ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №1340/4126/18
УХВАЛА
про відкриття загального позовного провадження в адміністративній справі
17 вересня 2018 року
Суддя Львівського окружного адміністративного суду Качур Р.П. одержала позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю Спец Оіл Сервіс (поштова адреса: 79034, м. Львів, вул. Навроцького, 4/4) до Головного управління ДФС у Львівській області (79003, м. Львів, вул.. Стрийська, 35), Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8), про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії, -
у с т а н о в и л а:
Товариство з обмеженою відповідальністю Спец Оіл Торг звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДФС у Львівській області, Державної фіскальної служби України в якому просить:
1) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 704559/38540625 від 17.05.2018 про відмову в реєстрації накладної № 256 від 17.04.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
2) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 829981/38540625 від 05.07.2018 про відмову в реєстрації накладної № 258 від 18.04.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
3) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 704556/38540625 від 17.05.2018 про відмову в реєстрації накладної № 261 від 19.04.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
4) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 704588/38540625 від 17.05.2018 про відмову в реєстрації накладної № 279 від 27.04.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
5) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 704567/38540625 від 17.05.2018 про відмову в реєстрації накладної № 283 від 27.04.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
6) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 790215/38540625 від 13.06.2018 про відмову в реєстрації накладної № 285 від 28.04.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
7) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 790207/38540625 від 13.06.2018 про відмову в реєстрації накладної № 286 від 28.04.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
8) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 835662/38540625 від 10.07.2018 про відмову в реєстрації накладної № 301 від 10.05.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
9) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 803104/38540625 від 19.06.2018 про відмову в реєстрації накладної № 310 від 29.05.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
10) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації № 831714/38540625 від 06.07.2018 про відмову в реєстрації накладної № 314 від 11.06.2018р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
11) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 256 від 17.04.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
12) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 258 від 18.04.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
13) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 261 від 19.04.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
14) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 279 від 27.04.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
15) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 283 від 27.04.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
16) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 285 від 28.04.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
17) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 286 від 28.04.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
18) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 301 від 10.05.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
19) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 310 від 29.05.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних;
20) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 314 від 11.06.2018р. датою її подання в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою цього позову зазначено, що, не зважаючи, на дотримання позивачем усіх вимог щодо формування та реєстрації податкових накладних, реальність господарських операцій позивача з його контрагентами, навіть, надання додаткових пояснень та додаткових документів на вимогу відповідача, податкові накладні не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, з незалежних від позивача обставин. Вказане свідчить про протиправність рішень відповідача 1 про відмову в реєстрації податкових накладних, необхідність їх скасування та, через вимоги Порядку № 177, для відновлення порушених права позивача необхідність зобов'язати відповідача 2 зареєструвати відповідні податкові накладені. У зв'язку з викладеним, позивач звернувся із цим позовом до суду.
Адміністративний позов подано з додержанням вимог ст. 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з правилами ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України (предметна юрисдикція) та ст. 25-27 Кодексу адміністративного судочинства України (територіальна юрисдикція), справа підсудна Львівському окружному адміністративному суду.
Підстав для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі (на стадії відкриття провадження) не встановлено.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність чи інші обставини не доцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні (ч. 3 ст. 12 Кодексу адміністративного судочинства України).
При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального провадження суд враховує умови, передбачені ч. 3 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України, в сукупності.
Отже, з врахуванням значення справи для позивача, обсяг та характер поданих доказів, суд вважає можливим прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
Керуючись ст.ст. 12, 19, 49, 154, 160-161, 171, 248, ч. 3 ст. 257, пп. 15.5 п. 15 розділу VІІ Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
у х в а л и л а:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі.
2. Призначити справу до розгляду за правилами загального позовного провадження.
3. Призначити підготовче засідання на 16 жовтня 2018 року о 15:00 год., в приміщенні Львівського окружного адміністративного суду (м. Львів, вул. Чоловського, 2, 1 поверх, зал засідань № 9).
4. Підготовче засідання проводитиметься судом у складі судді Качур Р.П. одноособово.
5. Відповідачам надати суду відзиви на позовну заяву протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
Вимоги до змісту та форми відзиву на позовну заяву передбачено у ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема, до такого в т.ч. додаються документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.
Відповідно до ч. 4 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України).
6. Позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідачі - заперечення, у п'ятиденний строк з дня отримання відзиву чи заперечення, з врахуванням приписів ст. 163-164 Кодексу адміністративного судочинства України.
7. Заяви по суті справи (відзив на позовну заяву, відповідь на відзив, заперечення) повинні бути подані (завчасно надіслані) до канцелярії Львівського окружного адміністративного суду (79018,м. Львів, вул. Чоловського, 2) у встановлені у цій ухвалі строки, з наданням доказів надіслання таких іншим учасникам справи.
8. Відповідачам надати суду: усі документи, що були враховані чи повинні були враховуватись при прийнятті оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.
9. Учасники справи можуть отримати інформацію по справі на офіційному веб - порталі судової влади України за адресою http://adm.lv.court.gov.ua/sud1370/, в розділі "Стан розгляду справи.
10. Копію ухвали надіслати учасникам справи. Відповідачам також надіслати примірник позовної заяви та доданих до неї документи.
11. Ухвала суду набирає законної сили законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена, крім з підстав порушення правил підсудності. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
В частині порушення правил підсудності така може бути оскаржена у п'ятнадцятиденний строк з дати її ухвалення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд.
Суддя Качур Р.П.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2018 |
Оприлюднено | 19.09.2018 |
Номер документу | 76515624 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні