Постанова
від 21.11.2018 по справі 804/3580/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а їн и

21 листопада 2018 року м. Дніпросправа № 804/3580/18

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Білак С.В. (доповідач), суддів: Шальєвої В.А., Юрко І.В., секретар судового засідання Лащенко Р.В., за участю представника позивача Карманнікова М.О., представника відповідача Волкова В.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро

апеляційну скаргу Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2018 року (суддя у 1 інстанції Неклеса О.М.)

у справі №804/3580/18

за позовом ОСОБА_3

до Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області

про визнання протиправною та скасування постанови в частині,-

ВСТАНОВИВ:

"17" травня 2018 р. ОСОБА_3 звернувся до суду з адміністративним позовом до Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області в якому просив визнати протиправною та скасувати постанову Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області №2 від 20 квітня 2018 року "Про відкликання депутатів за народною ініціативою" в частині відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3 по одномандатному виборчому округу №6 за народною ініціативою.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувана постанова є незаконною, оскільки процедура відкликання за народною ініціативою депутата Миколаївської селищної ради відбулась з порушенням вимог ст.ст. 37-40 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад". Позивач стверджує, що комісією не було перевірено документи на предмет дотримання вимог статей 38-40 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", а також не було перевірено достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та вибіркову перевірку підписів. Також позивач зазначив, що його та засоби масової інформації не було повідомлено про проведення зборів виборців, на якому розглядались питання щодо його відкликання як депутата селищної ради, як це визначено Законом України "Про статус депутатів місцевих рад".

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2018 р. у справі № 804/3580/18 адміністративний позов ОСОБА_3 до Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області про визнання протиправною та скасування постанови в частині - задоволено.

Рішення суду мотивовано тим, що відповідачем як суб'єктом владних повноважень на якого законом покладається тягар доведення правомірності власного рішення, в разі його оскарження, не доведено наявності підстав для прийняття спірної постанови та дотримання процедури відкликання депутата.

Не погодившись з рішенням суду, Миколаївською селищною виборчою комісією Петриківського району Дніпропетровської області подано апеляційну скаргу, в якій скаржник просить скасувати рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2018 р. у справі № 804/3580/18, як таке що винесено з порушенням норм матеріального та процесуального права. Вважає, що суд не врахував, що комісія при проведенні перевірки отриманих документів та при прийнятті оскаржуваних рішень діяла у спосіб, встановлений чинним законодавством, а підстав для прийняття рішення про припинення ініціативи щодо відкликання депутата селищної ради у комісії не було.

Представниками сторін надано ґрунтовні пояснення щодо обставин по справі та підтримано позиції, викладені в апеляційні скарзі та запереченнях до неї.

Перевіривши законність та обґрунтованість суду в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів не вбачає підстав для задоволення апеляційної скарги, внаслідок наступного.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного перегляду справи, ОСОБА_3 є депутатом Миколаївської селищної ради.

06 квітня 2018 року ОСОБА_4 звернулася до редактора друкованого засобу масової інформації Вісті Петриківщини з повідомленням про проведення зборів виборців одномандатного виборчого округу №6, на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата Миколаївської селищної ради Петриківського району Дніпропетровської області ОСОБА_3 за народною ініціативою. Зазначено дату, час та місце проведення зборів.

На зборах виборців одномандатного виборчого округу №6 селища Миколаївка від 09.04.2018р. були вирішені наступні питання, а саме:

- у зв'язку із систематичним невиконанням своїх депутатських обов'язків, передбачених ЗУ Про статус депутатів місцевих рад та невиконанням депутатом передбачених ст. 16 цього Закону зобов'язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними внесено пропозицію щодо відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3 за народною ініціативою.

- обрано ініціативну групу виборців для збирання підписів пропозиції про відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3 за народною ініціативою у складі 10 осіб та затверджено її персональний склад.

- затверджено форму підписного листа.

- визначено ОСОБА_4 офіційним представником ініціативної групи.

- офіційного представника зобовязано повідомити Миколаївську селищну виборчу комісію Петриківського району про факт проведення виборів.

Дані збори оформлені протоколом зборів виборців одномандатного виборчого округу №6 селища Миколаївка від 09.04.2018р.

Ініціативна група була створена на підставі заяв, копії яких надані відповідачем та залучені до матеріалів справи.

12 квітня 2018 року офіційний представник ініціативної групи ОСОБА_4 повідомила Миколаївську селищну виборчу комісію про факт проведення зборів виборців. В якості додатка наданий витяг з протоколу зборів виборців від 09.04.2018р.

12 квітня 2018 року заступник голови Миколаївської селищної виборчої комісії проінформував Миколаївську селищну раду про факт проведення зборів виборців в т.ч. у виборчому окрузі №6, де прийнято рішення щодо внесення пропозиції про відкликання депутата вказаного округу ОСОБА_3 за народною ініціативою.

12 квітня 2018 року згідно листа №7 ОСОБА_3 як депутату Миколаївської селищної ради надіслано повідомлення від заступника голови Миколаївської селищної виборчої комісії щодо прийнятого рішення щодо внесення пропозиції про відкликання депутата вказаного округу ОСОБА_3 за народною ініціативою.

Також 12 квітня 2018 року голова Миколаївської селищної виборчої комісії звернулася до голови Петриківської районної державної адміністрації з листом №8 щодо надання виборчої документації за 2015 рік, яка знаходиться на зберіганні в державному архіві.

Ініціативною групою 15 квітня 2018 року були зібрані підписи виборців на підтримку ініціативи про відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3, що набув повноважень депутата 25.12.2015 року.

16 квітня 2018 року офіційним представником ініціативної групи для збирання підписів на підтримку пропозицій щодо відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3 за народною ініціативою ОСОБА_4 направлено до Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області підписні листи для перевірки у порядку ст. 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад .

17 квітня 2018 року голова Миколаївської селищної виборчої комісії Пилипів Л.А. направила на адресу начальника Петриківського відділення поліції Новомосковського відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області Єрмоленко О.В. лист з проханням відповідно до положень п.2 ст. 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад забезпечити вибіркову перевірку підписів в підписних листах на підтримання пропозиції про відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3 (не менше 10% від загальної кількості). Про результати перевірки просила повідомити письмово.

17 квітня 2018 року голова Миколаївської селищної виборчої комісії Пилипів Л.А. направила голові Петриківської райдержадміністратиції лист з проханням відповідно до положень ст. 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад забезпечити перевірку підписів в підписних листах на підтримання пропозиції про відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3 Про результати перевірки просила повідомити письмово.

Листом від 20.04.2018 № 01-15-765/0/342 голова Петриківської райдержадміністратиції повідомив, що використання бази даних Реєстру для здійснення перевірки достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, ст. 26 ЗУ Про державний реєстр виборців не передбачено.

Листом №50.3/2027 від 20.04.2018р. т.в.о. начальника Петриківського відділення поліції Новомосковського відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області Єрмоленко О.В. повідомив, що в порядку п.2 ст. 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад здійснено перевірку достовірності підписів в підписних листах на підтримку пропозиції по відкликанню депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3, підписи в підписних листах достовірні.

20 квітня 2018 року від Петриківської райдержадміністратиції до Миколаївської селищної виборчої комісії надійшов протокол територіальної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №120390 з виборів депутатів Миколаївської селищної ради.

20 квітня 2018 року Миколаївською селищною виборчою комісією винесена постанова №2 "Про відкликання депутатів за народною ініціативою" в частині відкликання депутата Миколаївської селищної ради ОСОБА_3 по одномандатному виборчому округу №6 за народною ініціативою.

Вирішуючи спірні відносини між сторонами та задовольняючи позов повністю, суд першої інстанції дійшов висновку про те, що спірне рішення відповідача прийняте не на підставі та не у спосіб, що передбачені законодавством України.

Колегія суддів, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при прийнятті оскарженої постанови, виходить з наступного.

Можливість дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради, у зв'язку з його відкликанням виборцями, передбачена пунктом 1 частини 1 статті 5 Закону України Про статус депутатів місцевих рад .

Водночас, виключний перелік підстав для відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою визначений статтею 37 Закону України Про статус депутатів місцевих рад , згідно з якою:

1. Підставами для відкликання виборцями обраного ними депутата місцевої ради можуть бути:

1) порушення депутатом місцевої ради положень Конституції і законів України, що встановлено судом.

2) пропуск депутатом місцевої ради протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин, передбачених статтею 10 цього Закону, обов'язків депутата місцевої ради у виборчому окрузі;

3) невідповідність практичної діяльності депутата місцевої ради основним принципам і положенням його передвиборної програми, невиконання депутатом місцевої ради передбачених статтею 16 цього Закону зобов'язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними.

Відповідно до статті 39 Закону України Про статус депутатів місцевих рад відповідна територіальна виборча комісія у п'ятиденний строк з моменту одержання протоколу зборів виборців, зборів(конференцій) об'єднань громадян з пропозицією про відкликання депутата місцевої ради розглядає це питання на своєму засіданні і приймає відповідне рішення. Про надходження пропозиції, а також про місце і час засідання, на якому вона розглядатиметься, комісія, не пізніш як за три дні до засідання, повідомляє відповідного депутата місцевої ради, раду, до якої його обрано, а також суб'єктів, які внесли пропозицію про відкликання депутата.

Відповідно до положень ч.ч. 1-5 ст. 38 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають громадяни України, які відповідно до закону про місцеві вибори є виборцями відповідного виборчого округу.

У разі прийняття на зборах виборців рішення щодо внесення пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою на цих зборах утворюється ініціативна група для збирання підписів виборців відповідного виборчого округу на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (далі - ініціативна група), до складу якої можуть бути включені виборці відповідного округу, та затверджується її персональний склад. Кількість членів ініціативної групи у разі відкликання депутата має становити, зокрема, сільської, селищної, міської (міста районного значення) ради - не менше 10 осіб.

У протоколі зборів виборців, на яких розглядається питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, зазначається зміст звернення виборців про відкликання депутата місцевої ради, зміст обговорення, прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради, персональний склад ініціативної групи, відомості про особу, визначену бути офіційним представником ініціативної групи, а також про встановлену форму підписного листа для збирання підписів на підтримку ініціативи про відкликання депутата місцевої ради (далі - підписний лист), зразок якого є додатком до протоколу зборів виборців. Протокол підписується головуючим на зборах та секретарем зборів. Додатком до протоколу зборів також є перелік їх учасників, у якому зазначаються прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), адресу місця проживання, засоби зв'язку (контактний телефон), що засвідчуються підписом кожного учасника зборів.

До протоколу зборів, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, додаються письмові заяви про згоду кожної особи, включеної до ініціативної групи, на входження до її складу, а також письмова заява про згоду визначеної особи бути офіційним представником ініціативної групи. Участь особи, яка пропонується до складу ініціативної групи, в зборах виборців необов'язкова, за умови подання нею власноручно написаної заяви про згоду бути членом ініціативної групи.

Згідно з ч. 8 ст. 38 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" забороняється проводити збори виборців щодо відкликання депутата місцевої ради в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, у місцях видачі заробітної плати, пенсій, допомоги, стипендій, інших соціальних виплат, надання благодійної допомоги.

Статтею 39 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" встановлено, що у триденний строк після дня проведення зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, особа, визначена офіційним представником ініціативної групи, повідомляє відповідну територіальну виборчу комісію про факт проведення зборів. До повідомлення додається витяг з протоколу зборів, в якому зазначається зміст звернення виборців про відкликання депутата місцевої ради, зміст обговорення, прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради, персональний склад ініціативної групи. Голова, а у разі його відсутності - заступник голови, а у разі відсутності голови та його заступника - секретар територіальної виборчої комісії на наступний день з дня одержання повідомлення щодо проведення зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, інформує депутата, відповідні місцеву організацію партії, партію (у разі якщо депутат був обраний шляхом висування його місцевою організацією партії) та місцеву раду.

Згідно з ч. 1 ст. 40 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" ініціативна група має право виготовляти будь-яку кількість підписних листів з дотриманням встановленої форми підписного листа. На підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради, обраного у багатомандатному виборчому окрузі, має бути зібрана така кількість підписів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі, що є більшою виборчої квоти, яка була визначена у відповідному багатомандатному виборчому окрузі під час проведення виборів депутатів місцевої ради згідно із законом про місцеві вибори, але не меншою ніж кількість голосів, поданих за відповідну місцеву організацію партії у відповідному територіальному виборчому окрузі на місцевих виборах, за результатами яких він був обраний депутатом.

Пунктом 1 частини 2 наведеної статті передбачено, що з дня, наступного за днем повідомлення територіальної виборчої комісії про створення ініціативної групи, починається збір підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, який проводиться у строки у разі відкликання депутата сільської, селищної, міської (міста районного значення) ради - десять днів.

Після завершення збирання підписів, але не пізніше дня закінчення строку збору підписів, передбаченого частиною другої статті 40 цього Закону, заповнені підписні листи збираються офіційним представником ініціативної групи, прошиваються та скріплюються підписами офіційного представника та не менше трьох членів ініціативної групи із зазначенням кількості зібраних підписів та не пізніш як на другий день разом з протоколом зборів виборців, що утворили відповідну ініціативну групу, передаються до відповідної територіальної виборчої комісії.

Голова, а у разі його відсутності - заступник голови, а у разі відсутності голови та його заступника - секретар територіальної виборчої комісії, не пізніше наступного дня з дня отримання підписних листів та протоколу зборів виборців, скликає засідання комісії для організації перевірки отриманих матеріалів.

На цьому засіданні територіальна виборча комісія перевіряє дотримання вимог статей 38-40 цього Закону при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, правильність оформлення підписних листів, кількість підписів, що встановлена частиною першою статті 40 цього Закону, а також із залученням органів ведення Державного реєстру виборців здійснює перевірку достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та із залученням правоохоронних органів - вибіркову перевірку їхніх підписів (не менше 10 відсотків від загальної кількості) у такі строки, зокрема, у разі відкликання депутата сільської, селищної, міської (міста районного значення) ради - протягом десяти днів з дня отримання матеріалів.

За результатами перевірки територіальна виборча комісія узагальнює підсумки збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради, про що складається відповідний протокол.

Якщо при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою дотримано вимоги статей 38-40 цього Закону, оформлення підписних листів та кількість підписів виборців, які підтримують пропозицію про відкликання депутата місцевої ради, відповідає вимогам цього Закону, територіальна виборча комісія приймає рішення про відкликання депутата за народною ініціативою (у разі якщо депутат був обраний шляхом самовисування) або про звернення до вищого керівного органу партії, місцева організація якої висувала відповідного депутата, щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою.

Якщо при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою не дотримано вимоги статей 38-40 цього Закону та/або оформлення підписних листів або кількість підписів виборців, які підтримують пропозицію про відкликання депутата місцевої ради, не відповідає вимогам цього Закону та/або ініціативна група у встановлені цим Законом строки не подала до територіальної виборчої комісії підписні листи та протокол зборів виборців або подала їх після спливу встановлених строків, відповідна територіальна виборча комісія приймає рішення про припинення ініціативи щодо відкликання депутата місцевої ради.

Тобто з метою перевірки підписів у підписних листах відповідач повинен був скликати засідання комісії для організації перевірки отриманих матеріалів з залученням органів ведення Державного реєстру виборців, який здійснює перевірку достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та із залученням правоохоронних органів.

Разом з тим, в матеріалах справи відсутні докази призначення засідання комісії з вищевказаного питання, докази того, що члени Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області взагалі були повідомлені про призначення засідання.

Крім того, з огляду на лист голови Петриківської райдержадміністратиції від 20.04.2018 № 01-15-765/0/342 вбачається, що фактично перевірка органом Державного реєстру виборців в даному випадку не відбулася, що суперечить вимогам Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".

За таких обставин, колегія суддів, погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно того, що передбачену частиною 2 статті 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" перевірку достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, відповідачем здійснено без залучення Державного реєстру виборців, а тому така перевірка була здійснена у порядок, що не відповідає вимогам Закону та визнається судом грубим порушенням вимог зазначеної статті.

Доводи скаржника щодо колегіальної перевірки поданих матеріалів та підписних листів суд апеляційної інстанції відхиляє, з огляду на відсутність належних доказів такої перевірки.

Також відповідачем не надано доказів наявності обставин, які стали підставою для ініціювання питання про відкликання депутата за народною ініціативою. Посилання на відсутність позивача на пленарних засіданнях, не проведення зустрічей з виборцями, та не здійснення інших, передбачених законом повноважень не підтверджено жодним належним доказом.

Колегія суддів вважає за необхідне відмітити, що зазначення про якусь обставину не можна вважати належним доказом існування даної обставини за умови наявності законодавчо визначених способів фіксації таки моментів, тобто, посилання скаржника на те, що позивачем неодноразово порушувались вимоги ст..10-16 Закону України Про статус депутатів місцевих рід щодо неприсутності на пленарних засіданнях та відсутність роботи з виборцями, не можуть вважатись належними доказами за умови наявності спеціальних засобів реагування на дані поступки, як то складання актів, протоколів тощо. Наявності будь-якого з подібних засобів реагування відповідачем не надано.

За таких обставин колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції стосовно того, що Миколаївська селищна виборча комісія не перевіряла наявність визначених у Законі України "Про статус депутатів місцевих рад" правових підстав для відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою.

Посилання представника відповідача на відсутність у виборчої комісії правових підстав для перевірки наявності або відсутності підстав на відкликання депутатів за народною ініціативою та про можливість перевірки підписних листів виборців самостійно виборчою комісією - суперечать положенням п.1 ч.1 ст.5, ст.37 ст.38 і ст.40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад , аналізу яких дає підстави для висновку, що при відкликанні депутатів місцевої ради зборами виборців необхідно дотриматись певної процедури, зокрема, окрім складення та направлення зазначеного протоколу зборів виборців з чітким зазначенням визначених ст.37 цього Закону підстав для дострокового відкликання за народною ініціативою, існує порядок вирішення цього питання (його прийняття) на засіданні виборчої комісії, яка за наявності передбачених ст.37 цього Закону підстав та після здійснення перевірки дотримання процедури дострокового відкликання депутатів місцевої ради приймає відповідне рішення. При цьому, по непередбаченим законом підставам, та без перевірки підписних листів передбаченому законом порядку повноважними на те особами, прийняття такого рішення є неможливим.

За таких обставин колегія суддів вважає доведеними позивачами по справі факти недотримання відповідачем приписів ст.41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад щодо порядку проведення перевірки достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та їхніх підписів, що в свою чергу свідчить про неправомірність винесення відповідачем по даним підписних листах виборців оскаржуваної у цій справі постанові №2, що свідчить про правильність встановлення судом першої інстанції фактичних обставин, та прийняття законного і обґрунтованого рішення по справі.

Оскільки наведені в апеляційній скарзі доводи відповідача не спростовують правильність висновків суду по суті вирішеного у цій справі спору, а наявність формальних міркувань не може слугувати підставою для скасування правильного та справедливого рішення суду, судова колегія не вбачає підстав для скасування рішення суду, тому залишає апеляційну скаргу відповідача без задоволення.

Керуючись статтями 241-245, 250, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Миколаївської селищної виборчої комісії Петриківського району Дніпропетровської області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2018 р. у справі № 804/3580/18 - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2018 р. у справі № 804/3580/18 - залишити без змін.

Вступна та резолютивна частини постанови складені в нарадчій кімнаті та проголошені в судовому засіданні 21 листопада 2018 року, в повному обсязі постанова складена 26 листопада 2018 року.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку в порядку та строки передбачені ст.329 КАС України.

Головуючий - суддя С.В. Білак

суддя В.А. Шальєва

суддя І.В. Юрко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.11.2018
Оприлюднено29.11.2018
Номер документу78158072
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/3580/18

Постанова від 21.11.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 27.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Данилевич Н.А.

Постанова від 21.11.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 19.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 30.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 23.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Рішення від 13.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Неклеса Олена Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні