Ухвала
від 19.02.2019 по справі 923/589/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

19 лютого 2019 року Справа № 923/589/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Сулімовської М. Б., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою: Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

до боржника: ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", м. Нова Каховка Херсонської області

про банкрутство

за участю представників:

від кредитора: ГУ ДФС у Херсонській області - ОСОБА_2 (НОМЕР_1, виданий Цюрупинським РВУМВС України в Херсонській області 31.01.2008р.), головний державний інспектор, довіреність № 152/9/21-212-10-05-04 від 21.05.2018р.,

ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_3 (посвідчення № 486 від 15.04.2013р.)

Кредитор ОСОБА_4 управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі звернувся до Господарського суду Херсонської області із заявою про порушення справи про банкрутство боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", м.Нова Каховка Херсонської області на підставі ст.ст.10-12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мотивуючи свої вимоги неспроможністю боржника задовольнити протягом більше трьох місяців вимоги кредитора, безспірний розмір яких сукупно становить більше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 20.07.2018р. відкрито провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", визнано безспірні вимоги ініціюючого кредитора в сумі 1207842 грн. 00 коп. основного боргу, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_3, вирішено інші процедурні питання.

Ухвалою суду від 23.10.2018р. затверджено реєстр вимог кредиторів.

Постановою від 22.11.2018р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_3, якого зобов'язано по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.

05.02.2019р. на виконання вимог суду ліквідатором ТОВ "Келанг" арбітражним керуючим ОСОБА_3 подано ліквідаційний баланс банкрута, звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу та клопотання про їх затвердження.

Ухвалою від 05.02.2019р. для заслуховування звіту ліквідатора та розгляду ліквідаційного балансу суд призначив судове засідання із викликом представників учасників провадження на 19.02.2019р.

В судове засідання з'явились представник ініціюючого кредитора та ліквідатор банкрута.

В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника. Ліквідатор просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс, встановити арбітражному керуючому ОСОБА_3 оплату послуг за виконання повноважень ліквідатора, провадження у справі закрити.

Представник ініціюючого кредитора роботу ліквідатора вважає задовільною, подане ліквідатором клопотання підтримує та проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника не заперечує.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні ліквідатора банкрута і представника кредитора, суд -

в с т а н о в и в:

Відповідно до частини 1 статті 3 ГПК України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

За приписами ч.1 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Статтею 9 вказаного Закону визначено, що справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 22.11.2018р. боржника визнано банкрутом, введено ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_3, якого зобов'язано здійснити ліквідацію банкрута і подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч.1 ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

На виконання вимог постанови господарського суду від 22.11.2018р. ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг".

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За приписами ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.

В той же час, визначений положеннями ч.1 ст.42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обсяг ліквідаційної маси цим не обмежується, оскільки згідно з частиною першою статті 213 ГК у процедурах банкрутства використовуються майнові активи, які належать боржнику на підставі речових та зобов'язальних прав, а також права інтелектуальної власності. Права вимоги за зобов'язаннями та об'єкти права інтелектуальної власності можуть бути предметами цивільного обігу, а тому вони підлягають включенню до складу ліквідаційної маси і реалізації ліквідатором у порядку, встановленому Законом.

З метою отримання відомостей щодо зареєстрованого за банкрутом рухомого та нерухомого майна, для встановлення об'єктивного майнового стану підприємства ліквідатором було направлено запити до відповідних органів та отримано відповіді.

Так відповідно до:

- листа Регіонального сервісного центру в Херсонській області МВС України від 20.12.2018р. №31/21/8-6612 - за боржником відсутні зареєстровані транспортні засоби;

- листа Головного управління статистики у Херсонській області від 21.12.2018р. №19-174/947 - боржник до управління статистики не звітував;

- листа ГУ Держпраці у Херсонській області від 03.01.2019р. №01-08/9084 -технологічні транспортні засоби, які підлягають реєстрації, за боржником не зареєстровані;

- відповіді Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 08.01.2019р. №10/01/434 - боржник як власник, який володіє значними пакетами акцій емітентів, не зареєстрований;

- листа КП "Каховського бюро технічної інвентаризації" від 18.12.2018р. №9274-Р - за боржником відсутні зареєстровані на праві приватної власності будинки, домоволодіння;

- листа ДП "Українського державного центру радіочастот" від 28.12.2018р. №80/09.4.2-04/25-1915/15703 - у боржника відсутні дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв;

- листа Державної авіаційної служби України від 17.01.2019р. №1.16-367-19 - повітряні судна за боржником не зареєстровані, інформація щодо наявності аеродромів, злітно-посадкових майданчиків, авіаційної наземної техніки та аеродромного обладнання у ТОВ "Келанг" відстуня;

- відповіді ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області від 08.01.2019р. №10/7121 - сільськогосподарська та інша техніка по автоматизованій електронно-обліковій системі "АгроТех" в Херсонській області за ТОВ "Келанг" на зареєстрована;

- листа Регіонального відділення Фонду державного майна в Херсонській області, АРК та м. Севастополі - згідно з даними реєстру корпоративних прав держави, корпоративні права держави в ТОВ "Келанг" відсутні;

- листа Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 20.12.2018р. №33-21-0.301-6756/2-18 - станом на 01.01.2013р. за ТОВ "Келанг" земельні ділянки не зареєстровані.

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ТОВ "Келанг" - відомості за всіма параметрами вісутні.

Відповідно до отриманих відповідей, довідок, витягів вбачається, що у боржника відсутні активи - рухоме та нерухоме майно, цінні папери і дебіторська заборгованість.

Реалізації майна протягом ліквідаційної процедури не відбувалось.

У відповідності до положень ч.2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором проведено інвентаризацію майнових активів ТОВ "Келанг". За результатами інвентаризації будь-яких активів боржника не виявлено.

Ухвалою від 23.10.2018р. затверджено реєстр вимог кредиторів.

До реєстру вимог кредиторів було включено вимоги:

- Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026 м.Херсон, просп.Ушакова, 75) в сумі 21144,00 - грн. судового збору - перша черга, 1207842, 00 грн. - третя черга, 228282, 14 грн. - шоста черга.

Загальна сума кредиторських вимог склала 1436124,14 грн.

Внаслідок відсутності майнових активів боржника, за рахунок яких можливо було б погасити кредиторську заборгованість, вимоги кредиторів в загальній сумі 1436124,14 грн. залишились незадоволеними.

У зв'язку із завершенням роботи по проведенню ліквідаційної процедури банкрута ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" ліквідатор банкрута просить суд затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.

Як слідує з матеріалів справи, 01.02.2019р. відбулось засідання комітету кредиторів ТОВ " Келанг" (протокол №3 - т.2 а.с.27-28), на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами засідання схвалено звіт та вирішено звернутись до суду із клопотанням про затвердження звіту, ліквідаційного балансу боржника та закриття провадження у справі.

Також рішенням зборів комітету кредиторів ТОВ "Келанг" від 01.02.2019р. (протокол №2 - т.2 а.с. 24-26) погоджено основну грошову винагороду арбітражному керуючому ОСОБА_3 за виконання повноважень в процедурі ліквідації банкрута ТОВ "Келанг" у розмірі двох мінімальних заробітних плат за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Присутня в судовому засіданні представник кредитора роботу ліквідатора вважає задовільною, не заперечує щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника і закриття провадження у справі.

Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 2 ст. 46 вказаного Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Заслухавши учасників провадження, дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред'явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.

Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.

У відповідності з ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

У частині 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до ч.6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

В процесі ліквідаційної процедури заяв від інших кредиторів до суду та ліквідатору ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" не надходило.

За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі №923/589/18 і ліквідаційний баланс банкрута ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", та закрити провадження у справі.

Що стосується клопотання ліквідатора в частині затвердження основної грошової винагороди, суд зазначає наступне.

Згідно з частиною 1 статті 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Відповідно до частини 1 статті 98 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого та відшкодування його витрат, понесених під час виконання повноважень у справі про банкрутство, визначено положеннями статті 115 Закону про банкрутство.

Відповідно до частин 1, 3, 4 статті 115 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора, а її розмір не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора. Витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом.

Так ліквідатор боржника арбітражний керуючий ОСОБА_3 просить встановити основну грошову винагороду в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Келанг" за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних в результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Беручи до уваги, що заявлений ліквідатором ОСОБА_3 розмір оплати його послуг відповідає приписам Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", означене питання було погоджено комітетом кредиторів на засіданні 01.02.2019р. (протокол №2), суд задовольняє клопотання та встановлює арбітражному керуючому ОСОБА_3 основну грошову винагороду в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Келанг" за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних в результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 37 - 46, п. 6 ст. 83, 98, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом", ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд ,-

у х в а л и в:

1. Звіт ліквідатора у справі №923/589/18 про визнання ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, пр-т Перемоги, 12) банкрутом затвердити.

2. Ліквідаційний баланс банкрута ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, пр-т Перемоги, 12) затвердити.

3. Юридичну особу банкрута - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг", (код ЄДРПОУ №40881687, 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, пр-т Перемоги, 12) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

4. Вимоги кредиторів, незадоволені за відсутністю майна банкрута, вважати погашеними.

5. Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Припинити ліквідаційну процедуру ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, пр-т Перемоги, 12).

7. Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.

8. Встановити арбітражному керуючому ОСОБА_3 основну грошову винагороду в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних в результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

9. Провадження у справі №923/589/18 закрити.

10. Ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_3 відповідно до п. 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687, 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, пр-т Перемоги, 12).

11. Копію ухвали надіслати: кредитору, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.

Ухвала суду набрала законної сили 19.02.2019р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня складення повного тексту.

Повний текст ухвали складено

і підписано 20.02.2019р.

Суддя М.Б. Сулімовська

Дата ухвалення рішення19.02.2019
Оприлюднено21.02.2019
Номер документу79971968
СудочинствоГосподарське
Сутьвідновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мотивуючи свої вимоги неспроможністю боржника задовольнити протягом більше трьох місяців вимоги кредитора, безспірний розмір яких сукупно становить більше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати

Судовий реєстр по справі —923/589/18

Ухвала від 19.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 05.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Судовий наказ від 23.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Постанова від 22.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 15.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 23.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 04.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 01.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 25.09.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні