Ухвала
від 05.11.2018 по справі 826/4875/17
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/4875/17                                                                               УХВАЛА про залишення апеляційної скарги без руху   05 листопада 2018 року                                                                                   м. Київ Суддя Шостого апеляційного адміністративного суду Ганечко О.М., перевіривши матеріали апеляційної скарги  Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 22 травня 2018 року   у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю “МТІ – Сервіс” до Головного управління ДФС у м. Києві про скасування податкового повідомлення-рішення,-                                              В С Т А Н О В И В : Рішенням  Окружного адміністративного суду м. Київ від 22 травня 2018 року позов задоволено.          Не погоджуючись з даним рішенням відповідач подав апеляційну скаргу.         Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 03 вересня  2018 року апеляційну скаргу залишено без руху, у зв'язку з недотриманням ст..55, п.1ч.5ст.296 КАС України, та в подальшому ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 26  вересня 2018 року  дану апеляційну скаргу  повернуто апелянту. Звертаючись вдруге до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою 12 жовтня 2018 року на рішення  Окружного адміністративного суду м. Київ від 22 травня 2018 року, апелянтом не сплачено судовий збір та пропущено строк на апеляційне оскарження. Порядок та розмір сплати судового збору визначений Законом України "Про судовий збір" від 14 липня 2011 року № 3674-VI. Частиною 1 цієї статті Закону встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Законом України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів»  від 03.10.2017 року N 2147-VIII, який набув чинності 15.12.2017 року, внесені зміни до Закону України "Про судовий збір", зокрема ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», встановлено, що за подання апеляційної скарги на рішення суду, розмір судового збору складає 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Таким чином, апелянт повинен сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду  м. Києва  від 22 травня 2018 року  у розмірі 6214 грн. (  4142,56грн. *150% =  6214  грн.) Реквізитами Шостого  апеляційного адміністративного суду для сплати судового збору за подачу апеляційних скарг є: отримувач – УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030101; код отримувача (ЄДРПОУ) – 38004897; банк отримувача – Казначейство України (ЕАП); код банку (МФО) – 899998; номер рахунка – 34312206081055; код класифікації доходів бюджету – 22030101. Крім того, в матеріалах апеляційної скарги міститься  клопотання у якому Головне управління ДФС у м. Києві просить відстрочити сплату судового збору, зазначивши, що такий не має можливості  здійснити оплату судового збору, у зв'язку з відсутністю коштів на момент звернення до суду з апеляційною скаргою. Так, в силу положень ч.1 ст.133 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Однак, Законом України “Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів”  від 03.10.2017 року N 2147-VIII, який набув чинності 15.12.2017 року, внесені зміни до Закону України "Про судовий збір", зокрема ч. 1 ст. 8 Закону України “Про судовий збір” встановлено виключний перелік умов, за яких суд може відстрочити або розстрочити сплату судового збору (звільнити від сплати судового збору) фізичній особі, а апеляційна скарга Головного управління ДФС у м. Києві під зазначені умови не підпадає. Відповідно до ч.3 ст.298 КАС України апеляційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 295 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строку або вказати інші підстави для поновлення строку. Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 299 КАС України суд апеляційної інстанції відмовляє у відкритті апеляційного провадження, якщо скаржником у строк , визначений судом, не подано заяву про поновлення строку на апеляційне оскарження або наведені підстави для поновлення строку на апеляційного оскарження визнані судом неповажними. В  матеріалах апеляційної скарги міститься клопотання про поновлення строку на апеляційне оскарження, у якому апелянт просить визнати поважними причини пропуску строку на апеляційне скарження, та, зазначає, що строк на апеляційне оскарження  пропущено апелянтом у зв'язку з відсутністю можливості сплати судового збору.           Як вбачається з матеріалів справи, копію оскаржуваного рішення  від 22 травня    2018 року представником апелянта  отримано 04 липня 2018 року, що підтверджується  рекомендованим повідомленням (а.с.116), тобто, останнім днем подання апеляційної скарги фактично є 03 серпня  2018 року. Звертаючись до суду апеляційної інстанції вдруге з апеляційною скаргою 12  жовтня  2018 року (що підтверджується відбитком штемпеля Окружного адміністративного суду м. Києва), тобто з пропуском 30-денного строку на оскарження рішення  Окружного адміністративного суду м. Києва  від 22 травня  2018 року, апелянтом не надано жодних доказів, які підтверджували б поважність пропуску строку для подачі апеляційної скарги. З матеріалів справи вбачається, що з моменту отримання оскаржуваного рішення минуло більше трьох місяців, а відтак Головне управління ДФС у м.Києві мало достатньо часу для сплати судового збору. Оскільки вищевказані обставини перешкоджають прийняттю апеляційної скарги до провадження суду апеляційної інстанції, тому, у відповідності до ч. 3 ст. 298 КАС України,  апеляційна скарга підлягає залишенню без руху, а апелянту необхідно надати строк для усунення недоліків, а саме: вказати інші підстави пропуску строку на апеляційне оскарження  та  сплатити судовий збір у розмірі  6214 грн. Керуючись ч.3 ст. 298, п. 4 ч. 1 ст. 299  КАС України, – У Х В А Л И В : У задоволенні клопотання Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору – відмовити. Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 22 травня 2018 року   у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю “МТІ – Сервіс” до Головного управління ДФС у м. Києві про скасування податкового повідомлення-рішення -  залишити без руху. Встановити  апелянту  строк для усунення вказаних недоліків – 10 днів з дня вручення копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху. Роз'яснити апелянту, що протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строку або вказати інші підстави для поновлення строку. У разі неусунення недоліків у вищезазначений строк, до  апеляційної скарги будуть застосовані наслідки визначені п. 4 ч. 1 ст. 299 КАС України. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не може бути оскаржена в касаційному порядку.           Суддя                                                                                                     О.М. Ганечко           

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2018
Оприлюднено08.11.2018
Номер документу77631350
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4875/17

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 21.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 26.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ключкович В.Ю.

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ключкович В.Ю.

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ключкович В.Ю.

Рішення від 22.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні