Рішення
від 05.09.2018 по справі 826/4542/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 вересня 2018 року м. Київ № 826/4542/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Чудак О.М., за участю секретаря судового засідання Стринадко О.Г., представника позивача Мицик О.Ю., представника відповідача Задорожка К.В., у відсутність інших учасників справи, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Технобуд до Головного управління Держгеокадастру у місті Києві, Державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у місті Києві Самчук Катерини Сергіївни, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

20.03.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю Технобуд (ТОВ Технобуд ) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Держгеокадастру у місті Києві про:

- визнання дій, які полягають у скасуванні державної реєстрації земельної ділянки під кадастровим номером 8000000000:62:020:0028 за адресою: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Електротехнічна, 1, площею 2,2586 га, - протиправними;

- зобов'язання відновити державну реєстрацію земельної ділянки під кадастровим номером 8000000000:62:020:0028 за адресою: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Електротехнічна, 1, площею 2,2586 га та інформацію в Державному земельному кадастрі.

В обґрунтування позову ТОВ Технобуд зазначило, що дії відповідача по скасуванню державної реєстрації земельної ділянки під кадастровим номером 8000000000:62:020:0028 за адресою: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Електротехнічна, 1, площею 2,2586 га є протиправними та такими, що суперечать вимогам чинного законодавства. Такі дії позбавили їх права на подальше оформлення вказаної земельної ділянки в оренду та проведення відповідної державної реєстрації речового права оренди.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.03.2018 у справі відкрито провадження та призначено її до розгляду за правилами загального позовного провадження.

Ухвалами Окружного адміністративного суду міста Києва від 18.05.2018, занесеними до протоколу судового засідання, клопотання представників сторін задоволені та залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.07.2018 залучено до участі у справі співвідповідача Державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у місті Києві Самчук Катерину Сергіївну.

Відповідач надав суду відзив, в якому проти задоволення позову заперечував, мотивуючи тим, що згідно вимог частини десятої статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр від 07.07.2011 №3613-VI та пункту 114 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника.

В судовому засіданні по розгляду справи по суті представник позивача заявлені вимоги підтримала та просила їх задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в адміністративному позові, відповіді на відзив відповідача та наданих у справу доказах.

Представник відповідачів позовні вимоги не визнав та просив відмовити у задоволенні позову повністю з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву та додаткових поясненнях.

Департамент земельних ресурсів надав суду письмові пояснення по справі, в яких просив у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Отже, заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Київська міська рада на підставі клопотання ТОВ Технобуд №К-14798 від 09.12.2008 надала позивачу дозвіл на розроблення документації із землеустрою №Д-4596 від 02.02.2010.

Позивач замовив Товариству з обмеженою відповідальністю Стафед розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ Технобуд для торгівлі та будівництва, експлуатації та обслуговування автозаправного комплексу (АЗК) по вулиці Електротехнічній, 1 у Деснянському районі міста Києва.

За заявою позивача від 11.06.2015, на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ Технобуд , відповідач 12.06.2015 провів державну реєстрацію земельної ділянки: кадастровий номер: 8000000000:62:020:0028; місце розташування: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Електротехнічна, 1; цільове призначення: 03.15 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови; категорія земель: землі житлової та громадської забудови; площа - 2,2586 га. Вказана обставина підтверджується витягом від 12.06.2015 №НВ- 80000185212015 з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

28.02.2018 позивачу стало відомо, що в Державному земельному кадастрі відсутні відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:62:020:0028.

ТОВ Технобуд надіслало відповідачу лист щодо відсутності інформації про вказану земельну ділянку в Державному земельному кадастрі. Відповідач листом від 02.03.2018 №31-26-0.21-612/35-18 повідомив позивача про те, що державна реєстрація земельної ділянки підлягає скасовуванню Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника. Крім того, відповідач зазначив, що відомості про земельну ділянку відображаються на публічній кадастровій карті при увімкненні архівного шару.

Не погоджуючись з діями відповідача щодо скасування державної реєстрації вказаної земельної ділянки товариство звернулося до суду з даним адміністративним позовом, у якому просило визнати дії відповідача, які полягали у протиправному скасуванні державної реєстрації земельної ділянки неправомірними, оскільки речове право на неї позивачем не зареєстровано з поважних причин. Окрім того, на думку позивача, відповідач не здійснив всіх необхідних дій щодо перевірки обставин та причин відсутності реєстрації речового права на земельну ділянку та не встановив факту наявності вини позивача.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Умови, підстави та порядок скасування державної реєстрації земельної ділянки визначено Законом України Про Державний земельний кадастр та Порядком ведення Державного земельного кадастру, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин.

Відповідно до статті 4 Закону України Про Державний земельний кадастр регулювання відносин, що виникають при веденні Державного земельного кадастру, здійснюється відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, цього Закону, Законів України Про землеустрій , Про оцінку земель , Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність , Про захист персональних даних , інших законів України та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Статтею 1 Закону України Про Державний земельний кадастр передбачено, що Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

Кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Повноваження державного кадастрового реєстратора визначено статтею 9 Закону України Про Державний земельний кадастр . Зокрема, частиною першою вказаної статті передбачено, що внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до частини четвертої вказаної статті державний кадастровий реєстратор: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам; надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні; здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі; передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.

Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій. Державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення) (ч. 6, 8 ст. 9 Закону України Про Державний земельний кадастр ).

Статтею 16 Закону України Про Державний земельний кадастр передбачено, що земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі. Система кадастрової нумерації земельних ділянок є єдиною на всій території України. Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера. Скасований кадастровий номер земельної ділянки не може бути присвоєний іншій земельній ділянці. Інформація про скасовані кадастрові номери земельних ділянок зберігається у Державному земельному кадастрі постійно.

Частиною першою та другою статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр передбачено, що державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Частиною десятою статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр визначено, що державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: поділу чи об'єднання земельних ділянок; якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника.

Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України Про Державний земельний кадастр Поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки.

Пунктом 57 Порядку ведення Державного земельного кадастру передбачено, що Поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки у випадках, визначених пунктом 114 цього Порядку, та у разі виправлення помилки відповідно до пункту 156-2 цього Порядку.

Відповідно до пункту 114 Порядку ведення Державного земельного кадастру, державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: 1) поділу чи об'єднання земельних ділянок - на підставі заяви про державну реєстрацію земельних ділянок, які утворилися в результаті такого поділу чи об'єднання; 2) коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника, - на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, отриманої шляхом безпосереднього доступу до зазначеного Реєстру.

У разі скасування державної реєстрації з підстав, зазначених у підпункті 2 цього пункту, Державний кадастровий реєстратор у десятиденний строк повідомляє про це особу згідно з додатком 23, за заявою якої здійснено державну реєстрацію земельних ділянок.

Відомості про земельну ділянку у разі скасування її державної реєстрації: набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора; відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи; зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом з відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями.

Пунктом 138 Порядку ведення Державного земельного кадастру визначено, що відомості про земельну ділянку та інші об'єкти Державного земельного кадастру у разі виправлення помилки щодо реєстрації земельної ділянки або виправлення помилкового перенесення відомостей про земельну ділянку з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру та у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки або виправлення помилки щодо інших об'єктів Державного земельного кадастру: набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора; відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи; зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом з відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями.

Таким чином, з аналізу наведених норм матеріального права, які є спеціальними нормами та підлягають застосуванню до спірних правовідносин, вбачається, що у разі коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника, державна реєстрація земельної ділянки скасовується та скасовується її кадастровий номер.

Судом встановлено, що Департамент земельних ресурсів звернувся до відповідача із заявою від 19.12.2017 №05707-23085 у якій повідомив про відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно запису про реєстрацію будь-якого речового права на земельну ділянку кадастровий номер 8000000000:62:020:0028. Посилаючись на частину десяту статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр просив скасувати державну реєстрацію вказаної земельної ділянки.

Оскільки відомості про зареєстровані права на земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:62:020:0028 у порядку інформаційного обміну, визначеного статтею 30 Закону не надходили та у Державному земельному кадастрі відсутні, відповідач звернувся із листом від 21.12.2017 №15-26-0.21-8915/2-17 до Київської міської ради та Департаменту земельних ресурсів про надання інформації щодо прийняття рішення про надання (передачу) земельної ділянки згідно Порядку набуття прав на землю із земель комунальної власності міста Києва та чи приймалось Київською міською радою рішення про надання (передачу) ТОВ Технобуд у користування вказаної земельної ділянки.

Департамент земельних ресурсів листами від 26.12.2017 057023-23496, від 10.01.2018 №057023-583 повідомив, що відповідно до даних міського земельного кадастру заява ТОВ Технобуд про передачу в оренду земельної ділянки (кадастровий номер 8000000000:62:020:0028) з проектом землеустрою щодо відведення земельної ділянки (справа №Д-4596), погодженим в установленому порядку, для підготовки проекту рішення Київради до Департаменту земельних ресурсів не надходили. За поданням Департаменту земельних ресурсів Київська міська рада не приймала рішень щодо передачі фізичній чи юридичній особі вказаної земельної ділянки у власність чи користування.

Враховуючи зазначені обставини, а також відсутність у Державному земельному кадастрі зареєстрованих речових прав на земельну ділянку - кадастровий номер 8000000000:62:020:0028 (понад один рік з дня державної реєстрації земельної ділянки), на підставі частини десятої статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр , Державним кадастровим реєстратором 10.01.2018 внесено до Державного земельного кадастру запис про скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:62:020:0028, у зв'язку з чим відомості про зазначену земельну ділянку набули статусу архівних.

Посилання ТОВ Технобуд на те, що дії відповідача є протиправними, оскільки він не звернувся із запитом до позивача для з'ясування причин відсутності державної реєстрації речового права на земельну ділянку протягом одного року з дня реєстрації земельної ділянки та не встановив наявність вини позивача у відсутності державної реєстрації речового права на земельну ділянку, відхиляються судом як необґрунтовані, оскільки Законом України Про Державний земельний кадастр не передбачено такого обов'язку відповідача.

Крім того, порушення контрагентом позивача умов договору щодо розробки детального плану територій промрайону Троєщина по вулиці Пухівській у Деснянському районі міста Києва не свідчить про відсутність підстав для скасування державної реєстрації земельної ділянку у порядку, визначеному частиною десятою статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр .

Суд відхиляє доводи позивача про те, що відповідач безпідставно виправив помилку у Державному земельному кадастрі, оскільки суд надає оцінку законності дій відповідача в межах заявлених позовних вимог, а саме: визнання протиправними дій щодо скасування державної реєстрації земельної ділянки. Окрім того, в наданих відповідачем письмових доказах у якості підстав для вчинення оспорюваних дій у Державному земельному кадастрі містяться лише посилання на норми, які регулюють питання скасування державної реєстрації земельної ділянки, а саме - у зв'язку з відсутністю реєстрації речового права на неї у строк понад 1 рік з моменту реєстрації земельної ділянки.

Відтак, суд дійшов висновку, що відповідач у зв'язку з відсутністю державної реєстрації речового права на земельну ділянку протягом одного року з дня реєстрації земельної ділянки, мав достатні правові підстави для скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:62:020:0028, а отже, позовні вимоги про визнання протиправними дій відповідача щодо скасування державної реєстрації земельної ділянки не підлягають задоволенню.

Вимога позивача про відновлення державної реєстрації земельної ділянки не підлягає задоволенню, оскільки є похідною від вимоги про визнання дій протиправними, відтак, зважаючи що первісна вимога залишена без задоволення, то і відсутні підстави для задоволення похідної вимоги.

Відповідно до частини першої статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному та об'єктивному дослідженні.

Поряд з тим, що на суб'єкта владних повноважень, у випадку, якщо він є відповідачем в адміністративній справі, покладено обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності, КАС України на кожну сторону, в не залежності від того чи є вона суб'єктом владних повноважень, покладено обов'язок щодо доведення обставин на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Отже, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд доходить висновку про відсутність підстав для захисту прав позивача в судовому порядку.

Вирішуючи питання про розподіл відповідно до пункту 5 частини першої статті 244 КАС України між сторонами судових витрат, суд виходить з того, що за обставин необґрунтованості заявлених ТОВ Технобуд вимог, підстави для стягнення сплаченого ним судового збору відповідно до статті 139 КАС України відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 6, 72-77, 139, 241-246, 255 КАС України,

вирішив:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Технобуд до Головного управління Держгеокадастру у місті Києві, Державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у місті Києві Самчук Катерини Сергіївни, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії, - відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Технобуд (03039, м. Київ, просп. Науки, 8, код ЄДРПОУ 32767760).

Відповідач - Головне управління Держгеокадастру у місті Києві (03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 69, код ЄДРПОУ 39802366).

Відповідач - Державний кадастровий реєстратор Головного управління Держгеокадастру у місті Києві Самчук Катерина Сергіївна (03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 69, код ЄДРПОУ 39802366).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, код ЄДРПОУ 26345558).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01601, м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а, код ЄДРПОУ 26199097).

Суддя О.М. Чудак

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.09.2018
Оприлюднено17.10.2018
Номер документу77123639
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4542/18

Постанова від 24.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Ухвала від 19.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Постанова від 23.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Постанова від 23.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 06.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 06.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Постанова від 04.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Постанова від 04.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні