КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про закриття підготовчого провадження та призначення
судового засідання для розгляду справи по суті
08 листопада 2018 року м. Київ № 810/4596/18
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Сакевич Ж.В., розглянувши у відкритому підготовчому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України до Славутицької міської ради Київської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Міністерство охорони здоров'я України, про визнання протиправними та скасування пунктів рішення,
за участю сторін:
- представник позивача: Балик М.А., ордер серії АА №078655 від 05.10.2018,
- представники відповідача: Хропатій Н.В., довіреність від 02.10.2018 №01-21/1981, Шуригіна Н.М., довіреність від 07.11.2018 №01-21/2254,
- представник третьої особи: не з'явився,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернувся Державний заклад Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України до Славутицької міської ради Київської області, в якому позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасування пункти 2, 3 рішення №1121-46-VII від 27.07.2018 Славутицької міської ради Київської області Про прийняття у комунальну власність територіальної громади м. Славутича цілісного майнового комплексу Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України .
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018 відкрито провадження у справі №810/4596/18, постановлено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, розпочато підготовку справи до судового розгляду, призначено підготовче судове засідання та залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Міністерство охорони здоров'я України.
У підготовче судове засідання, призначене на 08.11.2018, з'явились представники позивача та відповідача.
Третя особа у підготовче судове засідання 08.11.2018 не з'явилась, про дату, час та місце судового засідання була повідомлена належним чином та своєчасно, про причини неявки у судове засідання уповноваженого представника третьої особи суд не повідомила.
22.10.2018 через канцелярію суду від представника третьої особи надійшло клопотання від 19.10.2018 №14.02-01/334 про зміну процесуального статусу Міністерства охорони здоров'я України із третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача на третю особу без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
У підготовчому судовому засіданні суд поставив на обговорення представників позивача та відповідача питання про зміну процесуального статусу Міністерства охорони здоров'я України.
Присутні у підготовчому судовому засіданні представник позивача щодо зміни процесуального статусу Міністерства охорони здоров'я України заперечував, представники відповідача питання щодо зміни процесуального статусу Міністерства охорони здоров'я України підтримали.
Розглядаючи клопотання третьої особи про зміну процесуального статусу по суті, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини 2 статті 51 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, мають права та обов'язки, визначені у статті 44 цього Кодексу.
Так, згідно з пунктом 3 частини 3 статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи мають право подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.
Так, суд зазначає, що ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018 у справі №810/4596/18 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, Міністерство охорони здоров'я України.
Підставою для залучення до участі у справі Міністерства охорони здоров'я України в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, саме на стороні позивача, слугувало те, що Міністерство охорони здоров'я України до прийняття Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №196-р Про передачу цілісного майнового комплексу державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України" у власність територіальної громади м. Славутича було уповноваженим органом управління Державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України".
Судом встановлено, що позивач на сьогоднішній день не виключений з Переліку закладів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 26.01.2018 №152 (далі - Перелік).
При цьому, як вказує у письмових поясненнях представник третьої особи, на сьогоднішній день Міністерством охорони здоров'я України готується наказ про внесення змін до вищевказаного Переліку шляхом виключення тих закладів, які вибули із сфери управління Міністерства охорони здоров'я України, зокрема, Державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України".
Таким чином, наявність позивача на день розгляду справи у даному Переліку закладів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров'я України від 26.01.2018 №152, свідчить про те, що позивач перебуває у сфері управління Міністерства охорони здоров'я України, а отже позиції позивача та Міністерства охорони здоров'я України по справі повинні бути узгодженими, а інтереси - спільними.
З урахуванням вищевикладеного, суд дійшов до висновку про відмову у задоволенні клопотання третьої особи від 19.10.2018 №14.02-01/334 про зміну процесуального статусу Міністерства охорони здоров'я України із третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача на третю особу без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
Також, суд зазначає, що 23.10.2018 на адресу суду від голови комісії з реорганізації Державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради Линкевича О.Б. надійшла заява від 17.10.2018 №01-12/2110 про відмову від позову та закриття провадження у справі №810/4596/18.
Присутні у підготовчому судовому засіданні представник позивача проти закриття провадження у справі заперечував, а представники відповідача питання щодо закриття провадження у справі залишили на розсуд суду.
Розглянувши вказану заяву, суд зазначає наступне.
Згідно із ч.1 ст.47 Кодексу адміністративного судочинства України позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову.
Відповідно до ч.1 ст.189 Кодексу адміністративного судочинства України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.
Згідно з ч.2 ст.189 Кодексу адміністративного судочинства України до ухвалення судового рішення у зв'язку з відмовою позивача від позову або визнанням позову відповідачем суд роз'яснює сторонам наслідки відповідних процесуальних дій, перевіряє, чи не обмежений представник відповідної сторони у повноваженнях на їх вчинення.
Про прийняття відмови від позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі. У разі часткової відмови позивача від позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі щодо частини позовних вимог (ч.3 ст.189 Кодексу адміністративного судочинства України).
Пунктом 2 ч.1 ст.238 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд закриває провадження у справі, якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято судом.
Відповідно до частини першої статті 239 Кодексу адміністративного судочинства України у разі закриття провадження у справі повторне звернення до суду зі спору між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав не допускається. Наявність ухвали про закриття провадження у зв'язку з прийняттям відмови позивача від позову не позбавляє відповідача в цій справі права на звернення до суду за вирішенням цього спору.
Суд зазначає, що предметом даного позову є вимога про визнання протиправним та скасування пунктів 2, 3 рішення №1121-46-VII від 27.07.2018 Славутицької міської ради Київської області Про прийняття у комунальну власність територіальної громади м. Славутича цілісного майнового комплексу Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України .
Так, пунктом 2 рішення №1121-46-VII від 27.07.2018 Про прийняття у комунальну власність територіальної громади м. Славутича цілісного майнового комплексу Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України Славутицької міської ради Київської області передбачено затвердити статут Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України .
Відповідно до пункту 3 рішення №1121-46-VII від 27.07.2018 Славутицької міської ради Київської області Про прийняття у комунальну власність територіальної громади м. Славутича цілісного майнового комплексу Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України начальнику відділу охорони здоров'я Славутицької міської ради Шуригіній Н.М. доручено здійснити державну реєстрацію вказаних змін до установчих документів Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України у встановленому законодавством порядку.
Як вбачається з матеріалів позовної заяви, оскаржуване рішення Славутицької міської ради Київської області прийняте на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №196-р Про передачу цілісного майнового комплексу державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України" у власність територіальної громади м. Славутича , згідно з яким передано цілісний майновий комплекс державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України" (код згідно з ЄДРПОУ 33949175), що розміщений на земельних ділянках площею 8,5604 та 1,3454 гектара (кадастрові номери 3211500000:00:016:0004 і 3211500000:00:001:0005), у власність територіальної громади м. Славутича (Київська область).
03.10.2018 Славутицькою міською радою Київської області прийнято рішення №1184-48-VII "Про реорганізацію Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради", відповідно до пункту 1 якого припинено діяльність Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України у зв'язку з реорганізацією, шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради.
Згідно із пунктом 2 вищевказаного рішення створено комісію з припинення юридичної особи Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України у складі згідно з додатком.
Пунктом 4 рішення Славутицької міської ради Київської області№1184-48-VII від 03.10.2018 встановлено, що Комунальне некомерційне підприємство "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради є правонаступником майна, прав та обов'язків реорганізованого шляхом приєднання Державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України".
Так, відповідно до додатку до рішення Славутицької міської ради Київської області№1184-48-VII від 03.10.2018 головою комісії з реорганізації Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради визначено Линкевича Олександра Бернатовича.
У той же час, суд звертає увагу, що даний позов поданий та підписаний начальником Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України ОСОБА_5, який згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 08.11.2018 є підписантом та керівником Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України .
Таким чином, на сьогоднішній день суд не може стверджувати про те, що закриття провадження у справі не призведе до порушення жодних прав, свобод та інтересів, позаяк за твердженням представника позивача права та інтересів начальника Державного закладу Спеціалізована медико-санітарна частина №5 Міністерства охорони здоров'я України ОСОБА_5 порушені, оскільки керівної посади цій особі не запропоновано, а запропоновано лише посаду лікаря терапевта, а отже, дана особа має право вступити до справи в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.
З урахуванням вищевикладеного, суд дійшов до висновку про відмову у задоволенні заяви голови комісії з реорганізації Державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради Линкевича О.Б. від 17.10.2018 №01-12/2110 про відмову від позову та закриття провадження у справі №810/4596/18.
У підготовчому судовому засіданні 08.11.2018 суд поставив на обговорення питання про закриття підготовчого провадження по справі та призначення справи до судового розгляду по суті.
Присутні у підготовчому судовому засіданні представники позивача та відповідача проти закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті не заперечували.
Згідно з п.3 ч.2 ст.183 Кодексу адміністративного судочинства України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.
Отже, суд вважає за необхідне закрити підготовче провадження та призначити розгляд справи по суті.
У судовому засіданні 08.11.2018 проголошені вступна та резолютивна частини ухвали. Повний текст ухвали складений та підписаний 13.11.2018.
Керуючись статтями 44, 47, 51, 183, 189, 238, 239, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1. У задоволенні клопотання Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2018 №14.02-01/334 у зміні процесуального статусу з третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача на третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, - відмовити.
2. У задоволенні заяви голови комісії з реорганізації Державного закладу "Спеціалізована медико-санітарна частина № 5 Міністерства охорони здоров'я України шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради Линкевича О.Б. від 17.10.2018 №01-12/2110 про відмову від позову та закриття провадження у справі №810/4596/18, - відмовити.
3. Закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду по суті на 04 грудня 2018 року о 12:10 год.
Судове засідання відбуватиметься у приміщенні Київського окружного адміністративного суду (адреса: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 2-й під'їзд, 10-й поверх).
4. Викликати для участі у судовому засіданні учасників справи (їх представників).
5. Роз'яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.
6. Копію ухвали надіслати (видати) учасникам справи.
Ухвала суду у частині відмови у зміні процесуального статусу та закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу у частині відмови у зміні процесуального статусу та закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Ухвала суду у частині відмови у закритті провадження у справі набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.
Апеляційна скарга на ухвалу суду у частині відмови у закритті провадження у справі подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п'ятнадцяти днів з дня складення повного ухвали.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Повний текст ухвали складено та підписано 13.11.2018 р.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2018 |
Оприлюднено | 15.11.2018 |
Номер документу | 77819545 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні