський

Повний текст ухвали складено 11.09.2018.

Дата ухвалення рішення06.09.2018
Оприлюднено12.09.2018
Номер документу76378104
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство Публічного акціонерного товариства "Запорізький домобудівний комбінат", код в ЄДР-01240137 (69035 м.Запоріжжя вул. Суворова, 4) Кредитори : 1/ Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя, код ЄДР 41248629 (69057 м. Запоріжжя вул. Гагаріна, 2-б) 2/ Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області (69600 м.Запоріжжя вул.Сєдова,12) 3/ Запорізька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Запорізькій області (69001 м. Запоріжжя вул. Перемоги, 14) 4/ Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107 м. Запоріжжя пр. Соборний, 166) 5/ Товариство з обмеженою відповідальністю "Запорізький ДБК" (69035 м.Запоріжжя вул. Суворова, 4) 6/ Публічне акціонерне товариство "МетаБанк" (69000 м.Запоріжжя просп. Металургів, 30) 7/ Комунальне підприємство "Водоканал" (69002 м.Запоріжжя вул. Святого Миколая, 61) Ліквідатор - арбітражний керуючий Забродін Олексій Михайлович Учасник у справі - прокуратура Запорізької області

Судовий реєстр по справі —908/1993/14

Ухвала від 26.11.2018

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Коваль Любов Анатоліївна

Ухвала від 29.10.2018

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Коваль Любов Анатоліївна

Ухвала від 06.09.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 05.09.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 03.08.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 02.08.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 06.06.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 18.05.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 26.04.2017

Господарське

Верховний Суд України

Берднік І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні