Рішення
від 29.10.2018 по справі 2240/2902/18
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2240/2902/18

РІШЕННЯ

іменем України

29 жовтня 2018 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Лабань Г.В.

за участю:секретаря судового засідання Вересняк А.А. представника позивача: ОСОБА_1 представника відповідачів: Карповича: В.М. розглянувши адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Капітал-Ресурс" , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Приватне підприємство "Електромонтаж-сервіс плюс" до Державної фіскальної служби України , Головного управління ДФС у Хмельницькій області про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ПП "Капітал-Ресурс" звернулось з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просило:

- скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України №858474/41127675 від 25.07.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної позивача №2 від 27.06.2018;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 27.06.2018 і вважати її прийнятою та зареєстрованою датою направлення.

Ухвалою суду від 11.09.2018 суд відкрив провадження в даній адміністративній справі, залучив до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача ПП "Електромонтаж-сервіс плюс", вирішив розглянути справу за правилами загального позовного провадження та призначив підготовче судове засідання.

В судовому засіданні 03.10.2018 протокольними ухвалами суд залучив до участі у справі другого відповідача - Головне управління ДФС у Хмельницькій області, а також закінчив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду.

В обґрунтування позовних вимог, підприємство посилалось на те, що відмова комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №858474/41127675 від 25.07.2018 у здійсненні реєстрації податкової накладної №2 є протиправною. Зокрема, позивач зазначив, що на вимогу фіскального органу, після зупинення реєстрації податкової накладної, платником податків були надані усі належні документи. Проте, останні не були взяті контролюючим органом до уваги, натомість фіскальний орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних, вказав на не подання платником податків копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

В судовому засіданні представник позивача підтвердив заявлені вимоги, просив суд задовольнити позов в повному обсязі.

Представник відповідачів в судовому засіданні проти заявлених позовних вимог заперечив, надав відзив на адміністративний позов, згідно якого зазначав про те, що "Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" затверджений постановою КМУ від 21.02.2018 №117, наділяє комісії контролюючих органів регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) повноваженнями, щодо прийняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо платників податків, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень. Податкова накладна №2 від 27.06.2018 виписана ПП "Капітал-Ресурс" на суму 697212,00 грн. в т.ч. ПДВ 116202,00грн.

Таким чином, ДФС України не приймала рішення №858474/41127675 від 25.07.2018 за підписом про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а підстави звернення із позовною вимогою до ДФС України щодо зобов'язання здійснити реєстрацію податкової накладної є передчасним. Таким чином, підстави для задоволення позову відсутні.

Згідно наданого відзиву на адміністративний позов, зазначав про те, що при прийнятті оскаржуваних рішень враховано усі надані платником податків документи, в наслідок чого встановлено порушенням вимог нормативно - правових актів на які зроблено посилання у відзиві на позовну заяву.

Комісія Головного управління ДФС у Хмельницькій області, яка приймала рішення про відмову в реєстрації податкової накладної діяла виключно у відповідності з Податковим кодексом України та іншими законами України, іншими нормативними актами, у межах повноважень наданих чинним законодавством. Оскаржуване рішення винесене відповідно до норм чинного законодавства, на основі тих матеріалів, що були надані позивачем, саме тому останнє є законним та обґрунтованим, а підстави для задоволення позову - відсутні.

Представник третьої особи в судове засідання не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, надав суду клопотання про розгляд справи без їх участі за наявними в справі матеріалами, пояснень щодо позову або відзиву до суду не подав.

Заслухавши вступне слово учасників справи, з'ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що адміністративний позов необхідно задовольнити з наступних підстав.

Суд встановив, що Приватне підприємство "Капітал-ресурс" 06.02.2017 зареєстроване, як юридична особа. Основним видом діяльності підприємства є діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, код КВЕД 46.12.

23.05.2018 ПП "Капітал-Буд сучасне будівництво" (Постачальник) уклало договір поставки №б/н з ПП "Капітал-Ресурс" (Покупець), згідно якого Постачальник зобов'язується поставити, а Покупець прийняти та оплатити товару кількості, якості та асортименті, зазначених у видаткових накладних, що виставляються Постачальником і є частиною цього договору.

Відповідно до умов договору поставки №б/н від 23.05.2018 ПП "Капітал-Ресурс" придбало у ПП "Капітал-Буд сучасне будівництво" кабель ААБл-103*120 (ОЖ) на загальну суму 574590,00 грн.

15.04.2018 ПП "Капітал-Ресурс" (Постачальник) уклало договір купівлі-продажу №ДГ з ПП "Електромонтаж-сервіс плюс" (Покупець), згідно якого Постачальник зобов'язується протягом строку дії цього договору постачати та передавати у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується приймати товар та оплачувати його на умовах, визначених цим договором.

Відповідно до вказаного договору купівлі-продажу від 15.04.2018 ПП "Капітал-Ресурс" за видатковою накладною №1 від 27.06.2018 реалізувало вищезазначену продукцію на суму 697212,00 грн.

Оплата за проданий товар була здійснена в повному обсязі.

На підставі вказаного була складена податкова накладна №2 від 27.06.2018 на загальну суму 697212,00 грн., в т.ч. ПДВ в розмірі 116202,00 грн., яка була включена ПП "Капітал-Ресурс" до податкових зобов'язань до декларації з податку на додану вартість за червень 2018.

ПП "Капітал-Ресурс подано зазначену податкову накладну №2 від 27.06.2018 на реєстрацію до ДФС України в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно квитанції від 13.07.2018 зупинено реєстрацію податкової накладної №2 від 27.06.2018 та зазначено, що "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.06.2018 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8544 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, зупинення реєстрації податкової накладної у зв'язку з тим, що платник податків не надав копій документів, а саме: документи, що підтверджують відповідність продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких не передбачена договором та/або законодавством.

ПП "Капітал - Ресурс" подало до ДФС України повідомлення №2 від 24.07.2018 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено по відмовленій у реєстрації ПН/РК №2 від 24.07.2018 та скановані копії документів, та пояснення про те що ПП "Капітал-Ресурс" реалізувало ПП "Електро-монтаж сервіс плюс" (39285406) кабелі, ААБл-10 3*12Р(ОЖ) за накл.№1 від 27.06.2018 на суму 697212,00грн. в т.ч. ПДВ 116202,00грн. у зв'язку з чим була складена ПН №2 від 27.06.2018. Поставка здійснювалась за дог, віл 15.04.2018. Оплата відбулася 13.07.2018 ПП "Капітал-Ресурс" придбало кабель у не платника ПДВ ПП "Канітал-Буд сучасне будівництво" (37368541) за накл. №6 від 23.05.2018 на суму 574590,00грн. Оплачено 18.07.2018.

Вказані документи позивач подав і до суду, копії яких знаходяться в матеріалах справи.

25.07.2018 Рішенням Комісії ГУ ДФС у Хмельницькій області від 25.07.2018 №858474/41127675 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 27.06.2018, так як наданий платником пакет документів до податкової накладної №2 від 27.06.2018 не є достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме, не надано сертифікати відповідності відповідно до п.5.2 Договору купівлі-продажу від 15.04.2018, укладеного між ПП "Капітал - Ресурс" та ПП "Електромонтаж - Сервіс Плюс".

Вважаючи прийняте комісією рішення про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним, ПП "Капітал-Ресурс" 01.08.2018 подало скаргу на вищезазначене рішення, за результатом розгляду якої комісією з питань розгляду скарг 10.08.2018 було прийняте рішення про залишення скарги без задоволення, а рішення комісії ДФС від 25.07.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 27.06.2018.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п.201.1 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.201.10 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до п.201.16. ПКУ реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17 №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.6. зазначеного Критерія моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.1 Вичерпного переліку документів, перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567:

- для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

- для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З системного аналізу наведених вище положень вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Відповідно до п.201.16.3 ПК України підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Так, абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" (далі - Постанова №190) передбачено, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до пп."в" пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з абзацом 2 Постанови №190 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до п."в" пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Тобто, рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування", або "надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Як встановив суд, після зупинення реєстрації податкової накладної, ПП "Капітал - Ресурс" подало до ДФС України повідомлення №2 від 24.07.2018 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено по відмовленій у реєстрації ПН/РК №2 від 24.07.2018 та скановані копії документів, та пояснення про те що ПП "Капітал-Ресурс" реалізувало ПП "Електро-монтаж сервіс плюс" (39285406) кабелі, ААБл-10 3*12Р(ОЖ) за накл.№1 від 27.06.2018 на суму 697212,00грн. в т.ч. ПДВ 116202,00грн. у зв'язку з чим була складена ПН №2 від 27.06.2018. Поставка здійснювалась за дог, віл 15.04.2018. Оплата відбулася 13.07.2018 ПП "Капітал-Ресурс" придбало кабель у не платника ПДВ ПП "Канітал-Буд сучасне будівництво" (37368541) за накл. №6 від 23.05.2018 на суму 574590,00грн. Оплачено 18.07.2018.

Однак, 25.07.2018 Рішенням Комісії ГУ ДФС у Хмельницькій області №858474/41127675 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 27.06.2018, так як наданий платником пакет документів до податкової накладної №2 від 27.06.2018 не є достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме, не надано сертифікати відповідності відповідно до п.5.2 Договору купівлі-продажу від 15.04.2018, укладеного між ПП "Капітал - Ресурс" та ПП "Електромонтаж - Сервіс Плюс".

ПП "Капітал-Ресурс" 01.08.2018 подало скаргу на вищезазначене рішення, а також пояснення №9 від 31.07.2018 до податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, де зазначило, що ПП "Капітал-Ресурс" долучає до документів, які вже були надані, належним чином завірену копію Сертифіката відповідності на реалізований товар.

За результатом розгляду поданої скарги, комісія з питань розгляду скарг 10.08.2018 прийняла рішення про залишення скарги без задоволення, а рішення комісії від 25.07.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 27.06.2018.

Вказані документи позивач подав і до суду, копії яких знаходяться в матеріалах справи.

Отже, аналізуючи вищевикладене, суд зазначає, що ПП "Капітал-Ресурс" не погоджуючись із рішенням комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, скористалося своїм правом на адміністративне оскарження даного рішення до ДФС України, надавши при цьому пояснення та необхідні документи (Сертифікат відповідності продукції). Однак, контролюючий орган не взяв до уваги подані пояснення і необхідні документи, та прийняв рішення про відмову у задоволенні скарги та залишення без змін рішення комісії Державної фіскальної служби України №858474/41127675 від 25.07.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної позивача №2 від 27.06.2018.

Як встановив суд, ПП "Капітал-Ресурс" надало ДФС України всі наявні документи, щодо придбання кабеля ААБл-10 3*12Р(ОЖ) (договір купівлі-продажу, договір поставки, товарні накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки, виписки з банківського рахунку про здійсненну оплату товару, сертифікат якості на товар).

Проте, Комісією ГУ ДФС України у Хмельницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та Комісією ДФС України з розгляду скарг, незважаючи на вищевказане повідомлення ПП "Капітал-Ресурс" та додані до нього документи, підтверджуючі факти, викладені у повідомленні, рішенням №858474/41127675 від 25.07.2018 відмовлено в реєстрації податкової накладної позивача №2 від 27.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних .

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправною та скасування відмови комісії ГУ ДФС України у Хмельницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від №858474/41127675 від 25.07.2018 щодо у реєстрації податкової накладної від 27.06.2018 №2 і задоволення позовних вимог ПП "Капітал-Ресурс".

Згідно з положеннями ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду відповідач не довів правомірність свого рішення щодо відмови у реєстрації податкової накладної №2 від 27.06.2018, а тому суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги ПП "Капітал-Ресурс".

Доводи відповідача щодо надання платником податку копій документів, які є недостатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду. Таким чином суд вважає, що відповідач безпідставно прийняв рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, а тому рішення підлягає скасуванню як незаконне.

Разом з тим, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Суд встановив, що при зверненні до суду з даним адміністративним позовом, позивач сплатив судовий збір в розмірі 1762,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №49 від 20.08.2018.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне присудити на користь ПП "Капітал-Ресурс" понесені судові витрати (судовий збір) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов приватного підприємства "Капітал-Ресурс", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Приватне підприємство "Електромонтаж-сервіс плюс", до Головного управління Державної фіскальної служби України у Хмельницькій області, Державної фіскальної служби України про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії задовольнити.

Скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби України у Хмельницькій області №858474/41127675 від 25.07.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної приватного підприємства "Капітал-Ресурс" №2 від 27.06.2018.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 27.06.2018 і вважати її прийнятою та зареєстрованою датою направлення.

Стягнути на користь ПП "Капітал-Ресурс" судовий збір в розмірі 1762 грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Повне рішення складене 05 листопада 2018 року

Позивач:Приватне підприємство "Капітал-Ресурс" (вул. Л.Українки, 40, м. Кам'янець-Подільський, Хмельницька область, 32300 , код ЄДРПОУ - 41127675) Відповідачі:Державна фіскальна служба України (Львівська площа, 8, м.Київ 53, 04053 , код ЄДРПОУ - 39292197) Головне управління ДФС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17, м.Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 39492190) Третя особа:Приватне підприємство "Електромонтаж-сервіс плюс" (вул.Заводська,155, м.Хмельницький, 29000 , код ЄДРПОУ - 39285406)

Головуючий суддя ОСОБА_2

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2018
Оприлюднено05.11.2018
Номер документу77592359
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2240/2902/18

Ухвала від 10.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 21.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Постанова від 21.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 19.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 31.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні