Рішення
від 02.11.2018 по справі 368/555/17
КАГАРЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 368/555/17

Рішення

Іменем України

"02" листопада 2018 р. Кагарлицький районний суд

Київської області в складі:

головуючого судді Кириченка В.І.

при секретарі Марчук Н.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Кагарлику справу за позовом Київського обласного центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення незаконно отриманої допомоги по безробіттю та коштів за надані послуги,-

ВСТАНОВИВ:

Позивачі звернулись до суду та просили стягнути з ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) на користь Обухівського міськрайонного центру зайнятості незаконно отриману допомогу по безробіттю та кошти за надані соціальні послуги у сумі 20714 грн. 63 коп. Стягнути з ОСОБА_1 сплачені кошти Київським обласним центром зайнятості за професійне навчання в Державному підприємстві Інститут підготовки кадрів промисловості у сумі 1374 грн. 33 коп.

Мотивували позов тим, що відповідно до ст. 43 Закону України Про зайнятість населення від 05 липня 2012 р. №5067-УІ та п. 5 Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року за №198, на підставі власної заяви ОСОБА_1 була зареєстрована та 11.11.2014 р. надано статус безробітної в Обухівському міськрайонному центрі зайнятості.

Згідно ст. 9 Закону України Про зайнятість населення , ст.ст. 6, 22 та 23 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття від 02.03.2000 р. №1533-111 та Порядку надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 20.11.2000 р. №307, відповідачу на підставі наданих відомостей та поданих документів з 16.02.2015 р. було призначено виплату допомоги по безробіттю.

Під час перебування на обліку як безробітна в Обухівському МРЦЗ, відповідач, за особистою заявою та за кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, на підставі договору від 15.12.2014 р. №1000/34-14, укладеного між Обухівським МРЦЗ та Відповідачем, а також договору від 10.12.2014 р. №1000/34-14 між Київським обласним центром зайнятості (далі - Київський ОЦЗ) та Державним підприємством Інститут підготовки кадрів промисловості (далі - ДП ІПКП ), була направлена на професійну підготовку для навчання за професією Кондитер з 16.12.2014 р. по 29.04.2015 року. Відповідно до наказу ДП ІПКП від 16.12.2014 р. №313-у, її було зараховано в групу слухачів, а наказом від 29.04.2015 р. № 120-у відраховано зі складу слухачів у зв'язку з закінченням курсу навчання.

За вищевказане навчання даної особи в період з 16.12.2014 р. по 29.04.2015 р., Київським ОЦЗ були сплачені кошти у сумі 1374 грн. 33 коп. (одна тисяча триста сімдесят чотири грн. 33 коп.), що підтверджується розрахунком вартості професійного навчання безробітної ОСОБА_1

Також, під час перебування на обліку в Обухівському МРЦЗ відповідач отримувала допомогу по безробіттю, Обухівським МРЦЗ їй було виплачено допомогу по безробіттю у сумі 17479,73 грн. (сімнадцять тисяч чотириста сімдесят дев'ять грн. 73 коп.). Крім того сплачувалася компенсація витрат на проїзд з 14.01.2015р. по 30.04.2015р., у сумі 3234,90 грн. (три тисячі двісті тридцять чотири грн. 90 коп.), що підтверджується довідкою про матеріальне забезпечення ОСОБА_1

Керуючись ч. 2, 3 ст. 36 Закону, у зв'язку з тим, що відповідачу під час перебування на обліку як безробітної були виплачені допомога по безробіттю, сплачена вартість навчання в ДП ІПКП та компенсовано витрати на проїзд, кошти в загальній сумі 22088,96 грн. (двадцять дві тисячі вісімдесят вісім грн. 96 коп.) підлягають поверненню.

Враховуючи вищезазначене Обухівським МРЦЗ було видано Наказ від 29.12.2015р. за № 112 про стягнення з відповідача безпідставно нарахованої суми у розмірі 19620 грн. 85 коп. (дев'ятнадцять тисяч шістсот двадцять грн. 85 коп.).

Крім того, поверненню підлягають кошти сплачені Київським ОЦЗ за навчання відповідача у ДП ІПКП у сумі 1374,33 грн. (одна тисяча триста сімдесят чотири грн. 33 коп.)

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав і просив стягнути вказані суми на користь Київського обласного центру зайнятості у зв'язку з приєднанням до нього Обухівського міськрайонного центру зайнятості.

Відповідач ОСОБА_1 в судовому засіданні позов не визнала з підстав, вказаних у відзиві, де вказала, що після звільнення, 11.11.2014 року подала заяву до Обухівського міськрайонного центру зайнятості про надання статусу безробітного. Через відсутність підходящої роботи за направленням Обухівського міськрайонного центру зайнятості з грудня 2014 року по квітень 2015 року проходила навчання за спеціальністю кондитера. 03.10.2014 року нею було укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю Еулайф груп про надання консультативних послуг на що було видано довіреність з терміном дії до 31.12.2014 року. Довіреність на співпрацю на 2015 рік нею не отримувалась. 03.10.2014 року нею була надана допомога у виборі страхової компанії та заповнено заяву на страхування з громадянкою ОСОБА_2 на страхування її сина ОСОБА_3. Заява підтверджувалася проведеною оплатою 03.10.2014 року страхової суми на рахунок страхової компанії. Однак обіцяну винагороду у жовтні 2014 року не оплатили. Несвоєчасний розрахунок сприяв у прийнятті рішення про припинення відносин з ТОВ Еулайф груп . Якщо особа не надає консультативних послуг, то укладений договір є недіючим та відправляється в архів. У січні 2015 року на її адресу надійшов виробничий розрахунок 12/2014, у якому значилося що нею було надано консультативні послуги 03.10.2014 року та наведено розрахунок комісійної винагороди у сумі 338,86 грн. Даний виробничий розрахунок є додатком до Акту виробничих робіт від 26.01.2015 року, який нею був підписаний та на підставі якого їй було виплачено кошти у розмірі 200 грн. Звернувшись до ТОВ Еулайф груп вона отримала довідку про одноразове отримання коштів у січні 2015 року, які не є заробітною платою та надала її Обухівському центру зайнятості. Їй повідомили що надана інформація буде перевірена. Акт розслідування було складено 04.08.2015 року, з яким її не ознайомлювали, чим порушено п.5 Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення відповідно до ЗУ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №357 від 20.03.2006 року. Після надходження інформації з Державної податкової служби про надходження податків, сплачених з нарахованих комісійних і навіть після складання Акту від 04.08.2015 року їй продовжували виплачувати допомогу по безробіттю по жовтень 2015 року включно, тому вона вважала, що інцидент вичерпано. І лише 20.12.2015 року центром зайнятості було прийняте рішення про повернення коштів та видано наказ, який теж не доводився до відому відповідача, прийнятий з порушенням вимог Порядку розслідування страхових випадків. Акт розслідування страхових випадків та обґрунтованість виплат матеріального забезпечення від 04.08.2015 року не відповідає дійсності. Відповідно до зазначеного акта проводилась перевірка щодо отримання доходів за 2 квартал 2015 року гр.. ОСОБА_1 від ТОВ Еулайф груп , у якому вона коштів не отримувала, а договір на той час був розірваний. Акт складався без її участі. Акт №485 від 04.2015 року було складено працівниками Подільського центру зайнятості на підставі лише акта виконаних робіт від 26.01.2015 року, а Висновок за результатами звірки про виконання нею робіт у ТОВ Еулайф груп здійснений без урахування виробничого розрахунку, який є додатком до Акту виконаних робіт та відповідно до якого консультативні послуги були надані 03.10.2014 року. Актом не встановлено, що вона відноситься до категорії зайнятих осіб, а навпаки, зазначено, що кошти отримано одноразово. Висновок зроблено без урахування відсутності підтвердження надання послуг після 03.10.2014 року до дати визнання її безробітною, призначення виплати допомоги по безробіттю, під час перебування на обліку та по дату закінчення виплат. З наказом Обухівського міськрайонного центру зайнятості про припинення надання її виплати по безробіттю її не знайомили.

Судом встановлено, що на підставі власної заяви від 11.11.2014 року ОСОБА_1 наказом від 14.11.2014 року зареєстрована та їй надано статус безробітної в Обухівському міськрайонному центрі зайнятості.

Відповідачу ОСОБА_1 на підставі наданих відомостей та поданих документів наказом Обухівського міськрайонного центрі зайнятості від 17.02.2015 року з 16.02.2015 р. було призначено виплату допомоги по безробіттю.

Під час перебування на обліку як безробітна в Обухівському МРЦЗ, відповідач, за особистою заявою та за кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, на підставі договору від 15.12.2014 р. №1000/34-14, укладеного між Обухівським МРЦЗ та відповідачем, а також договору від 10.12.2014 р. №1000/34-14 між Київським обласним центром зайнятості (далі - Київський ОЦЗ) та Державним підприємством Інститут підготовки кадрів промисловості (далі - ДП ІПКП ), була направлена на професійну підготовку для навчання за професією Кондитер з 16.12.2014 р. по 29.04.2015 р. Відповідно до наказу ДП ІПКП від 16.12.2014 р. №313-у, її було зараховано в групу слухачів, а наказом від 29.04.2015 р. № 120-у відраховано зі складу слухачів у зв'язку з закінченням курсу навчання

За вищевказане навчання даної особи в період з 16.12.2014 р. по 29.04.2015 р., Київським ОЦЗ були сплачені кошти у сумі 1374 грн. 33 коп. (одна тисяча триста сімдесят чотири грн. 33 коп.), що підтверджується розрахунком вартості професійного навчання безробітної ОСОБА_1

Також, під час перебування на обліку в Обухівському МРЦЗ відповідач отримувала допомогу по безробіттю, Обухівським МРЦЗ їй було виплачено допомогу по безробіттю у сумі 17479,73 грн. (сімнадцять тисяч чотириста сімдесят дев'ять грн. 73 коп.). Крім того сплачувалася компенсація витрат на проїзд з 14.01.2015р. по 30.04.2015р., у сумі 3234,90 грн. (три тисячі двісті тридцять чотири грн. 90 коп.), що підтверджується довідкою про матеріальне забезпечення ОСОБА_1

Розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення, а саме щодо законності виплат відповідачу проводилось Подільським районним центром зайнятості, тобто за місцем знаходження роботодавця і відповідно до запиту Обухівського МРЦЗ від 17.07.2015 року.

В результаті проведення розслідування даного страхового випадку та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення, Подільським РЦЗ складено Акт від 04.08.2015 р. №485, згідно з яким встановлено факт перебування Відповідача в цивільно-правових відносинах з ТОВ Еулайф груп за договором від 03.10.2014 р. №3883807.

Відповідно до Договору цивільно-правового характеру відповідач в період з

03.10.2014р. по 24.05.2015 р. виконувала оплачувану роботу в ТОВ ЕУЛАЙФ ГРУП , що підтверджується Актом виконаних робіт від 26.01.2015 р. №б/н.

Обухівським МРЦЗ було видано наказ від 2.10.2015 року про припинення реєстрації безробітним відповідача у зв'язку з встановленням факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та про повернення коштів у встановленому порядку з 18.11.2014 року по 2.10.2015 року.

Обухівським МРЦЗ було вручено претензію відповідачу від 2.10.2015 року про добровільне повернення незаконно отриманих коштів у розмірі 19620 грн. 85 коп. за період з 11.11.2014 р. по 23.09.2015 р. на рахунок Обухівським МРЦЗ і 1374 грн. 33 коп. на користь Київського обласного центру зайнятості за навчання.

Обухівським МРЦЗ було видано наказ від 29.12.2015 р. за № 112 про стягнення з відповідача безпідставно нарахованої суми у розмірі 19620 грн. 85 коп. (дев'ятнадцять тисяч шістсот двадцять грн. 85 коп.)

Відповідно до ст.22 ч.1 ЗУ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття право на допомогу по безробіттю залежно від страхового стажу мають застраховані особи, визнані в установленому порядку безробітними, страховий стаж яких протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, становить не менше ніж шість місяців за даними Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Відповідно до ст.36 ч.3 ЗУ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

Відповідно до ст.1 п.2 ЗУ Про зайнятість населення безробітний - особа віком від 15 до 70 років, яка через відсутність роботи не має заробітку або інших передбачених законодавством доходів як джерела існування, готова та здатна приступити до роботи;

Відповідно до ст.43 ЗУ Про зайнятість населення :

1. Статусу безробітного може набути:

1) особа працездатного віку до призначення пенсії (зокрема на пільгових умовах або за вислугу років), яка через відсутність роботи не має заробітку або інших передбачених законодавством доходів, готова та здатна приступити до роботи;

2. Статус безробітного надається зазначеним у частині першій цієї статті особам за їх особистою заявою у разі відсутності підходящої роботи з першого дня реєстрації у територіальних органах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи місця перебування.

Порядок реєстрації, перереєстрації та ведення обліку громадян, які шукають роботу, і безробітних у територіальних органах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, визначається Кабінетом Міністрів України.

3. Відповідальність за достовірність поданих до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, даних та документів, на підставі яких приймається рішення щодо реєстрації безробітного та призначення матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, покладається на зареєстрованого безробітного.

3. Реєстрація безробітних, які звертаються за сприянням у працевлаштуванні (далі - реєстрація), проводиться центром зайнятості незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.

Під час проведення реєстрації працівник центру зайнятості заповнює в Єдиній інформаційно-аналітичній системі державної служби зайнятості персональну картку, в якій зазначаються персональні дані безробітного (прізвище, ім'я та по батькові, зареєстроване місце проживання чи перебування, число, місяць та рік народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відповідну відмітку в паспорті), відомості про останнє місце роботи або вид діяльності згідно із частиною першою статті 4 Закону України «Про зайнятість населення» , підстава для припинення трудових відносин відповідно до запису в трудовій книжці або іншого виду діяльності, що підтверджено документально. Форма персональної картки та додатки до неї затверджуються Мінсоцполітики.

Відповідно до п.3 Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 р. № 198, реєстрація безробітних, які звертаються за сприянням у працевлаштуванні (далі - реєстрація), проводиться центром зайнятості незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування. Реєстрація проводиться за умови пред'явлення паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України, облікової картки платника податків, трудової книжки (цивільно-правового договору чи документа, який підтверджує період зайнятості), а в разі потреби також військового квитка, диплома або іншого документа про освіту.

Відповідно до ст.4 ч.1 ЗУ Про зайнятість населення , до зайнятого населення належать особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, особи, які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств), проходять військову чи альтернативну (невійськову) службу, на законних підставах працюють за кордоном та які мають доходи від такої зайнятості, а також особи, що навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах та поєднують навчання з роботою.

Відповідно до п.37 Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 р. № 198 передбачено, що центр зайнятості припиняє реєстрацію безробітного : з дня: встановлення факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації;

Відповідно до п.6 Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним, що затверджений Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової адміністрації України 13.02.2009 N 60/62 , у разі встановлення центром зайнятості відповідно до цього Порядку належності безробітної особи до категорії зайнятих така особа знімається з обліку як безробітна в установленому законодавством порядку та повертає суму незаконно отриманого матеріального забезпечення і вартості наданих соціальних послуг з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати матеріального забезпечення та надання соціальних послуг.

Якщо відомості про доходи є недостовірними з вини особи, центри зайнятості припиняють відповідні виплати, а суми здійснених виплат з дня їх призначення повертаються особою відповідно до пункту 7 цього Порядку.

7. Рішення про повернення коштів особою чи роботодавцем оформлюється наказом.

Протягом двох робочих днів після прийняття рішення центр зайнятості надсилає особі чи роботодавцю рекомендованим листом повідомлення про необхідність протягом 15 календарних днів з дня отримання повідомлення повернути незаконно виплачені кошти.

8. У разі неможливості вручення повідомлення про необхідність повернення коштів з підстав, передбачених абзацом першим пункту 132 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17.08.2002 N 1155 ( 1155-2002-п ), відмови особи чи роботодавця повернути кошти, а також у разі неповернення їх у встановлений строк стягнення таких коштів здійснюється у судовому порядку відповідно до

законодавства.

Відповідач ОСОБА_1 умисно в заяві про надання статусу безробітного вказала про відсутність роботи станом на день подання заяви і до заяви додала копію записів в трудовій книжці , так як не додала до заяви копії цивільного договору по якому 03.10.2014 року нею було укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю Еулайф груп про надання консультативних послуг з оплатою виконаних робіт відповідно до умов договору, що укладений на необмежений строк і не вказала про вказаний договір в заяві про надання статусу безробітного. В п.4.1 вказаного договору вказано про строк дії і умови припинення договору про які ОСОБА_1 знала.

Відповідач посилалась на те, що дія вказаного договору була припинена на час подання нею заяви про надання статусу безробітного, так як вона не надавала консультативних послуг після 3.10.2014 року, то укладений договір є недіючим та відправляється в архів. Але це не відповідає положенням п.4.1.3.6 вказаного договору про припинення договору з моменту відправлення письмового повідомлення ТОВ Еулайф груп якщо відсутні результати роботи консультанта протягом 6 місяців. Також в п.1.1 договору вказано, що консультант обслуговує договори страхування, укладені при його посередництві протягом усього терміну дії відповідних договорів страхування. А тому вказані заперечення не ґрунтуються на умовах договору. Відповідно до ст.81 ч.1 ЦПК України відповідач не довела, що в січні 2015 року повідомляла Обухівського міськрайонного центру зайнятості про отримання доходу по договору, так як не надала доказів на підтвердження вказаної обставини яка не визнається представником позивача.

Відповідно до ст.4 ч.1 ЗУ Про зайнятість населення відповідач на час подачі вказаної заяви і реєстрації її безробітною та на час призначення виплати допомоги по безробіттю відносилась до зайнятого населення, так як працювала на інших умовах, передбачених законодавством, а саме по цивільному договору з Товариством з обмеженою відповідальністю Еулайф груп про надання консультативних послуг.

Тому сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення.

Відповідно до положень ст.36 ч.3 ЗУ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття , п.п.6-8 Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним, що затверджений Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової адміністрації України 13.02.2009 N 60/62 підлягають стягненню з відповідача 19620,85 грн. з яких 16385,95 грн. допомоги по безробіттю і 3234 грн. компенсації витрат на проїзд , так як про вказані суми вручалась претензія Обухівським МРЦЗ відповідачу про добровільне їх повернення і сума не була повернута добровільно відповідачем .

В решті вимог про стягнення більшого розміру допомоги по безробіттю слід відмовити , так як про вказані суми не вручалась претензія Обухівським МРЦЗ відповідачу про добровільне їх повернення відповідно до ст.36 ч.3 ЗУ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття , п.п.6-8 вказаного Порядку .

В решті вимог про стягнення витрат на професійне навчання безробітного слід відмовити відповідно до положень ст.36 ч.3 ЗУ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття , п.п.6-8 вказаного Порядку , так як Київським обласним центром зайнятості не виносився наказ про повернення вказаних коштів.

Згідно наказу Державної служби зайнятості (Центрального апарату) від 27.10.2016 року №196 Про реорганізацію базових центрів зайнятості Київської області , прийнято рішення реорганізувати шляхом приєднання до Київського обласного центру зайнятості (ЄДРПОУ03491085) Обухівський районний центр зайнятості (ЄДРПОУ 22208540), на виконання якого відбулася процедура реорганізації позивача - Обухівського районного центру зайнятості. Зазначеним наказом також установлено, що Київський обласний центр зайнятості є правонаступником майна, прав та обов'язків базових центрів зайнятості.

Стягнути з відповідача на користь Київського обласного центру зайнятості 19620,85 грн. з яких 16385,95 грн. допомоги по безробіттю і 3234 грн. компенсації витрат на проїзд Також на підставі ст.141 ч.1 ЦПК України пропорційно розміру задоволених позовних вимог стягнути з відповідача на користь позивача судовий збір в розмірі 625,86 грн.

Тому позов задоволено частково.

Керуючись ст.4 ч.1, 1, 43 ЗУ Про зайнятість населення , ст.36 ч.3 ЗУ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття , п.п.6-8 Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним, що затверджений Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової адміністрації України 13.02.2009 N 60/62 , ст.ст.76, 81,263-265, 273 ч.4 ЦПК України, суд,-

вирішив:

Позов задоволити частково.

Стягнути з ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрована за адресою: 09201, Київська область, м. Кагарлик, вул. Козацька, 17, РНОКПН НОМЕР_1, НОМЕР_2 на користь Київського обласного центру зайнятості (юридична адреса: 02100, м. Київ, пров. Будівельників, 5а, код ЄДРПОУ 03491085) на розрахунковий рахунок 37177001001665 ГУ ДКСУ в Київській області, МФО 821018, Код ЄДРПОУ 03491085, 19620,85 грн. з яких 16385,95 грн. допомоги по безробіттю і 3234 грн. компенсації витрат на проїзд та стягнути судовий збір в розмірі 625,86 грн.

В решті вимог про стягнення більшого розміру допомоги по безробіттю і витрат на професійне навчання безробітного - відмовити.

Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 273, 354 ЦПК України. Повний текст рішення виготовлено 12.11.2018 року.

Суддя: В.І. Кириченко

СудКагарлицький районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення02.11.2018
Оприлюднено15.11.2018
Номер документу77794393
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —368/555/17

Ухвала від 05.07.2019

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Воробйова Ірина Анатоліївна

Постанова від 18.04.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

Ухвала від 30.01.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

Ухвала від 24.01.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

Ухвала від 02.01.2019

Цивільне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

Ухвала від 19.12.2018

Цивільне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

Рішення від 02.11.2018

Цивільне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

Рішення від 02.11.2018

Цивільне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

Ухвала від 31.10.2018

Цивільне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

Ухвала від 07.09.2018

Цивільне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні