8.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
19 жовтня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1292/18
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Кисельової Є.О.,
при секретарі: Солошенка П.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом благодійного фонду "Милосердя-Луганськ" до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення,-
ВСТАНОВИВ:
Благодійний фонд Милосердя - Луганськ (далі - позивач, БФ Милосердя - Луганськ ) звернулось до Луганського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Луганській області (далі - відповідач, ГУ ДФС у Луганській області) про визнання протиправним та скасування рішення.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 06.02.2018 БФ Милосердя - Луганськ було отримано рішення про результати розгляду скарги ДФС України від 05.02.2018 № 3902/6/99-99-11-02-02-25, відповідно до якого рішення ГУ ДФС у Луганській області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 20.12.2017 за № 0042621308 залишено без змін.
Позивач у адміністративному позові зазначає, що БФ Милосердя - Луганськ було вчасно та в повному обсязі сплачено суму єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за першу половина жовтня 2013 у розмірі 6749,00 грн. При цьому позивач зауважує, що суму єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування було сплачено на рахунок, який було надано в ДПІ у Жовтневому районі Луганської області.
Позивач посилається на ту обставину, відповідно до якої позивача не було вчасно повідомлено про зарахування коштів на рахунок Луганської ОДПІ ГУ ДФС, відтак звірити дані по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування не має можливості, оскільки первинні документи на 2013-2014 знаходяться на тимчасово окупованій території.
Позивач вважає, що ним було виконано всіх обов'язків, покладених на нього законодавством зі своєчасної сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а тому зазначає про те, що застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне неперерахування) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ГУ ДФС у Луганській області, а також складання на надсилання рішення № 0042621308 від 20.12.2017 є необґрунтованим, безпідставним, протиправним та підлягає скасуванню.
На підставі всього вищевикладеного, просив суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Луганській області від 20.12.2017 № 0042621308 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (нерерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, прийняте відносно благодійного фонду "Милосердя-Луганськ".
Позивач позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив задовольнити адміністративний позов.
Представник відповідача заперечував щодо задоволення позовних вимог в повному обсязі з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву (арк.спр.64-65).
По справі судом були вчинені такі процесуальні дії:
- ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 11.05.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено подальший розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін (арк.спр.1-2);
- ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 07.06.2018 було зобов'язано відповідача надати до суду письмові пояснення та додаткові докази (арк.спр.112-113).
- ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 02.07.2018 року зупинено провадження у справі за клопотанням сторін (арк.спр.140);
- ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 26.07.2018 поновлено провадження у справі (арк.спр.149);
- ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 26.07.2018 зупинено провадження у справі за клопотаннями сторін та витребувано від ГУ ДФС у Луганській області інформацію та належним чином засвідчені докази щодо перерахування помилково сплачених коштів по єдиному внеску, платіжне доручення, у разі здійснення відповідного перерахування помилково сплачених коштів по єдиному внеску надати письмові пояснення (арк.спр.151-152);
- ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 18.09.2018 продовжено строк зупинення провадження (арк.спр.164);
- ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 поновлено провадження у справі (арк.спр.70).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд дійшов наступного.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що благодійний фонд Милосердя - Луганськ є благодійною організацією, вид діяльності: 88.99 надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у., ідентифікаційний код юридичної особи: 25059862, місцезнаходження юридичної особи: 92703, Луганська обл., Старобільський район, місто Старобільськ, вул. Трудова, будинок 16 (арк.спр.20-23).
Рішенням про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 20.12.2017 за № 0042621308, на підставі частини десятої та пункту 2 частини одинадцятої статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за несплату (неперерахування) або несвоєчасну плату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування було застосовано до благодійного фонду Милосердя - Луганськ наступні штрафні санкції, а саме:
- за період з 21.11.2013 до 25.12.2014 - штраф у розмірі 1401,05 грн;
- за період з 21.04.2013 до 25.12.2014 - штраф у розмірі 13221,75 грн;
- нараховано пеню у розмірі 630, 70 грн.
Запропоновано позивачу протягом десяти календарних днів після надходження рішення сплати на рахунок Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Луганській області грошові кошти в сумі 15253,50 грн (арк.спр.13).
З матеріалів справи вбачається, що позивачем було сплачено єдиний внесок за 1 половину жовтня 2013 року в сумі 6749,00 грн до місцевого бюджету Жовтневого району, що підтверджується платіжним дорученням № 212 від 15.10.2013 (арк.спр.11).
Відповідно до листа ГУ ПФУ у Луганській області від 19.11.2015 за № 6227/04-02, станом на 01.10.2013 за позивачем відповідно до центрального сховища даних обліку сплати страхових внесків Пенсійного фонду України, значиться переплата в сумі 10780,86 (сплата єдиного соціального внеску за найманих працівників) (арк.спр.12).
Листом від 24.06.2016 за № 24/1267 позивач звернувся до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку ГУ ДФС з проханням звірити стан заборгованості/переплати єдиного соціального внеску станом на 01.10.2013 (арк.спр.96).
Крім того, листом від 28.12.2017 за № 231/1476 позивач звернувся до Луганської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області з проханням сплачену суму єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за першу половину жовтня 2013 року відповідно до платіжного доручення № 212 від 15.10.2013 у розмірі 6749,00 грн. зарахувати на рахунок Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області (арк.спр. 97).
На підставі наявних в матеріалах справи доказів, судом встановлено, що згідно листа від 25.05.2018 за № 4/4/12-32-13-11-05 станом на 01.10.2013 у позивача існувала переплата по єдиному соціальному внеску, а саме:
- по ІКП 71040000 Єдиний внесок, нарахований роботодавцем на суми заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасової втрати працездатності - у сумі 10780,86 грн.;
- по ІКП 71090000 Добровільна участь в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності - у сумі 6749,00 грн.
Крім того, як вбачається із змісту листа від 25.05.2018 за № 4/4/12-32-13-11-05, станом на 24.05.2018 ГУ ДФС у Луганській області підготовлено платіжне доручення для перерахування помилково сплачених коштів по єдиному внеску на суму 6749,00 грн. (арк.спр.101-102).
Дослідженням рішення про результати розгляду скарги від 05.02.2018 за № 3902/6/99-99-11-02-0225 судом встановлено, що єдиний внесок за жовтень-грудень 2013 року; лютий, червень, липень, листопад 2014 року; березень-серпень, жовтень-грудень 2015 року; січень, лютий, квітень, травень, липень - грудень 2016 року; березень, квітень, серпень 2017 року сплачено з порушенням законодавчо встановлено строку, у зв'язку із чим ГУ ДФС у Луганській області було винесено рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені (арк.спр.9-10).
На виконання ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 26.07.2018, Головним управлінням ДФС у Луганській області були надані пояснення від 14.09.2018, відповідно до яких перерахування помилково сплачених коштів по єдиному внеску по підприємству Благодійний фонд Милосердя - Луганськ на рахунок, відкритий в Старобільській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області на суму 6749,00 грн. не відбулось у зв'язку із відсутністю коштів на відповідному рахунку. З метою отримання необхідних коштів ГУ ДФС у Луганській області було направлено звернення від 24.05.2018 № 6 до Державної фіскальної служби України з проханням перерахувати кошти у сумі 6749,00 грн. для подальшого перерахунку зазначених коштів. Станом на 14.09.2018 кошти у сумі 6749,00 грн. для зарахування єдиного внеску необхідних для повернення помилково сплачених БФ Милосердя - Луганськ коштів на рахунок ГУ ДФС у Луганській області не надійшли. У разі надходження необхідних коштів у сумі 6749,00 грн. для повернення помилково сплачених БФ Милосердя - Луганськ коштів, вказані кошти будуть перераховані (арк.спр.157).
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначає Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 за № 2464 - VI (далі - Закон № 2464-VI).
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закону № 2464-VI, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Пунктом 1 частини першої статті 4 Закону № 2464-VI, передбачено, що платниками єдиного внеску, є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Разом з тим, частиною другою статті 6, частиною дванадцятою статті 9 Закону № 2464-VI встановлений обов'язок платника єдиного внеску своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок незалежно від фінансового стану платника.
При цьому, платник єдиного внеску має право оскаржувати в установленому законом порядку рішення органу доходів і зборів та Пенсійного фонду та дії, бездіяльність його посадових осіб (пункт 4 частини першої статті 6 Закону № 2464-VI).
Як передбачено частиною п'ятою статті 9 Закону № 2464-VI, сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів для його зарахування.
Водночас, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску (пункт третій частини 2 статті 12 Закону № 2464-VI).
У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом, визначено частиною 11 статті 9 Закону № 2464-VI.
У свою чергу, відповідно до частини тринадцятої статті 9 Закону № 2464-VI, суми помилково сплаченого єдиного внеску зараховуються в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску або повертаються платникам у порядку і строки, визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Згідно з пунктом третім частини 1 статті 14 Закону № 2464-VI, органи доходів і зборів зобов'язані, серед іншого, здійснювати контроль за дотриманням платниками єдиного внеску вимог цього Закону.
Відповідно до пункту другого частини 11 статті 25 Закону № 2464-VI (у редакції, що діяла до 01.01.2015) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно несплачених сум.
Законом України від 28 грудня 2015 року № 77-VII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці внесено зміни до пункту другого частини 11 статті 25 Закону № 2464-VI, а саме збільшено розмір штрафної санкції за порушення, що виникли з 01.01.2015 до 20 відсотків своєчасно несплачених сум єдиного внеску.
Рішення, прийняті органами доходів і зборів та органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами (частина перша статті 25 Закону № 2464-VI).
Згідно з пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону № 2464-VI, недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.
Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів, визначено частиною третьою статті 25 Закону № 2464-VI.
Відповідно до частини десятої статті 25 Закону № 2464-VI, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу
У свою чергу, статтею 25 Закону № 2464-VI, яка визначає заходи впливу та стягнення, передбачено, що орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату (частина четверта статті 25 Закону № 2464-VI).
Як встановлено у абзаці третьому частини 4 статті 25 Закону № 2464-V, вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею (абзац четвертний частини 4 статті 25 Закону № 2464-V).
Аналізуючи положення чинного законодавства України, яке визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, суд приходить до висновку, що суми недоїмки, які стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів, має бути обчислена органом доходів і зборів.
Судом встановлено, що згідно рішення № 0042621308 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 20.12.2017, було застосовано до БФ Милосердя-Луганськ штрафні санкції у розмірі 1401,05 грн. за період з 21.11.2013 до 25.12.2014, штраф у розмірі 13221,75 грн. за період з 21.04.2015 до 28.09.2017 та нараховано пеню у розмірі 630,70 грн.
Проте із матеріалів справи вбачається, що при винесенні рішення № 0042621308 від 20.12.2017 та складання розрахунку штрафної санкції за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску до рішення № 0042621308 від 20.12.2017, відповідачем, як органом доходів і зборів, в порушення положень Закону № 2464-VI не було обчислено та визначено суму недоїмки, яку має бути стягнуто з нарахуванням пені та застосуванням штрафів, визначених частиною третьою статті 25 Закону № 2464-VI.
Крім того, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що відповідачем, як органом доходів та зборів в порушення статті 25 № 2464-VI у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, не було надіслано БФ Милосердя - Луганськ вимогу про сплату недоїмки.
Визначений в рішенні Головного управління ДФС у Луганській області № 0042621308 від 20.12.2017 обов'язок БФ Милосердя - Луганськ сплатити штрафні санкції в сумі 15253,50 грн. протягом десяти календарних днів після надходження рішення на рахунки Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Луганській області не є вимогою в розумінні положень Закону № 2464-VI, оскільки платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти календарних днів сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею саме з дня надходження вимоги про сплату недоїмки.
Таким чином, позивач був фактично позбавлений можливості у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки узгодити її з органом доходів і зборів шляхом оскарження вимоги про сплату єдиного внеску в адміністративному або судовому порядку, що є грубим порушенням прав та обов'язків платника єдиного внеску, визначених статтею 6 Закону № 2464-VI.
Більш того, суд зазначає, що дія Закону № 2464-VI поширюється на відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов'язаної із збором та веденням обліку єдиного внеску. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на зазначені відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону (частина перша статті 2 Закону № 2464-VI).
Відповідно до частини 2 статті 2 Закону № 2464-VI, виключно цим Законом визначаються: принципи збору та ведення обліку єдиного внеску; платники єдиного внеску; порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску; розмір єдиного внеску; орган, що здійснює збір та веде облік єдиного внеску, його повноваження та відповідальність; склад, порядок ведення та використання даних Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування; порядок здійснення державного нагляду за збором та веденням обліку єдиного внеску.
При цьому, як передбачено частиною 4 статті 8 Закону № 2464-VI, порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (пункт 1.1. статті 1 ПК України).
Відповідно до пункту 75.1. статті 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Водночас, результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка (пункт 86.1. ПК України).
Згідно абзацу другого пункту 86.1. ПК України, акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати.
Як встановлено частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Із матеріалів справи вбачається, що відповідачем не надано доказів на підставі яких було винесено оскаржувальне рішення № 0042621308 від 20.12.2017, чи проводилась перевірка відносно БФ Милосердя - Луганськ щодо несплати (неперерахування) або несвоєчасної сплати (несвоєчасного перерахування) єдиного внеску та доказів оформлення результату такої перевірки.
Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч. 2. ст. 9 КАС України).
Відповідно до пункту 2 ч. 2 ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Таким чином, аналізуючи норми чинного законодавства України та на підставі наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку, що рішення Головного управління ДФС у Луганській області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску № 0042621308 від 20.12.2017 є протиправним та підлягає скасування, а позовні вимоги благодійного фонду Милосердя - Луганськ задоволенню.
Щодо розподілу судових витрат суд зазначає наступне.
Позивачем при подачі позову був сплачений судовий збір у розмірі 1762,00 грн., про що суду надано платіжне доручення № 4456 від 04.05.2018 (арк.спр.3).
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, суд вважає за необхідне стягнути з Головного управління ДФС у Луганській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь благодійного фонду Милосердя-Луганськ витрати із сплати судового збору у розмірі 1762,00 грн.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 32, 77, 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов благодійного фонду "Милосердя-Луганськ" до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Луганській області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску № 0042621308 від 20 грудня 2017 року.
Стягнути на користь благодійного фонду "Милосердя-Луганськ" (місцезнаходження юридичної особи: 92703, Луганська обл., Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Трудова, будинок 16, Ідентифікаційний код юридичної особи: 25059862) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Луганській області (код ЄДРПОУ: 39591445, місцезнаходження юридичної особи:93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72) витрати зі сплати судового збору в розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні 00 копійок.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Є.О. Кисельова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2018 |
Оприлюднено | 23.10.2018 |
Номер документу | 77273701 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Є.О. Кисельова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні