Постанова
від 22.11.2018 по справі 923/589/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 листопада 2018 року Справа № 923/589/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Сулімовської М.Б., за участю секретаря судового засідання Мальцевої О.В., розглянувши справу

за заявою: Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

до боржника: ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", м. Нова Каховка Херсонської області

про банкрутство

за участю представників:

від кредитора: ГУ ДФС у Херсонській області - ОСОБА_2 (посвідчення ХС № 000074), начальник відділу, довіреність № 8171/9/21-22-10-05 від 11.06.2018р.,

від боржника: не з'явився,

арбітражний керуючий ОСОБА_3 (посвідчення № 486 від 15.04.2013р.)

в с т а н о в и в:

Кредитор ОСОБА_4 управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі звернувся до Господарського суду Херсонської області із заявою про порушення справи про банкрутство боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", м.Нова Каховка Херсонської області на підставі ст.ст.10-12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мотивуючи свої вимоги неспроможністю боржника задовольнити протягом більше трьох місяців вимоги кредитора, безспірний розмір яких сукупно становить більше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 20.07.2018р. відкрито провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", визнано безспірні вимоги ініціюючого кредитора в сумі 1207842 грн. 00 коп. основного боргу, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_3, вирішено інші процедурні питання.

Оголошення про відкриття провадження у справі оприлюднено на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду 21.07.2018р.

Ухвалою суду від 23.10.2018р. затверджено реєстр вимог кредиторів, зобов'язано розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" арбітражного керуючого ОСОБА_3 надати суду протокол зборів кредиторів боржника, на яких обрано комітет кредиторів боржника та вирішено питання щодо подальшої процедури банкрутства, а також протокол засідання комітету кредиторів, на якому вирішено питання про відкриття ліквідаційної процедури або процедури санації боржника, призначення ліквідатора або керуючого санацією боржника, аналіз фінансового становища боржника та призначено підсумкове засідання суду 22.11.2018р.

15.11.2018р. розпорядником майна арбітражним керуючим ОСОБА_3 подано до суду звіт про проведену в ході процедури розпорядження майном роботу, звіт про фактичні результати аналізу фінансово-господарської діяльності ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" станом на 09.11.2018р. та протоколи зборів кредиторів і засідання комітету кредиторів, на яких вирішено питання щодо визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

15.11.2018р. комітетом кредиторів подано клопотання про визнання банкрутом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" та відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_3

22.11.2018р. арбітражним керуючим ОСОБА_3 подано заяву про участь у справі про банкрутство.

В судове засідання представник ініціюючого кредитора та розпорядник майна з'явились.

Боржник, належним чином повідомлений про дату, час і місце розгляду справи, явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, про поважність причин неявки суд не повідомив.

В судовому засіданні розпорядником майна повідомлено про проведену в ході процедури розпорядження майном роботу.

Представником ініціюючого кредитора підтримано клопотання про припинення процедури розпорядження майном боржника, визнання ТОВ "Келанг" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3

Заслухавши представника кредитора і розпорядника майна, розглянувши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає клопотання комітету кредиторів та розпорядника майна такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до положень ст.27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі.

До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

У підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

Як слідує з матеріалів справи, 09.11.2018р. розпорядником майна було проведено загальні збори кредиторів (протокол №1 - а.с.171-174), на яких обрано комітет кредиторів та вирішено звернутись до суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури.

За приписами ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.

09.11.2018р. відбулось засідання комітету кредиторів (протокол №1 - а.с.175-178), на якому заслухано звіт розпорядника майна про хід проведення процедури розпорядження майном боржника та вирішено звернутись до суду із клопотанням про відкриття ліквідаційної процедури ТОВ "Келанг" та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3

Присутній в судовому засіданні представник ініціюючого кредитора підтримав клопотання комітету кредиторів, посилаючись на можливість погашення боргу не інакше як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.

Як слідує зі звіту розпорядника майна арбітражного керуючого ОСОБА_3, з метою встановлення наявності зареєстрованих за боржником майнових активів, розпорядником майна було направлено запити до відповідних органів і установ, що здійснюють реєстрацію та облік таких активів (а.с.158-170). Згідно інформації, зібраної в ході процедури розпорядження майном ТОВ "Келанг", не виявлено жодних майнових активів, які б належали на праві власності чи господарського відання боржнику.

Відповідно до проведеного аналізу фінансового стану підприємства боржника встановлено, що ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" має ознаки надкритичної неплатоспроможності; підприємство протягом 2016-2018 рр. не надавало фінансову звітність, що підтверджується листом Головного управління статистики у Херсонскій області від 21.08.2018р.; у підприємства відсутня можливість погасити у повному обсязі кредиторську заборгованість за рахунок майна і грошових коштів.

В судовому засіданні розпорядник майна зазначив, що протягом всієї стадії розпорядження майном, виявлення кредиторів, пропозицій щодо укладання мирової угоди або санації боржника, в тому числі заяв від інвесторів та інших осіб, бажаючих прийняти участь у санації боржника з метою поліпшення фінансового стану боржника, в передбачений законом строк не надходило, внаслідок чого підстави для відновлення платоспроможності боржника відсутні.

Таким чином, як підкреслив розпорядник майна, за результатами проведеного аналізу фінансово-господарського стану боржника ним зроблено висновок, що відновлення платоспроможності боржника за рахунок власних активів неможливо, внаслідок чого є доцільним та економічно обґрунтованим задоволення вимог кредиторів шляхом застосування відносно ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" ліквідаційної процедури згідно положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

14.09.2018р. розпорядником майна проведено інвентаризацію майна боржника, за результатами якої жодних активів не виявлено.

Як зазначив розпорядник майна ТОВ "Келанг" на зборах кредиторів 09.11.2018р., що за результатами проведеної роботи ним встановлено, що боржник за місцем реєстрації відсутній, фактично не веде підприємницьку діяльність та не подає тривалий час звітність, кредиторські вимоги боржником не погашені, майнові активи у боржника відсутні, тому запропонував скоротити процедуру розпорядження майном та перейти до ліквідаційної процедури.

Так при винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст.205 Господарського кодексу України, відповідно до положень ч.4 якої суб'єкт господарювання може бути оголошений за рішенням суду банкрутом, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.

В силу приписів абз.3 ст.1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суб'єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відтак, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, тобто недостатність майна для задоволення вимог кредиторів.

При винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури суд в обов'язковому порядку повинен з'ясувати як актив, так і пасив боржника, розмір якого підлягає визначенню відповідно до затвердженого судом реєстру вимог кредиторів, та співставити дані обох величин.

Якщо встановлення пасиву боржника відбувається на попередньому засіданні суду, то остаточна правова оцінка активу і пасиву боржника та можливість відновлення платоспроможності боржника надається в підсумковому засіданні суду в процедурі розпорядження майном боржника.

Приписи Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" покладають на розпорядника майна обов'язок здійснення аналізу фінансової та господарської діяльності боржника та надання господарському суду і комітету кредиторів звіту про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника.

Відомості про фінансово-майновий стан боржника повинні бути надані комітету кредиторів та на основі яких комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури.

Завдання підсумкового засідання суду полягає в з'ясуванні ознак банкрутства для визначення наступної судової процедури, виходячи з клопотання комітету кредиторів, однак остаточна їх оцінка надається судом.

Прийняття рішення стосовно доцільності визнання боржника банкрутом, незважаючи на клопотання комітету кредиторів, залишається за господарським судом, як того вимагає ст.1 Закону.

Як слідує з матеріалів справи, кредиторська заборгованість боржника, визнана господарським судом, складає 1436124,14 грн., майнові активи відсутні, що свідчить про надкритичну неплатоспроможність та неможливість погасити борг за рахунок власних активів.

Проаналізувавши фінансовий стан ТОВ "Келанг" суд зауважує, що, враховуючи відсутність інвестиційних пропозицій поновити платоспроможність боржника неможливо, фінансовий стан підприємства характеризується ознаками надкритичної неплатоспроможності, а у такому разі задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.

За приписами статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Згідно ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.

На засіданні комітету кредиторів 09.11.2018р. вирішено звернутись до господарського суду із клопотанням про відкриття ліквідаційної процедури відносно ТОВ "Келанг" та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3

Згідно ст.37 Закону у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Відповідно наведеної норми Закону банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Доказів на спростування своєї неплатоспроможності боржником не надано.

Таким чином, вище наведені обставини свідчать про відсутність господарської діяльності боржника, наявність непогашених, визнаних судом грошових вимог кредитора, що підтверджує неспроможність боржника задовольнити вимоги кредиторів, які визнані судом і включені до реєстру вимог кредиторів, не інакше, як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.

Суд також враховує, що станом на день розгляду справи пропозицій від інвесторів щодо можливості відновлення платоспроможності боржника не надходило, клопотання щодо укладення мирової угоди комітетом кредиторів не подано.

Разом з тим, суд зауважує, що в разі зміни певних обставин - надходження заяв інвесторів або пропозицій боржника про укладення мирової угоди, комітет кредиторів в межах своєї компетенції може вирішити питання та клопотати перед судом про припинення процедури ліквідації та введення процедури санації або укладення мирової угоди з метою відновлення платоспроможності боржника.

З огляду на викладене, враховуючи відсутність інших пропозицій по судовим процедурам банкрутства, суд вважає за необхідне подані комітетом кредиторів та розпорядником майна клопотання задовольнити та визнати боржника банкрутом і відкрити щодо нього ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, оскільки погашення вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, можливо не інакше, як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.

Відповідно до статті 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Відповідно до статті 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно положень ст.114 Закону кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.

У зв'язку з необхідністю проведення ліквідаційної процедури з дотриманням вимог чинного законодавства комітет кредиторів звернувся до суду з клопотанням про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого керуючого ОСОБА_3О.(Свідоцтво №846 від 15.04.2013р.).

Суд задовольняє клопотання комітету кредиторів та призначає ліквідатором ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" арбітражного керуючого ОСОБА_3, який виконував повноваження розпорядника майна боржника в даній справі, що не протирічить приписам статті 4 Закону, відповідно до якої одна і та ж особа може здійснювати повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство відповідно до вимог цього Закону, та, відповідно до поданої заяви, не має обмежень, встановлених ст.114 Закону.

Відповідно до статей 38 та 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених розділом ІІ Закону (Ліквідаційна процедура); припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута; повноваження керівника (органів управління) банкрута з дня свого призначення виконує ліквідатор.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, в порядку, визначеному Положенням про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженому постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013р. №16, суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду в мережі Інтернет.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 22, 26, 27, 37, 38, 40, 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

п о с т а н о в и в:

1. Припинити процедуру розпорядження майном ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, юридична адреса: 74900, Херсонська область, м.Нова Каховка, пр-т Перемоги, буд.12).

2. Визнати ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, юридична адреса: 74900, Херсонська область, м.Нова Каховка, пр-т Перемоги, буд.12) банкрутом.

3. Відкрити ліквідаційну процедуру ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, юридична адреса: 74900, Херсонська область, м.Нова Каховка, пр-т Перемоги, буд.12) строком на 12 місяців.

4. Припинити повноваження розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, юридична адреса: 74900, Херсонська область, м.Нова Каховка, пр-т Перемоги, буд.12) арбітражного керуючого ОСОБА_3 (Свідоцтво №8465 від 15.04.2013р.).

5. Призначити ліквідатором банкрута ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, юридична адреса: 74900, Херсонська область, м.Нова Каховка, пр-т Перемоги, буд.12) арбітражного керуючого ОСОБА_3 (Свідоцтво №8465 від 15.04.2013р.; адреса: 54049, м.Миколаїв, вул. Дружби, 23).

6. Ліквідатору здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду повідомлення про визнання банкрутом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, юридична адреса: 74900, Херсонська область, м.Нова Каховка, пр-т Перемоги, буд.12), текст якого додається.

8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.

9. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважати таким, що настав.

10. Припинити з 22.11.2018р. нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

11. Скасувати арешт, накладений на майно боржника чи інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

12. Вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

13. Виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснювати у випадках і порядку, передбаченому розділом ІІІ (Ліквідаційна процедура) Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

14. Ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_3 по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.

15. Постанову надіслати - кредитору, боржнику, ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_3, Державному реєстратору, Головному управлінню статистики у Херсонській області, ВДВС Новокаховського МУЮ Херсонської області, Державному органу з питань банкрутства.

Постанова господарського суду набрала законної сили 22.11.2018р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строки, встановлені ст.256 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст постанови

складено і підписано 23.11.2018р.

Суддя М.Б. Сулімовська

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення22.11.2018
Оприлюднено23.11.2018
Номер документу78048235
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/589/18

Ухвала від 19.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 05.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Судовий наказ від 23.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Постанова від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 15.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 23.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 04.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 01.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 25.09.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні