Рішення
від 22.10.2018 по справі 1240/2688/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.3.13

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

22 жовтня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 1240/2688/18

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,

за участю

секретаря судового засідання Шляхтун М.М.

та

представників сторін:

від позивача - не прибув

від відповідача - не прибув

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження в судовому засіданні справу

за позовом приватного акціонерного товариства Мічурінське

до Головного управління ДФС у Луганській області

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 14 серпня 2018 року № НОМЕР_1,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом приватного акціонерного товариства Мічурінське (далі - позивач) до Головного управління ДФС у Луганській області (далі - відповідач), в якому позивач просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 14 серпня 2018 року № НОМЕР_1, яким до приватного акціонерного товариства Мічурінське за затримку сплати грошового зобов'язання в сумі 113675,70 грн застосовано штраф в сумі 22735,14 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у грудні 2017 року до Головного управління ДФС у Луганській області ним подано уточнюючі декларації з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 за 2015 рік та від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 за 2016 рік. На підставі всіх звітних та уточнюючих декларацій відповідачем у січні 2018 року проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у деклараціях з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2015-2017 року. За результатами перевірки податковим органом складено акт від 02 січня 2018 року за № 02/12-32-12-06/00414606, в якому встановлено несвоєчасне подання податкової звітності позивачем за 2016-2017 роки та заниження податкового зобов'язання за 2015-2016 року на загальну суму 97558,81 грн.

26 січня 2018 року відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення за № НОМЕР_4, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання на 121948,51 грн (97558,81 грн - основний платіж, 24389,70 грн - штрафні (фінансові) санкції).

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 28 березня 2018 року у справі № 812/327/18 податкове повідомлення-рішення від 26 січня 2018 року № НОМЕР_4 скасовано.

27 липня 2018 року фахівцями відповідача проведено камеральну перевірку своєчасності сплати грошових (податкових) зобов'язань з плати за землю (орендна плата), за результатами якої складено акт за № 3298/12-32-12-06/00414606. Актом від 27 липня 2018 року № 3298/12-32-12-09/00414606 з боку позивача встановлено порушення строків сплати податкових зобов'язань з плати за землю (орендної плати). На підставі акта від 27 липня 2018 року № 3298/12-32-12-09/00414606 відповідачем прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення.

З посиланням на частину другу статті 19 Конституції України, пункт 56.18 статті 56, пункт 126.1 статті 126 Податкового кодексу України позивач вважає протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскаржуване податкове повідомлення-рішення.

Головне управління ДФС у Луганській області позов не визнало, про що подало відзив на позовну заяву від 02 жовтня 2018 року б/н, в якому у задоволенні позовних вимог просить відмовити повністю (арк. спр. 66-67).

Заперечуючи проти позову, відповідач зазначив, що за результатами проведеної камеральної перевірки уточнюючих декларацій з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 за 2015 рік та від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 за 2016 рік виявлено порушення пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України, якою передбачено, що платник податків, який самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, зобов'язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті, надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку.

Уточнюючою декларацією з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 платником податків збільшені податкові зобов'язання за 2015 рік на 71837,59 грн по терміну сплати 01 грудня 2017 року. В свою чергу, позивачем зазначені нарахування були сплачені лише 02 лютого 2018 року в сумі 6503,92 грн, 14 березня 2018 року в сумі 6503,92 грн та 16 березня 2018 року в сумі 97215,36 грн.

Уточнюючою декларацією з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 платником податків збільшені податкові зобов'язання за 2016 рік на 71837,59 грн по терміну сплати 01 грудня 2017 року. В свою чергу, позивачем зазначені нарахування були сплачені лише 16 березня 2018 року в сумі 97215,36 грн та 17 квітня 2018 року в сумі 6503,92 грн.

Отже, за результатами проведеної перевірки виявлено порушення термінів сплати узгоджених сум податкових зобов'язань, що є порушенням пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України, норми якої передбачають притягнення платника податків до відповідальності у вигляді штрафу у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом.

Оскільки на час проведення камеральної перевірки адміністративне або судове оскарження уточнюючих податкових декларацій з орендної плати за землю від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 за 2015 рік та від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 за 2016 рік не відбувалось (ухвалою Верховного Суду від 04 вересня 2018 року відмовлено у відкритті провадження в адміністративній справі № 812/327/18), відповідачем було внесено відповідні корегування до інтегрованих карток з орендної плати за землю за оскаржуваний період. В такому випадку нараховані за зазначеними деклараціями зобов'язання є узгодженими. В свою чергу, уточнюючі податкові декларації з орендної плати за землю за 2015 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 та за 2016 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 на предмет повноти та своєчасності сплати узгоджених нарахувань не перевірялись.

На підставі викладеного, відповідач просить відмовити у задоволенні позову в повному обсязі за необґрунтованістю.

Користуючись правом на подання заяв по суті справи, приватним акціонерним товариством Мічурінське подана відповідь на відзив від 19 жовтня 2018 року б/н, в якій позивач додатково до аргументів, наведених у позовній заяві, та з урахуванням доводів заперечень відповідача проти позову, зазначив, що грошове зобов'язання в розмірі 121948,51 грн (97558,81 грн - основний платіж, 24389,70 грн - штрафні (фінансові) санкції), визначене податковим повідомленням-рішенням Головного управління ДФС у Луганській області від 26 січня 2018 року № НОМЕР_4, стало узгодженим лише 13 червня 2018 року після винесення постанови Донецького апеляційного адміністративного суду у справі № 812/327/18. Відповідач заніс коригування до інтегрованої картки лише у жовтні 2018 року. Розмір узгодженого грошового зобов'язання за 2015 рік складає 0 грн (порушень зі сплати не може бути), а за 2016 рік - 45527,45 грн, але ніяк не 97215,36 грн, про що зазначає відповідач у відзиві. Твердження відповідача щодо того, що уточнюючі податкові декларації з орендної плати за землю за 2015 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 та за 2016 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 на предмет повноти та своєчасності сплати узгоджених нарахувань не перевірялись, є безпідставними, бо грошові зобов'язання були не узгоджені згідно з пунктом 56.18 статті 56 Податкового кодексу України (арк. спр. 163-164).

Ухвалою від 12 вересня 2018 року про відкриття провадження в адміністративній справі суд вирішив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з викликом (повідомленням) сторін, судове засідання про справі призначено на 03 жовтня 2018 року о 09 год. 30 хв. (арк. спр. 1-2).

Судове засідання, призначене на 03 жовтня 2018 року о 09 год. 30 хв., у зв'язку з неявкою представника позивача відкладено до 22 жовтня 2018 року до 13 год. 30 хв. (арк. спр. 63).

У судове засідання, призначене на 22 жовтня 2018 року о 13 год. 30 хв., представник позивача не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. спр. 162). Заявою від 19 жовтня 2018 року б/н представник позивача просив розглянути справу за його відсутності (арк. спр. 183).

Представник відповідача у судове засідання, призначене на 22 жовтня 2018 року о 13 год. 30 хв., не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. спр. 64). Заявою від 22 жовтня 2018 року б/н представник відповідача просила розглянути справу за її відсутності (арк. спр. 184).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судом встановлено таке.

Приватне акціонерне товариство Мічурінське (ідентифікаційний код 00414606, місцезнаходження: 93543, Луганська область, Новоайдарський район, село Райгородка, вулиця Лісова, будинок 1) зареєстроване юридичною особою 27 лютого 1997 року, перебуває на обліку в Слов'яносербській об'єднаній державній податковій інспекції (Новоайдарське відділення) Головного управління ДФС у Луганській області як платник податків, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 11 вересня 2018 року за № НОМЕР_5 (арк. спр. 19-21).

Позивачем до Слов'яносербської об'єднаної державної податкової інспекції (Новоайдарське відділення) Головного управління ДФС у Луганській області подано звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік від 19 лютого 2015 року № НОМЕР_6, якою нараховано орендної плати на 2015 рік усього 231805,55 грн, із щомісячною сплатою протягом січня-листопада 2015 року по 19317,13 грн, а у грудні 2015 року - 19317,12 грн (арк. спр. 68-71).

Внаслідок самостійно виявлених помилок позивачем до Слов'яносербської об'єднаної державної податкової інспекції (Новоайдарське відділення) Головного управління ДФС у Луганській області подані уточнюючі податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік: 01 грудня 2017 року - податкові декларації від 29 листопада 2017 року № НОМЕР_7, від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2; 04 грудня 2017 року - податкова декларація від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_8; 15 грудня 2017 року - податкова декларація від 12 грудня 2017 року № НОМЕР_9 (арк. спр. 31-34, 35-38, 39-42, 43-46, 72-74, 75-77, 78-80, 81-83).

Згідно з податковою звітністю (звітна та уточнюючі податкові декларації) позивачем задекларовано податкове зобов'язання з орендної плати за землю за 2015 рік в сумі 0,00 грн.

01 грудня 2017 року позивачем до Слов'яносербської об'єднаної державної податкової інспекції (Новоайдарське відділення) Головного управління ДФС у Луганській області подано звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік від 29 листопада 2017 року № НОМЕР_10, якою нараховано орендної плати на 2016 рік усього 7981,95 грн, із щомісячною сплатою протягом січня-листопада 2016 року по 665,16 грн, а у грудні 2016 року - 665,19 грн (арк. спр. 47-50, 84-86).

Внаслідок самостійно виявлених помилок позивачем до Слов'яносербської об'єднаної державної податкової інспекції (Новоайдарське відділення) Головного управління ДФС у Луганській області подані уточнюючі податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік: 01 грудня 2017 року - податкова декларація від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3; 04 грудня 2017 року - податкова декларація від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_11; 15 грудня 2017 року - податкова декларація від 12 грудня 2017 року № НОМЕР_12 (арк. спр. 51-53, 54-56, 57-59, 87-89, 90-92, 93-95).

Згідно з податковою звітністю (звітна та уточнюючі податкові декларації) позивачем задекларовано податкове зобов'язання з орендної плати за землю за 2016 рік в сумі 45527,45 грн, у тому числі у січні-травні 2016 року в сумі 0,00 грн, у червні-листопаді 2016 року в сумі 6503,92 грн, у грудні 2016 року в сумі 6503,93 грн.

Зазначене кореспондується з інформацією, наявною в інтегрованій картці платника податків за платежем орендна плата з юридичних осіб за 2015-2018 роки (арк. спр. 96-98, 99, 100-139, 140-158).

Головним управлінням ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у деклараціях по орендній платі за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2015-2017 роки приватним акціонерним товариством Мічурінське , за результатами проведення якої складений акт від 02 січня 2018 року № 02/12-32-12-06/00414606 (арк. спр. 9-12).

Проведеною перевіркою встановлено заниження позивачем суми податкових зобов'язань з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за період з 01 січня 2015 року по 31 травня 2016 року на загальну суму 97558,81 грн.

Податковим повідомленням-рішенням від 26 січня 2018 року № НОМЕР_4 Головне управління ДФС у Луганській області збільшило приватному акціонерному товариству Мічурінське грошове зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на 121948,51 грн, у тому числі за податковим зобов'язанням на 97558,81 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями на 24389,70 грн (арк. спр. 159, 160, 165-166).

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 28 березня 2018 року у справі № 812/327/18, яке залишено без змін постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 13 червня 2018 року, податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Луганській області від 26 січня 2018 року № НОМЕР_4 скасовано (арк. спр. 167-177, 178-182, 186-191, 192-194).

Ухвалою Верховного Суду від 04 вересня 2018 року відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Головного управління ДФС у Луганській області на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 28 березня 2018 року та постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 13 червня 2018 року у справі № 812/327/18 (арк. спр. 195-197).

Головним управлінням ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати грошових (податкових) зобов'язань з плати за землю (орендна плата) приватним акціонерним товариством Мічурінське , за результатами проведення якої складений акт від 27 липня 2018 року № 3298/12-32-12-06/00414606 (арк. спр. 13-15).

Проведеною перевіркою встановлено порушення приватним акціонерним товариством Мічурінське строків сплати податкових зобов'язань по платі за землю (орендна плата), визначених абзацом а пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України, відповідальність за що передбачена пунктом 126.1 статті 126 Податкового кодексу України.

На підставі акта від 27 липня 2018 року № 3298/12-32-12-06/00414606 Головним управлінням ДФС у Луганській області згідно з положеннями статті 126 Податкового кодексу України винесено податкове повідомлення-рішення від 14 серпня 2018 року № НОМЕР_1, яким до приватного акціонерного товариства Мічурінське за порушення строків сплати грошових зобов'язань з орендної плати за землю в сумі 113675,70 грн застосовано штраф у розмірі 20 % в сумі 22735,14 грн (арк. спр. 16, 17).

Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Відповідно до абзаців першого, третього та четвертого пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України (у редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку. Платник податків, який самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, зобов'язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті: надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку. Цей штраф не застосовується у разі подання уточнюючого розрахунку до податкової декларації з податку на прибуток підприємств за попередній податковий (звітний) рік з метою здійснення самостійного коригування відповідно до статті 39 цього Кодексу у строк не пізніше 1 травня року, наступного за звітним.

Згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 зазначеного Кодексу податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Погашення податкового боргу - зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом (підпункт 14.1.152 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Суд зазначає, що положення пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України визначають у якості підстави застосування штрафу порушення строків погашення податкового боргу. Об'єктом застосування штрафу є саме погашена сума податкового боргу, яка в розумінні пункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу є сумою узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк.

Оскільки подання уточнюючих податкових декларацій тягне за собою зміну раніше задекларованих податкових зобов'язань і позивачем після подання 01 грудня 2017 року уточнюючої податкової декларації з плати за землю за 2015 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 та уточнюючої податкової декларації з плати за землю за 2016 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 було подано ще декілька уточнюючих податкових декларацій з плати за землю за вказаний період, за наслідками подання яких задеклароване податкове зобов'язання з орендної плати за землю за 2015 рік складає 0,00 грн та за 2016 рік складає 45527,45 грн, суд дійшов висновку про відсутність у платника податків на час проведення спірної камеральної перевірки та винесення оскаржуваного податкового повідомлення-рішення узгодженого грошового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2015 рік в сумі 71837,59 грн та за 2016 рік в сумі 71837,59 грн.

Отже, в даному випадку відсутні підстави для притягнення платника податків до відповідальності у вигляді штрафу за несплату суми грошового зобов'язання за уточнюючою податковою декларацією з плати за землю за 2015 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_2 в сумі 71837,59 грн та уточнюючою податковою декларацією з плати за землю за 2016 рік від 01 грудня 2017 року № НОМЕР_3 в сумі 71837,59 грн протягом строків, визначених цим Кодексом, на підставі положень пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України.

За встановлених в цій справі фактичних обставин та з урахуванням правового регулювання спірних правовідносин, суд дійшов висновку, що основні (суттєві) аргументи позовної заяви є обґрунтованими, а відповідач як суб'єкт владних повноважень, на якого частиною другою статті 77 КАС України покладено обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності, не довів суду правомірності оскаржуваного податкового повідомлення-рішення про накладення штрафу, у зв'язку з чим позовні вимоги приватного акціонерного товариства Мічурінське належить задовольнити повністю.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на те, що позовні вимоги носять майновий характер і позов підлягає повному задоволенню, відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України суд присуджує позивачу за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Луганській області понесені ним і документально підтверджені судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1762,00 грн.

Керуючись статтями 2, 5, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов приватного акціонерного товариства Мічурінське (ідентифікаційний код 00414606, місцезнаходження: 93543, Луганська область, Новоайдарський район, село Райгородка, вулиця Лісова, будинок 1) до Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 14 серпня 2018 року № НОМЕР_1 задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Луганській області від 14 серпня 2018 року № НОМЕР_1, яким до приватного акціонерного товариства Мічурінське (ідентифікаційний код 00414606, місцезнаходження: 93543, Луганська область, Новоайдарський район, село Райгородка, вулиця Лісова, будинок 1) застосовано штрафні санкції в сумі 22735,14 грн (двадцять дві тисячі сімсот тридцять п'ять грн 14 коп.).

Стягнути на користь приватного акціонерного товариства Мічурінське (ідентифікаційний код 00414606, місцезнаходження: 93543, Луганська область, Новоайдарський район, село Райгородка, вулиця Лісова, будинок 1) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) судовий збір в розмірі 1762,00 грн (одна тисяча сімсот шістдесят дві грн 00 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Згідно з частиною третьою статті 243 КАС України повне рішення суду складено 29 жовтня 2018 року.

Суддя ОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено01.11.2018
Номер документу77502359
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1240/2688/18

Ухвала від 31.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 20.12.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 22.10.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Рішення від 22.10.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні