Справа № 758/6085/18
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 серпня 2018 року суддя Подільського районного суду м.Києва Войтенко Т. В. , розглянувши питання відкриття провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління державної міграційної служби України в Київській області про скасування протоколу та постанови про накладення адміністративного стягнення, -
В С Т А Н О В И В :
До Подільського районного суду м.Києва надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Управління державної міграційної служби України в Київській області про скасування протоколу та постанови про накладення адміністративного стягнення.
Ухвалою судді Подільського районного суду м. Києва від 16 травня 2018 року дана позовна заява була залишена без руху, а позивачу запропоновано уточнити позовні вимоги.
22 червня 2018 року до суду надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви, зі змісту якої вбачається, що позивач заявляє три позовні вимоги, зокрема, вимогу про скасування протоколу про притягнення до адміністративної відповідальності, вимогу про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення та вимогу про скасування рішення про примусове повернення з України.
За правилами КАС України адміністративний позов за формою та змістом повинен відповідати вимогам, викладеним у ст. 160-161 КАС України.
Позовна заява у новій редакції вимогам КАС України не відповідає, у зв'язку з чим, вважаю за необхідне позовну заяву залишити без руху та надати позивачу строк для усунення її недоліків відповідно до ч.5 ст.160, ст.161 КАС України з наступних підстав.
Як вбачається зі змісту позовної заяви у новій редакції, позивач не погоджується з притягненням його до адміністративної відповідальності за ст.203 КУпАП, а також не погоджується з рішенням про його повернення з України.
При цьому, як свідчить системний аналіз ст.ст. 286 та 288 КАС України, відповідачем за вимогами з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності, повинна бути конкретна посадова особа, чиї рішення, дії чи бездіяльності оскаржується; відповідачем за вимогами з приводу примусового повернення особи повинен бути орган виконавчої влади, рішення якого оскаржується.
Разом з тим, як вбачається з нової редакції позовної заяви, заявляючи три позовні вимоги, позивач зазначив одного відповідача - Управління державної міграційної служби України в Київській області, тоді як з вимог з приводу притягнення до адміністративної відповідальності відповідачів не зазначив.
З огляду на викладене, позивачу потрібно усунути недоліки позовної заяви шляхом подання заяви з усунутими недоліками та надання її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.160, 169 КАС України, -
У Х В А Л И В :
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління державної міграційної служби України в Київській області про скасування протоколу та постанови про накладення адміністративного стягнення - залишити без руху.
Встановити строк для усунення недоліків протягом десяти днів з дня отримання копії даної ухвали.
Роз'яснити позивачу, що якщо позивач відповідно до ухвали суду у встановлений строк виконає її вимоги, позовна заява вважатиметься поданою в день первісного її подання до суду.
Якщо позивач не усуне недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, заява вважатиметься неподаною і буде повернута позивачу.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СуддяТ. В. Войтенко
Суд | Подільський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2018 |
Оприлюднено | 26.09.2018 |
Номер документу | 76684170 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Подільський районний суд міста Києва
Войтенко Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні