Рішення
від 26.10.2018 по справі 815/2714/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/2714/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 жовтня 2018 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Вовченко O.A.,

секретар судового засідання Іщенко С.О.,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1 (за довіреністю),

розглянувши у порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом комунального закладу Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_3 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області до Южненського міського сектору Головного управління ДСНС України в Одеській області про скасування пунктів 1, 19 та 20 припису №9 від 25.05.2018 року,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду 06 червня 2018 року надійшов адміністративний позов комунального закладу Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_3 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області до Южненського міського сектору Головного управління ДСНС України в Одеській області про скасування пунктів 1, 19 та 20 припису №9 від 25.05.2018 року.

Ухвалою суду від 13.06.2018 року прийнято до розгляду позовну заяву комунального закладу Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_3 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області та відкрито провадження у справі. Також ухвалою визначено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Ухвалою суду від 30.07.2018 року постановлено розглядати справу в порядку загального позовного провадження.

Згідно ухвали суду від 25 вересня 2018 року закрито підготовче провадження по справі за позовом комунального закладу Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_3 експериментальна школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області до Южненського міського сектору ГУ ДСНС України в Одеській області про скасування пунктів 1, 19 та 20 припису №9 від 25.05.2018 року та призначено справу № 815/2714/18 до судового розгляду по суті.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у період з 21.05.2018 року по 22.05.2018 року провідним інспектором Южненського міського сектору ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_4 було проведено позапланову перевірку території будівель та приміщень КЗ Южненська ОСОБА_2ОСОБА_3 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області . За результатом перевірки видано припис № 9 від 25.05.2018 року з вимогами про вжиття заходів для усунення виявлених під час перевірки порушень щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, викладених у п. 1-27. Вимоги про вжиття заходів, викладені у п. 1 та п. 19-20 припису № 9 від 25.05.2018 року є необґрунтованими та такими що підлягають скасуванню. Згідно п.1 оскарженого припису вимагається заборонити розміщення шаф в коридорах поверхів будівлі. Зазначена вимога поміж загальних норм ст. 20, 55 КЦЗУ, вмотивована спеціальними нормами п.2.37 глави 2 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні , п 14 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України та нормами ДБН В.1.1-7:2016. Відповідно до п.2.37 глави 2 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні , визначені вимоги пожежної безпеки до утримання територій, будинків, приміщень, споруд, евакуаційних шляхів і виходів, не допускається захаращувати шляхи евакуації меблями, обладнанням, різними матеріалами.

Відповідно до п.14 розділу III Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України , у будівлях закладів та установ не дозволяється захаращувати шляхи евакуації. Учні школи роздягаються біля класних кімнат у спеціальних шафах, тому що в класах немає місця. Усі індивідуальні шафи для роздягання учнів мають ширину не більш 50 см. розміщені уздовж стін біля класних кімнат в холі першого поверху школи і захаращування (нагромадження, скупчення) на шляхах евакуації не створюють. Норми ДБН В.1.І-7:2016 є чинними з 01.06.2017 року у той час як будівля школи була побудована та введена в експлуатацію ще в середині 90-х років. Відповідно до п.1.2 Розділу 1 Сфера застосування ДБН В.1.1-7:2016, їх норми підлягають застосуванню при проектуванні, будівництві будинків а також їх реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення, реставрації. Приписів про застосування цих норм при експлуатації (утриманні) раніше побудованих та введених в експлуатацію будинків, зазначений розділ ДБН В.1.1-7:2016 не містить. За відсутності ознак захаращування, знаходження на поверхах школи шаф для роздягання учнів порушенням норм пожежної безпеки вважати не можна. Згідно п. 19 оскарженого припису вимагається заборонити влаштування спальних місць безпосередньо в 1-х, 2-х,3-х та 4-х учбових класах в супереч вимогам додатку 3 ДБН В.2.2-3-97 без врахування вільних шляхів евакуації та нормованою шириною між столами та учнівським обладнанням. Однак відпочинок учнів школи з груп подовженого дня є складовою частиною навчально-виховного процесу затвердженого обласним та міським органами влади. Розміщення у класах меблів для забезпечення спальних місць учнів не суперечить вимогам п. 1.5 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні, згідно яких, у навчальних класах та кабінетах слід розміщувати лише необхідні для забезпечення навчально-виховного процесу (навчальних та позаурочних занять) меблі, прилади, моделі, речі, приладдя, які повинні зберігатися у шафах, на стелажах або на стаціонарно встановлених стояках. Спальні меблі є мобільними і на час сну учнів розміщаються із обов'язковим врахуванням вільних шляхів евакуації та нормованою шириною між столами та учнівським обладнанням згідно вимог додатку 3 ДБН В.2.2-3-97. Вищенаведені обставини встановлені судами першої та апеляційної інстанції у адміністративній справі № 815/5941/17, та відповідно до вимог ч. 4 ст. 78 КАС України не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа стосовно якої встановлені ці обставини, якщо інше не встановлено законом. Згідно п. 20 оскарженого припису то в школі немає спальних приміщень які вимагається відокремити від інших навчальних секцій протипожежними перегородками 1-го типу.

31 липня 2018 року до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву (а.с. 55-56), де з посиланням на ст. 3 Конституції України, Правила пожежної безпеки в Україні, ДБН В.1.1-7:2016, ДБН В.2.2-3-97 (стара редакція) та додаток В ДБН В.2.2-3.-2018 (нова редакція), Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , Кодекс цивільного захисту України зазначено, що одним з основних завдань ДСНС України є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб. 21.05.2018 року провідним інспектором Южненського MC ГУ ДСНС України в Одеській області капітаном служби цивільного захисту ОСОБА_4 у присутності директора школи ОСОБА_3 здійснено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки комунального закладу Южненська ОСОБА_2ОСОБА_3 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області , за результатами якої були виявлені численні порушення вимог нормативних актів у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, про що складено відповідний акт №9 від 22.05.2018 року та припис №9 від 25.05.2018 року. Будь-яких скарг під час проведення позапланового заходу чи заперечень на акт № 9, який 22.05.2018 року вручений директору, не надходило. Щодо п. 1 Припису №9, а саме: знаходження (встановлення) меблів для одягу (шаф) з горючих матеріалів (ДСП, ДВП і т.п.) в яких зберігаються горючі матеріали (дитячий одяг), які нагромаджені, скупчені і виступають на шляхах евакуації вздовж стін, як вбачається з фотознімків зроблених під час інспектування, є порушенням вимог пожежної безпеки. Відповідно до проектних рішень забудови будівлі школи, яка була введена в експлуатацію Державною приймальною комісією в середині 90-х років не передбачалось в коридорах розміщення роздягалень із суцільно влаштованих (встановлених) шафах із горючих матеріалів для зберігання одягу у вздовж стін, що створює перешкоди під час евакуації людей, гасінні пожежі, а також сприяє інтенсивному розповсюдженню полум'я по горючим матеріалам. Щодо п. 19 та п. 20 Припису №9, відповідачем зазначено, що влаштування та використання розсувних багатоярусних ліжок (4 яруси) виключає дотримання встановлених нормованих розмірів шляхів евакуації між столами та учнівським обладнанням згідно додатку 3 ДБН В.2.2-3-97 (стара редакція) та додатку В ДБН В.2.2-3.-2018 (нова редакція), які не були передбачені під час забудови і веденню в експлуатацію Державною приймальною комісією в середині 90-х років. Евакуація дітей з ярусів розсувних багатоярусних ліжок (4 яруси) не забезпечить своєчасної та безпечної евакуації дітей на випадок пожежі. Щоденний сон учнів 1-4 класів у школі, що передбачено робочим навчальним планом з академічних предметів, затвердженого начальником управління освіти, культури спорту та молодіжної політики Южненської міської ради Одеської області і погоджено з Міністерством освіти і науки та Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації та статутом КЗ Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_3 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області , який затверджено рішенням Южненської міської ради від 14.07.2016р. №296-VII організовано та здійснюється безпосередньо в учбових приміщеннях, які не відокремлені від інших навчальних секцій протипожежними перегородками 1-го типу згідно вимог п. 3.29 ДБН В.2.2-3-97 (стара редакція) та п. 9.5 ДБН В.2.2- 3:2018 (нова редакція), що призведе до беззахисності людини перед небезпечними факторами пожежі (полум'я, висока температура, задимлення та токсичні продукти горіння). Порушення, що вказані в Приписі № 9 п.п. 1, 19, 20 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити позов.

Представник відповідача заперечував проти задоволення адміністративного позову посилаючись на обґрунтування, зазначені у відзиві.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Комунальний заклад Южненська авторська ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області код ЄДРПОУ 24537265, зареєстровано 12.07.2015 року, місцезнаходження 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 10А, з видами діяльності: 85.31 - загальна середня освіта; 85.51 - освіта у сфері спорту та відпочинку; 85.59 - інші види освіти, н.в.і.у. (а.с. 26-28).

Приписами ст. 20 Кодексу цивільного захисту України, визначені завдання і обов'язки суб'єктів господарювання у сфері цивільного захисту. Так в п. 1, п. 20, п. 21 ч.1 ст. 20 Кодексу передбачено, що суб'єкти господарювання забезпечують виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання;.. розроблення і затвердження інструкцій та видання наказів з питань пожежної безпеки, здійснення постійного контролю за їх виконанням; забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

Відповідно до ч.3, ч.6 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України, забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів (ч.1). Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Зазначена вимога відображається у трудових договорах (контрактах), статутах та положеннях (ч.2). Забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання (ч.3).

Відповідно до п.1, п.3 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року № 1052, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності (п.1). 3. Основними завданнями ДСНС є: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності (п.п 1 п.3); здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб (п.п. 2 п.3).

Приписами ст. 64 Кодексу цивільного захисту України визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб (ч.1).

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (ч.2).

До повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу (п.1 ч.1 ст. 67 КЦЗ України).

У період з 21.05.2018 року по 22 травня 2018 року провідним інспектором Южненського MC ГУ ДСНС України в Одеській області капітаном служби цивільного захисту ОСОБА_4 здійснено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки комунального закладу Южненська ОСОБА_2ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області .

Положеннями п.1 ч.1 ст. 69 КЦЗ України передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у межах своїх повноважень видають відповідно приписи, розпорядження чи постанови.

За результатами позапланової перевірки складено акт №9 від 22.05.2018 року та припис №9 від 25 травня 2018 року (а.с. 11-12).

Позивач не погодившись з пунктами 1, 19 та 20 Припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 9 від 25.05.2018 року, оскаржив їх до суду.

В п.1 (частини 1 Забезпечення пожежної безпеки) Припису № 9 від 25.05.2018 року зазначено, що комунальному закладу Южненська ОСОБА_2ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області за порушення: ст. 20, 55 КЦЗ України, п. 2.37 глави 2 розділу ІІІ ППБУ, п.4 розділу ІІ п. 14 розділу ІІІ ППБ для НЗ та УСОУ, п. 7.3.4 ДБН В.1.1-7-2016, в строк до 05.06.2018 року заборонити розміщення шаф в коридорах поверхів будівлі.

Згідно п. 2.37 глави 2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року № 252/26697), не допускається: захаращувати шляхи евакуації меблями, обладнанням, різними матеріалами.

Приписами Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України № 974 від 15.08.2016 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.09.2016 року за № 1229/29359) визначено, що керівники закладів та установ зобов'язані: організувати вивчення цих Правил і забезпечити їх виконання; здійснювати контроль за дотриманням установленого протипожежного режиму всіма учасниками навчально-виховного процесу; вживати заходів щодо попередження пожежної небезпеки і усунення недоліків, що можуть її спричинити (п.4 розділу ІІ). У будівлях закладів та установ не дозволяється: захаращувати шляхи евакуації (п. 14 розділу ІІІ).

Відповідно до п.п. в п. 7.3.4 ДБН В.1.1-7-2016 не допускається розміщення у коридорах поверхів: шафи, у тому числі вбудовані, за винятком шаф для комунікацій будинку та пожежних кран-комплектів…

З вище зазначених приписів чинних нормативних актів вбачається, що не допускається розміщення шаф у коридорах поверхів.

В адміністративному позові позивач зазначає, що положення ДБН В.1.1-7-2016 є чинними з 01.06.2017 року у той час як будівля школи була побудована та введена в експлуатацію ще в середині 90-х років, а положення ДБН не містить приписів про застосування цих норм при експлуатації (утриманні) раніше побудованих та введених в експлуатацію будинків.

З досліджених матеріалів справи фото таблиці до п.1 Припису № 9 від 25.05.2018 року (а.с. 57-58) вбачається, що шафи у коридорах поверхів не є вбудованими та до суду не надано жодного доказу, що введення в експлуатацію приміщення де зараз розмішено комунальний заклад Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області здійснювалося з розміщенням у коридорах шаф.

Враховуючи вищевикладене суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для скасування п.1 Припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 9 від 25.05.2018 року

В п.19 (частини 1 Забезпечення пожежної безпеки) Припису № 9 від 25.05.2018 року, зазначено, що комунальному закладу Южненська ОСОБА_2ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області за порушення: ст.ст. 20, 55, 69 КЦЗ України, п.4 розділу ІІ ППБ для НЗ та УСОУ, п. 3.44 ДБН В.2.2-3-97, в строк до 05.06.2018 року заборонити влаштування спальних місць безпосередньо в 1-их, 2-их, 3-их та 4-х учбових класах в супереч вимогам додатку 3 ДБН В.2.2-3-97 без врахування вільних шляхів евакуації та нормованою шириною між столами та учнівським обладнанням.

Положеннями п. 3.44 ДБН В.2.2-3-97 визначено, що вимоги до розташування обладнання та умов видимості у навчальних приміщеннях слід приймати за додатком 3. В додатку 3 ДБН В.2.2-3-97 визначені відстані між обладнанням в учбових кабінетах та лабораторіях.

З наданих до суду Южненським міським сектором ГУ ДСНС України в Одеській області доказів, а саме: фото таблиць до п.19 та 20 Припису від 25.05.2018 року (а.с. 59-61) не вбачається яка відстань між обладнанням в кабінеті, також про відстань між обладнанням в кабінеті не зазначено в приписі № 9, а отже суду не вбачається за можливе визначити відповідність відстані положенням між обладнанням в кабінеті додатку 3 ДБН В.2.2-3-97.

В п.20 (частини 1 Забезпечення пожежної безпеки) Припису № 9 від 25.05.2018 року зазначено, що комунальному закладу Южненська ОСОБА_2ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області за порушення: ст. ст. 20, 55, 69 КЦЗ України, п.4 розділу ІІ ППБ для НЗ та УСОУ, п. 3.29 ДБН В.2.2-3-97, в строк до 30.07.2018 року відокремити спальні приміщення від інших навчальних секцій протипожежними перегородками 1-го типу.

Приписами п. 3.29 ДБН В.2.2-3-97 передбачено, що навчальні секції 1-х класів необхідно розташовувати не вище 2-го поверху та при наявності спальних приміщень, відокремлювати від інших навчальних секцій протипожежними перегородками 1-го типу…

З досліджених в судовому засіданні фото таблиць до п.19 та 20 Припису від 25.05.2018 року (а.с. 59-61) вбачається, що мобільні спальні меблі розміщені в приміщені класних кімнат, а не у відокремлених спальних приміщеннях, які необхідно відокремлювати від інших навчальних секцій протипожежними перегородками 1-го типу.

Крім того розміщення у класах мобільних меблів, які на час сну учнів мають бути розміщеними з урахуванням вільних шляхів евакуації та нормованою шириною між столами та учнівським обладнанням згідно вимог додатку з ДБН В.2.2-3-97, не суперечить вимогам п.1.5 розділу VІ Правил пожежної безпеки в Україні.

Враховуючи вищевикладене суд дійшов висновку, що п.19 та п.20 Припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 9 від 25.05.2018 року підлягають скасуванню.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що Южненським міським сектором Головного управління ДСНС України в Одеській області не доведено правомірності та обґрунтованості прийняття п.19 та п.20 оскаржуваного Припису, відповідності його вимогам частини другої статті 2 КАС України, у зв'язку з чим у відповідності до ч.2 ст.9 КАС України наявні підстави для визнання п.19 та п.20 Припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 9 від 25.05.2018 року, протиправним та відповідно такий Припис підлягає скасуванню в частині п.19 та п.20.

Керуючись ст.ст.9, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов комунального закладу Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області - задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати пункти 19 та 20 припису Южненського міського сектору Головного управління ДСНС України в Одеській області №9 від 25.05.2018 року.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції шляхом подання апеляційної скарги через Одеський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - комунальний заклад Южненська ОСОБА_2 ОСОБА_5 експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області (вул.Хіміків, 10-а, м.Южне, Одеська область, 65481, код ЄДРПОУ 24537265).

Відповідач - Южненський міський сектор Головного управління ДСНС України в Одеській області (вул.Комунальна, 7, м.Южне, Одеська область, 65481).

Повний текст рішення складено та підписано 26.10.2018 року.

Суддя О.А. Вовченко

.

Дата ухвалення рішення26.10.2018
Оприлюднено28.10.2018
Номер документу77420405
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування пунктів 1, 19 та 20 припису №9 від 25.05.2018 року

Судовий реєстр по справі —815/2714/18

Ухвала від 31.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

Постанова від 21.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Уханенко С.А.

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Уханенко С.А.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 10.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 18.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 11.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні