Справа № 822/1094/18
РІШЕННЯ
іменем України
07 червня 2018 рокум. Хмельницький Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Лабань Г.В.
за участі:секретаря судового засідання Вересняк А.А. представника позивача: Полянської О.А., представника третьої особи: ОСОБА_2, представників відповідачів: Крамар А.В., Соловей М.М. розглянувши адміністративну справу за позовом Вищого професійного училища № 25 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Хмельницька обласна державна адміністрація до Хмельницької міської ради , Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Вище професійне училище №25 звернулося до суду з позовом до Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради, Хмельницької міської ради, за участі третьої особи - Хмельницької обласної державної адміністрації, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №23884476 від 25.08.2015 щодо земельної ділянки к.н. НОМЕР_1, загальною площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 в частині реєстрації права власності Хмельницької міської ради на земельну ділянку.
- зобов'язати Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради здійснити реєстрацію права власності, форма власності: державна власність на земельну ділянку к.н. НОМЕР_1, загальною площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що Вище професійне училище №25 є державним професійно-технічним навчальним закладом і все майно, яке перебуває в його оперативному управлінні, належить на праві власності Державі Україна, а функції управління щодо майна державного навчального закладу здійснює Міністерство освіти і науки України.
Земельна ділянка площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 виділена в постійне користування Вищому професійному училищу №25 згідно рішення виконкому Хмельницької міської ради від 11.07.1996 №1028, право постійного користування було оформлене державним актом НОМЕР_2, який є чинним по даний час.
При реєстрації земельної зазначеної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно помилково було записано власником зазначеної земельної ділянки Хмельницьку міську раду замість Хмельницька обласна державна адміністрація.
Вважаючи вказаний запис щодо Хмельницької міської ради як власника земельної ділянки таким, що суперечить чинному законодавству, позивач звернувся до суду із зазначеним позовом.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, просила позов задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник третьої особи в судовому засіданні вказав, що право державної власності на земельну ділянку, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 виділену в постійне користування Хмельницькому професійному ліцею електроніки згідно рішення виконкому Хмельницької міської ради від 11.07.1996 №1028, визначене на законодавчому рівні, а отже власником зазначеної земельної ділянки є Хмельницька обласна державна адміністрація.
В зв'язку з тим, що при реєстрації земельної ділянки помилково зазначена форма власності - комунальна та власник земельної ділянки - Хмельницька міська рада, представник третьої особи позовні вимоги підтримує, просить їх задовольнити в повному обсязі.
Представники відповідачів проти заявлених позовних вимог заперечили, зазначили, що під час здійснення реєстраційних дій на звернення представника Хмельницької обласної державної адміністрації з заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а саме щодо реєстрації права державної власності в особі Хмельницької обласної державної адміністрації на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_1, загальною площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 з'ясувалось, що в Державному реєстрі міститься запис про реєстрацію права комунальної власності на вказану земельну ділянку за Хмельницькою міською радою та право постійного користування за Вищим професійним училищем №25 (на підставі державного акта на право постійного користування землею від 11.07.1996 серія та номер НОМЕР_2 виданого Хмельницькою міською радою).
Саме тому, 25.09.2017 державним реєстратором відділу було сформовано рішення №37237985 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень на земельні ділянку з кадастровим номером НОМЕР_1, за державою в особі Хмельницької обласної державної адміністрації.
Вважаючи, що при прийнятті спірного рішення відповідач діяв відповідно до законодавства, просили відмовити у задоволенні позову повністю.
Заслухавши вступне слово учасників справи, з'ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, та досліджуючи докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що позовні вимоги необхідно задовольнити, виходячи із наступного.
Суд встановив, що відповідно до Закону Української РСР "Про власність" від 07.02.1991 до об'єктів права загальнодержавної (республіканської) власності відноситься і майно вищих та середніх спеціальних навчальних закладів.
01.09.1993 згідно Постанови Кабінету Міністрів України №689 "Про передачу на баланс професійних навчально-виховних закладів будівель і споруд", з метою збереження майна професійних навчально-виховних закладів, недопущення використання їхніх навчальних і побутових приміщень підприємствами, організаціями для виробничих і комерційних цілей та більш ефективного розв'язання проблем підготовки робітничих кадрів зобов'язано відповідні міністерства, відомства та корпорації забезпечити до 01.10.1993 передачу підпорядкованими підприємствами та організаціями на баланс професійних навчально-виховних закладів будівель і споруд, зокрема: завод "Темп" зобов'язано передати на баланс Вищому професійному училищу №25 м. Хмельницького навчальний корпус, майстерні, побутовий комплекс та гуртожитки.
На виконання зазначеної Постанови КМУ згідно Акта прийому-передачі від 14.07.1994 завод "Темп" передав комплекс гуртожитку (АДРЕСА_1) на користь ВПУ №25.
22.06.1995 наказом №365 регіонального відділення по Хмельницькій області Фонду державного майна України на виконання постанови КМУ "Про передачу на баланс професійних навчально-виховних закладів будівельних споруд" №699 від 01.09.1993, рішення Арбітражного суду м. Києва та припису прокуратури Хмельницької області, зобов'язано АТ "Титан" передати навчальний, суспільно-побутовий корпус, навчально-виробничі майстерні ВПУ №25.
До єдиного майнового комплексу, що знаходиться на балансі училища, входить майно:
1) комплекс гуртожитку по АДРЕСА_1;
2) навчальний корпус корпус по АДРЕСА_1;
3) адміністративно-побутовий комплекс по АДРЕСА_1;
4) навчально-виробнича майстерня по АДРЕСА_1;
5) земельна ділянка площею 4,47 га по АДРЕСА_1 яка виділена в постійне користування Вищому професійному училищі №25 на підставі Рішення виконкому Хмельницької міської ради від 11.07.1996 №1028. Право постійного користування було оформлене державним актом НОМЕР_2, зареєстрованим в книзі записів державних актів на право постійного користування землею ХМ №392.
За приписами п.2 постанови КМУ "Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою" від 02.04.2002 №449 раніше видані державні акти на право приватної власності на землю, державні акти на право власності на землю та державні акти на право постійного користування землею залишаються чинними і підлягають заміні в разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.
Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають, зокрема: заклади освіти незалежно від форми власності.
Рішенням 42 сесії Хмельницької міської ради №78 від 07.09.2014, в зв'язку з будівництвом житлового будинку на земельній ділянці, що перебувала в постійному користуванні Вищого професійного училища №25 м. Хмельницького, право постійного користування земельною ділянкою (кадастровий номер НОМЕР_1) площею 44700 кв.м було припинено та надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на загальну площу 40826 кв.м.
25.05.2015 рішенням №38 п'ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради було затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки загальною площею 40826 кв.м, кадастровий номер - НОМЕР_1, що в м. Хмельницький по АДРЕСА_1 Вищому професійному училищу №25 м. Хмельницькому та передано її в постійне користування.
З метою здійснення відповідної державної реєстрації земельної ділянки Вище професійне училище №25 м. Хмельницького звернулося до управління Держземагенства у Хмельницькому районі та 31.03.2015 була проведена державна реєстрація земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_1.
Згідно витягу з Державного земельного кадастру НОМЕР_3 в графі "форма власності" - інформація про зареєстроване право була відсутня.
19.08.2015 Вище професійне училище №25 м. Хмельницького звернулося до Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції з метою реєстрації права постійного користування вище зазначеної земельної ділянки.
Рішенням №23884476 від 25.08.2015 за ВПУ №25 було зареєстроване право постійного користування земельної ділянки загальною площею 4,0826 га.
Проте, при реєстрації зазначеної земельної ділянки у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно була допущена помилка, а саме власником земельної ділянки помилково записано Хмельницьку міську раду.
На звернення 08.08.2017 представника Хмельницької державної адміністрації до Відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Хмельницької міської ради щодо здійснення реєстрації права власності на дану земельну ділянку за Хмельницькою обласною державною адміністрацією, було отримано рішення №37237985 від 25.09.2017 про відмову в державній реєстрації прав та обтяжень на земельну ділянку к.н. НОМЕР_1 за суб'єктом Хмельницька обласна державна адміністрація на підставі того, що в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень вже наявний запис про право власності на дану земельну ділянку за Хмельницькою міською радою (комунальна форма власності), а документи, подані для реєстрації права власності на ту ж земельну ділянку - за державою. У зв'язку із цим, наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно.
Вважаючи, що запис в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно є незаконним, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Досліджуючи спірні правовідносини, суд виходив з наступного.
Відповідно до ч.1, ч.2 та п.ж) ч.4 ст.84 Земельного кодексу України, у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності. Право державної власності на землю набувається і реалізується державою через органи виконавчої влади відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом. До земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать, зокрема: земельні ділянки, які закріплені за державними професійно-технічними навчальними закладами.
Положеннями ст.21 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" передбачено, що місцева державна адміністрація розпоряджається землями державної власності відповідно до закону.
Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності", як набрав чинності з 1 січня 2013:
- п.10 Рішення про затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності, затверджені до набрання чинності цим Законом, разом з витягами із таких проектів із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок, які відносяться цими проектами до державної чи комунальної власності, є підставою для здійснення державної реєстрації земельних ділянок та державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на земельні ділянки.
- п.11. Матеріали проектів землеустрою щодо розмежування земель державної та комунальної власності, розроблених, але не затверджених до набрання чинності цим Законом, можуть використовуватися при розробленні схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, матеріалів інвентаризації земель, а також іншої документації із землеустрою.
За відсутності доказів передачі земель державної форми власності у комунальну власність, у органів, що мають повноваження розпоряджатися землями комунальної форми власності, відсутні повноваження з вилучення, передачу у тимчасове або постійне користування земель державної форми власності. Будь-які ж рішення органів місцевого самоврядування з розпорядження землями державної форми власності є такими, що прийняті всупереч законодавства та з перевищенням цими органами своєї компетенції.
Аналогічну позицію висловив Вищий господарський суд України в ухвалі від 23.03.2017 по справі №920/175/16, в якій зазначено, що незалежно від проведення розмежування земель державної і комунальної власності та/або за відсутністю рішення відповідного повноважного державного органу про передачу земель державної форми власності у комунальну власність, повноваження з розпорядження землями, що розташовані в межах населених пунктів, але на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутних фондах яких державі належать частки (акції, паї), все одно здійснюють відповідні держані органи, а відповідні сільські, селищні, міські ради не мають права розпоряджатися такими землями.
Правові засади розмежування земель державної та комунальної власності і повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо регулювання земельних відносин визначалися Законом України "Про розмежування земель державної та комунальної власності" та п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, згідно з яким до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, та земель, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутних фондах яких державі належать частки (акції, паї), здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні, органи виконавчої влади.
З дня набрання чинності Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" від 06.09.2012, землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими.
Таким чином суд встановив, що земельна ділянка по АДРЕСА_1 кадастровий номер НОМЕР_1, площею 4,0826 га, що знаходиться на балансі Вищого професійного училища №25, є державною власністю і в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно помилково зазначено власність Хмельницької міської ради.
З метою дослідження усіх обставин справи, суд ухвалою суду від 22.05.2018 витребував в Головного Управління Держгеокадастру у Хмельницькій області проект землеустрою щодо розмежування земель державної та комунальної власності в межах м. Хмельницького, виконаного на виконання Закону України "Про розмежування земель державної і комунальної власності".
01.06.2018 від представника Хмельницької міської ради надійшла відповідь №601/416-18-0.62 від 31.05.2018, в якій зазначено, що згідно повідомлення відділу у місцевому фонді документації із землеустрою у відділі у Хмельницькому районі відсутня документація із землеустрою щодо розмежування земель державної та комунальної власності в межах м. Хмельницький.
Отже, дослідивши докази, які знаходяться в матеріалах справи, суд дійшов висновку, що, допущений в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно запис щодо Хмельницької міської ради як власника земельної ділянки кадастровий номер НОМЕР_1 суперечить законодавству та порушує права позивача.
Разом з тим, згідно п. 9 "II. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" державна реєстрація речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності, зазначених у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється в порядку, встановленому законом.
Враховуючи норми п.3 вказаного Закону право власності на земельну ділянку державної власності, є таким, що виникло в силу закону і відсутність державної реєстрації права державної власності не впливало на обставини виникнення права державної власності на відповідну земельну ділянку.
Відповідно до ч.1 ст.155 Земельного кодексу України передбачено, що в разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.
Отже, враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №23884476 від 25.08.2015 щодо земельної ділянки к.н. НОМЕР_1, загальною площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: вул. АДРЕСА_1 в частині реєстрації права власності Хмельницької міської ради на земельну ділянку є протиправним, а отже позовну вимогу щодо його скасування необхідно задовольнити.
Разом з тим, відповідно до вимог ст. 26 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме та їх обтяжень" записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав.
У разі зміни ідентифікаційних даних суб'єкта права, визначення часток у праві спільної власності чи їх зміни, зміни суб'єкта управління об'єктами державної власності, відомостей про об'єкт нерухомого майна, у тому числі зміни його технічних характеристик, виявлення технічної помилки в записах Державного реєстру прав чи документах, виданих за допомогою програмних засобів цього реєстру (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), за заявою власника чи іншого правонабувача, обтяжувана, а також у випадку, передбаченому пп."в" п.2 ч.6 ст.37 цього Закону, вносяться зміни до записів Державного реєстру прав.
У разі якщо помилка в реєстрі впливає на права третіх осіб, зміни до Державного реєстру вносяться на підставі відповідного рішення суду.
Відповідно до ст. 28 вищезазначеного закону під час проведення державної реєстрації права користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) земельними ділянками державної чи комунальної власності, право власності на які не зареєстровано в Державному реєстрі прав, державний реєстратор одночасно з проведенням такої реєстрації проводить також державну реєстрацію права власності на такі земельні ділянки без подання відповідної заяви органами, які згідно із ст.122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування.
Державна реєстрація права власності на земельні ділянки державної чи комунальної власності проводиться з обов'язковим урахуванням пунктів 3 та 4 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності".
Відповідно до ст. 29 вищезазначеного закону державна реєстрація похідного речового права на земельну ділянку, право власності на яку виникло та оформлено в установленому порядку до 1 січня 2013 року, здійснюється одночасно з державною реєстрацією права власності на таку земельну ділянку (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстроване в Державному реєстрі прав) на підставі заяви про державну реєстрацію прав.
Державна реєстрація права власності на земельну ділянку у разі подання заяви про державну реєстрацію прав набувачем похідного речового права на таку земельну ділянку може здійснюватися без подання заявником документа, на підставі якого виникло право власності, за умови наявності інформації про зареєстровану земельну ділянку в Державному земельному кадастрі та до моменту автоматизованого перенесення до Державного реєстру прав записів (відомостей) про речові права та обтяження на земельні ділянки з Державного реєстру земель.
Суд вважає за необхідне зазначити, що адміністративний суд не обмежений у виборі способів відновлення права особи, порушеного владними суб'єктами, а вправі обрати найбільш ефективний спосіб відновлення порушеного права, який відповідає характеру такого порушення. У такому разі не відбувається перебирання непритаманних суду повноважень державного органу (за відсутності обставин для застосування дискреції), а здійснюється виконання судом власної компетенції з відновлення порушеного права.
Рішення суду, у випадку задоволення позову, має бути таким, яке б гарантувало дотримання і захист прав, свобод, інтересів позивача від порушень з боку відповідача, забезпечувало його виконання та унеможливлювало необхідність наступних звернень до суду.
Разом з тим, спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Отже, встановивши, що в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно допущена помилка та власником зазначена Хмельницька міська рада (форма власності-комунальна), а також підтвердивши наявними в матеріалах справи доказами, той факт, що Вище професійне училище №25 є державним навчальним закладом і все майно, яке перебуває в його оперативному управлінні, належить на праві власності Державі Україна, та визначене на законодавчому рівні те, що право державної власності на землю набувається і реалізується державою через органи виконавчої влади, суд дійшов висновку, що належним способом захисту прав позивача є зобов'язання Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради провести реєстрацію права власності державної власності на земельну ділянку к.н. НОМЕР_1, загальною площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: вул. АДРЕСА_1 зазначивши форму власності - Державна власність.
Згідно зі ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу (ч. 1 ст.77 КАС України).
В той же час згідно з ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, тобто особливістю адміністративного судочинства є те, що тягар доказування в спорі покладається на відповідача, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про правомірність його рішень.
Отже, оцінивши досліджені під час судового розгляду справи докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що відповідачем не доведена правомірність прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №23884476 від 25.08.2015, а тому адміністративний позов Вищого професійного училища №25 необхідно задовольнити в повному обсязі.
Разом з тим, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Суд встановив, що при зверненні до суду з даним адміністративним позовом, позивач сплатив 3524,00 грн. судового збору, що підтверджується квитанціями від 14.03.2018 №0.0.985726943.1 на суму 1762,00 грн. та №0.0.985730388.1 на суму 1762,00 грн.
Враховуючи викладене, суд вважає, що поверненню підлягає сплачена сума судового збору в розмірі 3524,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
адміністративний позов Вищого професійного училища № 25 (АДРЕСА_1 29017, код ЄДРПОУ 21328673) до Хмельницької міської ради (вул. Гагаріна, 3, м. Хмельницький, 29000, код ЄДРПОУ 33332218), Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради (вул. Соборна, 16, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000, код ЄДРПОУ 36450818) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №23884476 від 25.08.2015 щодо земельної ділянки к.н. НОМЕР_1, загальною площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 в частині реєстрації права власності Хмельницької міської ради на земельну ділянку.
Зобов'язати Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради здійснити реєстрацію права власності, форма власності: державна власність на земельну ділянку к.н. НОМЕР_1, загальною площею 4.0826 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1
Стягнути на користь Вищого професійного училища № 25 судовий збір в розмірі 3524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з його проголошення, а у випадку, якщо в судовому засіданні були проголошені вступна та резолютивна частини рішення суду, - з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 12 червня 2018 року
Головуючий суддя Г.В. Лабань
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2018 |
Оприлюднено | 29.11.2018 |
Номер документу | 78155607 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Лабань Г.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні