Рішення
від 23.10.2018 по справі 813/741/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №813/741/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 жовтня 2018 року м. Львів

16 год. 07 хв.

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П., за участю секретаря судового засідання Кушика Й.-Д.М., представниці позивачки ОСОБА_1, представника відповідача ОСОБА_2, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_3 до Винниківської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: ОСОБА_4, про визнання протиправним та скасування рішення, визнання протиправною бездіяльності, -

у с т а н о в и в:

ОСОБА_3 звернулася до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Винниківської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, ОСОБА_4 в якій, з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог за вх. № 11507 від 24.04.2018 (а.с.50-59) та від 23.04.2018 (а.с.179-189), просить: визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо незатвердження позивачці проекту землеустрою та зобов'язати відповідача розглянути в передбачений законом термін (два тижні) клопотання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку та надання у власність земельної ділянки площею 0,0938 га (кадастровий номер 4610160300:04:002:0088) по вул. Галицькій у м. Винники, та прийняти рішення з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні; визнати протиправним та скасування рішення відповідача № 951 від 08.06.2017 «Про відмову у затвердженні проекту землеустрою» ; визнати протиправним та скасування рішення відповідача № 1136 від 23.11.2017 «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_4 у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель, споруд по вул. Галицькій у м. Винники» .

Підставою позову зазначено те, що відповідачем з 17.11.2015 року не затверджено проекту землеустрою позивачці, а відповідно до рішення № 1136 від 23.11.2017 року земельну ділянку, яка раніше передана позивачці передано ОСОБА_4 вказане мало наслідком порушення законних прав позивачки, у зв'язку з чим подано цю позовну заяву.

Ухвалою суду від 21 лютого 2018 року відкрито провадження в адміністративній справі відкрито за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 21.02.2018 у задоволенні заяви про забезпечення позову - відмовлено.

Ухвалою суду від 26.06.2018 визнано поважними причини пропуску строку звернення до суду.

Ухвалою суду від 27.09.2018 позовну заяву в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Винниківської міської ради № 951 від 08.06.2017 Про відмову у затвердженні проекту землеустрою та зобов'язання Винниківської міської ради розглянути в передбачений законом термін (два тижні) клопотання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку та надання у власність земельної ділянки площею 0,0938 га (кадастровий номер 4610160300:04:002:0088) по вул. Галицькій у м. Винники та прийняти рішення з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні, залишено без розгляду.

Ухвалою суду від 27.09.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Так, позовні вимоги позивачка обґрунтовує тим, що на її переконання, відповідачем протиправно відмовлено ОСОБА_3 у затвердженні проекту землеустрою та надано дозвіл на розроблення такого гр. ОСОБА_4 Вважає, що таким чином, відповідач надав третій особі переважне право на отримання спірної земельної ділянки. Вважає, що Винниківською міською радою неправильно застосовано право на реалізацію наданих їм громадянам повноважень, а саме неправомірно застосовано право на прийняття рішень за дискреційним принципом, що призвело до порушення законних прав та інтересів гр. ОСОБА_3 Додатково зауважила, що нею витрачено значну суму коштів на оплату роботи ліцензованої організації по розробці проекту землеустрою. Вважає, що при передачі спірної земельної ділянки третім особам позивачка втратить не лише кошти, а й можливість отримати земельну ділянку у власність. Відповідачем порушено не лише розумні строки, а й строки чітко визначені у Земельному кодексі України. Однозначно бездіяльність щодо розгляду заяви позивачки і швидке надання дозволу на розробку проекту землеустрою на цю ж ділянку свідчить про упередженість, недобросовісність відповідача, очевидність несприятливих наслідків для ОСОБА_3 У зв'язку з наведеним, позивачка звернулася із цим позовом до суду.

В судовому засіданні представниця позивачки позовні вимоги підтримала повністю, з врахуванням заяв про уточнення позовних вимог, просила позов задовольнити.

Представник відповідача проти позову надав усні заперечення, вважає рішення № 1136 правомірним та таким, що підлягає залишенню в силі. Крім того, не вважає, що відповідачем допущено бездіяльність щодо незатвердження проекту землеустрою. Просив у задоволенні позову відмовити повністю.

Третя особа в судове засідання не з'явився, явки уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив, про дату, час і місце судового розгляду відповідно до ч. 11 ст. 126 Кодексу адміністративного судочинства України вважається повідомленим належним чином.

У судових засіданнях, в яких був присутнім ОСОБА_4, він проти позову заперечував, просив у його задоволенні відмовити.

Підстав для відкладення розгляду справи відповідно до ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суд заслухав вступне слово представників сторін, з'ясував фактичні обставини та відповідні їм правовідносини та встановив таке.

Згідно з витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 11.11.2015, земельна ділянка за кадастровим № 4610160300:04:002:0088, площею 0,0938 га, з цільовим призначенням: 02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); категорії: землі житлової та громадської забудови; вид використання земельної ділянки: для будівництва і обслуговування житлового будинку; форма власності: комунальна власність (а.с.26-27, 27-28, 29).

29.12.2014 рішенням 19-ї сесії Винниківської міської ради № 1613 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_3 у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку на вул. Галицькій у м. Винники (а.с.9).

17.11.2015 позивачка звернулася до міського голови м. Винники із заявою про відведення та надання у власність земельної ділянки площею 0,0938 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, яка знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Галицька (а.с.10).

Протоколом постійної депутатської комісії з питань регулювання земельних відносин № 22 від 12.04.2016 задоволено заяву гр. ОСОБА_3 про внесення в порядок денний сесії питання про затвердження проекту відведення земельної ділянки по вул. Галицькій.

23.09.2016 за вх. № 3-06-8-1008Б у Винниківській міській раді зареєстровано заяву позивачки про повторне затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул. Галицька у м. Винники (а.с.15).

15.12.2016 за вх. № 3-06-8-1329Б у Винниківській міській раді зареєстровано заяву позивачки про повторне затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул. Галицька у м. Винники (а.с.14).

10.03.2017 за вх. № 04-20-10-270Б у Винниківській міській раді зареєстровано заяву позивачки про повторне затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул. відведення Галицька у м. Винники (а.с.13).

05.05.2017 за вх. № 04-20-10-429Б у Винниківській міській раді зареєстровано заяву позивачки про повторне затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул. Галицька у м. Винники (а.с.12).

08.06.2017 рішенням 7-ї сесії Винниківської міської ради № 951 відмовлено у затвердженні гр. ОСОБА_3 проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання у власність земельної ділянки та надання у власність земельної ділянки по вул. Галицькій у м. Винники.

12.07.2017 за вх. № 04-20-10-760Б у Винниківській міській раді зареєстровано заяву позивачки про повторне затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку по вул. Галицька у м. Винники (а.с.11).

Згідно з Витягом з протоколу № 85 Засідання постійної депутатської комісії з питань земельних відносин, охорони навколишнього середовища та архітектури, комісієї здійснено розгляд заяви про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок ОСОБА_4 по вул. Галицькій, та вирішено рекомендувати надати дозвіл на розробку проекту землеустрою (а.с.19)

23.11.2017 рішенням 9-ої сесії Винниківської міської ради № 1136 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_4 у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд по вул. Галицькій у м. Винники (а.с.16), що додаткового підтверджується Протоколом засідання ради від 23.11.2017 (а.с.20-24).

Позивачка вважаючи рішення № 951 від 08.06.2017, № 1136 від 23.11.2017 протиправними та такими, що слід скасувати звернулася із цим позовом до суду.

Ухвалою суду від 27.09.2018 позовну заяву в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Винниківської міської ради № 951 від 08.06.2017 Про відмову у затвердженні проекту землеустрою та зобов'язання Винниківської міської ради розглянути в передбачений законом термін (два тижні) клопотання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку та надання у власність земельної ділянки площею 0,0938 га (кадастровий номер 4610160300:04:002:0088) по вул. Галицькій у м. Винники та прийняти рішення з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні, залишено без розгляду.

Суд вирішуючи цю справу керується таким.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Досліджуючи розглядувані у межах цієї справи правовідносини, з врахуванням ухвали суду від 27.09.2018, підстави позову та заперечень, такі виникли щодо правомірності рішення Винниківської міської ради № 1136 щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_4 у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель, споруд по вул. Галицькій у м. Винники, дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо якої рішенням Винниківської міської ради № 1613 від 29.12.2014 було надано ОСОБА_3 та рішенням № 951 від 08.06.2017 відмовлено у затвердженні проекту землеустрою, а також наявності бездіяльності відповідача щодо незатвердження такого проекту ОСОБА_3

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статті 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.

Суб'єктивне право на земельну ділянку виникає і реалізується на підставах і в порядку, визначених Конституцією України, Земельним Кодексом України та іншими законами України, що регулюють земельні відносини.

Відповідно до статті 12 Земельного кодексу України (далі ЗК України) до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Частиною 6 ст. 118 ЗК України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

Згідно з частини 7 вказаної статті відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Системний аналіз наведених норм права дає підстави для висновку, що вказаний перелік є вичерпний та закріплений в частині 7статті 118 ЗК України.

Передача земельних ділянок в користування передбачає проходження певної процедури з виготовлення проекту землеустрою (або технічної документації у разі надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення), його погодження компетентними органами тощо, що в подальшому є підставою для прийняття відповідного рішення органом місцевого самоврядування з цього питання (стаття 123 ЗК України ).

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

Водночас згідно із приписами статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. При цьому документи, що посвідчують право на земельну ділянку, визначені у статті 126 ЗК України.

Способи захисту прав на земельні ділянки визначені статтею 152 ЗК України.

За приписами наведеної норми держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється, зокрема, шляхом визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

При цьому частина 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України вказує, що Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист, у спосіб, що визначений цією статтею.

Таким чином, адміністративне судочинство спрямоване на захист саме порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин. Тобто, для задоволення позову адміністративний суд повинен встановити, що в зв'язку з бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушуються права позивача.

Позивач на власний розсуд визначає, чи порушені його права рішеннями, дією або бездіяльністю суб'єкта владних повноважень. Проте ці рішення, дія або бездіяльність повинні бути такими, які породжують, змінюють або припиняють права та обов'язки у сфері публічно-правових відносин, тобто у іншої особи вже виникло право на користування чи власність на земельну ділянку. При цьому захист прав позивача має бути нерозривно пов'язаним з таким фактом, що у особи існує правовий інтерес як власника або як користувача на цю земельну ділянку.

Отже, вирішуючи публічно-правовий спір, суд повинен встановити, в чому полягає порушення прав позивача бездіяльністю відповідача.

Виходячи з приписів статей 116, 118 ЗК України, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не означає позитивного рішення про надання її у власність, що фактично вказує про відсутність обтяжень земельної ділянки у такому випадку.

З врахуванням викладеного, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою з приводу відведення земельної ділянки не означає позитивного рішення про надання її у власність або користування (оренду).

Аналогічна правова позиція висловлена колегією суддів судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у постановах від 10 грудня 2013 року (справа № 21-358а13) та від 07 червня 2016 року (справа №21-1391а16).

При вирішенні справи суд враховує правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 27.03.2018 у справі № 463/3375/15-а (адміністративне провадження № К/9901/15205/18).

У даному випадку, як ОСОБА_3 (позивачка), так і ОСОБА_4 (третя особа) мають рівне право розробити проекти землеустрою, подальше затвердження яких відбувається із кінцевим визначенням особи, що отримає право власності або користування (оренду) на ділянку.

Тому у відповідача не має підстав вважати пріоритетність того чи іншого заявника на стадії надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а відтак - і порушеного права позивачки. Таким чином доводи позивачки у цій частині є безпідставними.

При цьому, суд також враховує і те, що приймаючи рішення № 1136 від 23.11.2017, рішенням Винниківської міської ради № 951 від 08.06.2017 відмовлено позивачці у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання у власність земельної ділянки по вул. Галицькій у м. Винники, тобто така земельна ділянка не була відведеною для позивачки та не передана їй у власність.

Більше того, виходячи зі змісту ст. 118 ЗК України, порядок безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадянами передбачає реалізацію таких послідовних етапів:

звернення громадян з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

надання дозволу відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування;

розробка суб'єктами господарювання за замовленням громадян проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в порядку, передбаченому статтею 186-1 Земельного кодексу України;

затвердження відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Отже, передача (надання) земельної ділянки у власність відповідно до статті 118 Земельного кодексу України є завершальним етапом визначеної процедури безоплатної приватизації земельних ділянок.

Так, рішенням № 1613 від 29.12.2014 Винниківською міською радою вирішено доручити виконавчому комітету Винниківської міської ради розробити детальний план території по вул. Галицькій; надати дозвіл га. ОСОБА_3 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку на вул. Галицька у м. Винники; гр. ОСОБА_3 у встановленому законом порядку подати на затвердження Винниківської міської ради проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки; до освоєння земельної ділянки приступити після оформлення документів на землю, встановлення її меж в натурі (на місцевості) (а.с.9).

Як зазначено позивачкою, у цьому рішенні при наданні дозволу на розробку проекту землеустрою на земельну ділянку для будівництва та обслуговування житлового будинку площею 0,0938 га по вул. Галицькій у м. Винники не встановлено жодних термінів на виконання ухвали щодо розробки проекту.

Підстави та обставини прийняття рішення відповідачем від 08.06.2017 № 951 підлягають для з'ясування Личаківським судом м. Львова та не є предметом розгляду у цій адміністративній справі, відтак у чому підлягає бездіяльність відповідача щодо незатвердження балабан О.І. проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки позивачці для будівництва та обслуговування житлового будинку не встановлено.

Крім цього, судом з долучених до матеріалів справи протоколів (а.с.84, 90, 110, 128) з'ясовано, що подані позивачкою заяви про затвердження проектів землеустрою виносились на засідання сесій рад та у зв'язку з наявністю негативного висновку комісії з питань земельних відносин, охорони навколишнього середовища та архітектури, відсутністю голосів „за» та утриманням від прийняття такого депутатами, рішення за такими заявами не приймалося.

Лише на засіданні від 08.06.2018 радою за ухвалу про відмову у наданні рішення проголосувало 16 депутатів та прийнято рішення № 951.

З огляду на викладене, судом не встановлено бездіяльності відповідача щодо незатвердження такого проекту, оскільки такий неодноразово виносився на засідання ради, однак не набирав голосів для прийняття будь-якого рішення, позитивного чи негативного, за такими заявами.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Таким чином, на підставі системного аналізу норм чинного законодавства України та наявних у справі доказів, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги не підтверджуються долученими до матеріалів справи письмовими доказами, спростовані відповідачем, а відтак у задоволенні позову слід відмовити.

Відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України відшкодування судових витрат позивачу, якому у задоволенні позову відмовлено, не передбачено.

Керуючись ст.ст. 19, 22, 25,72-77, 90, 139, 241-246, 250, пп. пп. 15.5 п. 15 розділу VІІ Перехідні положення КАС України, суд -

в и р і ш и в:

У задоволенні позову ОСОБА_3 (79495, м. Львів-Винники, вул. Галицька, 89/4; ідентифікаційний номер: НОМЕР_1) до Винниківської міської ради (79495, м. Львів-Винники, вул. Галицька, 20; код ЄДРПОУ: 26256292), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: ОСОБА_4 про визнання протиправним та скасування рішення, визнання протиправною бездіяльності, - відмовити повністю.

Судові витрати покласти на позивачку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський окружний адміністративний суд до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

В судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Повний текст рішення складено та підписано 02.11.2018 року.

Суддя Качур Р.П.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2018
Оприлюднено04.11.2018
Номер документу77582441
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/741/18

Постанова від 03.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Рішення від 23.10.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 27.09.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 27.09.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 21.02.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні