Ухвала
від 05.12.2018 по справі 927/1142/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

05 грудня 2018 року м. Чернігівсправа № 927/1142/15

Господарський суд Чернігівської області у складі судді Белова С.В., розглянувши справу:

за заявою кредитора:

Менської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області, 15600, м. Мена, вул. Сіверський шлях, 57

до боржника:

ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «АСАС» , код 38049131,

16061, Новгород- Сіверський район, с. Дробишів, вул. Депутатська, 30

кредитори у справі:

Чернігівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Комінтерна, 14, м.Чернігів, 14000

Головне управління ДФС у Чернігівській області

вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 39392183

Публічне акціонерне товариство "Державний ощадний банк України"

вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001

адреса для листування: філія - Сумське обласне управління АТ "Ощадбанк"

40004, м. Суми, вул. Горького, 32

предмет спору: про порушення справи про банкрутство

За участю:

кредитора: ОСОБА_2, представник Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

кредитора: ОСОБА_3, представник Менської ОДПІ Головного управління ДФС у Чернігівській області

кредитора: ОСОБА_4, представник Головного управління ДФС у Чернігівській області

боржника: ОСОБА_5, ліквідатор

У судовому засіданні була проголошена вступна та резолютивна частини ухвали на підставі ст.240 Господарського процесуального кодексу України.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 10.09.2015 року порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ «АСАС» , визнані вимоги Новгород - Сіверської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області до боржника у розмірі 735115,00 грн, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та процедуру розпорядження майном боржника. Розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_5 та встановлено оплату послуг (грошову винагороду) розпоряднику майна боржника у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень, шляхом її авансування ініціюючим кредитором - Новгород-Сіверською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Чернігівській області у відповідності до ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Постановою Господарського суду Чернігівської області від 24.05.2016 року ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «АСАС» визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором ОСОБА_5 (14000, АДРЕСА_1).

14 листопада 2016 року справу №927/1142/15 передано на розгляд судді Белову С.В., у відповідності до розподілу справ автоматизованої системи документообігу суду (протокол автоматизованого розподілу судової справи між суддями №927/1142/15 від 14.11.2016 року та відповідно до розпорядження Господарського суду Чернігівської області № 02-01/80/16 від 14.11.2016 року щодо призначення повторного автоматизованого розподілу справи №927/1142/15.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 18.05.2017 року замінено ініціюючого кредитора ОСОБА_6 ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області на правонаступника Менську ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області.

31.05.2018 року ухвалою Господарського суду Чернігівської області визнано вимоги Головного управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 39392183) в повному обсязі та включено їх до реєстру вимог кредиторів у розмірі: 440609,51 грн до 6 (шостої) черги реєстру вимог кредиторів та 3524,00 грн судового збору до 1 (першої) черги реєстру вимог кредиторів.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 09.08.2018 року визнано поточні вимоги Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" (вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001) у розмірі 1149,18 грн простроченої заборгованості за період з червня 2016 року по травень 2017 року з включенням їх до 6 (шостої) черги реєстру вимог кредиторів, а також визнано вимоги у розмірі 3524,00 грн судового збору з включенням їх до 1 черги реєстру вимог кредиторів.

06.11.2018 ліквідатором подано звіт, у якому просить суд затвердити звіт ліквідатора, за ліквідаційний баланс ТОВ «АСАС» , ліквідувати банкрута ТОВ «АСАС» та закрити провадження у справі.

Ухвалою господарського суду від 07.11.2018 року продовжено строк ліквідаційної процедури боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «АСАС» та повноважень ліквідатора - арбітражного керуючого ОСОБА_5 на 2 (два) місяці до 24.01.2019 року; прийнято звіт ліквідатора ТОВ «АСАС» та призначено його до розгляду на 05 грудня 2018 року о 09год 00хв.

21.11.2018 ліквідатором подано до суду клопотання про приєднання до матеріалів справи реєстру вимог кредиторів станом на 06.11.2018.

04 грудня 2018 року ліквідатором подана до суду заява про стягнення з кредиторів банкрута грошову винагороду у розмірі 345266,66грн за період здійснення повноважень ліквідатора ТОВ АСАС з 24.05.2016 по 31.10.2018 пропорційно визнаних вимог, а саме:

- з Менської об єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Чернігівській області (61,10%) -211000,12грн;

- з Чернігівського обласного відділення Фону соціального захисту інвалідів (1,58%) - 5456,30грн;

- з Головного управління ДФС у Чернігівській області (36,92%) - 127497,96грн;

- з ПАТ Державний ощадний банк України (0,38%) - 1312,28грн.

До поданої заяви ліквідатором, зокрема, додано протокол засідання загальних зборів кредиторів від 05.02.2015 та протокол засідання комітету кредиторів ТОВ АСАС від 05.11.2018.

Як вбачається із матеріалів справи та поданого ліквідатором звіту і долучених до матеріалів справи протоколів зборів комітету кредиторів, зборами комітету кредиторів у справі про банкрутство ТОВ АСАС (протокол від 05.11.2018) прийнято рішення про схвалення звіту ліквідатора ТОВ АСАС про проведені дії у ліквідаційній процедурі та прийнято до відома звіт в частині нарахування винагороди та витрат. Також зборами комітету кредиторів було прийнято рішення звернутись до Господарського суду Чернігівської області з клопотанням про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу та ліквідувати ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю АСАС .

Розглянувши звіт про здійснення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс, господарським судом встановлено:

Згідно даних звіту, в результаті проведеної роботи виявлено та включено до реєстру вимоги:

-Менської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області (15600, м. Мена, вул. Сіверський шлях, 57) в розмірі 735115,00 грн. із задоволенням у 3 (третю) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Радченка, 14, м. Чернігів, 14017) в розмірі 16582,50 грн. із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів, а також 2436,00 грн. судового збору із задоволенням у 1 (першу) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Головного управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м.Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 39392183) у розмірі 440609,51 грн із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів та 3524,00 грн. судового збору у 1 (першу) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" (вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001) у розмірі 1 149,18 грн із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів, а також 3 524,00 грн судового збору із задоволенням їх у 1 (першу) чергу реєстру вимог кредиторів.

Державні органи, повідомлені ліквідатором у встановленому порядку про припинення юридичної особи.

У процесі ліквідаційної процедури вживались заходи щодо розшуку майнових активів банкрута.

Згідно довідок УМВС України в Чернігівській області центру надання послуг (Центр ДАІ 7404), пов язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Мена, Менського, Корюківського, Н-Сіверського, Семенівського, Сосницького, Щорського районів підпорядкований УДАІ УМВС України в Чернігівській області від 21.10.2014 №788 територіального сервісного центру №7444 Регіонального сервісного центру в Чернігівській області МВС України № 31/21/7-792 від 06.07.2016, територіального сервісного центру 5945 Регіонального сервісного центру у Сумській області від 31.08.2016, Управління Держпраці у Чернігівській області від 16.06.2016 №01-06/2025, Управління Держпраці у Сумській області від 08.09.2016 №5533/15-25/05-4127, державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України від 10.07.2016 року № 21.1.19-18312, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 12.07.2016 року № 09/01/15343, довідки Державної інспекції сільського господарства по Н.-Сіверському району від 07.11.2014 №05.01-06/74, відмітки Державної інспекції сільського господарства в Чернігівській області від 14.06.201 року трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, устаткування підвищеної небезпеки та інші механізми, філії, акції, повітряні судна у боржника відсутні.

Відповідно до довідки відділу статистики у Новгород-Сіверському районі Головного управління статистики у Чернігівській області від 16.09.2016 року № 09-10/77 звіт за 2015 рік ТОВ АСАС не був поданий.

Відповідно до довідки відділу Держгеокадастру у Новгород-Сіверському районі, згідно даних Державного земельного кадастру ТОВ АСАС не обліковується, як власник чи користувач земельних ділянок на території Новгород-Сіверського району.

Відповідно до довідки управління Держгеокадастру у Шосткинському районі Сумської області від 30.08.2016 №33-28-0.1-1075/0/2-16 станом на 01.01.2013 земельні ділянки на праві власності або користування за ТОВ АСАС у Державному земельному кадастрі по місту Шостка та Шосткинському району не зареєстровані.

Відповідно до довідки Комунального підприємства Новгород - Сіверського МБТІ від 23.06.2016 №9 станом на 31.12.2012 нерухомого майна за ТОВ АСАС не зареєстровано.

Відповідно до довідки КП Шосткинське МБТІ від 29.08.2016 №94 за ТОВ АСАС право власності не зареєстровано.

У відповідності до довідки ТВБВ №10018/088 філії Сумського обласного управління АТ Ощадбанк від 05.07.2017 повідомлено, що в відділенні відкрито поточний рахунок в національній валюті ТОВ АСАС . Залишок по рахунку складає 0,00 грн. Станом на 31.05.2017 наявна заборгованість за розрахунково-касове обслуговування в сумі 1149,18грн.

Згідно інформаційної довідки № 28080641 від 14.10.2014 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, щодо ТОВ АСАС , відомості відсутні.

В процесі ліквідаційної процедури вживались заходи щодо розшуку майнових активів банкрута. За результатами інвентаризації активів боржника не виявлено.

Згідно наданого ліквідаційного балансу станом на 06.11.2018 активи у підприємства - банкрута відсутні. У зв'язку з чим залишились не задоволеними і вважаються погашеними кредиторські вимоги:

- Менської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області (15600, м. Мена, вул. Сіверський шлях, 57) в розмірі 735115,00 грн. із задоволенням у 3 (третю) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Радченка, 14, м. Чернігів, 14017) в розмірі 16582,50 грн. із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів, а також 2436,00 грн. судового збору із задоволенням у 1 (першу) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Головного управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м.Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 39392183) у розмірі 440609,51 грн із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів та 3524,00 грн. судового збору у 1 (першу) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" (вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001) у розмірі 1 149,18 грн із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів, а також 3 524,00 грн судового збору із задоволенням їх у 1 (першу) чергу реєстру вимог кредиторів.

Звіт ліквідатор схвалено на засіданні комітету кредиторів 05.11.2018 (протокол засідання комітету кредиторів у справі №927/1142/15 від 05.11.2018 про банкрутство ТОВ АСАС ).

Відповідно до частини 4 статті 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі - продажу; копії договорів купівлі - продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

За змістом ч. 1 ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 98 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Положеннями ст. 115 Закону про банкрутство визначено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Ліквідатор щомісяця звітує перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 26.01.2016 затверджений реєстр вимог кредиторів, ухвалами суду від 31.05.2018 та від 09.08.2018, визнано та включено вимоги наступних кредиторів:

- Менської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області в розмірі 735115,00 грн. із задоволенням у 3 (третю) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів в розмірі 16582,50 грн. із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів,

- Головного управління ДФС у Чернігівській області у розмірі 440609,51 грн із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів;

- Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" у розмірі 1 149,18 грн із задоволенням у 6 (шосту) чергу реєстру вимог кредиторів.

Отже, загальна сума визнаних грошових вимог кредиторів становить 1202940,19 грн.

Відповідно до протоколу №1 від 05.02.2015 зборів кредиторів було обрано комітет кредиторів у складі однієї особи - Новгород-Сіверську ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області (правонаступник Менська ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області)

Рішенням комітету кредиторів (протокол від 05.11.2018) зокрема схвалений звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс і прийнято до відома звіт ліквідатора про грошову винагороду та витрати на проведення ліквідаційної процедури.

Подаючи до Господарського суду Чернігівської області на затвердження звіт ліквідатора про грошову винагороду та витрати на проведення ліквідаційної процедури, а також заяву про стягнення грошової винагороди ліквідатором ОСОБА_5 був здійснений розрахунок відповідної суми, в основу якого були покладені чотири мінімальні заробітні плати за кожний місяць виконання ним повноважень ліквідатора, яка становить 345266,66грн.

За підрахунком ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_5 сума грошової винагороди за виконання ним повноважень ліквідатора за період з 24.05.2016 по 31.10.2018 становить 345266,66грн., з яких 211000,12 грн. або 61,10 % підлягає стягненню з Менської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Чернігівській області, 5456,30 грн. або 1,58 % - з Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, 127497,96грн. або 36,92% -з ГУ ДФС у Чернігівській області та 1312,28 грн. або 0,38 % - з ПАТ "Державний ощадний банк України".

Згідно з ч. 4 ст. 26 Закону про банкрутство, конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, та кратну одній тисячі гривень.

Під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.

Як свідчать матеріали справи, жодного майна та грошових коштів банкрута виявлено не було; фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого кредиторами створений не був.

Разом з тим, законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Тобто, невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, чи інших його активів та грошових коштів, жодним чином не впливає на оплату його послуг.

Розподіляючи витрати на оплату послуг ліквідатора та відшкодування його витрат за підсумками ліквідаційної процедури між кредиторами боржника за умов відсутності коштів від реалізації майна боржника на проведення ліквідаційної процедури, суд повинен керуватися принципом пропорційності суми витрат кожного із кредиторів на оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора розміру визнаних їх кредиторських вимог у справі про банкрутство.

Відповідні правові позиції викладені в постановах Верховного Суду від 21.03.2018р. по справі № 3/67-Б та від 03.04.2018р. по справі № 04/5026/1438/2012.

Враховуючи відсутність коштів від реалізації майна боржника, а також факт виконання арбітражним керуючим ОСОБА_5 повноважень ліквідатора та існування права, згідно приписів п. 3 ч. 1 ст. 98 Закону про банкрутство, на отримання винагороди в розмірі та порядку, передбачених цим Законом, суд вважає обґрунтованою вимогу останнього щодо стягнення з кредиторів грошової винагороди, виходячи з принципу пропорційності суми витрат кредиторів на виплату грошової винагороди ліквідатору розміру визнаних кредиторських вимог.

Разом з тим, суд вважає за можливе частково задовольнити заяву ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_5 №02-01/927/1142/15/372 від 03.12.2018 про стягнення грошової винагороди. При цьому, судом враховуються період виконання арбітражним керуючим ОСОБА_5 повноважень ліквідатора; дії ліквідатора, які вчинялись ним у відповідний період; наявні в матеріалах справи докази виконання арбітражним керуючим ОСОБА_5 повноважень ліквідатора у ліквідаційній процедурі.

Отже, за підрахунком суду, виходячи з принципу пропорційності суми витрат кредиторів на виплату грошової винагороди ліквідатору до розміру визнаних кредиторських вимог, стягненню підлягає з Менської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Чернігівській області - 21100,01 грн., з Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів - 545,63 грн., з ГУ ДФС у Чернігівській області - 12749,80грн та з ПАТ "Державний ощадний банк України" - 131,23 грн.

Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, заслухавши в судовому засіданні 05.12.2018 пояснення повноважних представників учасників провадження у справі про банкрутство, господарський суд вважає, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс необхідно затвердити, юридичну особу - банкрута ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю АСАС ліквідувати, а провадження у справі закрити.

Керуючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити частково заяву ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_5 №02-01/927/1142/15/372 від 03.12.2018 про стягнення грошової винагороди.

2. Стягнути з Менської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області (15600, м. Мена, вул. Сіверський шлях, 57, код ЄДРПОУ 21406545) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_5 (14035, м. Чернігів, вул. Шевченка, 42, оф.105, ідент. номер НОМЕР_1) 21100грн. 01 коп. грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора.

3. Стягнути з Чернігівського обласного відділення Фону соціального захисту інвалідів (вул. Комінтерна, 14, м.Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 14220194) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_5 (14035, м. Чернігів, вул. Шевченка, 42, оф.105, ідент. номер НОМЕР_1) 545 грн. 63 коп. грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора.

4. Стягнути з Головного управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 39392183) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_5 (14035, м. Чернігів, вул. Шевченка, 42, оф.105, ідент. номер НОМЕР_1) 12749грн. 80 коп. грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора.

5. Стягнути з ПАТ Державний ощадний банк України (вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001, код ЄДРПОУ 00032129) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_5 (14035, м. Чернігів, вул. Шевченка, 42, оф.105, ідент. номер НОМЕР_1) 131грн. 23 коп. грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора.

6. Дана ухвала є виконавчим документом та може бути пред'явлена до виконання в частині п. п. 2 - 5 протягом трьох років.

7.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю АСАС (код ЄДРПОУ 38049131, вул. Депутатська, 30, с. Дробишів, Новгород- Сіверський район, 16061).

8.Ліквідувати юридичну особу - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю АСАС ((код ЄДРПОУ 38049131, вул. Депутатська, 30, с. Дробишів, Новгород- Сіверський район, 16061).

9.Вимоги кредиторів не задоволені за недостатністю майна та ті, які не були заявлені у встановлений Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

10.Провадження у справі закрити.

11.Копію даної ухвали надіслати: ліквідатору ОСОБА_5 (14027, АДРЕСА_2) та кредиторам у справі.

Ухвала складена та підписана « 05» грудня 2018 року.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Суддя С.В. Белов

Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення05.12.2018
Оприлюднено06.12.2018
Номер документу78325688
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —927/1142/15

Ухвала від 12.12.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Грек Б.М.

Ухвала від 04.12.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 11.11.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Ухвала від 05.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 08.10.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Пантелієнко В.О.

Ухвала від 27.09.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Ухвала від 12.08.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Грек Б.М.

Ухвала від 18.07.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Грек Б.М.

Ухвала від 15.05.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Ухвала від 03.04.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні