КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залучення третіх осіб
17 вересня 2018 року №810/3279/18
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Сакевич Ж.В., розглянувши у підготовчому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Громадської організації "Біла Церква разом" до Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,
за участю сторін:
- представників позивача: Облап П.В., довіреність від 10.08.2018 №35-17/08, Нагорний О.В., довіреність від 13.08.2018 б/н,
- представників відповідача: Ротаєнко Н.В., довіреність від 24.01.2018 №325/1-7, Швець С.С., довіреність від 03.11.2017 №4170/1-7, Петровська І.В., довіреність від 14.09.2018 №2175/01-07,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась Громадська організація "Біла Церква разом" з позовом до Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 26.12.2017 №501 "Про встановлення тарифів на вивезення побутових відходів та встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів" з моменту його ухвалення з 26.12.2017 року.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02.07.2018 відкрито провадження в адміністративній справі, розпочато справу до судового розгляду та призначено підготовче засідання.
У підготовче судове засідання, призначене на 17.09.2018, з'явились представники сторін.
Присутній у підготовчому судовому засіданні 17.09.2018 представник позивача подав заяву про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (ідентифікаційний код 39369133).
Також присутній у підготовчому судовому засіданні представник відповідача заявив клопотання про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Приватне акціонерне товариство "КАТП-1028".
Розглянувши вказані заяву та клопотання, суд зазначає таке.
У позовній заяві позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 26.12.2017 №501 "Про встановлення тарифів на вивезення побутових відходів та встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів" з моменту його ухвалення з 26.12.2017 року.
Відповідно до ст.1 Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг" від 09.07.2010 №2479-VI органом державного регулювання у сфері комунальних послуг є Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Порядок організації діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, визначається Законом України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг".
Згідно із ч.1 ст.1 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" від 22.09.2016 №1540-VIII Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Регулятор), є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб'єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Пунктом 1 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10.09.2014 №715/2014, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України. НКРЕКП є органом державного регулювання діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг.
Відповідно до п.3 Положення основними завданнями НКРЕКП є, зокрема, державне регулювання діяльності суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання, що провадять діяльність на суміжних ринках, у сферах електроенергетики, теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, на ринках природного газу, нафтового (попутного) газу, газу (метану) вугільних родовищ та газу сланцевих товщ (далі - природний газ), нафти та нафтопродуктів, а також перероблення та захоронення побутових відходів..
Згідно з п.4 Положення НКРЕКП відповідно до покладених на неї завдань установлює, зокрема, тарифи на комунальні послуги для суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках, ліцензування діяльності яких здійснюється НКРЕКП.
Так, постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 27.04.2017 №601 затверджено Порядок формування тарифу на послугу з захоронення побутових відходів.
Отже, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг є органом державної влади, який встановлює розміри тарифів на комунальні послуги, у т.ч. на послуги з захоронення побутових відходів.
Згідно з п.2 оскаржуваного рішення тарифи на послуги з захоронення побутових відходів діють відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 09.09.2014 №332 "Про тарифи на житлово-комунальні послуги".
Отже, рішення в даній справі може мати вплив на права, обов'язки та інтереси Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
З матеріалів справи вбачається, що спірне рішення було прийнято на підставі звернення Приватного акціонерного товариства "КАТП-1028".
Відповідно до ч.2 ст.49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
З огляду на вищенаведене, суд вважає, що рішення, прийняте за результатами розгляду даної справи, може вплинути на права та обов'язки Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та Приватного акціонерного товариства "КАТП-1028", у зв'язку з цим, суд вважає за необхідне залучити до участі у справі в якості третіх осіб які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та на стороні відповідача, Приватне акціонерне товариство "КАТП-1028".
Відповідно до ч.11 ст.171 Кодексу адміністративного судочинства України якщо при відкритті провадження у справі було вирішено питання про залучення третіх осіб, позивач не пізніше двох днів з дня вручення копії ухвали про відкриття провадження у справі повинен направити таким третім особам копії позовної заяви з додатками, а докази такого направлення надати суду до початку підготовчого засідання або до початку розгляду справи по суті, якщо справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження.
Враховуючи вказане, суд вважає за необхідне зобов'язати позивача невідкладно направити на адресу третіх осіб копію позовної заяви із доданих до неї документами, докази чого надати суду.
Згідно із п.3 ч.2 ст.181 Кодексу адміністративного судочинства України суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження в інших випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 180 цього Кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.
Враховуючи залучення до участі у справі третіх осіб, суд вважає за необхідне відкласти підготовче засідання на іншу дату.
У судовому засіданні проголошені всітпна та резолютивна частини ухвали.
Керуючись статтями 49, 181, 243, 248, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1.Залучити до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (ідентифікаційний код 39369133, місцезнаходження: 03057, м.Київ, вул.Смоленська, буд.19).
2.Залучити до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Приватне акціонерне товариство "КАТП-1028" (ідентифікаційний код 05447639, місцезнаходження: 09109, Київська обл., м.Біла Церква, вул.Мережна, буд.10).
3. Зобов'язати позивача невідкладно направити на адресу третіх осіб копію позовної заяви із доданими до неї документами, докази чого надати суду.
4.Встановити строк для третіх осіб для надання суду пояснень за позовом - 15 календарних днів з моменту отримання копії позовної заяви.
5. Відкласти підготовче судове засідання на 16.10.2018 о 14 год. 00 хв.
6. Копію ухвали надіслати (видати) учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Повний текст ухвали складено 18.09.2018 р.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2018 |
Оприлюднено | 19.09.2018 |
Номер документу | 76514590 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні