Ухвала
від 09.11.2018 по справі 826/5577/18
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/5577/18                                                                               УХВАЛА про залишення апеляційної скарги без руху   09 листопада 2018 року                                                                                   м. Київ           Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Бєлова Л.В., перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2018 року у справі за адміністративним позовом Відкритого акціонерного товариства «Либідь-1» до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про визнання протиправним та скасування рішення, – ВСТАНОВИВ: Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2018 року позовні вимоги задоволено. Не погоджуючись з таким рішенням суду першої інстанції відповідачем подано апеляційну скаргу. Перевіривши апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2018 року, суд вважає, що вона не може бути прийнята до апеляційного провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам ст. 296 КАС України з наступних підстав. Так, відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 296  КАС України,  до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Відповідно до п.п. 2 п. 3  статті 4 Закону України «Про судовий збір» за подання апеляційної скарги на рішення суду сплачується судовий збір – 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Ставки судового збору обраховуються, виходячи із прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі 1762,00 грн., який встановлений станом на 01 січня 2018 року. Розмір судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2018 року становить 2 643 грн. (1 762*150%). У тексті апеляційній скарзі відповідач звертається з клопотанням про відстрочення сплати судового збору, обґрунтовуючи його тим, що у зв'язку із зупиненням операцій з бюджетними коштами за всіма рахунками ГУ ДФС у місті Києві позбавлена можливості сплатити судовий збір. Перевіривши клопотання відповідача про відстрочення сплати судового збору, суд вважає, що воно не підлягає задоволенню з огляду на таке. Відповідно до ч. 1 ст. 133 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Відповідно до ч. 1  ст. 8    Законом України «Про судовий збір»    суд, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення рішення у справі за таких умов: розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або позивачами є: військовослужбовці; батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. Проте, відповідач не відноситься до жодної категорії, для якої передбачена можливість звільнення, відстрочення або розстрочення сплати судового збору. З урахуванням наведеного та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, суд вважає, що обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору суб'єктами владних повноважень, складністю процедури виділення відповідних коштів тощо не є підставою для звільнення (відстрочення, розстрочення) від такої сплати. Аналогічна позиція викладена в ухвалі Верховного Суду від 09 січня 2018 року у справі К/9901/4048/17. Таким чином, зупинення операцій з бюджетними коштами за всіма рахунками не може бути підставою для відстрочення сплати судового збору, обов'язок сплати якого встановлено чинним законодавством. Суд звертає увагу, що до клопотання не додано доказів вчинення відповідачем дій, направлених на отримання достатнього для сплати судового збору фінансування з Державного бюджету України. Так, у тексті апеляційної скарги відповідач посилається на службову записку № 599/26-15-05-03-31 від 06 серпня 2018 року, однак до апеляційної скарги вона не долучена. Отже, суд дійшов висновку щодо відсутності правових підстав для відстрочення сплати судового збору. Згідно з ч. 2 ст. 298  КАС України  до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 Кодексу, застосовуються положення статті 169 Кодексу, відповідно до яких апеляційна скарга залишається без руху і апелянту надається строк для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали. Тому, у зв'язку з викладеним, вважаю необхідним апеляційну скаргу відповідача залишити без руху та запропонувати усунути вказані недоліки апеляційної скарги шляхом подання до апеляційного суду оригіналу документу (квитанції) про сплату судового збору у встановленому Законом України “Про судовий збір” порядку в розмірі  2 643 грн. за наступними реквізитами: Отримувач коштів: УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н  , код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897  , банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)  , код банку отримувача (МФО): 899998  , рахунок отримувача: 34312206081055  , код    класифікації доходів бюджету: 22030101, призначення платежу: Судовий збір, за позовом


(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Шостий апеляційний адміністративний суд. Керуючись ст.ст. 169, 283, 298, 328 КАС України, суд УХВАЛИВ: У клопотанні Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2018 року – відмовити. Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 вересня 2018 року – залишити без руху. Встановити Головному управлінню Державної фіскальної служби у місті Києві 10 (десять) днів з моменту отримання копії даної ухвали для усунення вказаних недоліків апеляційної скарги. У разі невиконання вимог ухвали у зазначений вище строк апеляційну скаргу буде повернено особі, яка її подала. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею є остаточною та оскарженню не підлягає.             Суддя                                                                       Л. В. Бєлова

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2018
Оприлюднено13.11.2018
Номер документу77749856
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5577/18

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 31.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 28.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 06.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні