Справа № 646/6101/18
№ провадження 1-кс/646/5685/2018
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27.09.18 року м.Харків
Слідчий суддя Червонозаводського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
представника власника майна ОСОБА_4 ,
розглянувши в судовому засіданні в м. Харкові клопотання старшого слідчого першого слідчого відділу слідчого управління прокуратури Харківської області подане в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018220000001018 від 31.08.2018 р., про арешт майна,
в с т а н о в и в:
Слідчим подано до суду відповідне клопотання, в обґрунтування якого зазначено, що першим слідчим відділом слідчого управління прокуратури Харківської області проводиться досудове розслідування кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018220000001018 від 31.08.2018 за ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 28, ч. 3 ст. 212 КК України, за матеріалами УЗЕ в Харківській області ДЗЕ НП України за фактами фіктивного підприємництва та ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, вчиненого за попередньою змовою групою осіб, зловживання службовим становищем посадовими особами ГУ ДФС у Харківській області та Державної аудиторської служби. В межах досудового слідства у кримінальному провадженні № 42017220000000571 від 14.06.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 369-2, ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 28, ч. З ст. 212 КК України ОСОБА_5 03.03.2018 та 14.05.2018 повідомлено про підозру у тому, що він діючи в порушення встановленого законодавством порядку здійснення підприємницької діяльності, усупереч законодавчих актів України, що регулюють діяльність суб`єктів підприємництва протягом 2016 року за попередньою змовою у групі осіб, діючи умисно, з особистих корисливих мотивів, маючи на меті прикриття незаконної діяльності, пов`язаної з наданням підприємствам реального сектору економіки, зареєстрованим на території Харківської області та інших областей України, послуг з незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість та валових витрат, а також з метою приховування факту та фактичних обсягів операцій діяльності підприємств та прикриття вказаної протиправної діяльності створив за попередньою змовою групою осіб «конвертаційний центр», до складу якого увійшли низка фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності, що заподіяло велику матеріальну шкоду державі. ОСОБА_5 31.08.2018 року оголошену кінцеву підозру за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч. 2 ст. 28, ст. 205, ч. 2 ст. 369-2 КК України, та на даний час виконуються вимоги ст. 290 КПК України. Матеріали стосовно інших учасників групи виділені в окреме провадження, якому присвоєно № 42018220000001018 від 31.08.2018 за ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 28, ч. З ст. 212 КК України. Встановлено, що особою, яка приймали активну участь у діяльності вказаного «конвертаційного центру» є ОСОБА_6 , яким з використанням підприємства ПП «Будагроспектр» (код 24338689, юридична та фактична адреса: м.Харків, пр-т Гагаріна, буд.201, директор та засновник - ОСОБА_6 ) здійснюються функції «транзитера». Аналізом «розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів зазначених підприємств встановлено, що за період 2016 - 2017 років вказаними особами було проведено фіктивні фінансові оборудок з зазначеним підприємствам «конвертаційного центру» до діяльності якого за версією слідства причетний ОСОБА_5 21.09.2018 року на підставі ухвали слідчого судді Червонозаводського районного суду міста Харкова від 19.09.2018 року проведено обшук за місцем розташування ПП «Будагроспектр» за адресою м. Харків, пр-т. Гагаріна, 201, в ході якого вилучено речі та документи які стосуються предмету досудового розслідування.
В судовому засіданні прокурор подане клопотання підтримав частково, а саме просив не накладати арешт на майно вилучене в ході обшуку 21.09.2018 в ПП «БУДТЕРИТОРІЯ Україна», комп`ютерну техніку та жорсткі диски.
Представник власника майна ПП «Будагроспектр» та ПП «Будтериторія Україна» ОСОБА_4 проти клопотання заперечував в повному обсязі, посилаючись на те, що у кримінальному провадженні підозра у вчиненні будь-якого кримінального правопорушення ні директору ПП «БУДАГРОСПЕКТР», а ні директору ПП «БУДТЕРИТОРІЯ УКРАЇНА», яке взагалі не має жодного відношення до вказаного кримінального правопорушення, не пред`явлена. Слідчим у клопотанні не доведено наявність підстав вважати, що вилучене майно відповідно до ч. З ст. 170 КПК України відповідає критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України та його арешт забезпечить збереження речових доказів. Оскільки органом досудового розслідування вилучено оригінали первинних документів, носії інформації, фінансово-господарська діяльність вказаних підприємств-власників майна фактично заблокована, що призводить до зриву виконання товариствами господарських зобов`язань за господарськими договорами, укладеними з контрагентами, неможливості підготовки та здачі податкової звітності. Зазначив, що слідчим під час проведення обшуку в приміщенні, де здійснює діяльність ПП «БУДАГРОСПЕКТР» безпідставно проведено обшук в іншому офісі, який орендується підприємством ПП «БУДТЕРИТОРІЯ УКРАЇНА», про яке взагалі не зазначено в ухвалі суду про надання дозволу на проведення обушку від 19.09.2018, яке не має жодного відношення до ПП «БУДАГРОСПЕКТР» та вилучено документи щодо фінансово-господарської діяльності підприємства, що належать ПП «БУДТЕРИТОРІЯ УКРАЇНА», чим фактично порушено та безпідставно заблоковано діяльність підприємства.
Слідчий суддя, з`ясувавши думку прокурора та представника власника майна, дослідивши надані матеріали, приходить до наступного.
Відомості про вчинення зазначеного злочину внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018220000001018 від 31.08.2018 р. за ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 28, ч. 3 ст. 212 КК України.
Ухвалою слідчого судді Червонозаводського районного суду міста Харкова від 19.09.2018 р. надано дозвіл на проведення обшуку ПП «Будагроспектр» за адресою м. Харків, пр-т. Гагаріна, 201.
21.09.2018 р. проведено обшук за місцем розташування ПП «Будагроспектр» за адресою м. Харків, пр-т. Гагаріна, 201, в ході якого вилучено речі та документи, які стосуються предмету досудового розслідування.
Постановою від 21.09.2018 р. речі та документи вилучені під час обшуку ПП «Будагроспектр» визнано речовими доказами.
Відповідно до ч. 7 ст. 236 КПК України при обшуку слідчий має право, зокрема, оглядати і вилучати документи, тимчасово вилучати речі, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 167 КПК України тимчасово вилученим майном є майно у вигляді речей, документів, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони є предметом кримінального правопорушення.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Відповідно до п. 1 ч. 2, ч. 3 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям ст. 98 цього Кодексу.
Згідно зі ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчий суддя приходить до висновку, що вилучене під час обшуку майно відповідає критеріям ст. 98 КПК України.
Згідно із ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Відповідно до ч. 5 ст. 171 КПК України клопотання слідчого, прокурора про арешт майна у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої ст.235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено. Слідчим суддею не встановлено порушень ч. 5 ст. 171 КПК України.
Відповідно доч.2ст.173КПК Українипри вирішенніпитання проарешт майнаслідчий суддя,суд повиненвраховувати:1)правову підставудля арештумайна;2)можливість використаннямайна якдоказу укримінальному провадженні(якщоарешт майнанакладається увипадку,передбаченому пунктом1частини другоїстатті 170цього Кодексу);3)наявність обґрунтованоїпідозри увчиненні особоюкримінального правопорушенняабо суспільнонебезпечного діяння,що підпадаєпід ознакидіяння,передбаченого закономУкраїни прокримінальну відповідальність(якщоарешт майнанакладається увипадках,передбачених пунктами3,4частини другоїстатті 170цього Кодексу).;3-1)можливість спеціальноїконфіскації майна(якщоарешт майнанакладається увипадку,передбаченому пунктом2частини другоїстатті 170цього Кодексу);4)розмір шкоди,завданої кримінальнимправопорушенням,неправомірної вигоди,яка отриманаюридичною особою(якщоарешт майнанакладається увипадку,передбаченому пунктом4частини другоїстатті 170цього Кодексу);5)розумність таспіврозмірність обмеженняправа власностізавданням кримінальногопровадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Разом з тим, відповідно до ч. 4 ст. 173 КПК України,у разізадоволення клопотанняслідчий суддя,суд застосовуєнайменш обтяжливийспосіб арештумайна. Слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.
Отже, з урахуванням вказаних положень норм КПК України, слідчий суддя вважає, що накладення арешту шляхом заборони користування, розпорядження та відчуження майном вилученим під час обшуку 21.09.2018 року у ПП «Будагроспектр» за адресою м. Харків, пр-т. Гагаріна, 201, протягом 30 днів з дня постановлення цієї ухвали є достатнім, розумним та співмірним видом заборони для виконання завдань кримінального провадження з метою остаточного вирішення питання про те, чи дійсно мало місце правопорушення, а саме фіктивний характер угод, що є предметом розслідування.
Враховуючи викладене клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає частковому задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 98,167-168,170-173 КПК України, слідчий суддя,
у х в а л и в:
Клопотання старшого слідчого першого слідчого відділу слідчого управління прокуратури Харківської області подане в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018220000001018 від 31.08.2018 р., про арешт майна задовольнити частково.
Накласти арешт на предмети, вилучені під час проведення обшуку за адресою: м. Харків, пр. Гагаріна, 201 в приміщеннях ПП «Будагроспектр», а саме:
договір №1317/С від 13.10.2017 р. з ТОВ «КИЇВТЕМПЛ АКТИВ» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 6 арк., відомість ресурсів на 3 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., розрахунок №6 на 1 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2017 р. на 1 арк., акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за жовтень 2017 р. на 3 арк., відомість ресурсів до акта №1 на 3 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір підряду №35/Р від 18.11.2016 р. з ТОВ Будівельна компанія «АЛАРА» на 2 арк., угода про його розірвання від 08.12.2016 р. на 1 арк.; договір підряду №33 від 15.11.2016 р. з ТОВ Будівельна компанія «АЛАРА» на 2 арк., угода про його розірвання від 08.12.2016 р. на 1 арк.; договір підряду №32 від 01.11.2016 р. з ТОВ Будівельна компанія «АЛАРА» на 2 арк., угода про його розірвання від 08.12.2016 р. на 1 арк.; лист №49 від 08.12.2016 р. на адресу ТОВ «БК АЛАРА» на 1 арк.;
- договір №134/Ф від 22.12.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 2 арк., відомість ресурсів на 1 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2017 р. на 1 арк., акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за грудень 2017 р. на 3 арк., відомість ресурсів до акта №1 на 1 арк., розрахунок №1-2 загальновиробничих витрат до акту №1 на 1 арк.;
- договір про надання транспортних послуг №39/Т від 17.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк., акт здачі прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000487 від 18.12.2017 р. до нього на 1 арк.;
- договір про надання транспортних послуг №51/Т від 01.12.2017 з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк., акт здачі прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000488 від 18.12.2017 до нього на 1 арк.;
- договір №32/Е від 01.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 4 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 4 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2017 р. на 1 арк., акт приймання виконаних будівельних робіт №1 на 7 арк., розрахунок №1-2 загальновиробничих витрат до акту №1 на З арк.;
- договір №102 від 30.10.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., об`єктний кошторис №02-01 на 1 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., об`єктний кошторис №06-01 на 1 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №06-Л-01 на 3 арк., відомість ресурсів на 3 арк. розрахунок №1-2 загальновиробничих витрат на2арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2017 р. на 1 арк., акт № 1 за грудень 2017 р. на 5 арк., відомість ресурсів на 4 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір №373/К від 21.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2017 р. на 1 арк., акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2017 р. на 2 арк., відомість ресурсів на 1 арк.;
- договір №101/РО від 13.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів на 1 арк., -розрахунок №1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2017 р. на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., відомість ресурсів на 1 арк., розрахунок №1-2 на 1 арк.;
- договір №281/0 від 20.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір №62/0 від 21.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на 4 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір №142/К від 21.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів на 1 арк., розрахунок №1-2 на 1 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 2 арк., відомість ресурсів на 1 арк.
- договір №32/0 від 22.11.2017 р. з ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір поставки №14/07/17 від 14.07.2017 р. з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 2 арк. і до нього: видаткова накладна №ВН-000110 від 16.09.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000110 від 16.09.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000111 від 16.09.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000111 від 16.09.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000019 від 19.07.2017 р. з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000019 від19.07.2017 р. з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000018 від20.07.2017 р. з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000018 від 20.07.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000020 від 18.07.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000020 від 18.07.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000003 від 16.07.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000003 від 16.07.2017 з ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД» на 1 арк.;
договір підряду №6 від 07.07.2016 р. з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ІНВЕСТ» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальні кошториси на 8 арк., відомість ресурсів на 4 арк., розрахунок №1-2 на 4 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 7 арк., відомість ресурсів на 4 арк.;
- договір підряду №9 від 20.07.2016 р. з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ІНВЕСТ» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальні кошториси на 5 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 3 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 5 арк., відомість ресурсів на 2 арк.; розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір підряду №11 від 25.07.2016 р. з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ІНВЕСТ» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальний кошторис на 3 арк., відомість ресурсів на 3 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк., відомість ресурсів на 3 арк.; розрахунок №1-2 на 1 арк.;
- договір підряду №7 від 20.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ІНВЕСТ» на 2 арк. та додатки до нього: довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк., відомість ресурсів на 2 арк.; розрахунок №1-2 на 2 арк.; договірна ціна б/н на 1 арк., локальні кошториси на 5 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір купівлі-продажу №20 від 03.05.2017 р. з ТОВ «ЛЮКС СТАРТ» на 1 арк. і до нього: видаткова накладна №ВН-000000063 від 16.05.2017 з ТОВ «ЛЮКС СТАРТ» на 1 арк. та рахунок фактура №РФ-000000063 від 16.05.2017 з ТОВ «ЛЮКС СТАРТ» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000000065 від 17.05.2017 з ТОВ «ЛЮКС СТАРТ» на 1 арк. та рахунок фактура №РФ-000000065 від 17.05.2017 з ТОВ «ЛЮКС СТАРТ» на 1 арк.;
- договір купівлі-продажу №15 від 03.05.2017 з TOB «ЕКОСТ ПРОМ» на 1 арк.;
- договір купівлі-продажу №69 від 23.09.2016 з ТОВ «СТАЛКЕР КП» на 1 арк. та до нього: видаткова накладна №0000172 від 30.09.2016 з ТОВ «СТАЛКЕР КП» на 1 арк. та рахунок фактура №0000172 від 30.09.2016 з ТОВ «СТАЛКЕР КП» на 1 арк.;
- договір поставки №34 від 01.06.2017 з ТОВ «СТАФ БІЗНЕС» на 2 арк. та до нього: видаткова накладна №ВН-000028 від 01.09.2017 з ТОВ «СТАФ БІЗНЕС» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000028 від 01.09.2017 з ТОВ «СТАФ БІЗНЕС» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000029 від 02.09.2017 з ТОВ «СТАФ БІЗНЕС» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-000029 від 02.09.2017 з ТОВ «СТАФ БІЗНЕС» на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-00000119 від 15.06.2017 з ТОВ «СТАФ БІЗНЕС» на 1 арк. та рахунок фактура №рФ-00000119 від15.06.2017 з ТОВ «СТАФ БІЗНЕС» на 1 арк.;
- договір купівлі-продажу №51 від 03.05.2017 з ТОВ «КОМЕРСБУД» на 1 арк. та до нього: видаткова накладна №000176 від 22.12.2016 з ТОВ «КОМЕРСБУД» на 1 арк. та рахунок фактура №000176 від 20.12.2016 з ТОВ «КОМЕРСБУД» на 1 арк.; видаткова накладна №000209 від 22.12.2016 з ТОВ «КОМЕРСБУД» на 1 арк. та рахунок фактура №000209 від 20.12.2016 з ТОВ «КОМЕРСБУД» на 1 арк.;
- договір купівлі-продажу №47 від 01.11.2016 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк. та до нього: видаткова накладна №000005 від 22.11.2016 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк. та рахунок фактура №000005 від 22.11.2016 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк.; видаткова накладна №000006 від 22.11.2016 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк. та рахунок фактура №000006 від 22.11.2016 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк.; видаткова накладна №000008 від 25.11.2016 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк. та рахунок фактура №000008 від 25.11.2016 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк.; видаткова накладна №000037 від 25.11.2017 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк. та рахунок фактура №000037 від 25.11.2017 з ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 1 арк.;
- договір підряду №10 від 25.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 2 арк., договірна ціна на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 2 арк., розрахунок 1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат 09.2016 на 1 арк., акт №1 09.2016 на 3 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на 2 арк., розрахунок №1-2 на 1 арк.
- договір підряду №12 від 25.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 2 арк, договірна ціна на 4 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 3 арк., розрахунок 1-2 на 2 арк. довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат 09.2016 на 1 арк., акт №1 09.2016 на 4 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на 3 арк., розрахунок №1-2 на 1 арк.
- договір підряду №13 від 25.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 2 арк., договірна ціна на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 2 арк., розрахунок 1-2 на 1 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та затрат 09.2016 на 1 арк., акт №1 09.2016 на 3 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на 2 арк., розрахунок №1-2 на 1 арк.
- договір підряду (копія) №8 від 20.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 1 арк., договірна ціна на 1 арк., локальний кошторис №02-01-01 на 2 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 2 арк., розрахунок 1-2 на 1 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат 07.2016 на 1 арк., акт №1 07.2016 на 3 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.
- договір підряду №14 від 25.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 2 арк., договірна ціна на 1 арк., локальний кошторис №02-01-01 на 3 арк., локальний кошторис №02-01-03 на 4 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 6 арк., розрахунок 1-2 на 3 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат 09.2016 на 1 арк., акт №1 09.2016 на 9 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на 7 арк., розрахунок №1-2 на 4 арк.
- договір підряду №15 від 25.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 2 арк., договірна ціна на 1 арк., локальний кошторис на 3 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 3 арк., розрахунок 1-2 на 3 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат 09.2016 на 1 арк., акт №1 09.2016 на 4 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на З арк., розрахунок №1-2 до акту №2 на 2 арк.
- договір підряду №17 від 25.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 2 арк., договірна ціна на 1 арк., локальний кошторис №02-01-01 на 3 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 3 арк., розрахунок 1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат 09.2016 на 1 арк., акт №1 09.2016 на 4 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на 3 арк.
- договір підряду №16 від 28.07.2016 з ТОВ «ПАВЕРМОНТ ИНВЕСТ» на 2 арк., договірна ціна на 2 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів до договірної ціни на 2 арк., розрахунок 1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат 09.2016 на 1 арк., акт №1 09.2016 на 3 арк., відомість ресурсів до актів прийняття на 2 арк.
- лист №254 від 03.05.2017 директора ТОВ «ЛЮКС СТАРТ» на адресу директора ПП «БУДАГРОСПЕКТР» та договір №1 уступки права витребування боргу м. Київ28.04.2017 р. між ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» і ТОВ «ЛЮКС СТАРТ» ( 2 екземпляри) на 6 арк.;
- договір купівлі-продажу №48 від 02.11.2016 з ТОВ«ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» на 1 арк. і до нього: рахунок фактура №000003 від 29.11.2016 з ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» на 1 арк. і видаткова накладна №000003 від 29.11.2016 з ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» на 1 арк.; рахунок фактура №000004 від 29.11.2016 з ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» на 1 арк. і видаткова накладна №000004 від 29.11.2016 з ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» на 1 арк.; рахунок фактура №000005 від 29.11.2016 з ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» на 1 арк. і видаткова накладна №000005 від 29.11.2016 з ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ» на 1 арк.;
- видаткова накладна №РН-0001247 від 06.09.2018 з TOB «ВК «АЙРОН-ТРЕЙД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-0001415 від 28.08.2018 з TOB «ВК «АЙРОН-ТРЕЙД»» на 1 арк.; видаткова накладна №РН-0001069 від 09.08.2018 з ТОВ «ВК «АЙРОН-ТРЕЙД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-0001254 від 07.08.2018 з ТОВ «ВК «АЙРОН-ТРЕЙД»» на 1 арк.; видаткова накладна №РН-0001189 від 29.08.2018 з ТОВ «ВК «АЙРОН-ТРЕЙД» на 1 арк. та рахунок фактура №СФ-0001362 від 21.08.2018 з ТОВ «ВК «АЙРОН-ТРЕЙД»» на 1 арк.;
завірена копія листа № 1 від 04.04.2018 р. ПП «БУДАГРОСПЕКТР» НА АДРЕСУ АДВОКАТА ОСОБА_7 (АО «Адвокатська фірма «Мороз і партнери») про надання оригіналів документів щодо фінансово-господарських відносин з ТОВ «КИЇВТЕМПЛ АКТИВ», ТОВ «КРЕНГ ТРЕЙД», ТОВ «БАЛТІК ЛЕНД», ТОВ «ЛЮКС СТАР», ТОВ «ЕКСЕЛЕНТ ПРАЙМ», ТОВ «ПАВЕРМОНТ ІНВЕСТ», ТОВ «БК «АЛАРА», ТОВ «СТАЛКЕР КП» і ТОВ «ЮАЙ СТИЛЬ» на 2 арк., а також завірена копія договору про надання правничих послуг адвоката №01/04-2018 від 01.04.2018 з адвокатом ОСОБА_7 (АО «Адвокатська фірма «Мороз і партнери») на 3 арк.;
- договір підряду №1 від 08.04.2016 з ТОВ «ДЕЛЬКАР ЕКСПО» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальні кошториси на 4 арк., відомість ресурсів на 5 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та затрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 5 арк., відомість ресурсів на 5 арк.; розрахунок №1-2 на 2 арк.;
- договір підряду №2 від 29.04.2016 з ТОВ «ДЕЛЬКАР ЕКСПО» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальні кошториси на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та затрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк., відомість гесурсів на 2 арк.;
- договір підряду №3 від 10.06.2016 з ТОВ «ДЕЛЬКАР ЕКСПО» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів на 2 ірк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк.;
- договір підряду №1-04-Д від 25.04.2016 з ТОВ «ДЕЛЬКАР ЕКСПО» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк.;
- договір підряду №2-04-Д від 25.04.2016 з ТОВ «ДЕЛЬКАР ЕКСПО» на 2 арк. та додатки до нього: договірна ціна б/н на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів на 2 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк., акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., відомість ресурсів на 2 арк.;
- договір поставки №2707 від 27.07.2017 з ТОВ «КИЇВТЕМПЛ АКТИВ» на 2 арк. та до нього: видаткова накладна №ВН-000014 від 01.08.2017 на 1 арк. та рахунок-фактура №СФ-000014 від 01.08.2017 на 1 арк., видаткова накладна №ВН-000013 від 01.08.2017 на 1 арк. та рахунок-фактура №СФ-000013 від 01.08.2017 на 1 арк., видаткова накладна №ВН-000015 від 11.08.2017 на 1 арк. та рахунок-фактура №СФ-000015 від 11.08.2017 на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000032 від 21.08.2017 на 1 арк. та рахунок-фактура №СФ-000032 від 21.08.2017 на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000037 від 22.08.2017 на 1 арк. та рахунок-фактура №СФ-000037 від 22.08.2017 на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000040 від28.08.2017та рахунок-фактура №СФ-000040 від 28.08.2017 на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000043 від 30.08.2017 на 1 арк. та рахунок-фактура №СФ-000043 від 30.08.2017 на 1 арк.; видаткова накладна №ВН-000029 від 01.09.2017 на 1 арк. та рахунок-фактура №СФ-000029 від 01.09.2017 на 1 арк.;
- виготовлені в ході обшуку відтиски печаток (штампів) по 2 арк. кожного: «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДАГРОСПЕКТР» №24338689», «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСОБА_8 №136391» на 6 арк.;
- папка-скоросшивач зеленого кольору з написом «Акты выполненных работ 2017 год» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за вказаний період на 332 арк.;
- папка-скоросшивач зеленого кольору з написом «Акты выполненных работ 2016 год часть 1» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за вказаний період на 743 арк.;
- папка-скоросшивач оранжевого кольору з написом «Акты выполненных работ 2016 год сентябрь-декабрь часть 2» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за вказаний період на 383 арк.;
- папка-скоросшивач синього кольору з написом «Договора 2016 год» з документами та взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання в вказаний період на 609 арк.;
- папка-скоросшивач синього кольору з написом «ЧП «Стройагроспектр» 2016 г. -часть II Договора» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за вказаний період на 445 арк.;
- папка-скоросшивач зеленого кольору з написом «Договора 2017 г.» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за вказаний період на 336 арк.;
- папка-скоросшивач червоного кольору з написом «Договора II часть 2017 год» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за вказаний період на 422 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Стройагроспектр» Акт вып. работ 2017 г. Департамент образования » з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за вказаний період на 553 арк.;
- договір №КР-2 від 14.06.2018 з Харківською державною академією фізичної культури на 5 арк. та додатки до нього: календарний план виконання робіт на 1 арк., договірна ціна №1 на арк., локальний кошторис на 5 арк., відомість ресурсів на 4 арк., розрахунок №1-2 на 3 арк., розрахунок №5 на 1 арк., розрахунок №6 на 1 арк., зведений кошторисний розрахунок на 1 арк., дефектний акт на 2 арк., рахунок-фактура №СФ-0000001 від 15.06.2018 на 1 арк., копія експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №10/06-18 від 12.06.2018 на 1 арк.;
- договір підряду №7-2018/РМР від 25.07.2018 з Новоолександрівською сільською радою Вовчанського району Харківської області на 3 арк. та додатки до нього: зведений кошторисний розрахунок на 1 арк., дефектний акт на 1 арк., рахунок-фактура №СФ-0000002 від 25.07.2018 на 1 арк., договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на 2 арк., відомість ресурсів на 2 арк., розрахунок №1-2 на 2 арк., розрахунок №5 на 1 арк., розрахунок №6 на 1 арк.;
- договір підряду №1 від 02.07.2018 з КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №26» на 2 арк. та додатки до нього: лист директора БО «Регіональний медичний фонд» №89 від10.07.2018на 1 арк., договірна ціна №1 на 1 арк., локальний кошторис на 1 арк., відомість ресурсів на 1 арк., розрахунок на 1 арк., розрахунок №5 на 1 арк., розрахунок №6 на 1 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Чугуев» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 65 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Чугуев 2016» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам з ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 80 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Старые» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 365 арк.;
- папка сірого кольору з написами «Акты (которые переделывали, они им нужны) хранить на всякий случай» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 85 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Будагроспектр (п)» з документами, чернетками ічорновимизаписами повзаємовідносинамПП«БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетнимисуб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 167 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Будагроспектр (п) дубл» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 175 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Зураб зу» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 155 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Олег 2017» з документами, чернетками і чорновими записамипо взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» збюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 441 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Образование 2018 г» з документами, чернетками і чорновими записамипо взаємовідносинамПП«БУДАГРОСПЕКТР`збюджетнимисуб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 94 арк.;
- документи, в т.ч. копії, чернетки та чорнові записи по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2017 рік на 107 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Образование Червонозав. р-н 2017» здокументами,чернеткамиічорновимизаписамипо взаємовідносинам ПП«БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 155 арк.:
- папка сірого кольору з написом «Деф. акты 2016 Червонозав. образован» здокументами,чернеткамиічорновимизаписамиповзаємовідносинамПП«БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 315 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Замененые для ОС 2106 2 экз» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016 рік на 210 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Балаклея з/п 5500» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 238 арк.;
- папка сірого кольору з написом «Экспертиза 2017» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 275 арк.;
- папка сірого кольору з написом «в субот в 13 00 Олегу 097 933 54-97 Рома» з документами, чернетками і чорновими записами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними суб`єктами господарювання за 2016-2017 роки на 142 арк.;
- папка-скоросшивач чорного кольору з написом «ЧП «Субподряд: 2015 г.; 2016 год - І часть (янв.-июль)» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними та іншими суб`єктами господарювання (субпідрядниками - ТОВ «ФІРМА «КОЛОРИТ-СТРОЙ», ТОВ «ЄВРОСЕРВІС ПЛЮС», ТОВ «АРТЕМ ТОРГ», ТОВ «ХАРКІВТЕХНОПЛЮС», ТОВ «МОНОЛІТ КОНСТРАКШН») за вказаний період на 445 арк.;
- папка-скоросшивач чорного кольору з написом «ЧП «Субподряд 2016 г. II часть август-декабрь» з документами по взаємовідносинам ПП «БУДАГРОСПЕКТР» з бюджетними та іншими суб`єктами господарювання (субпідрядниками - ТОВ «ФІРМА «КОЛОРИТ-СТРОЙ», ТОВ «СКП», ТОВ «ТЕПЛО-КВАР», ТОВ «ДАФ-С», ФО-П ОСОБА_9 ) за вказаний період на 388 арк. строком на один місяць.
В іншій частині клопотання у задоволенні відмовити.
Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим, прокурором.
Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.
Ухвала може бути оскаржена до Апеляційного суду Харківської області в термін 5 днів з моменту її проголошення. Якщо ухвалу суду або слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Червонозаводський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2018 |
Оприлюднено | 23.02.2023 |
Номер документу | 76861127 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні