Ухвала
від 26.11.2018 по справі 359/9539/18
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2а/359/278/2018

359/9539/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 листопада 2018 року м. Бориспіль

Суддя Бориспільського міськрайонного суду Київської області Чирка С.С. розглянувши адміністративний позов Приватного акціонерного товариства ААС Славутич-Бориспіль до Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, заступника Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки ОСОБА_1 про визнання протиправними та скасування постанов

ВСТАНОВИВ:

На адресу суду надійшла позовна заява Приватного акціонерного товариства ААС Славутич-Бориспіль до Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, заступника Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки ОСОБА_1 про визнання протиправними та скасування постанов про застосування адміністративно-господарського штрафу.

Дослідивши позовну заяву прихожу до висновку, про те що дана позовна заява не підсудна Бориспільському міськрайонному суду, з огляду на наступне.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 20 КАС України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов'язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов'язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.

Частиною 2 вказаної статті визначено, що окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Відповідно до ч. 1 ст. 22 КАС України, місцеві адміністративні суди (місцеві загальні суди як адміністративні суди та окружні адміністративні суди) вирішують адміністративні справи як суди першої інстанції, крім випадків, визначених частинами другою - четвертою цієї статті.

За ч.1 ст.241 ГК України адміністративно-господарський штраф - це грошова сума, що сплачується суб'єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності.

З огляду на це, вважаю що в даному випадку позивач оскаржує дії суб'єкта владних повноважень щодо притягнення його відповідальності за порушення вимог ст.60 ЗУ Про автомобільний транспорт , а не притягнення його до адміністративної відповідальності за правилами передбаченими КУпАП.

В переліку адміністративних справ, які підсудні місцевим загальним судам, як адміністративним, визначених ч.1 ст.20 КАС України категорія справ пов'язана з оскарженням дій суб'єкта владних повноважень, а саме оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження відсутня.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо: при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Враховуючи вище викладене, а також те, що позовна заява не підсудна Бориспільському міськрайонному суду Київської області її слід передати за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду .

Керуючись ст. ст. 20, 22, 29, 292-295 КАС України

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Приватного акціонерного товариства ААС Славутич-Бориспіль до Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, заступника Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки ОСОБА_1 про визнання протиправними та скасування постанов передати до Київського окружного адміністративного суду.

Ухвала судді може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя: С.С. Чирка

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення26.11.2018
Оприлюднено27.11.2018
Номер документу78086374
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —359/9539/18

Рішення від 09.04.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Рішення від 09.04.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 26.02.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Чирка С. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні