Рішення
від 25.09.2018 по справі 806/2300/18
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 вересня 2018 року м.Житомир справа № 806/2300/18

категорія 6.2

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Черноліхова С.В.,

секретар судового засідання Матвєєва В.К.,

за участю: представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідача ОСОБА_2,

розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" до Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправною та скасування відповіді №83/01-39 від 19.01.2018 та зобов'язання повторно розглянути клопотання,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" звернулося до суду з вказаним позовом та просить:

- визнати протиправною та скасувати відповідь Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області від 19.01.2018 №83/01-39;

- зобов'язати голову Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області повторно розглянути клопотання від 24.03.2017 №129 та №130 та прийняти рішення в порядку ч.6, ч.10 ст.123 Земельного кодексу України;

- зобов'язати Хорошівську районну державну адміністрацію Житомирської області подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 12.12.2017 в справі № 806/2266/17 зобов'язано Хорошівську районну державну адміністрацію Житомирської області повторно розглянути клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся - Інвест" від 24.03.2017 за №129 та №130, згідно яких позивач просив затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) для ведення сільськогосподарського виробництва площею 409,6825 га на території Фасівської сільської ради та площею 86,4543 га на території Небізької сільської ради Володарсько - Волинського району Житомирської області. На виконання рішення суду відповідачем було складено лист від 19.01.2018 №83/01-39, яким відмовлено у затвердженні технічної документації за клопотаннями від 24.03.2017 за №129 та №130 з огляду на її невідповідність ст.68 Закону України "Про землеустрій", а саме через анульований 22 лютого 2017 року сертифікат інженера-землевпорядника, який складав технічну документацію. Вважає таку відмову протиправною, оскільки технічна документація була складена в червні 2016 року до анулювання сертифікату, що не є підставою для визнання її такою, яка не відповідає ст.68 Закону України "Про землеустрій".

20.06.2018 відкрито загальне позовне провадження у справі та призначено підготовче засідання у справі на 17.07.2018.

11.07.2018 до суду надійшов відзив на позовну заяву Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області, в якому відповідач просив закрити провадження у справі (а.с.75-78). Зазначене клопотання вирішено ухвалою суду від 14.08.2018, якою відмовлено у його задоволенні (а.с.107-109).

За клопотанням представника позивача підготовче судове засідання відкладено з 17.07.2017 на 14.08.2018, оголошено перерву у підготовчому судовому засіданні 14.08.2018 у зв'язку із витребуванням доказів та перерву 28.08.2018 у зв'язку із повторним витребуванням доказів.

Ухвалою суду від 11.09.2018 закінчено підготовче провадження у справі, призначено справу до судового розгляду на 25.09.2018.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі з підстав, заявлених у позові, просив їх задовольнити.

Представник відповідача просив відмовити у задоволенні позову, оскільки Хорошівською районною державною адміністрацією Житомирської області належним чином розглянуто клопотання позивача від 24.03.2017 №129 та №130 на виконання рішення суду в справі № 806/2266/17.

Заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.

Встановлено, що розпорядженнями голови Володарсько-Волинської РДА від 17.05.2015 року №131, №132, ТОВ "Полісся-Інвест" було надано дозволи на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) на території Фасівської сільської ради та Небізької сільської ради для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

24.03.2017 ТОВ "Полісся-Інвест" звернулось до голови Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області з клопотаннями № 129 та № 130, в яких просили затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості), та передати в оренду невитребувані земельні ділянки (паї) в кількості 109 ділянок загальною площею 409,6825 га на території Фасівської сільської ради та в кількості 26 ділянок загальною площею 86,4543 га на території Небізької сільської ради для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Листами від 20.04.2017 за вих.№619/01-39 та вих.№618/01-39, Хорошівською районною державною адміністрацією Житомирської області відмовлено у затвердженні технічної документації, зважаючи на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 22.03.2017 в справі №806/2218/16.

Зазначені обставини були предметом розгляду справи № 806/2266/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся - Інвест" до Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправними та скасування відповідей Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області від 20.04.2017 за №618/01-39 та №619/01-39 та зобов'язання відповідача повторно розглянути клопотання від 24.03.2017 №129 та №130.

Відповідно до ч.4 ст.78 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Постановою суду від 12.12.2017, яка набрала законної сили, у цій справі:

- визнано протиправними та скасовано відмови Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області щодо затвердження технічної документації із землеустрою про встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) для ведення сільськогосподарського виробництва на територіях Небізької сільської ради та Фасівської сільської ради Володарсько - Волинського району Житомирської області, які оформлені листами від 20.04.2017 за №618/01-39 та №619/01-39;

- зобов'язано Хорошівську районну державну адміністрацію Житомирської області повторно розглянути клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся - Інвест" від 24.03.2017 за №129 та №130.

На виконання постанови суду, відповідачем було повторно розглянуто клопотання позивача № 129 та № 130 та 19 січня 2018 року направлено відповідь листом № 83/01-39.

З нього вбачається, що ТОВ "Полісся-Інвест" відмовлено у затвердженні технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) загальною площею 409,6825 га на території Фасівської сільської ради та загальною площею 86,4543 га на території Небізької сільської ради для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Підставою відмови визначено невідповідність документації ст.68 Закону України "Про землеустрій", оскільки кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника ОСОБА_3, який складав технічну документацію, № 001991 від 22.04.2014 анульований 22 лютого 2017 року наказом Держгеокадастру № 70. Позивачу рекомендовано звернутись до іншого розробника з метою приведення технічної документації із землеустрою у відповідність до норм чинного законодавства (а.с.19-20).

Позивач, вважаючи протиправними дії відповідача щодо незатвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) на території Фасівської і Небізької сільських рад, звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Статтею 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» передбачено, що нерозподілені (невитребувані) земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради чи районної державної адміністрації можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до моменту отримання їх власниками державних актів на право власності на земельну ділянку, про що зазначається у договорі оренди земельної ділянки, а власники земельних часток (паїв) чи їх спадкоємці, які не взяли участь у розподілі земельних ділянок, повідомляються про результати проведеного розподілу земельних ділянок у письмовій формі, у разі якщо відоме їх місцезнаходження.

Відповідно до п.12 Порядку організації робіт та методики розподілу земельних ділянок між власниками земельних часток (паїв), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 04 лютого 2004 року №122 нерозподілені (невитребувані) земельні ділянки передаються в розпорядження сільських, селищних, міських рад чи райдержадміністрацій з метою надання їх в оренду.

Таким чином, нерозподілені ( невитребувані) земельні ділянки (частки, паї) не є землями державної чи комунальної власності, а перебувають лише у розпорядженні відповідних рад та адміністрацій, а відтак надання таких ділянок у користування здійснюється без проведення земельних торгів, що передбачено ст.124 Земельного кодексу України, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи місцевого самоврядування.

При цьому, землекористування здійснюється з урахуванням Закону України "Про землеустрій", яким визначено правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і регулюються відносини, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування.

Згідно ст.5 Закону України "Про землеустрій" об'єктами землеустрою є: територія України; території адміністративно-територіальних одиниць або їх частин; території землеволодінь та землекористувань чи окремі земельні ділянки.

Суб'єктами землеустрою є: органи державної влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування; юридичні та фізичні особи, які здійснюють землеустрій; землевласники та землекористувачі (ст.4 згаданого закону).

Відповідно до ст.1 закону України "Про землеустрій", технічна документація із землеустрою - сукупність текстових та графічних матеріалів, що визначають технічний процес проведення заходів з використання та охорони земель без застосування елементів проектування.

Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на основі технічної документації із землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) (ч.2 ст.55 закону).

Згідно ст.30 закону України "Про землеустрій", погодження і затвердження документації із землеустрою проводиться в порядку, встановленому Земельним кодексом України, цим Законом.

При цьому ч.14 ст.186-1 Земельного кодексу України передбачено, що технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) погодженню не підлягає, а лише затверджується органами влади, до повноважень яких належить розпорядження землями відповідних категорій.

Таким чином, з метою отримання нерозподілених (невитребуваних) земельних ділянок в оренду для використання за цільовим призначенням, майбутній орендар складає технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості), яка в подальшому затверджується сільською, селищною, міською радою чи районною державною адміністрацією (в залежності від місцезнаходження земельних ділянок).

Частиною 10 ст.55 Закону України "Про землеустрій" передбачено, що технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає:

а) завдання на складання технічної документації із землеустрою;

б) пояснювальну записку;

в) рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою (у випадках, передбачених законом);

г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної ділянки користувачем;

ґ) довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

д) копію документа, що посвідчує фізичну особу, або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

е) копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у разі проведення робіт щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);

є) копію правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці (за умови якщо права власності на такі об'єкти зареєстровані);

ж) матеріали польових топографо-геодезичних робіт;

з) план меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);

и) кадастровий план земельної ділянки;

і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;

ї) у разі необхідності документ, що підтверджує повноваження особи діяти від імені власника (користувача) земельної ділянки при встановленні (відновленні) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);

й) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання, що включається до документації із землеустрою після виконання робіт із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками.

Земельним кодексом України окремо не регламентовано питання надання в оренду нерозподілених (невитребуваних) земельних ділянок, та як вже встановлено судом, здійснюється без проведення земельних торгів.

В свою чергу ч.4 ст.8 КАС України встановлено, що забороняється відмова в розгляді та вирішенні адміністративної справи з мотивів неповноти, неясності, суперечливості чи відсутності законодавства, яке регулює спірні відносини.

Частиною 7 ст.9 КАС України визначено, що у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).

Тому суд, з врахуванням вказаних приписів, вважає за можливе застосувати до спірних правовідносин положення ст.123 Земельного кодексу України щодо правового врегулювання процедури затвердження технічної документації із землеустрою нерозподілених (невитребуваних) земельних ділянок з метою надання їх в користування.

Відповідно до ч.13 ст.123 Земельного кодексу України, підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Зміна типу акціонерного товариства або перетворення акціонерного товариства в інше господарське товариство не є підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою або технічної документації із землеустрою.

Відповідач, повторно відмовляючи у затвердженні технічної документації Товариству з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест", вказує на її невідповідність вимозі ст.68 Закону України "Про землеустрій" внаслідок анулювання 22 лютого 2017 року сертифіката інженера-землевпорядника, який складав технічну документацію.

З приводу означеного суд вказує, що частиною 4 статті 25 передбачено, що відповідність документації із землеустрою у паперовій формі положенням нормативно-технічних документів, державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою засвідчується підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою.

Згідно зі ст.66 Закону України "Про землеустрій", відповідальними особами за якість робіт із землеустрою можуть бути лише сертифіковані інженери-землевпорядники.

Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника анулюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин:

а) за зверненням сертифікованого інженера-землевпорядника;

б) у разі набрання законної сили рішенням суду про обмеження дієздатності особи (інженера-землевпорядника), визнання її недієздатною, безвісно відсутньою;

в) за поданням Кваліфікаційної комісії в разі встановлення факту порушення інженером-землевпорядником законодавства у сфері землеустрою відповідно до статті 68 цього Закону;

г) на підставі свідоцтва про смерть.

Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника може бути також анульований за рішенням суду.

Відповідно до ч.2, ч.3 ст.68 цього ж Закону кваліфікаційна комісія за результатами розгляду письмових звернень заінтересованих осіб, замовників документації із землеустрою, органів державної влади та місцевого самоврядування, саморегулівних організацій у сфері землеустрою робить подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, про позбавлення сертифікованого інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката (його анулювання) з визначених цією статтею підстав.

На підставі подання Кваліфікаційної комісії про позбавлення сертифікованого інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, приймає відповідне рішення та повідомляє його письмово у двотижневий строк після надходження відповідного протоколу засідання Кваліфікаційної комісії.

Частиною 8 статті 68 Закону України "Про землеустрій" передбачено, що складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката, яку позбавлено кваліфікаційного сертифіката або дія кваліфікаційного сертифіката якої зупинена, забороняється. Документація із землеустрою та технічна документація з оцінки земель, яка була підписана такою особою, є недійсною.

З вказаних норм випливає, що складена та підписана технічна документація із землеустрою інженером-землевпорядником, якого позбавлено кваліфікаційного сертифіката за рішенням Держгеокадастру, є недійсною.

Водночас момент встановлення недійсності такої технічної документації із землеустрою пов'язаний із часом прийняття та вступу у дію рішення Держгеокадастру про позбавлення (анулювання) кваліфікаційного сертифікату.

Так, документація набуває статусу недійсної у випадку, якщо вона складена інженером-землевпорядником після прийняття рішення Держгеокадастру про позбавлення (анулювання) кваліфікаційного сертифікату та з моменту набрання чинності таким рішенням.

Технічна документація із землеустрою, складена інженером-землевпорядником до прийняття рішення про позбавлення його сертифікату, не стає автоматично недійсною на цій підставі, оскільки таке рішення не має зворотної дії у часі, а отже його юридичні наслідки не можуть поширюватись на події та факти, які відбулись до його прийняття.

З досліджених судом технічних документацій із землеустрою (у паперовій формі) щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) для ведення сільськогосподарського виробництва загальною площею 409,6825 га на території Фасівської сільської ради (документи на 711 арк.) та площею 86,4543 га на території Небізької сільської ради (документи на 198 арк.) Володарсько - Волинського району Житомирської області видно, що вони складені в 2016 році у Володарськ-Волинському ДП "Терра" ТОВ "Поліський край" на замовлення ТОВ "Полісся-Інвест" згідно договору № 625 від 06.06.2016. Технічна документація перевірена інженером-землевпорядником ОСОБА_3, який діє на підставі кваліфікаційного сертифіката № 001991 від 22.04.2014 (а.с.191, а.с.709 документацій).

Таким чином, на момент складання вказаних технічних документацій кваліфікаційний сертифікат № 001991 від 22.04.2014, виданий інженеру-землевпоряднику ОСОБА_3, був діючим, рішення про анулювання сертифікату ще не було прийнято. Отже підписані та перевірені інженером-землевпорядником ОСОБА_3 технічні документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) під час повторного розгляду клопотань позивача № 129, № 130 про їх затвердження була дійсною. Вказане спростовує твердження відповідача про невідповідність документацій вимогам ст.68 Закону України "Про землеустрій".

Крім того, судом встановлено, що оглянута технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) для ведення сільськогосподарського виробництва на території Фасівської сільської ради та на території Небізької сільської ради містить усі документи, що передбачені частиною 10 ст.55 Закону України "Про землеустрій", а отже відповідає вимогам законодавства в цій частині.

Враховуючи викладене, лист від 19.01.2018 №83/01-39 Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області не містить обґрунтовані належним чином підстави для відмови у затвердженні поданої товариством технічної документації, з огляду на що суд дійшов висновку про задоволення позову та необхідність зобов'язати відповідача повторно розглянути клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся - Інвест" від 24.03.2017 №129 та №130.

Щодо встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Частиною 2 ст. 14 КАС України визначено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України.

Згідно з положеннями ч. 1 ст. 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

З аналізу викладених норм вбачається, що зобов'язання суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду та вирішується на його розсуд.

З огляду на викладене, а також приймаючи до уваги, що відповідачем вдруге було безпідставно відмовлено у затвердженні технічної документації Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся - Інвест", суд, з метою захисту прав позивача та належного виконання судового рішення вважає за необхідне зобов'язати Хорошівську районну державну адміністрацію Житомирської області подати звіт про виконання рішення суду у місячний строк з дня набрання рішенням законної сили.

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України, суд присуджує здійснені позивачем судові витрати на його користь в сумі 1762 грн судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської, оскільки позов задоволено.

Керуючись статтями 69, 86, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" (с.Дашинка, Хорошівський район, Житомирська область, 12124, код ЄДРПОУ 37381143) до Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області ( вул.Героїв України, 6, смт.Хорошів, Житомирська область, 12101, код ЄДРПОУ 04053631) про визнання протиправною та скасування відповіді №83/01-39 від 19.01.2018 та зобов'язання повторно розглянути клопотання задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати відмову Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області щодо затвердження технічної документації із землеустрою про встановлення (відновлення) меж невитребуваних земельних ділянок (паїв) в натурі (на місцевості) та передання в оренду невитребувані земельні ділянки для ведення сільськогосподарського виробництва на територіях Небізької сільської ради та Фасівської сільської ради Хорошівського району Житомирської області, яка оформлена листом №83/01/39 від 19.01.2018.

Зобов'язати Хорошівську районну державну адміністрацію Житомирської області повторно розглянути клопотання №129, 130 від 24.03.2017 та прийняти рішення.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" (с.Дашинка, Хорошівський район, Житомирська область, 12124, код ЄДРПОУ 37381143) судові витрати у розмірі 1762 (тисяча сімсот шістдесят дві) грн 00 коп за рахунок бюджетних асигнувань Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області ( вул.Героїв України, 6, смт.Хорошів, Житомирська область, 12101, код ЄДРПОУ 04053631).

Зобов'язати Хорошівську районну державну адміністрацію Житомирської області подати у місячний строк звіт про виконання судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня його складення повного тексту рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.В. Черноліхов

Повне судове рішення складене 01 жовтня 2018 року

Дата ухвалення рішення25.09.2018
Оприлюднено02.10.2018
Номер документу76814848
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною та скасування відповіді №83/01-39 від 19.01.2018 та зобов'язання повторно розглянути клопотання

Судовий реєстр по справі —806/2300/18

Постанова від 18.06.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 10.05.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 25.09.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

Рішення від 25.09.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні