Справа № 420/5690/18
УХВАЛА
05 листопада 2018 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Марин П.П., розглянувши матеріали адміністративного ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправною відповіді та зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області в якій позивач просить визнати протиправною та скасувати відповідь Головного управління Держгеокадастру в Одеській області вих. №С-13129/0-7610/0/37-18 та зобов'язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області надати ОСОБА_2 дозвіл на розробку документації із землеустрою для безкоштовного отримання у власність ділянки землі для: 01.05 - індивідуального садівництва орієнтовною площею 0.1 га, яка розташована: Одеська область, Овідіопольський район, за межами села ОСОБА_3 навпаки земельної ділянки з кадастровим номером 5123783200:01:003:0872.
Відповідно до п.п.3,5,6 ч.1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Ознайомившись із позовною заявою, суд дійшов висновку, що вона не відповідає вимогам ст.160 КАС України.
Згідно з ч.1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Відповідно до п.8 ч.1 ст.19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у спорах фізичних чи юридичних осіб із розпорядником публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у частині доступу до публічної інформації.
Статтею 245 КАС України визначено повноваження суду при вирішенні справи.
Так, згідно з п.3, 4 ч.2 вказаної статті КАС України, в разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматись від вчинення певних дій та, відповідно, визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.
Конституційний Суд України у рішенні від 23 червня 1997 року (справа щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень підпункту 2 пункту З розділу IV Закону України "Про Конституційний Суд України" стосовно правових актів органів Верховної Ради України акцентував увагу на тому, що правові акти індивідуальної дії - рішення, які встановлюють не загальні правила поведінки, а конкретні приписи, звернені до окремого індивіда чи юридичної особи, застосовуються одноразово й після реалізації вичерпують свою дію.
Юридичною формою рішення державного чи іншого органу є виданий ним акт (офіційний письмовий документ), що породжує певні правові наслідки та спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.
Як вбачається з прохальної частини позову, позивач просить зобов'язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області надати ОСОБА_2 дозвіл на розробку документації із землеустрою для безкоштовного отримання у власність ділянки землі для: 01.05 - індивідуального садівництва орієнтовною площею 0.1 га, яка розташована: Одеська область, Овідіопольський район, за межами села ОСОБА_3 навпаки земельної ділянки з кадастровим номером 5123783200:01:003:0872, при цьому, до позову позивачем надано заяву позивача до відповідача про надання дозволу на розробку документації із землеустрою для безкоштовного отримання у власність ділянки землі з кадастровим номером 5123783200:01:003:1328 та відповідь відповідача, якою позивачу відмовлено у наданні вказаної земельної ділянки. Тобто, позивач звертався до відповідача за наданням земельної ділянки кадастровий номер якої відрізняється від того, стосовно якого позивач просить задовольнити позовні вимоги.
Відповідно до ч.2 ст.169 КАС України, в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Згідно ч.1 ст.169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене, суд вважає за необхідне залишити адміністративний позов без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.
Виявлені недоліки повинні бути усунені, шляхом надання до суду уточненого адміністративного позову.
Керуючись ст.ст. 79, 80, 132, 143, 160, 161, 169 КАС України суддя, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправною відповіді та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без руху.
Повідомити позивача про необхідність у 5-денний строк з дня отримання копії ухвали усунути недоліки та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде визнаний неподаним та повернутий позивачу.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя П.П. Марин
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2018 |
Оприлюднено | 05.11.2018 |
Номер документу | 77591856 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Марин П. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні