Ухвала
від 05.12.2018 по справі 346/5544/18
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа№ 346/5544/18

Провадження № 1-кс/346/1846/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 грудня 2018 р.м. Коломия Коломийський міськрайонний суд Івано - Франківської області

Слідчий суддя ОСОБА_1 ,

з участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянула клопотання слідчого СВ Коломийського ВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №12018090180000847 від 30 серпня 2018 року про проведення позапланової виїзної ревізії з проведенням зустрічних звірок фінансово-господарської діяльності департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38163425, юридична адреса: вул.Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ) з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення вартості виконаних підрядних робіт та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно проведених закупівель за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родни Крушельницьких, 26, м.Коломия Івано-Франківської області» по договорах підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року, укладених із приватним малим підприємством «Оріон» (код ЄДРПОУ 25067324, юридична адреса: с.Пробійнівка, Верховинського району, Івано-Франківської області).

Клопотання надійшло до суду 04 грудня 2018 року.

Суд перевірив надані матеріали клопотання, включаючи Витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, -

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло клопотання слідчого СВ Коломийського ВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Коломийської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , в якому просить Надати дозвіл Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано-Франківській області, що розташована за адресою: вул.Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, на проведення позапланової виїзної ревізії з проведенням зустрічних звірок фінансово-господарської діяльності департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38163425, юридична адреса: вул.Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ) з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення вартості виконаних підрядних робіт та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно проведених закупівель за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родни Крушельницьких, 26, м.Коломия Івано-Франківської області» по договорах підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року, укладених із приватним малим підприємством «Оріон» (код ЄДРПОУ 25067324, юридична адреса: с.Пробійнівка, Верховинського району, Івано-Франківської області) з постановленням перед ревізором наступних питань: чи дотримані департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації вимоги чинного законодавства при проведенні закупівлі послуг по об`єкту «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родини Крушельницьких, 26, м.Коломия Івано-Франківської області»? якщо були допущені порушення, то які саме та ким? Чи завдані збитки в результаті допущених порушень? чи дотримані вимоги чинного законодавства щодо умов виконання договорів підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року? якщо були допущені порушення, то які саме та ким? чи завдані збитки в результаті допущених порушень? чи відповідають вартість, обсяг, об`єм фактично виконаних робіт по предмету договорів підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року відомостям, що внесені до документів по виконанню даних робіт? Чи не допущено при оплаті виконаних робіт приписок до фактично виконаних обсягів робіт та неправильного застосування розцінок і зайвого списання матеріалів? якщо були допущені порушення, то вказати які саме, ким допущені і чи завдані збитки в результаті вказаних порушень? Ревізію провести в період з 10 по 31 грудня 2018 року.

Клопотання мотивовано тим, що 30 серпня 2018 року до Коломийського ВП ГУНП в Івано-Франківській області надійшло звернення ОСОБА_5 про те, що при виконанні робіт з капітального ремонту першого поверху Коломийської центральної районної лікарні за адресою: вул. Родини Крушельницьких, 26, м. Коломия, на замовлення Департаменту будівництва житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації згідно договорів підряду №411 від 26.12.2017 та №537 від 26.12.2017 на суму 586605 грн та 342186 грн, приватне мале підприємство «Оріон» завідомо внесли в акти виконаних робіт завищені ціни на товари, що спричинило розтрату бюджетних коштів.

На підставі вищенаведеного, 30 серпня 2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесені відомості за ч. 1 ст. 191 Кримінального кодексу України під номером 12018090180000059.

Досудовим розслідуванням на підставі інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro», встановлено, що 26 грудня 2017 року департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації уклало договір підряду №537 на виконання підрядних робіт з приватним малим підприємством «Оріон» по об`єкту «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родни Крушельницьких, 26, м. Коломия Івано-Франківської області» вартістю 342 186, 00 грн.

26 грудня 2017 року департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації уклало договір підряду №411 на виконання підрядних робіт з приватним малим підприємством «Оріон» по об`єкту «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родни Крушельницьких, 26, м. Коломия Івано-Франківської області» вартістю 586 605, 00 грн.

Відповідно до зазначених договорів підряду замовник здійснює розрахунки за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2В та довідки КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи (п.п. 52, 57); замовник має право здійснювати в будь-який час технічний нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконаних робіт (п.15); вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті (якщо здійснюються проміжні платежі і договірна ціна є приблизною), визначаються з урахуванням обсягів виконаних робіт та фактичних витрат підрядника, підтверджених відповідними документами (п. 55); кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та підписання дозвільного документа про введення об`єкта в експлуатацію, затвердженого у встановленому порядку (п.56). Згідно повідомлення ОСОБА_5 він проаналізував акти виконаних робіт форми КБ-2В по договору № 411 від 26 грудня 2017 року та встановив, що ціни на товар значно завищені від середньостатистичних цін в Україні, а саме:

-№ з/п 49/83 - за плити стельові 600х600 мм в актах виконаних робіт вказана ціна 160,09 грн за 1 м. кв. Ціна на цей товар, стельова плита Armstrong Board Bajkal 600х600х12 мм біла, становить 91,77-111,11 грн/м.кв.;

-№ з/п 58/112 та 71/130 - за піну монтажну в актах виконаних робіт вказана ціна 217,57 грн. за 1 літр. Натомість, у листопаді-грудні 2017 року ТзОВ «Меркурій» проводила роботи з Капітального ремонту ( заміна вікон та дверей) в місцях загального користування житлового багатоквартирного житлового №6 по вул.Леонтовича в м. Коломия Івано-Франківська обл. спільно з Програмою розвитку ООН (Проект «Місцевий розвиток орієнтований на громаду)», де в ціновій пропозиції вказана ціна за піну монтажну 129,00 грн. за літр.;

-№ з/п 59/113 - за блоки віконні металопластикові в актах виконаних робіт вказана ціна 2663,88 грн. за м.кв. ТзОВ «Меркурій» в своїй ціновій пропозиції за схожий товар вказує 1650,00 грн. за м.кв.;

-№ з/п 64/123 - за дверні блоки з металопластику в актах виконаних робіт вказана ціна 4001,62 грн. за м.кв. ТзОВ «Меркурій» в своїй ціновій пропозиції за схожий товар вказує 3600 грн. за м.кв.;

-№ 66/125 - за блоки дверні внутрішні щитової конструкції однопольні з глухим полотном в комплекті в актах виконаних робіт вказана ціна 5288,36 грн. за шт. Середньостатистична ціна на схожий товар становить 2500,00 3500,00 грн. за шт.;

-№ з/п 70/129 - за конструкції перегородок з металопластику в актах виконаних робіт вказана ціна 3636,00 грн. за м/кв. Середньостатистична ціна на схожий товар 1800,00-2400,00 грн. за м/кв.

Проаналізувавши акти виконаних робіт форми КБ-2В по договору №537 від 26 грудня 2017 року ним виявлено, що ціни на товар значно завищені від середньостатистичних цін в Україні, а саме:

-№ з/п 3/3 - за ґрунтовку типу «Cerezit CT-19» в актах виконаних робіт вказана ціна 55,26 грн. за літр. Середньостатистична ціна на цей товар становить 38,00-39,00 грн. за літр.;

-№ з/п 6/6 - за сітку армувальну в актах виконаних робіт вказана ціна 22,9 грн. за м.кв. Середньостатистична ціна на цей товар становить 8,00-11,00 грн. за м.кв.;

-№ з/п 10/10 - за шпаківку мінеральну вказана ціна 8,28 грн. за кг. Не зазначено марка шпаклівки.

-№ з/п 15/16, 35/35, 40/40 - за суміш клейову Cerezit CМ-11 вказана ціна 5,43 за кг. Середньостатистична ціна на цей товар становить 4,18 за кг;

-№ з/п 17/17, 36/36, 41/41, 44/44 - за суміш клейову Cerezit CЕ-33 вказана ціна 63,72 за кг. Середньостатистична ціна на цей товар становить 52,00 за кг;

-№ з/п 18/18 - за плитку керамічну для стін вказана ціна 293,32 грн. за м.кв., проте не вказано марку даної керамічної плитки;

-№ з/п 31/31 - за планку захисну із ДВП вказана ціна 158,96 грн. за метр., проте не вказані технічні параметри та марку виробу;

-№ з/п 34/34 - за плитку керамогранітну 0,3х0,3 м вказана ціна 296,28 грн. за м.кв., проте не вказано марку даної керамічної плитки;

-№ з/п 38/38 - за плитку керамічну для плінтусів вказана ціна 342,21 грн. за м.кв., проте не вказано марку даної керамічної плитки;

-№ з/п 45/45 - за плитку керамогранітну для підлоги 0,6х0,6 м вказана ціна 342,69 м.кв., але не вказано марку даної керамічної плитки;

-№ з/п 59/59 - за світильник LED вказана ціна 790,50 грн. за штуку, однак не вказано марку світильника.

Зазначені твердження заявника підтверджуються копіями актів приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року, довідками про вартість виконаних робіт та витрати за грудень 2017 року.

З метою проведення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування, встановлення фактів та обставин, що мають значення та підлягають доказуванню, у кримінальному провадженні виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38163425, юридична адреса: вул.Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ) із зустрічною звіркою в приватному малому підприємстві «Оріон» (код ЄДРПОУ 25067324, юридична адреса: с.Пробійнівка, Верховинського району, Івано-Франківської області).

Відповідно п. 1 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», орган державного фінансового контролю здійснює державнийфінансовий контрольта контрольза цільовим та ефективним використанням коштів державного і місцевих бюджетів.

Згідно п. 12 ч. 1 ст. 10 цього Закону органу державного фінансового контролю надається право проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється;

Відповідно ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться в тому числі, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Подовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії.

Зустрічні звірки, які проводяться органами державного фінансового контролю, не є контрольними заходами і проводяться у разі виникнення потреби у їх проведенні на підставі направлення, виписаного керівником органу державного фінансового контролю.

Згідно ст. 4 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», органом державного фінансового контролю здійснюється інспектування у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Згідно ст. 5 цього Закону, контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленомуЗаконом України"Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.

Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.

Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.

Необхідність проведення позапланової виїзної ревізії у зазначеному кримінальному провадженні зумовлюється наявністю достатніх підстав вважати, що працівниками департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації та ПМП «Оріон» допущені порушення під час проведення закупівель за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родини Крушельницьких, 26, м. Коломия Івано-Франківської області», приймання виконаних підрядних робіт, обчислення вартості виконаних підрядних робіт та проведення фінансових розрахунків, допущені порушення, перевірка яких віднесена законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Згідно ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Згідно положення «Про Державну аудиторську службу України», затвердженою постановою Кабінетом міністрів України №43 від 03.02.2016, державну політику у сфері державного фінансового контролю на даний час здійснює Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба), яка є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів.

Згідно листа з управління західного офісу Державної аудиторської служби в Івано-Франківській області про погодження термінів проведення ревізії, Управління може виділити працівника для проведення вищенаведеного позапланового контрольного заходу починаючи з 05 грудня 2018 року за окремим зверненням, підготовленим відповідно вимог вищенаведеного законодавства.

Слідчий в судове засідання не з`явився, попередньо подав заяву про розгляд клопотання без його участі.

Відповідно до ч.4ст. 107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідивши матеріали клопотання, беручи до уваги заяву слідчого вважаю, що клопотання необхідно задовольнити з наступних підстав.

Згідно ст.ст.2,8,10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»зі змінами від 16.10.2012 року, ревізія віднесена до компетенції органів Державної фінансової інспекції України.

Згідно ч. 5 п. 5Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Згідноч. 6ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»зі змінами від 16.10.2012 року, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Як вбачається з матеріалів справи, слідчий слідчого відділення Коломийського ВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 зверталася із дорученням про проведення позапланової виїзної ревізії до начальника Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Іван-Франківській області ОСОБА_6 ..

У зв`язку з наведеним вважаю, що слідчим належно обґрунтовано те, що для встановлення фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, з метою проведення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування, у кримінальному провадженні виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії з проведенням зустрічних звірок фінансово-господарської діяльності департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38163425, юридична адреса: вул.Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ) з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення вартості виконаних підрядних робіт та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно проведених закупівель за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родини Крушельницьких, 26, м.Коломия Івано-Франківської області» по договорах підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року, укладених із приватним малим підприємством «Оріон» (код ЄДРПОУ 25067324, юридична адреса: с.Пробійнівка, Верховинського району, Івано-Франківської області), тому клопотання слідчого слід задовільнити.

На підставі наведеного,керуючись ст.40 ч.2,131,132,309ч.3КПК України,Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», -

УХВАЛИВ:

Надати дозвіл Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано-Франківській області, що розташована за адресою: вул.Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, на проведення позапланової виїзної ревізії з проведенням зустрічних звірок фінансово-господарської діяльності департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38163425, юридична адреса: вул.Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ) з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення вартості виконаних підрядних робіт та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно проведених закупівель за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родини Крушельницьких, 26, м.Коломия Івано-Франківської області» по договорах підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року, укладених із приватним малим підприємством «Оріон» (код ЄДРПОУ 25067324, юридична адреса: с.Пробійнівка, Верховинського району, Івано-Франківської області).

Поставити перед ревізором наступні питання:

- чи дотримані департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації вимоги чинного законодавства при проведенні закупівлі послуг по об`єкту «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської центральної районної лікарні по вул. Родни Крушельницьких, 26, м.Коломия Івано-Франківської області»? Якщо були допущені порушення, то які саме та ким? Чи завдані збитки в результаті допущених порушень?

- чи дотримані вимоги чинного законодавства щодо умов виконання договорів підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року? Якщо були допущені порушення, то які саме та ким? Чи завдані збитки в результаті допущених порушень?

- чи відповідають вартість, обсяг, об`єм фактично виконаних робіт по предмету договорів підряду №411 та 537 від 26 грудня 2017 року відомостям, що внесені до документів по виконанню даних робіт? Чи не допущено при оплаті виконаних робіт приписок до фактично виконаних обсягів робіт та неправильного застосування розцінок і зайвого списання матеріалів? Якщо були допущені порушення, то вказати які саме, ким допущені і чи завдані збитки в результаті вказаних порушень?

Ревізію провести в період з 10 по 31 грудня 2018 року.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення05.12.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78324460
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —346/5544/18

Ухвала від 28.02.2020

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 23.08.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Калинюк О. П.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Потятинник Ю. Р.

Ухвала від 31.05.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 10.05.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Калинюк О. П.

Ухвала від 07.05.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Калинюк О. П.

Ухвала від 03.12.2018

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 05.12.2018

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 07.11.2018

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні