Ухвала
від 13.11.2018 по справі 915/1112/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

13 листопада 2018 року Справа № 915/1112/16

м. Миколаїв

Кредитор: ОСОБА_1, АДРЕСА_1.

Банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка", площа Центральна, буд. 1, село Таборівка, Вознесенський район, Миколаївська область, код ЄДРПОУ 34851890.

Ліквідатор : Шульга Дмитро Леонідович, АДРЕСА_2.

Прокуратура Миколаївської області, вул. Спаська, 28, м. Миколаїв, 54030

Очаківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Миколаївській області , вул. Старофортечна, 27, м. Очаків, Миколаївська область, 57508

Суддя Ржепецький В.О.,

представники:

від кредитора: не з'явився;

від боржника: не з'явився;

ліквідатор Шульга Д.Л.,

прокурор: Жмура Л.С., посвідчення №050451 від 06.08.18,

від Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області: не з'явився;

суть спору : про банкрутство,

В С Т А Н О В И В:

Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 10.10.2018 справу №915/1112/16 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" прийнято до свого провадження суддею Ржепецьким В.О., справу призначено до розгляду в судовому засіданні на 31 жовтня 2018 року об 11 год. 00 хв. з повідомленням учасників справи про дату, час та місце проведення судового засідання. Судом постановлено державному реєстратору - Вознесенській районній державній адміністрації Миколаївської області (56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1) здійснити зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" (код ЄДРПОУ 34851890), ліквідатору - вжити необхідні та можливі заходи до усунення недоліків ліквідаційної процедури, які зазначено у постанові апеляційної інстанції та надати суду звіт про ліквідаційну процедуру та ліквідаційний баланс банкрута станом на поточну дату, з підтверджуючими доказами за три дні до дати судового засідання, викликано у судове засідання, призначене на 31.10.2018 об 11.00 год., повноважних представників Прокуратури Миколаївської області та Очаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області.

Ухвалою суду від 25.10.2018, у зв'язку з перебуванням 31.10.2018 головуючого у справі судді у відрядженні, судове засідання у справі № 915/1112/16 призначено на 13 листопада 2018 року о 10 год. 00 хв., про що повідомлено учасників справи та викликано у судове засідання повноважних представників Прокуратури Миколаївської області та Очаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області.

Усі учасники провадження у справі належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи.

29.10.2018 на адресу суду надійшло клопотання Прокуратури Миколаївської області №05/1-174вих-18 від 25.10.2018 про закриття провадження у справі №915/1112/16 про банкрутство ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" у зв'язку з тим, що справа не підлягає розгляду в господарському суді з мотивів порушення ліквідатором вимог ст. ст. 110-111 ЦК України та ч. 4 ст. 11 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

06.11.2018 кредитором ОСОБА_1 подано до господарського суду повідомлення про неможливість бути присутньою в судовому засіданні 13.11.2018. Кредитор просить розглянути клопотання про закриття провадження у справі без її участі та повідомляє суд, що з наслідками задоволення клопотання про закриття провадження у справі ознайомлена, заперечень та зауважень проти закриття справи не має.

06.11.2018 ліквідатором ТОВ СГНДП Вороновка арбітражним керуючим Шульгою Д.Л. подано до господарського суду повідомлення від 05.11.2018 про визнання факту недотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи, визначеного ч. ч. 7 та 10 ст. 111 ЦК України, який є обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство та відсутність заперечень щодо закриття провадження у справі.

В судовому засіданні прокурор підтримує клопотання №05/1-174вих-18 від 25.10.2018, просить суд закрити провадження у справі №915/1112/16 про банкрутство ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" у зв'язку з тим, що справа не підлягає розгляду в господарському суді з мотивів, викладених у клопотанні.

Ліквідатор не заперечує проти задоволення клопотання Прокуратури Миколаївської області та закриття провадження у даній справі.

Решта учасників провадження у справі правом участі в судовому засіданні не скористались.

На підставі ч. 6 ст. 233 ГПК України, в судовому засіданні підписано вступну та резолютивну частини ухвали суду.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши прокурора та ліквідатора, суд дійшов висновку про закриття провадження у справі з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ст. 9 Закону про банкрутство, справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Згідно з ч. 6 ст. 12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

20.07.2016 учасником ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" прийнято рішення про припинення товариства шляхом його ліквідації та призначено головою ліквідаційної комісії ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" Шульгу Дмитра Леонідовича.

Відповідний запис, на підставі ст. 105 ЦК України, 20.07.2016 державним реєстратором внесено до Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань рішення засновників (учасників) юридичної особи про припинення юридичної особи та призначення ліквідатором Шульги Д.Л.

18.10.2016 Товариство з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" в особі голови ліквідаційної комісії Шульги Дмитра Леонідовича звернулось до Господарського суду Миколаївської області із заявою про порушення справи про банкрутство в порядку статті 95 Закону про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 21.10.2016 заяву боржника прийнято до розгляду, підготовче засідання призначено на 31.10.2016.

Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 31.10.2016 порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" за заявою голови ліквідаційної комісії боржника відповідно до статті 95 Закону про банкрутство, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство була встановлена під час роботи голови ліквідаційної комісії заборгованість боржника перед кредиторами на загальну суму 1020000 грн.

Постановою Господарського суду Миколаївської області від 23.11.2016 боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії Шульгу Д.Л., якого зобов'язано виконати ліквідаційну процедуру банкрута, надати суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

На виконання вимог постанови суду на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 24.11.2016 за №37690 було здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" банкрутом та відкриття щодо нього ліквідаційної процедури.

Ухвалою суду від 23.03.2017 затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" на загальну суму 1022756 грн., в тому числі вимоги першої черги - ОСОБА_1 на суму 2756 грн., вимоги четвертої черги ОСОБА_1 на суму 1020000 грн.

Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 25.05.2017 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" станом на 12.05.2017, ліквідовано юридичну особу - ТОВ "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка", провадження у справі припинено, вимоги кредиторів ухвалено вважати погашеними, зобов'язано АТ "Златобанк" закрити рахунок підприємства-банкрута, повноваження ліквідатора Шульги Д.Л. припинено.

Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 05.12.2017 апеляційну скаргу Першого заступника прокурора Миколаївської області в інтересах держави в особі Очаківської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області задоволено, ухвалу Господарського суду Миколаївської області від 25.05.2017 про затвердження звіту та ліквідаційного балансу, припинення провадження у справі №915/1112/16 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" скасовано, матеріали справи №915/1112/16 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" направлено до Господарського суду Миколаївської області для подальшого розгляду на стадію ліквідаційної процедури.

Постановою Верховного Суду від 22.05.2018 у справі №915/1112/16 касаційну скаргу ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" Шульги Дмитра Леонідовича залишено без задоволення, постанову Одеського апеляційного господарського суду від 05.12.2017 у справі №915/1112/16 залишено без змін.

Постанову касаційної інстанції обгрунтовано посиланням на невчинення ліквідатором всіх обов'язкових дій, передбачених законом для голови ліквідаційної комісії у процедурі ліквідації відповідно до статей 105, 110, 111 ЦК України, невчинення дій головою ліквідаційної комісії Шульгою Д.М. з виправлення своїх помилок в судовій процедурі ліквідації, встановлення апеляційним судом за даними бухгалтерського обліку значних активів боржника на початок ліквідаційної процедури та невжиття заходів щодо стягнення ліквідатором зазначеної заборгованості в ході ліквідації. Касаційний суд погодився з правильністю висновків апеляційного суду про передчасність затвердження звіту та ліквідаційного балансу боржника з припиненням провадження у справі про банкрутство, доведення прокурором порушення прав контролюючого органу головою ліквідаційної комісії у процедурі як досудової ліквідації, так і на стадії судової ліквідаційної процедури у справі про банкрутство товариства

Згідно з ч. 1 ст. 95 Закону про банкрутство, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом.

Приписами абз. 2 ч. 1 ст. 95 Закону про банкрутство встановлено, що обов'язковою передумовою для звернення до господарського суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Такий порядок визначений ст. ст. 105, 110, 111 ЦК України, норми яких містять загальні положення про ліквідацію юридичної особи.

Так, п. 1 ч. 1 ст. 110 ЦК України встановлено, що юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Відповідно до приписів ч. 3 ст. 110 ЦК України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому Законом.

Частиною 4 ст. 111 ЦК України визначено, що ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, яка припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. У випадках, встановлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.

Згідно приписів ч. 7 ст. 111 ЦК України, для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку. До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідація) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Частинами 8 та 10 зазначеної статті встановлено, що ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи. До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Статтею 20 Податкового кодексу України встановлено, що органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків в порядку, встановленому цим кодексом.

Відповідно до приписів п. 78.1.7 ч. 78.1. ст. 78, документальна позапланова перевірка здійснюється, зокрема, у випадку, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушення провадження у справ про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

У статті 129 Конституції України та статті 4-2 ГПК України в редакції, чинній до 15.12.2017, закріплено принцип рівності усіх учасників судового процесу перед законом і судом. За приписами частини 1 статті 29 ГПК України, прокурор бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, порушену за позовом інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду для представництва інтересів громадянина або держави. При цьому, відповідно до частини 3 статті 23 Закону України "Про прокуратуру", прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесено відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Частиною 7 статті 111 ЦК України визначено обов'язок голови ліквідаційної комісії у процедурі самоліквідації не тільки подання до контролюючих органів відповідної звітності, але й своєчасне надання первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку. Отже, в межах процедури самоліквідації ліквідатор (ліквідаційна комісія) повинен вжити самостійних активних кроків до надання контролюючому органу такої документації для того, щоб останній міг виконати свої обов'язки з проведення перевірки суб'єкта господарювання на предмет дотримання податкового законодавства.

Відповідно до ч. 4 ст. 75 ГПК України, обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до положень статті 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Отже, дотримуючись вимог частин 7 та 10 статті 111 Цивільного кодексу України щодо добровільної ліквідації боржника, ліквідаційна комісія (ліквідатор) повинна забезпечити органам державної податкової служби та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування можливість проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування та права заявити свої претензії боржнику (за їх наявності) в досудовій процедурі ліквідації боржника.

В матеріалах справи міститься лист Очаківської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області від 19.08.2016 № 89/10/14-06-14-00-13, який ще на стадії досудової процедури ліквідації боржника був направлений голові ліквідаційної комісії ТОВ "Сільськогосподарське науково - дослідне підприємство "Вороновка" Шульзі Дмитру Леонідовичу.

Зазначеним листом, податкова інспекція у зв'язку з отриманням відомостей з ЄДР про "внесення рішення засновників юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи", яким ТОВ "Сільськогосподарське науково - дослідне підприємство "Вороновка" прийняло рішення про припинення діяльності, на підставі пп. 20.1.1 п. 20.1 ст. 20, пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України просила надати для проведення позапланової перевірки боржника з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства документи за період з 01.03.2013р. по 19.08.2016р., згідно з переліком вказаним у листі.

Крім того, до листа від 19.08.2016р. № 89/10/14-06-14-00-13 Очаківської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області надано копію фіскального чеку від 23.08.2016р. та копію рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, адресовані голові ліквідаційної комісії ТОВ "Сільськогосподарське науково - дослідне підприємство "Вороновка" Шульзі Д.Л., з відміткою про вручення означеного листа особисто (т. 1 а.с. 87-89).

З матеріалів справи вбачається та не заперечується ліквідатором, що законні вимоги податкової інспекції не були виконані ані на стадії досудової процедури ліквідації боржника, ані на стадії судової ліквідаційної процедури у справі про банкрутство.

Ліквідаційною комісією ТОВ "Сільськогосподарське науково - дослідне підприємство "Вороновка" не дотримано приписів ч. ч. 7 та 10 ст. 111 ЦК України, в частині надання ліквідатором до органів доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування документів підприємства, у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку, для проведення відповідних перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів, внесків.

В силу приписів ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Відповідно до ст. 91 ГПК України, письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору.

Зважаючи на положення ч.1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 83 Закону, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо, зокрема, згідно із законом справа не підлягає розгляду в господарських судах України.

Згідно приписів ч. 2 ст. 83 Закону, провадження у справі про банкрутство може бути припинено у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5, 9 і 10 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом).

На підставі вищевикладеного, враховуючи, що боржником в повному обсязі не дотримано порядку ліквідації юридичної особи, який є обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство, що унеможливлює розгляд справи про банкрутство цього боржника в господарському суді, суд дійшов висновку про необхідність закриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Сільськогосподарське науково - дослідне підприємство "Вороновка".

Керуючись ст. ст. 40, 83, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 12, 233, 234 , 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

ПОСТАНОВИВ :

1. Провадження у справі №915/1112/16 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" (ідентифікаційний код 34851890) - закрити.

2. Повноваження ліквідатора Шульги Дмитра Леонідовича - припинити.

3. Державному реєстратору - Вознесенській районній державній адміністрації Миколаївської області (56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1) внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості про закриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське науково-дослідне підприємство "Вороновка" (ідентифікаційний код 34851890) та припинення повноважень ліквідатора.

4. Примірники ухвали надіслати учасникам провадження у справі, державному реєстратору - Вознесенській районній державній адміністрації Миколаївської області (56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1), головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області (вул. 8 Березня, 107, м. Миколаїв, 54020).

5. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

6. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається в порядку та у строки, передбачені ст. ст. 256, 257 ГПК України, п.п. 17.5 п. 17 Перехідних положень ГПК України.

Ухвалу оформлено у відповідності до ст.234 ГПК України та підписано суддею 15 листопада 2018 року.

Суддя В.О.Ржепецький

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення13.11.2018
Оприлюднено15.11.2018
Номер документу77850152
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/1112/16

Ухвала від 11.12.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 15.11.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 13.11.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 26.10.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 25.10.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 10.10.2018

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Постанова від 22.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Ухвала від 26.03.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Постанова від 05.12.2017

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 04.12.2017

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні