Рішення
від 19.09.2018 по справі 820/4359/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

19 вересня 2018 р. № 820/4359/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кухар М.Д.,

при секретарі судового засідання - Єрьомкіній К.І.,

за участі:

представника позивача - ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СК Трейд ЛТД" до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язати вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "СК Трейд ЛТД", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 636289/37263520 від 06.04.2018 року;

- зобовязати Головне Управління ДФС у Харківській області зареєструвати складену ТОВ "СК Трейд ЛТД" податкову накладну № 8 від 13.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позову позивач посилався на те, що відповідачем всупереч вимог законодавства прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування за відсутності підстав для такої відмови.

Ухвалою суду від 09.08.2018 року було замінено первісного відповідача - Державну фіскальну службу України на належного - Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, з огляду на те, що саме цим органом приймалося спірне рішення.

Відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якій проти задоволення позову заперечував з мотивів законності прийняття спірного рішення, та посилався на той факт, що позивачем надано пояснення з яких на думку податкового органу неможливо встановити обсяг та дату господарської операції та яка стосується загальних питань діяльності позивача без деталізації по спірній господарської операції, а також не надав документи, щодо придбання товарно-матеріальних цінностей (оплата, перевезення зберігання), внаслідок чого неможливо встановити обсяг господарських операцій.

У зв'язку із заміною відповідача у справі з метою забезпечення права на подання відзиву ухвалою суду від 13.08.2018 року з урахуванням клопотання позивача було продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів.

Розглянувши матеріали справи, вивчивши доводи позову та відзиву проти нього, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд встановив наступні обставини.

З матеріалів справи судом встановлено, що 05 вересня 2016 року між СК Трейд ЛТД (продавець, далі - Позивач) та ТОВ Енерджигруп (покупець) було укладено договір купівлі-продажу №0509. відповідно до якого. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця електротехнічну продукцію, а Покупець зобов'язаний прийняти у власність і оплатити товар на передбачених даним Договором умовах.

Позивачем було здійснено поставку товару на адресу ТОВ Енерджигруп на суму 235 031.99 грн (у тому числі ПДВ - 39 179.00 грн.), про що було складено видаткову накладну № 131204 від 13 грудня 201 7 року.

Оплата за поставлений товар була проведена 27 грудня 2017 року, що підтверджується платіжним дорученням №1090.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, в редакції чинній на час існування правовідносин (далі - ПК України), на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг. що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку: б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку (п. 187

Враховуючи зазначене, позивачем було складено податкову накладну №8 від та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, що підтверджується отриманою Квитанцією.

Згідно із отриманою Квитанцією від 28.12.2017 податкову накладну №8 від 13.12.2017 (далі - ПН) було прийнято, однак її реєстрація була зупинена.

Підставою для зупинення реєстрації ПН, як вбачається зі змісту Квитанції про зупинення реєстрації ПН. є відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в СРПН. затверджених Наказом МФУ № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено не відповідність обсягів постачання, обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 8538.

На виконання пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України. Позивачем було направлено до Центральної ОДПІ м. Харкова ТУ ДФС у Харківській області повідомлення № 2 від 03.04.2018 р. щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній №8 від 13.12.2017 (копія повідомлення додається) та документи довільного формату із зазначеним переліком документів, що підтверджують реальність здійснення операцій, а саме: платіжне доручення №1090 від 27.12.2017; накладна №131204 від 13.12.2017; видаткова накладна №206 від 13.12.2017; рахунок-фактура № 206 від 13.12.2017: товарно-транспортна накладна №13/12 від 13.12.2017; договір купівлі-продажу №0509 від 05.09.2016; договір оренди нежитлового приміщення №39 від 01.04.2016; договір № 4 від 01.10.2016: товарно-транспортна накладна № 13/12/1 від 13.12.2017.

Однак, Рішенням комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 636289/37263520 від 06.04.2018 було відмовлено у реєстрації податкової накладної.

Підставою для відмови стало: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена).

Позивач вважає відмову в реєстрації ПН безпідставною, а вказане Рішення незаконним, у зв'язку з чим звернувся до суду із вказаним позовом.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Підпунктом 201.16.1. до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначається, зокрема визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризику, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної.

В свою чергу, критерії оцінки ступеня ризику, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН закріплені в п. 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, що затвердженні Наказом МФУ № 567 від 13.06.2017.

Відповідно до вказаного пункту моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги. зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги. зазначеному у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0.03; більше 60% - від 0.02 до 0.03; більше 50% - від 0.015 до 0.02; більше 40% - від 0,01 до 0.015, більше 30% - від 0.005 до 0.01, більше 20% - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС. та відсутність товару/послуги. зазначеної о/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги. що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі;

3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

Виходячи із аналізу вищезазначених положень законодавства вбачається, що контролюючий орган зобов'язаний в квитанції про зупинення реєстрації ПН зазначити конкретний критерій, передбачений законодавством для зупинення реєстрації ПН.

Як вбачається із Квитанції від 28.12.2017, контролюючий орган підставою для зупинення реєстрації ПН зазначає невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД.

Однак, вказана підстава не підпадає під жоден із закріплених у законодавстві критеріїв.

Щодо незаконності Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №636289/37263520 від 06.04.2018, суд зазначає, що відповідно до п. 57-1 Перехідних положень ПК України податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу з 1 грудня 2017 року до дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році та щодо яких платником податку після 1 грудня 2017 року подані пояснення і копії документів відповідно до пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу, реєструються у Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, що діяв до набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році щодо зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі якщо протягом п'яти робочих днів з дня подання пояснень і копій документів не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрація таких податкових накладних/розрахунків коригування здійснюється на наступний робочий день за днем закінчення строку розгляду пояснень і копій документів платника податку.

Таким чином, усі податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено з 01.12.2017 року по 31.12.2017 року повинні розблоковуватися в порядку, що діяв на момент виникнення правовідносин.

Отже, оскільки реєстрацію податкової накладної №8 від 13.12.2017 було зупинено 28.12.2017. питання щодо реєстрації даної ПН регулюється законодавством, що було чинним в період зупинення реєстрації податкової накладної.

В квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 № 567, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 р. за № 754/30622 вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (далі - Критерії):

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Підпунктом 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Підпунктом 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З вказаних положень Податкового кодексу вбачається, що платнику податків надано право обирати спосіб дії, а саме або подати письмові пояснення, або подати копії документів, або подати до контролюючого органу і те і інше.

В даному випадку відсутнє будь-яка неоднозначність трактування вказаних положень норм Податкового кодексу, адже законодавець свідомо визначив можливість вибору платником податків дій, в залежності від оцінки таким платником обставин, за яких вказані документи подаються до контролюючого органу.

За таких обставин, комісія не може приймати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстав ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена) , якщо платником податку надано зокрема копії документів зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України.

Вказана підстава може використовуватися виключно коли ані копії документів ані пояснення платником податку не надані, або копії документів надані не в обсягу, визначеному у підпункті "в" підпункту 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, перелік документів в якому є вичерпним.

З матеріалів справи судом встановлено, що підставою для відмови стало: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена). При цьому, контролюючим органом не зазначено підставою неподання копій документів (неповного обсягу документів), зокрема щодо придбання ТМЦ,, а також подання документів, складених з порушенням законодавства, а відтак посилання відповідача у відзиві на позовну заяву є безпідставними, з огляду на те, що вказані підстави не були підставами для відмови в реєстрації податкової накладної.

Позивачем у відповідності до положень законодавства було складено скаргу на Рішення №636289/37263520 від 06.04.2018.

Однак, при подачі скарги в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, позивачем було отримано квитанцію № 1; Документ не прийнято. Виявлені помилки: Документ не може бути прийнятий - не знайдено файл шаблона 31313201.7ТР , файл порожній, або некоректний .

У зв'язку із зазначеним позивач направив скаргу в паперовому вигляді супровідним листом від 16 квітня 2018 року № 1604/1, в якому зокрема зазначив, що скарга направляється в паперовому вигляді у зв'язку з тим, що скаргу в електронному вигляді не було прийнято ДФС. Проте, не зважаючи на вказані зауваження, скаргу було розглянуто лише як звернення громадян, оскільки відповідно до положень законодавства, скарга повинна подаватися в електронному вигляді.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішенні судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень З боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно ч.2 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідач підчас судового розгляду не довів відповідність прийнятого рішення вимогам ст. 2 КАС України.

З урахуванням вищевикладеного, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 139, 241- 246, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "СК Трейд ЛТД" до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язати вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 636289/37263520 від 06.04.2018 року.

Зобов'язати Головне Управління ДФС у Харківській області зареєструвати складену ТОВ "СК Трейд ЛТД" податкову накладну № 8 від 13.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути з Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ:39599198 ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СК Трейд ЛТД" (61057, м. Харків, вул. Римарська, 21-А, код ЄДРПОУ: 37263520) за рахунок бюджетних асигнувань суму сплаченого судового збору у розмірі 3524,00 грн. (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Скарга може бути подана у порядку п.15.5 Розділу VII КАС України до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено 28.09.2018 року.

Суддя Кухар М.Д.

Дата ухвалення рішення19.09.2018
Оприлюднено01.10.2018
Номер документу76796506
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення, зобов'язати вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —820/4359/18

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 15.11.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 11.08.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 25.01.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 25.08.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 18.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 28.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні