Ухвала
від 22.10.2018 по справі 766/8971/18
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/8971/18

н/п 1-кс/766/14604/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про тимчасовий доступ до речей і документів

22.10.2018 року м. Херсон

Слідчий суддяХерсонського міськогосуду Херсонськоїобласті ОСОБА_1 ,за участісекретаря ОСОБА_2 ,розглянувши клопотанняпрокурора відділупрокуратури області прокурорау кримінальномупровадженні ОСОБА_3 ,про наданнядозволу натимчасовий доступдо речейта документів,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: розглянути зазначене клопотання, яке розглянути за відсутності представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у володінні якого знаходяться документи, з метою унеможливлення завчасного їх знищення або зміни.

Постановити ухвалу про надання прокурору відділу прокуратури області ОСОБА_3 та оперуповноваженому Управління захисту Економіки в Херсонській області ДЗЕ НП України ОСОБА_4 дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів та можливість їх вилучення (здійснити виїмку), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- документи щодо взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонтних робіт буксиру «Витязь».

Клопотання вмотивоване тим, що слідчим відділом Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12018230040001509 від 28.04.2018 за фактом внесення до офіційних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » неправдивих відомостей, за ч. 4 ст. 358 КК України.

Під час проведення досудового розслідування встановлено, що 12.01.2017 р. посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), для прийняття участі у тендері із використанням Інтернет ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з закупівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій буксиру «Витязь» надані у складі тендерної пропозиції офіційні документи, в які внесені неправдиві відомості з метою ведення в оману тендерний комітет КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо набуття конкурентних переваг на відповідному ринку, що призвело до незаконного визнання переможцем у тендері ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та укладено відповідного договору № 4-В-17 від 06.02.2017 р., в наслідок чого перераховані на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » грошові кошти з державного бюджету в розмірі 3403296 грн., чим державі - Міністерства інфраструктури України в особі КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » завдані значні збитки.

Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Так, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для участі у процедурі державної закупівлі послуг надано разом з іншими документам довідку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 05.01.2017 про наявність у цього підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі ТМ та трудові договори, згідно яких зазначено, що ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 зварювальник; ОСОБА_9 електромеханік, ОСОБА_10 та ОСОБА_11 інженер механік ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Згідно трудових договорів від 01.06.2016 р., яки надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні вказаної державної закупівлі послуги вбачається, що вказані договори укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , згідно умов яких останні є працівниками цього підприємства.

Допитані в якості свідків ОСОБА_5 та ОСОБА_7 надали свідчення, що взагалі ніколи не були працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та з приводу наявності нібито укладених між ними та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » трудових договір узнали лише від органу слідства. При огляді вказаних трудових договорів ОСОБА_5 та ОСОБА_7 зазначили, що вказані трудові договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не укладалися, у договорах зазначені неточні їх паспортні дані, а також у графі підпис працівника підпис виконаний не ними особисто, а іншою особою. Також ОСОБА_5 та ОСОБА_7 надали свідчення, що вони протягом 2016 2017 років будь-які ремонтні роботи буксиру «Витязь» не виконували.

Згідно трудових договорів від 14.12.2016 р., який наданий ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні вказаної державної закупівлі послуги вбачається, що вказаний договір укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ОСОБА_10 , згідно умов якого останній є працівником цього підприємства.

Допитаний в якості свідка ОСОБА_10 надав свідчення, що він працює у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ніколи не працював. Також ОСОБА_10 засвідчив, що рік або два позад до нього звернувся ОСОБА_12 , який фактично здійснює господарську діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та запросив у ОСОБА_13 копію диплому з метою надання нібито замовнику, на що ОСОБА_10 погодився та надав копію свого диплому, однак ніколи не був працівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та будь-які роботи з ремонту буксиру «Витязь» не виконував.

Відповідно до звітів за формою № 1 ДФ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вбачається, що на протязі 2016-2017 років ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 не значились працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що свідчить про відсутність у вказаного підприємства працівників відповідної кваліфікації щодо надання відповідних послуг КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » згідно укладеного договору № 4-В-17.

Допитаний в якості свідка директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_14 надав свідчення, що основними видами господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є будування суден і плавучих конструкцій, ремонт і технічне обслуговування суден і човнів тощо. Також ОСОБА_14 надав свідчення, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » проводило протягом 2016-2017 років ремонтні роботи буксиру «Витязь», які здійснювались як найманими працівниками так із залученням підприємств контрагентів. Крім цього, ОСОБА_14 на інші питання з приводу здійснення ремонтних робіт буксиру «Витязь», а також надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідних документів для участі у тендері на підставі ст. 18 КПК України та ст. 63 Конституції України відмовився надавати будь-які інші свідчення у кримінальному провадженні.

Відповідно руху грошових коштів по відкритому рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у Херсонської філії ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » встановлено, що протягом грудня 2016 р. та січня 2017 р. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховувало грошові кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за надання послуг з переставлення буксиру «Витязь» тобто до моменту фактичного проведення КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » тендеру щодо здійснення державної закупівлі послуги з ремонту буксиру «Витязь», що ставить під сумніви законність та дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні вищевказаного тендеру та виконання відповідних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на виконання умов договору № 4-В-17 від 06.02.2017 р. щодо ремонту буксиру «Витязь».

Згідно інформації наданої ІНФОРМАЦІЯ_7 вбачається, що у період з 05.06.2015 р. по 06.05.2017 р. буксир «Витязь» знаходився на ділянці відповідальності ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Відповідно висновку експерта з питань публічних закупівель фінансового моніторингу ОСОБА_15 вбачається, що діяльність чи бездіяльність керівництва та тендерного комітету КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у сфері закупівлі товарів призвело до того, що договір про закупівлю укладений з сумнівним підприємством, керівництвом якого навмисно подано в складі тендерної пропозиції підроблені документи, що є доказом того, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не могло і не збиралось виконувати послуги, які є предметом закупівлі.

Разом з тим встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснювало спільну господарську діяльність з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонту буксиру «Витязь».

При проведенні досудового розслідування виникла суттєва необхідність в ознайомленні та вилученні документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо здійснення спільної господарської діяльності з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонтних робіт буксиру «Витязь».

При проведенні досудового слідства у кримінальному провадженні в порядку ст. 93 КПК України направлено запит до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо надання копій відповідних документів, вивчення яких та перевірка вказаних відомостей слідчим шляхом має суттєве значення у зазначеному кримінальному провадженні з метою встановлення всіх обставин події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила, який посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » залишено без розгляду.

Під час проведення досудового розслідування є достатньо підстав вважати, що офіційні документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо здійснення спільної господарської діяльності з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонтних робіт буксиру «Витязь», містять дані та підтверджують факт внесення до них неправдивих відомостей до офіційних документів.

Зазначені документи мають силу речових доказів у кримінальному провадженні та мають доказове значення для встановлення обставин розслідуваного злочину.

У подальшому вони можуть бути приєднані до матеріалів кримінального провадження та використанні в якості доказів.

Зазначене неможливо довести іншим способом ніж отриманням тимчасового доступу до речей і документів.

Враховуючи, що під час проведення досудового розслідування виникла суттєва необхідність в вилученні оригіналів документів та перевірки їх слідчим шляхом.

Разом із тим, відповідно до вимог п. 8 ст. 162 КПК України вбачається, що до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, що становлять персональні дані особи та знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Прокурор в судове засідання не з`явився, подав письмову заяву, в який просив розглянути клопотання за його відсутності.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Згідно положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з огляду на таке.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно з п. 2,3 ч. 3 та ч. 4 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчим суддею встановлено, що слідчим відділом Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12018230040001509 від 28.04.2018 за фактом внесення до офіційних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » неправдивих відомостей, за ч. 4 ст. 358 КК України.

Під час проведення досудового розслідування встановлено, що 12.01.2017 р. посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), для прийняття участі у тендері із використанням Інтернет ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з закупівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій буксиру «Витязь» надані у складі тендерної пропозиції офіційні документи, в які внесені неправдиві відомості з метою ведення в оману тендерний комітет КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо набуття конкурентних переваг на відповідному ринку, що призвело до незаконного визнання переможцем у тендері ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та укладено відповідного договору № 4-В-17 від 06.02.2017 р., в наслідок чого перераховані на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » грошові кошти з державного бюджету в розмірі 3403296 грн., чим державі - Міністерства інфраструктури України в особі КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » завдані значні збитки.

Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Так, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для участі у процедурі державної закупівлі послуг надано разом з іншими документам довідку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 05.01.2017 про наявність у цього підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі ТМ та трудові договори, згідно яких зазначено, що ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 зварювальник; ОСОБА_9 електромеханік, ОСОБА_10 та ОСОБА_11 інженер механік ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Згідно трудових договорів від 01.06.2016 р., яки надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні вказаної державної закупівлі послуги вбачається, що вказані договори укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , згідно умов яких останні є працівниками цього підприємства.

Допитані в якості свідків ОСОБА_5 та ОСОБА_7 надали свідчення, що взагалі ніколи не були працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та з приводу наявності нібито укладених між ними та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » трудових договір узнали лише від органу слідства. При огляді вказаних трудових договорів ОСОБА_5 та ОСОБА_7 зазначили, що вказані трудові договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не укладалися, у договорах зазначені неточні їх паспортні дані, а також у графі підпис працівника підпис виконаний не ними особисто, а іншою особою. Також ОСОБА_5 та ОСОБА_7 надали свідчення, що вони протягом 2016 2017 років будь-які ремонтні роботи буксиру «Витязь» не виконували.

Згідно трудових договорів від 14.12.2016 р., який наданий ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні вказаної державної закупівлі послуги вбачається, що вказаний договір укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ОСОБА_10 , згідно умов якого останній є працівником цього підприємства.

Допитаний в якості свідка ОСОБА_10 надав свідчення, що він працює у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ніколи не працював. Також ОСОБА_10 засвідчив, що рік або два позад до нього звернувся ОСОБА_12 , який фактично здійснює господарську діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та запросив у ОСОБА_13 копію диплому з метою надання нібито замовнику, на що ОСОБА_10 погодився та надав копію свого диплому, однак ніколи не був працівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та будь-які роботи з ремонту буксиру «Витязь» не виконував.

Відповідно до звітів за формою № 1 ДФ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вбачається, що на протязі 2016-2017 років ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 не значились працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що свідчить про відсутність у вказаного підприємства працівників відповідної кваліфікації щодо надання відповідних послуг КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » згідно укладеного договору № 4-В-17.

Допитаний в якості свідка директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_14 надав свідчення, що основними видами господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є будування суден і плавучих конструкцій, ремонт і технічне обслуговування суден і човнів тощо. Також ОСОБА_14 надав свідчення, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » проводило протягом 2016-2017 років ремонтні роботи буксиру «Витязь», які здійснювались як найманими працівниками так із залученням підприємств контрагентів. Крім цього, ОСОБА_14 на інші питання з приводу здійснення ремонтних робіт буксиру «Витязь», а також надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідних документів для участі у тендері на підставі ст. 18 КПК України та ст. 63 Конституції України відмовився надавати будь-які інші свідчення у кримінальному провадженні.

Відповідно руху грошових коштів по відкритому рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у Херсонської філії ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » встановлено, що протягом грудня 2016 р. та січня 2017 р. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховувало грошові кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за надання послуг з переставлення буксиру «Витязь» тобто до моменту фактичного проведення КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » тендеру щодо здійснення державної закупівлі послуги з ремонту буксиру «Витязь», що ставить під сумніви законність та дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні вищевказаного тендеру та виконання відповідних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на виконання умов договору № 4-В-17 від 06.02.2017 р. щодо ремонту буксиру «Витязь».

Згідно інформації наданої ІНФОРМАЦІЯ_7 вбачається, що у період з 05.06.2015 р. по 06.05.2017 р. буксир «Витязь» знаходився на ділянці відповідальності ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Відповідно висновку експерта з питань публічних закупівель фінансового моніторингу ОСОБА_15 вбачається, що діяльність чи бездіяльність керівництва та тендерного комітету КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у сфері закупівлі товарів призвело до того, що договір про закупівлю укладений з сумнівним підприємством, керівництвом якого навмисно подано в складі тендерної пропозиції підроблені документи, що є доказом того, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не могло і не збиралось виконувати послуги, які є предметом закупівлі.

Разом з тим встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснювало спільну господарську діяльність з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонту буксиру «Витязь».

При проведенні досудового розслідування виникла суттєва необхідність в ознайомленні та вилученні документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо здійснення спільної господарської діяльності з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонтних робіт буксиру «Витязь».

При проведенні досудового слідства у кримінальному провадженні в порядку ст. 93 КПК України направлено запит до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо надання копій відповідних документів, вивчення яких та перевірка вказаних відомостей слідчим шляхом має суттєве значення у зазначеному кримінальному провадженні з метою встановлення всіх обставин події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила, який посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » залишено без розгляду.

Під час проведення досудового розслідування є достатньо підстав вважати, що офіційні документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо здійснення спільної господарської діяльності з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонтних робіт буксиру «Витязь», містять дані та підтверджують факт внесення до них неправдивих відомостей до офіційних документів.

Зазначені документи мають силу речових доказів у кримінальному провадженні та мають доказове значення для встановлення обставин розслідуваного злочину.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, п.2 та п.3 ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати прокурору відділу прокуратури області ОСОБА_3 та оперуповноваженому Управління захисту Економіки в Херсонській області ДЗЕ НП України ОСОБА_4 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів та можливість їх вилучення (здійснити виїмку), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- документи щодо взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при здійсненні ремонтних робіт буксиру «Витязь».

Встановити строк дії ухвали до 22.11.2018 року.

Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено09.06.2023
Номер документу77304959
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —766/8971/18

Ухвала від 15.11.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 22.10.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 22.10.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 18.10.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 27.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 24.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 24.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 19.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 19.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 10.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні