ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті 27 вересня 2018 року м. Київ № 826/9175/18 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Пащенка К.С., за участю секретаря судового засідання Легейди Я.А., розглянувши у підготовчому засіданні адміністративну справу за позовом Громадської організації “ЕКОПАРК ОСОКОРКИ” доДержавної архітектурно-будівельної інспекції України треті особи, що не заявляють самостійних вимог на предмет споруТовариство з обмеженою відповідальністю “Контактбудсервіс”,Товариство з обмеженою відповідальністю “Будеволюція”,Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА),Державна служба з питань національної культурної спадщини Міністерство культури і туризму України,Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація),Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації, Державне агентство водних ресурсів України,Комунальне підприємство “Плесо”, Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), проскасування дозволу на будівництво, В С Т А Н О В И В: Громадська організація “ЕКОПАРК ОСОКОРКИ” (01032, м. Київ, вул. Льва Толстого, 33, офіс 75, код ЄДРПОУ 41738578) звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 37471912), у якій просила суд: скасувати дозвіл на виконання будівельних робіт “Комплексна забудова території об'єктами житлового призначення мікрорайонів 1, 2, 2а житлового масиву “Осокорки – Центральні” у Дарницькому районі міста Києва.2 черга будівництва. Коригування” № ІУ 113181171313 від 27.04.2018, виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією України ТОВ “Контактбудсервіс” та ТОВ “Будеволюція”. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 16.07.2018 відкрито провадження у адміністративній справі, призначено до розгляду в підготовче засідання 16.08.2018. 16.08.2018 судом оголошувалась перерва, справу призначено до розгляду в судовому засіданні на 28.09.2018. У судовому засіданні 28.09.2018 представники позивача, відповідача, Управління екології та природних ресурсів, ТОВ «Будеволюція», ТОВ «Контактбудсервіс», Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) були присутні. Від представника Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) надійшло клопотання від 21.09.2018 про розгляд справи без його участі. Представники Комунального підприємства «Плесо», Державної служби з питань національної культурної спадщини Міністерство культури і туризму України та Державного агентства водних ресурсів України були відсутні, клопотань про розгляд справи за їх відсутності до суду не надходило, повідомлення про причини неявки у судове засідання також відсутні. За таких обставин, у суду відсутні підстави для відкладення підготовчого засідання в порядку п. 1 ч. 2 ст. 180 та п. 1-2 ч. 2 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). Відповідно до приписів п. 1 ч. 3 ст. 205 КАС України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки. У ході підготовчого провадження 27.09.2018 проведено підготовче засідання, під час якого, відповідно до ч. 2 ст. 180 КАС України, з'ясовано чи бажають сторони вирішити спір шляхом примирення. З метою забезпечення правильного та швидкого вирішення справи суд: - роз'яснив учасникам справи, які обставини входять до предмета доказування, які докази мають бути подані тим чи іншим учасником справи; - з'ясував, чи повідомили сторони про всі обставини справи, які їм відомі; - з'ясував, чи надали сторони докази, на які вони посилаються у позові і відзиві, а також докази, витребувані судом, чи причини їх неподання; - запропонував учасникам справи надати суду додаткові докази або пояснення. Відповідно до ч. 3 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи. Згідно з ч.ч. 1, 7, 8 ст. 80 КАС України, учасник справи, у разі неможливості самостійно надати докази, вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов'язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п'яти днів з дня вручення ухвали. У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.08.2018 витребувано у Київської міської державної адміністрації (01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, ідентифікаційний код 00022527) належним чином завірені копії науково-проектної документації, на підставі якої розпорядженням Київської міської державної адміністрації «Про внесення змін до рішення виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 16.07.2018 № 920» від 25.12.2007 № 1714 затверджена схема меж зон охоронюваного ландшафту від 25.12.2007 та схему меж зон охоронюваного ландшафту від 25.12.2007. Витребувані ухвалою документи були надані суду частково. Приймаючи до уваги предмет спору та обставини справи, суд вважає за доцільне витребувати повторно у Київської міської державної адміністрації належним чином завірені копії науково-проектної документації, на підставі якої розпорядженням Київської міської державної адміністрації «Про внесення змін до рішення виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 16.07.2018 № 920» від 25.12.2007 № 1714 затверджена схема меж зон охоронюваного ландшафту від 25.12.2007. Разом з цим, відповідно до пункту 17 ст. 180 КАС України, суд у підготовчому засіданні вирішує питання про колегіальний розгляд справи. У судовому засіданні представником позивача заявлено усне клопотання про розгляд справи колегією суддів. Представники відповідача та третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору, проти колегіального розгляду справи не заперечували. Представники ТОВ "Контактбудсервіс" та ТОВ "Будеволюція" проти розгляду справи колегією суддів заперечували. Відповідно до ч. 2 ст. 33 КАС України, будь-яку справу, що відноситься до юрисдикції суду першої інстанції, залежно від категорії і складності справи, може бути розглянуто колегіально у складі трьох суддів, крім справ, які розглядаються в порядку спрощеного позовного провадження. Питання про призначення колегіального розгляду вирішується до закінчення підготовчого засідання у справі (до початку розгляду справи, якщо підготовче засідання не проводиться) суддею, який розглядає справу, за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, про що постановляється відповідна ухвала. У відповідності до ст. 183 КАС України, за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу, зокрема, про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті. З огляду на викладене, враховуючи обставини у справі, її категорію та складність, суд дійшов висновку про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті у складі колегії трьох суддів. Керуючись положеннями ст.ст. 180-181, 183, 205, 241-243, 248, 256 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - УХВАЛИВ: 1. Закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду у складі колегії суддів по суті на 17.10.2018 об 11:00 год. 2. Судове засідання відбудеться в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8, корп. 1, блок А, 1-ий поверх, зала судового засідання № 9. 3. Витребувати повторно у Київської міської державної адміністрації належним чином завірені копії науково-проектної документації, на підставі якої розпорядженням Київської міської державної адміністрації «Про внесення змін до рішення виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 16.07.2018 № 920» від 25.12.2007 № 1714 затверджена схема меж зон охоронюваного ландшафту від 25.12.2007. 4. Зобов'язати Київську міську державну адміністрацію надати вказані матеріали суду у п'ятиденний строк з дня вручення даної ухвали. Ухвала, відповідно до ч. 1 ст. 256 КАС України, законної сили негайно після її проголошення та оскарженню не підлягає. Суддя К.С. Пащенко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2018 |
Оприлюднено | 03.10.2018 |
Номер документу | 76818714 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні