Рішення
від 03.12.2018 по справі 440/3864/18
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 грудня 2018 року м. ПолтаваСправа № 440/3864/18

Полтавський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді - Гіглави О.В.,

за участю:

секретаря судового засідання - Костіної А.В.,

представника позивача - Крамаренко О.П.,

представника відповідача - Стрельцової А.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

02 листопада 2018 року Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області про:

- визнання протиправними дій старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. щодо винесення повідомлення від 02.10.2018 про повернення виконавчого документа стягувачу без прийняття до виконання щодо виконавчого листа №816/1702/18, виданого 25.07.2018 Полтавським окружним адміністративним судом про стягнення з ТОВ "Алантекс" на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарських санкцій в сумі 11715,30 грн та пені в сумі 253,08 грн;

- скасування повідомлення старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. від 02.10.2018 про повернення виконавчого документа стягувачу без прийняття до виконання щодо виконавчого листа №816/1702/18, виданого 25.07.2018 Полтавським окружним адміністративним судом про стягнення з ТОВ "Алантекс" на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарських санкцій в сумі 11715,30 грн та пені в сумі 253,08 грн;

- зобов'язання Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області розглянути повторно заяву від 25.09.2018 про прийняття до виконання та прийняти до виконання виконавчий лист №816/1702/18, виданий 25.07.2018 Полтавським окружним адміністративним судом про стягнення з ТОВ "Алантекс" адміністративно-господарських санкцій в сумі 11715,30 грн та пені в сумі 253,08 грн, та відкрити виконавче провадження.

Ухвалою суду від 07.11.2018 позовну заяву залишено без руху, в зв'язку з невідповідністю її вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

20.11.2018 позивач усунув недоліки позовної заяви, визначені в ухвалі від 07.11.2018.

Ухвалою суду від 23.11.2018 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/3864/18, розгляд справи ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження, призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 03.12.2018.

Позовні вимоги мотивовані протиправністю дій та повідомлення старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. про повернення виконавчого документа стягувачу без прийняття до виконання виконавчого листа №816/1702/18 на підставі пункту 8 частини 4 статті 4 Закону України "Про виконавче провадження" (у зв'язку з ненаданням підтвердження сплати авансового внеску), оскільки Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів є територіальним органом неприбуткової бюджетної установи Фонду соціального захисту інвалідів, утримується за рахунок державного бюджету України, тобто відноситься до державних органів, а відтак, звільнене від сплати авансового внеску.

30.11.2018 від відповідача до суду надійшов відзив на позов, у якому останній просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів. Відповідач зазначає, що відділення робить хибні висновки про необхідність звільнення його від сплати авансового внеску, оскільки законодавство певним чином пов'язує поняття державного органу та державної установи, як складових частин механізму держави, проте не ототожнює їх. Так, завданням державного органу є реалізація владних повноважень, а державної установи, організації, закладу - виконання робіт, надання послуг тощо, що є принциповою відмінністю у визначенні цих двох організаційно-правових форм та завдань, покладених на них державою. Таким чином, оскільки Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів не являється державним органом, останнє не звільнене від сплати авансового внеску.

Представник позивача в судовому засіданні 03.12.2018 позовні вимоги підтримала, просила суд їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні 03.12.2018 проти задоволення позовних вимог заперечувала з підстав, викладених у відзиві на позов.

Заслухавши усні пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.

Судом встановлено, що рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 15.06.2018 у справі №816/1702/18 адміністративний позов Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Товариства з обмеженою відповідальністю "Алантекс" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені задоволено частково. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Алантекс" на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції у розмірі 11715 гривень 30 копійок та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 253 гривні 08 копійок. В іншій частині позовних вимог відмовлено.

Зазначене судове рішення набрало законної сили 20.07.2018.

25.07.2018 Полтавським окружним адміністративним судом у справі №816/1702/18 видано виконавчий лист. Строк пред'явлення вказаного виконавчого листа до виконання встановлено до 21.10.2018.

З метою примусового виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 15.06.2018 у справі №816/1702/18 Полтавським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів направлено відповідний виконавчий лист разом із заявою щодо примусового виконання до Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області.

29.10.2018 позивачем отримано лист старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. від 02.10.2018 вих.№21665 з доданим до нього повідомленням від 02.10.2018 про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання.

В якості підстави для повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання старший державний виконавець вказав пункт 8 частини 4 статті 4 Закону України Закону України "Про виконавче провадження" - стягувачем не надано підтвердження сплати авансового внеску.

Не погодившись з такими діями та вказаним повідомленням державного виконавця, Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам та вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Спірні правовідносини регулюються Законом України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 №1404-VІІІ (далі - Закон №1404-VІІІ).

Відповідно до статті 1 Закону №1404-VІІІ виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

У статті 3 Закону №1404-VІІІ наведено перелік виконавчих документів, на підставі яких відповідно до Закону №1404-VІІІ рішення підлягають примусовому виконанню, до яких, зокрема, належать виконавчі листи та накази, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень, рішень третейського суду, рішень міжнародного комерційного арбітражу, рішень іноземних судів та на інших підставах, визначених законом або міжнародним договором України.

Примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких встановлюються Законом України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів" (частина 1 статті 5 Закону №1404-VІІІ).

Згідно зі статтею 10 Закону №1404-VІІІ заходами примусового виконання рішень є: 1) звернення стягнення на кошти, цінні папери, інше майно (майнові права), корпоративні права, майнові права інтелектуальної власності, об'єкти інтелектуальної, творчої діяльності, інше майно (майнові права) боржника, у тому числі якщо вони перебувають в інших осіб або належать боржникові від інших осіб, або боржник володіє ними спільно з іншими особами; 2) звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника; 3) вилучення в боржника і передача стягувачу предметів, зазначених у рішенні; 4) заборона боржнику розпоряджатися та/або користуватися майном, яке належить йому на праві власності, у тому числі коштами, або встановлення боржнику обов'язку користуватися таким майном на умовах, визначених виконавцем; 5) інші заходи примусового характеру, передбачені цим Законом.

Згідно із приписами частин 1, 2 статті 18 Закону №1404-VІІІ виконавець зобов'язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії. Виконавець зобов'язаний здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом.

Виконавець розпочинає примусове виконання рішення на підставі виконавчого документа, зазначеного у статті 3 цього Закону за заявою стягувача про примусове виконання рішення (пункт 1 частини 1 статті 26 Закону №1404-VІІІ).

Відповідно до абзацу 1 частини 2 статті 26 Закону №1404-VІІІ до заяви про примусове виконання рішення стягувач додає квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру та рішень про забезпечення позову - у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи.

Згідно з пунктом 8 частини 4 статті 4 Закону №1404-VІІІ виконавчий документ повертається стягувачу органом державної виконавчої служби, приватним виконавцем без прийняття до виконання протягом трьох робочих днів з дня його пред'явлення, якщо стягувач не надав підтвердження сплати авансового внеску, якщо авансування є обов'язковим.

Так, з матеріалів справи слідує, що старший державний виконавець Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцова А.С., отримавши заяву Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про примусове виконання виконавчого листа, виданого Полтавським окружним адміністративним судом 25.07.2018 у справі №816/1702/18, не відкрив виконавче провадження, а повернув виконавчий лист без прийняття до виконання, пославшись на пункт 8 частини 4 статті 4 Закону №1404-VІІІ - стягувач не надав підтвердження сплати авансового внеску.

Разом з тим, суд не погоджується з правомірністю винесення старшим державним виконавцем Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцовою А.С. повідомлення від 02.10.2018 про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання, оскільки за приписами абзацу 8 частини 2 статті 26 Закону №1404-VІІІ від сплати авансового внеску також звільняються державні органи , особи з інвалідністю внаслідок війни, особи з інвалідністю I та II груп, законні представники дітей з інвалідністю і недієздатних осіб з інвалідністю I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.

Чинне законодавство України та, зокрема, Закон №1404-VІІІ, не надають визначення поняття "державний орган".

Разом з тим, на переконання суду, державний орган - це складова частина механізму держави, це один або організована група органів, спеціально призначених для реалізації державної влади в передбачених законом випадках. Державні органи здійснюють від імені держави її завдання і функції за допомогою певного виду діяльності в конкретній галузі, мають певну компетенцію, тобто закріплену в законі сукупність завдань, функцій, прав і обов'язків (повноважень). Для здійснення своєї компетенції державні органи наділені необхідною матеріальною базою, мають фінансові кошти, рахунок у банку. Державні органи мають певний територіальний масштаб діяльності, у кожного державного органу є організаційна структура, встановлена нормативно-правовими актами. Кожен державний орган утворюється державою, тобто відповідно до державно-владного рішення компетентного органу.

Функції органу через нормативне закріплення цілей, завдань, повноважень відображаються в компетенції. Компетенція органу розуміється як юридичне опосередкування покладених на нього функцій у спеціальних нормативно-правових актах шляхом закріплення цілей, завдань і необхідного для їх реалізації комплексу прав і обов'язків, тобто державно-владних повноважень.

Розділ ІІ Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" визначає державні органи України, які здійснюють державне управління з питань забезпечення прав осіб з інвалідністю та їх соціальної захищеності.

За приписами статті 10 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" фінансове забезпечення заходів щодо соціальної захищеності осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, в тому числі Фонду соціального захисту інвалідів, місцевих бюджетів, а також органами місцевого самоврядування за місцевими програмами соціального захисту окремих категорій населення за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Положення про Фонд соціального захисту інвалідів затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної соціальної політики, з урахуванням пропозицій всеукраїнських громадських організацій осіб з інвалідністю.

Згідно з частиною 1 статті 24 Закону України "Про Кабінет Міністрів України" Кабінет Міністрів України в межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України, може утворювати, реорганізовувати та ліквідовувати відповідно до закону державні господарські об'єднання, підприємства, установи та організації, зокрема для здійснення окремих функцій з управління об'єктами державної власності. Кабінет Міністрів України затверджує положення та статути державних господарських об'єднань, підприємств, установ та організацій, розмір асигнувань на їх утримання і граничну чисельність працівників, призначає на посаду та звільняє з посади їх керівників і заступників керівників, застосовує до них заходи дисциплінарної відповідальності.

Фонд соціального захисту інвалідів утворено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №49 "Деякі питання Фонду соціального захисту інвалідів" з метою виконання Указу Президента України від 09.12.2010 №1085 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" та забезпечення ефективності реалізації державної політики з питань соціального захисту інвалідів з віднесенням до сфери управління Міністерства соціальної політики.

Відповідно до пунктів 1-4 Положення про Фонд соціального захисту інвалідів, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 14.04.2011 №129, Фонд соціального захисту інвалідів (далі - Фонд) є неприбутковою бюджетною установою, діяльність якої спрямовується, координується та контролюється Міністерством соціальної політики України (далі - Мінсоцполітики). Фонд як бюджетна установа є правонаступником Фонду як урядового органу. Фонд є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в державних банках та органах Казначейства. Фонд у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами з питань соціального захисту осіб з інвалідністю та цим Положенням.

В свою чергу Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів згідно з пунктом 1 Положення про Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, затвердженого наказом Фонду соціального захисту інвалідів від 18.09.2017 №55, є територіальним органом неприбуткової бюджетної установи Фонду соціального захисту інвалідів.

Пунктами 3, 4 Положення про Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів визначено, що відділення Фонду є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в державних банках та органах Казначейства. Відділення Фонду у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, наказами Фонду та цим Положенням.

Отже, фактично виходячи з приписів Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" та Положення про Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів на відділення покладено повноваження та обов'язки з виконання державних функцій у сфері соціального захисту, наповнення державного бюджету (збір та облік адміністративно-господарських санкцій, нарахування пені за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій, повноваження з вирішення публічно-правового спору щодо стягнення заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені до державного бюджету у суді, контролю за відповідними надходженнями, контролю за цільовим використанням коштів при наданні фінансової допомоги особам з інвалідністю та роботодавцям для створення робочих місць для осіб з інвалідністю).

Також завдання Фонду та його відділень визначено у паспорті бюджетної програми на кожен рік.

Відповідно до довідки Головного управління статистики у Полтавській області АА№734157 Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів за організаційно-правовою формою за КОПФГ є державною організацією (установою, закладом); вид діяльності відділення за КВЕД-2010 - 88.99 надання іншої допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у.; інституційний сектор економіки за КІСЕ відділення - S.1311 центральні органи державного управління.

За змістом детальної інформації про юридичну особу - Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, наявної у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, відділення є державною організацією (установою, закладом).

За викладених обставин, суд дійшов висновку, що Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів відноситься до державних органів, а тому на підставі абзацу 8 частини 2 статті 26 Закону №1404-VІІІ є звільненим від сплати авансового внеску.

Враховуючи зазначене, суд вважає, що у старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. не було правових підстав для винесення повідомлення від 02.10.2018 про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання з посиланням на пункт 8 частини 4 статті 4 Закону №1404-VІІІ.

Таким чином, на переконання суду, позовні вимоги Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів в частині скасування повідомлення старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. від 02.10.2018 про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

При цьому, керуючись приписами статей 9, 245 Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає за доцільне вийти за межі позовних вимог в частині скасування повідомлення старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. від 02.10.2018 про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання та визнати протиправним і скасувати вказане повідомлення.

Стосовно позовних вимог відділення в частині визнання протиправними дій старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової А.С. щодо винесення повідомлення від 02.10.2018 про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання, то суд не вбачає підстав для їх задоволення, оскільки правові наслідки для позивача створює саме спірне повідомлення як рішення суб'єкта владних повноважень. Окремих дій, крім винесення повідомлення, які б порушували права позивача, судом не встановлено.

Водночас, щодо вимог позивача в частині зобов'язання відповідача повторно розглянути заяву від 25.09.2018 про прийняття до виконання виконавчого листа №816/1702/18, виданого 25.07.2018 Полтавським окружним адміністративним судом про стягнення з ТОВ "Алантекс" адміністративно-господарських санкцій в сумі 11715,30 грн та пені в сумі 253,08 грн, прийняти вказаний виконавчий лист до виконання та відкрити виконавче провадження, суд вважає за доцільне зазначити наступне.

У рішенні від 30.01.2003 №3-рп/2003 Конституційний Суд України зазначив, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах. Загальною декларацією прав людини 1948 року передбачено, що кожна людина має право на ефективне поновлення в правах компетентними національними судами у випадках порушення її основних прав, наданих конституцією або законом (стаття 8). Право на ефективний засіб захисту закріплено також у Міжнародному пакті про громадські та політичні права (стаття 2) і в Конвенції про захист прав людини та основних свобод (стаття 13).

На цій підставі адміністративні суди, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень на відповідність закріпленим статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не втручаються у дискрецію (вільний розсуд) суб'єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями.

У зв'язку з цим, найбільш ефективний із можливих способів захисту порушеного права позивача буде визнання оскаржуваного повідомлення протиправним та його скасування, а також зобов'язання відповідача повторно розглянути заяву позивача про примусове виконання виконавчого листа, виданого Полтавським окружним адміністративним судом від 25.07.2018 у справі №816/1702/18.

При цьому, суд зазначає, що повернення суб'єктом владних повноважень виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання з аналогічних підстав, що перевірялися у межах розгляду даної судової справи, буде вважатися неналежним виконанням судового рішення та нестиме негативні наслідки, передбачені чинним законодавством.

З огляду на викладене, позов Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії підлягає частковому задоволенню.

За змістом частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що позивачем при зверненні до суду сплачено судовий збір у розмірі 1762,00 грн, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (який у даному спорі з органом державної виконавчої служби не виступав як позивач - суб'єкт владних повноважень) витрати зі сплати судового збору в розмірі 1762,00 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Зигіна, 1, м. Полтава, Полтавська область, 36014, код ЄДРПОУ 13937406) до Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області (вул. Першотравнева, 37, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, код ЄДРПОУ 34987578) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати повідомлення старшого державного виконавця Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Стрельцової Анни Сергіївни від 02 жовтня 2018 року про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання.

Зобов'язати Кременчуцький районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області повторно розглянути заяву від 25 вересня 2018 року про прийняття до виконання виконавчого листа №816/1702/18, виданого 25 липня 2018 року Полтавським окружним адміністративним судом про стягнення з ТОВ "Алантекс" адміністративно-господарських санкцій в сумі 11715,30 грн та пені в сумі 253,08 грн.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кременчуцького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Полтавській області (код ЄДРПОУ 34987578) на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 13937406) витрати зі сплати судового збору у розмірі 1762,00 грн (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом десяти днів з дня його проголошення.

Суддя О.В. Гіглава

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.12.2018
Оприлюднено04.12.2018
Номер документу78256052
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/3864/18

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 21.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 21.12.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Рішення від 03.12.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 07.11.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні