Рішення
від 12.11.2018 по справі 1140/2403/18
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 листопада 2018 року м. Кропивницький Справа № 1140/2403/18

Кіровоградський окружний адміністративний суд, у складі судді Хилько Л.І., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Евінг Альянс" (далі-позивач) до Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (відповідач 1), Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (відповідач2) про визнання протиправною бездіяльності та рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом та, з урахуванням уточнення (зміни) позовних вимог (а.с.10-12), просить: скасувати рішення відповідача-1 (у формі листа) від 21.08.2018 р. №1736/10/11-23-07-02-50; визнати протиправною бездіяльність відповідачів, що виражається у не підготовці та не передачі відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення переплати з податку на додану вартість в сумі 980926 грн. на рахунок в установі банку; зобов'язати відповідачів підготувати та передати відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення переплати з податку на додану вартість в сумі 980926 грн. на рахунок в установі банку.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 10.08.2018 р. до відповідача-1, в порядку ст.43 Податкового кодексу України, було подано заяву про повернення надмірно сплачених податків на банківський рахунок, а саме переплати з податку на додану вартість в сумі 980926 грн., сплачених на підставі податкових повідомлень-рішень, що визнанні протиправними та скасовані в судовому порядку. Однак, всупереч вимогам чинного законодавства та фактичним обставинам відповідач-1 своїм рішенням у формі листа від 21.08.2018 №1736/10/11-23-07-02-50 відмовив у поверненні такої переплати з підстав того, що вказана сума не є переплатою.

Не погоджуючись з вказаним позивач звернувся до суду з даним позовом.

Заперечуючи проти задоволення позовних вимог представник відповідачів подав до суду відзив на позовну заяву, в якому посилався на те, що з урахуванням сплати коштів в сумі 980926 грн. в рамках кримінального провадження №32016120010000080 і винесення ухвали Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 року у справі №404/6341/16-к (провадження 1-кп/404/542/16) про звільнення директора ТОВ "Евінг Альянс" від кримінальної відповідальності, відповідачі вважають підстави для відмови в листі від 21.08.2018 р. №1736/10/11-23-07-02-50 правомірними (а.с.65-68, 69-72, 74-75).

Дослідивши наявні в справі матеріали та всебічно й повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи по суті, суд зазначає таке.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Позивач - є юридичною особою та перебуває на обліку в Кропивницькій ОДПІ як платник податків.

Відповідачі - є суб'єктами владних повноважень та реалізують надані їм Податковим кодексом України повноваження.

Судом встановлено, що 10.08.2018 р. позивачем, в порядку вимог статті 43 Податкового кодексу України, до відповідача-1 подано заяву №7-з від 10.08.2018 р. про повернення надміру сплаченого податку на додану вартість в сумі 980926 грн. на банківський рахунок товариства (а.с.15).

Розглянувши подану заяву відповідач-1 своїм листом від 21.08.2018 р. №1736/10/11-23-07-02-50 повідомив позивача, що з урахуванням ухвали Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 р. по справі №404/6341/16-к (номер провадження 1-кп/404/542/16), згідно якої сплачена заборгованість перед бюджетом, дана сума не може вважатися надмірно сплаченим податком, тому лист залишається без виконання (а.с.13-14).

Не погоджуючись з вищевказаним та звертаючись до суду представник позивача вказав, що відповідачами допущено протиправну бездіяльність щодо виконання свого обов'язку з повернення переплати товариства з ПДВ, оскільки протиправно не вчинено дій щодо підготовки висновку про повернення надмірно сплачених сум ПДВ та подачі такого висновку до відповідного органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів для перерахування останнім цих коштів на розрахунковий рахунок позивача.

Суд часткового погоджується з позицією представника позивача з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, правовідносини щодо повернення платникам податків помилково та надміру сплачених платежів урегульовані нормами Податковим кодексом України, а також Порядком повернення коштів, помилково та/або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 року № 787.

Підпунктом 14.1.115 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України визначено, що надміру сплачені грошові зобов'язання - суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов'язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.

Відповідно до п.п.17.1.10 п. 17.1 ст. 17 Податкового кодексу України, платник податків має право на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів в порядку, встановленому ним Кодексом.

Стаття 43 Податкового кодексу України передбачає, що помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов'язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті, та крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов'язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.

Обов'язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов'язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов'язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

У разі повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у порядку, визначеному пунктом 200 1.5 статті 200 1 цього Кодексу, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення платника податків із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку на додану вартість чи на момент фактичного повернення коштів - шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.

Контролюючий орган не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету.

Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.

Відповідно до п. 102.5 ст.102 Податкового кодексу України, заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань або про їх відшкодування у випадках, передбачених цим Кодексом, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, що настає за днем здійснення такої переплати або отримання права на таке відшкодування.

Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 р. № 787 було затверджено Порядок повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 р. № 1650/24182. (далі - Порядок).

Згідно із п. 3 та п. 5 Порядку, повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету платежів у національній валюті здійснюється органами Державної казначейської служби України (далі - органи Казначейства) з відповідних бюджетних рахунків для зарахування надходжень (далі - рахунки за надходженнями), відкритих в органах Казначейства відповідно до законодавства, шляхом оформлення розрахункових документів.

Повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів здійснюється за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) - за ухвалою суду, яка набрала законної сили.

У разі повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДФС, подання подається до відповідного органу Казначейства за формою згідно з додатком 1 до Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15 грудня 2015 року № 1146, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 грудня 2015 року за № 1679/28124.

Пунктом 10 Порядку передбачено, що органи Казначейства приймають подання від органів, які контролюють справляння надходжень бюджету або які здійснюють облік заборгованості в розрізі позичальників, у строки, визначені нормативно-правовими актами з питань повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету коштів.

Відповідно до п. 12 Порядку, органи Казначейства здійснюють процедури із забезпечення виконання документів, зазначених у пунктах 5 - 8 цього розділу, в такому порядку:

1) за наявності поточних надходжень на відповідних рахунках за надходженнями орган Казначейства протягом п'яти робочих днів з дня отримання подання (заяви та подання) перераховує кошти на рахунок одержувача одноразово на загальну суму або частковими сумами;

2) у разі недостатності або відсутності поточних надходжень на відповідних рахунках за надходженнями для здійснення повернення відповідний орган Казначейства не пізніше ніж через п'ять робочих днів з дня отримання подання (заяви та подання) надсилає звернення для підкріплення коштами цих рахунків: за платежами, що належать державному бюджету, - до Казначейства України; за платежами, що належать місцевим бюджетам, - до відповідних місцевих фінансових органів; за частиною платежу, що перерахована до відповідного фонду загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування, - до відповідного територіального органу цього фонду.

Згідно пунктів 4, 5, 7, 8, 9 Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 р. № 1146, повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків здійснюється з бюджету, до якого такі кошти були зараховані.

Повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань та пені у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку (за винятком повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які розраховуються органом ДФС на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку), яка може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.

Після реєстрації в органі ДФС заява платника про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені (крім грошових зобов'язань та пені з митних та інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів) передається на розгляд до структурних підрозділів, що виконують функції з адміністрування відповідних податків і зборів та погашення заборгованостей. Не пізніше другого робочого дня, наступного за днем реєстрації, заява з відміткою вказаних підрозділів щодо правомірності повернення передається до структурного підрозділу, на який покладено функцію з підготовки висновку.

У разі якщо вказана у заяві платника сума (її частина) за даними інформаційних систем обліковується як помилково та/або надміру сплачена, орган ДФС готує висновок на повернення такої суми (її частини) за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Орган ДФС несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі висновку органу Казначейства для виконання.

Відтак, аналіз зазначених норм податкового законодавства вказує, що повернення надмірно сплачених грошових зобов'язань з податку здійснюється за таких умов, в разі відсутності у платника податків податкової заборгованості, подання ним заяви про повернення надмірно перерахованих коштів, подання органом державної податкової служби висновку про повернення відповідних сум коштів до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Пунктом 5 Порядку, передбачено, що повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, платежів та інших доходів бюджетів здійснюється за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Судом встановлено, що згідно наявних в справі дублікатів квитанцій 26.09.2016 та 27.09.2016 р. позивачем до Державного бюджету України на рахунок 31114029700002 було сплачено кошти в сумі 980926 грн. (а.с.31-40).

Згідно листа №15-13/337-15495 від 21.09.2018 року Державна казначейська служба України повідомила, що рахунок 31114029700002 відкритий з метою зарахування надходжень до загального фонду держбюджету за кодом класифікації доходів бюджету 14060100 "Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)" (а.с.41).

При цьому, кошти в сумі 980926,00 грн. складаються зі сплати коштів на підставі податкових повідомлень-рішень Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області № 0000491442 та № 0000541402 від 14 вересня 2416 року та пені обрахованої на підставі таких рішень (а.с.42-43, 44).

Постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 р. у справі №П/811/76/17, що набрала сили згідно до ухвал Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 17.05.2017 р. та 02.10.2017 р., визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення № 0000491402 та № 0000501402 від 16.09.2016 р. (а.с.55-56, 57).

Листом №7628/10/11-23-07-02-50 від 24.05.2017 р. Кропивницька ОДПІ повідомила позивача, що відповідно інтегрованих карток ТОВ "Евінг Альянс" станом на 23.05.2017 р. рахується переплата по податку на додану вартість в сумі 980926 грн. (а.с.46).

30.06.2017 р. позивачем, в порядку статті 43 Податкового кодексу України, до Кропивницької ОДПІ подано заяву про повернення надміру сплаченого податку на додану вартість в сумі 980926 грн. на банківський рахунок (а.с.62).

Листом № 9157/10/11-23-07-02-50 від 13.07.2017 р. позивачу відмовлено, оскільки постанова Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 р. у справі № П/811/76/17 не набрала законної сили (а.с.63-64).

Постановою Верховного Суду України від 19.06.2018р. у справі №П/811/76/17 касаційну скаргу Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 02.10.2017 р. залишено без задоволення (а.с.58-60).

Отже, у позивача були наявні всі обставини та права щодо повернення надмірно сплаченого податку на додану вартість в сумі 980926 грн..

10.08.2018 р. позивачем, в порядку статті 43 Податкового кодексу України, до Кропивницької ОДПІ подано заяву про повернення надміру сплаченого податку на додану вартість в сумі 980926 грн. на банківський рахунок (а.с.51).

Листом від 21.08.2018 р. №1736/10/11-23-07-02-50 Кропивницька ОДПІ повідомила позивача, що з урахуванням ухвали Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 р. по справі №404/6341/16-к (номер провадження 1-кп/404/542/16), згідно якої сплачена заборгованість перед бюджетом, дана сума не може вважатися надмірно сплаченим податком, тому лист залишається без виконання (а.с.52-53).

Листом №8738/10/11-28-52-05-13 від 22.08.2018 Головне управління ДФС у Кіровоградській області повідомило про відсутність податкового боргу у ТОВ "Евінг Альянс" станом на 20.08.2018 р. (а.с.50).

Листом №8948/10/11-28-14-05-08 від 30.08.2018 Головне управління ДФС у Кіровоградській області повідомило позивача, що податкові повідомлення-рішення Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області №0000491402 та №0000501402 від 16.09.2016 року скасовано (а.с.61).

Листом №1808/10/11-23-07-02-50 від 05.09.2018 р. Кропивницька ОДПІ повідомила позивача, що відповідно інтегрованих карток ТОВ "Евінг Альянс" станом на 15.08.2018 р. рахується переплата по податку на додану вартість в сумі 980926 грн. (а.с.48-49).

Листом №12-13/116-13951 від 21.09.2018 Державна казначейська служба України повідомила позивача, що за період з 01.01.2018 р. по 23.08.2018 р. до органів Казначейства у Кіровоградській області висновки Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на повернення переплати по податках підприємству ТОВ "Евінг Альянс" не надходили (а.с.54).

Таким чином, враховуючи вищевказане, суд дійшов висновку про протиправну бездіяльність Кропивницької ОДПІ по підготовці висновку про повернення позивачу сум грошових зобов'язань з податку на додану вартість в розмірі 980926 грн. та подання вказаного висновку для виконання відповідному органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, згідно до заяви від 10.08.2018 р. №7-з, оскільки на момент звернення позивача з цією заявою до Кропивницької ОДПІ, в інтегрованій картці платника податків була наявна переплата за вказаними зобов'язаннями, а сплачені суми нарахованих грошових зобов'язань стали неузгодженими.

При цьому, судом також враховано лист ДФС України від 22.10.2018 р. №34268/6/99-99-12-02-01-15 про те, що станом на сьогодні в інтегрованій картці платника податків обліковується сума переплати ПДВ 980926,00 грн., сформована за рахунок виключення з обліку грошових зобов'язань по податковим повідомленням-рішенням у зв'язку запізненням надходжень ухвали суду від 18.01.17 №/П/811/76/17 (а.с.93-94).

Крім того, суд вважає помилковими доводи про те, що дана сума не може вважатися надмірно сплаченим податком з огляду на наступне.

Відповідач у листі від 21.08.2018 р. та представник відповідачів у поданих до суду відзивах посилаються на те, що кошти в сумі 980926 грн. сплачені згідно ухвали Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 р. по справі №404/6341/16-к (провадження номер 1-кп/404/542/16), а тому не вважається надмірно сплаченим податком.

Однак, як встановлено судом та підтверджено платіжними документами кошти в сумі 980926 грн. були сплачені позивачем на рахунок № 31114029700002, який призначений для сплати коштів по податку на додану вартість, а не в межах кримінальних проваджень (а.с.31-40, 41). При цьому, дані кошти були сплачені в період з 26.09.2016 р. по 27.09.2016 р., в той час, як ухвала Кіровського районного суду м. Кіровограда у справі №404/6341/16-к датована 01.11.2016 року.

Крім цього по справі №404/6341/16-к розглядались питання щодо фізичної особи, в той час, як кошти в сумі 980926 грн. були сплачені набагато раніше іншою особою - ТОВ "Евінг Альянс".

Відповідно ч.1 ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

При цьому належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування (ч.ч.1, 4 ст.73 Кодексу).

Згідно вимог ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (ч.2 ст.77 КАС України).

Відтак, суд вважає за необхідне визнати протиправною бездіяльність Кропивницької ОДПІ та зобов'язати її, у встановлений ст. 43 Податкового кодексу України строк, підготувати висновок про повернення надмірно сплачених позивачем грошових зобов'язань з податку на додану вартість у сумі 980926 грн. та подати його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, згідно із заявою №7-з від 10.08.2018 року.

Що ж стосується позовних вимог до Головного управління ДФС у Кіровоградській області, то суд вважає їх такими, що задоволенню не підлягають, оскільки позивачем не надано суду доказів прийняття (вчинення) даним суб'єктом владних повноважень будь-яких рішень (дій/бездіяльності) у спірних правовідносин.

Таким чином, з аналізу наведених норм законодавства та встановлених обставин у справі, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню частково.

Також, у відповідності до ст.382 КАС України, позивач просить зобов'язати у десятиденний строк, з дня набрання законної сили рішенням у даній справі, подати до суду з віт про виконання такого судового рішення.

Відповідно до ч.1 ст.382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Зважаючи на те, що рішення суду зобов'язує відповідача - суб'єкта владних повноважень вчинити певні дії, суд вважає за необхідне встановити відповідачу строк для подання звіту про виконання рішення - десять днів з дня набрання законної сили рішенням суду.

Судові витрати у справі підлягають розподілу у відповідності до ст.139 КАС України.

Керуючись ст.ст.132, 139, 143, 205, 242-246, 255 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (у формі листа) від 21.08.2018 року №1736/10/11-23-07-02-50.

Визнати бездіяльність Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області щодо підготовки та подання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення товариству з обмеженою відповідальністю "Евінг Альянс" (код - 39924198) переплати з податку на додану вартість в сумі 980926,00 грн. на рахунок в установі банку - протиправною.

Зобов'язати Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, у встановлений ст.43 Податкового кодексу України строк, підготувати висновок про повернення товариству з обмеженою відповідальністю "Евінг Альянс" (код - 39924198) надмірно сплачених грошових зобов'язань з податку на додану вартість у розмірі 980926,00 грн. та подати його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, згідно із заявою №7-з від 10.08.2018 року.

Зобов'язати Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (код - 39484073) у десятиденний строк, з дня набрання рішенням законної сили, подати до суду звіт про виконання судового рішення у справі № 1140/2403/18.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з державного бюджету на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Евінг Альянс" (код - 39924198, 25014, м. Кропивницький, вул. Валентини Терешкової, будинок 213-В, офіс 1) судові витрати по сплаті судового збору в сумі 5286 (п'ять тисяч двісті вісімдесят шість) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (код - 39484073, 25009, м. Кропивницький, вул. Глінки, 2).

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені ст.ст.255, 295 КАС України та може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції в 30-денний строк з дня отримання його копії. Відповідно до вимог підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Кіровоградський окружний адміністративний суд.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Л.І. Хилько

Дата ухвалення рішення12.11.2018
Оприлюднено15.11.2018
Номер документу77790297
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльності та рішення, зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —1140/2403/18

Ухвала від 28.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 28.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 12.03.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. Брегей

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні