Ухвала
від 05.12.2018 по справі 1-161/2012
НОВОСАНЖАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Новосанжарський районний суд Полтавської області

Справа № 1-161/2012

Провадження № 1-в/542/78/18

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 грудня 2018 року Новосанжарський районний суд Полтавської області у складі:

головуючого: судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря: ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Нові Санжари подання т.в.о.начальника Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 про встановлення адміністративного нагляду відносно:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Великий Кобелячок Новосанжарського району Полтавської області, громадянина України, не працюючого, який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , раніше судимого:

- 20.09.2012 року Кобеляцьким районним судом Полтавської області за ч.2 ст.15 ч.1 ст.115, ч.2 ст.15 п.п.9,13 ч.2 ст.115 КК України до 6 років позбавлення волі. Звільнилася з місць позбавлення волі 26.10.2017 року, -

ВСТАНОВИВ:

19.11.2018року досуду надійшлоподання за підписом т.в.о.начальника Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 , в якому просить встановити адміністративний нагляд відносно ОСОБА_5 .

Посилається на те, що він тричі протягом 2018 року був притягнутий до адміністративної відповідальності: 23.04.2018 року за ст.175-1 ч.1 КУпАП, накладено стягнення у в вигляді попередження; 23.04.2018 року за ст.178 ч.1 КУпАП накладено стягнення у вигляді попередження; 02.10.2018 року за ст.175-1 ч.2 КУпАП накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 170 грн.

А також ОСОБА_5 був письмово попереджений про можливість встановлення щодо нього адміністративного нагляду.

Представник Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області в судове засідання не з`явився, будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду справи.

Засуджений ОСОБА_5 в судове засідання не з`явився, будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду справи та не повідомив суд про причини неявки.

Прокурор в судовому засіданні просив відмовити в задоволенні клопотання за його необґрунтованістю.

Суд, дослідивши матеріали, заслухавши думку прокурора, вважає подання таким, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Згідно ст.3 п. «в» Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд установлюється щодо повнолітніх осіб,засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Так, в судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_5 відповідно до вироку Кобеляцького районного суду Полтавської області від 20.09.2012 року визнано винним за ч.2 ст.15 ч.1 ст.115, ч.2 ст.15 п.13 ч.2 ст.115 КК України і призначено покарання:

-за ч.2 ст.15, ч.1 ст.115 КК України із застосуванням ст.69 КК України п`ять років позбавлення волі;

-за ч.2 ст.15, п.13 ч.2 ст.115 КК України із застосуванням ст.69 КК України шість років позбавлення волі;

На підставі ч.1 ст.70 КК України призначено остаточне покарання шляхом поглинання менш суворого покарання більш суворим і вважати ОСОБА_5 засудженим за сукупністю злочинів до шести років позбавлення волі.

Відповідно до довідки про звільнення ОСОБА_5 був звільнений по відбуттю строку покарання 26.10.2017 року.

Згідно вимог п. п. 4.4, 4.5 Інструкції про порядок організації здійснення адміністративного нагляду за особами, звільненими з місць позбавлення волі, затвердженоїнаказом МВС України, Державного департаменту України з питань виконання покарань 04.11.2003 N 1303/203начальник міськ-, райвідділу, розглянувши матеріали дільничного інспектора міліції про доцільність встановлення адміністративного нагляду щодо особи, що підпадає під дію Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі приймає рішення щодо підготовки подання про встановлення стосовно цієї особи адміністративного нагляду, підписує його та направляє до суду разом з наступними матеріалами:

- копія вироку суду про попереднє засудження до позбавлення волі;

- довідка про перевірку на наявність судимостей;

- характеристика особи та матеріали, які свідчать про вчинені особою правопорушення і накладені стягнення:

- засвідчені копії протоколів та постанов про притягнення до адміністративної відповідальності;

- письмове попередження, винесене цій особі, стосовно якої може бути встановлено адміністративний нагляд;

- пояснення правопорушника;

- пояснення громадян, що характеризують їх поведінку;

- пропозиції щодо застосування обмежень дій піднаглядному;

- інші матеріали.

В порушення вимог вказаної Інструкції в матеріалах про встановлення адміністративного нагляду відсутні: пояснення правопорушника, пояснення громадян, що характеризують його поведінку, довідка про перевірку про наявність судимостей.

В поданні відсутнє обґрунтування встановлення адміністративного нагляду.

Зазначено лише про притягнення ОСОБА_5 до адміністративної відповідальності. Так в поданні зазначено, що ОСОБА_5 притягався до адміністративної відповідальності:

-23.04.2018 року за ст.175-1 ч.1 КУпАП накладено стягнення у вигляді попередження, винесено офіційне попередження про можливість встановлення нагляду;

- 23.04.2018 року за ст.178 ч.1 КУпАП накладено стягнення у вигляді попередження, винесено офіційне попередження про можливість встановлення нагляду;

-02.10.2018 року за ст.175-1 ч.2 КУпАП накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 170 грн., винесено офіційне попередження про можливість встановлення нагляду.

З наданої довідки-характеристики за місцем мешкання ОСОБА_5 вбачається, що він зареєстрований, але не проживає в АДРЕСА_1 . Порушень громадського порядку з його боку не було. Скарг на його поведінку від сусідів та односельчан до сільської ради не надходило. В сільській раді на ОСОБА_5 компроментуючих матеріалів немає.

Самі ж по собі факти вчинення вказаних правопорушень, без підтвердження іншими належними та допустимими доказами, в тому числі й таких, що характеризують особу, не свідчать про суспільну небезпечність ОСОБА_5 та систематичне умисне вчинення нею правопорушень, порушення прав інших громадян, а також про наявність ризиків вчинення ОСОБА_5 нових злочинів.

Відповідно до ст. 6 п. 1 Закону України «Про адміністративний нагляд за персонами, звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості.

В поданні ж строку адміністративного нагляду про встановлення якого просить ініціатор звернення не вказано.

Враховуючи наведене вище, суд констатує, що матеріали справи про встановлення адміністративного нагляду є такими, що складені з порушеннями вимог законодавства та на переконання суду не можуть слугувати належними та допустимими доказами необхідності встановлення відносно ОСОБА_5 адміністративного нагляду. Не відповідають меті встановлення адміністративного нагляду та пропорційності обмежень, які просять застосувати до ОСОБА_5 .

З урахуванням наведеного, суд вважає, що підстави для встановлення адміністративного нагляду не доведено, оскільки відсутні переконливі дані, які свідчать про суспільну небезпечність ОСОБА_5 та умисне систематичне вчинення ним правопорушень, порушення прав інших громадян, а також вважати наявними ризики вчинення ОСОБА_5 нових злочинів.

Керуючись ст. ст.3,5,6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», п. п. 4.4, 4.5 «Інструкції про порядок організації здійснення адміністративного нагляду за особами, звільненими з місць позбавлення волі»,ст. 369 КПК України, суд, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні подання т.в.о.начальника Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_5 - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду через Новосанжарський районний суд протягом 7 діб з дня її проголошення.

Суддя (підпис)

Відповідає оригіналу

Суддя Новосанжарського

районного суду ОСОБА_1

СудНовосанжарський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення05.12.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78334480
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —1-161/2012

Ухвала від 05.12.2018

Кримінальне

Новосанжарський районний суд Полтавської області

Афанасьєва Ю. О.

Ухвала від 27.01.2016

Кримінальне

Кіцманський районний суд Чернівецької області

Мізюк В. М.

Постанова від 17.08.2012

Кримінальне

Першотравневий районний суд м.Чернівців

Скуляк І. А.

Ухвала від 31.10.2014

Кримінальне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Надворна О. С.

Постанова від 05.02.2014

Кримінальне

Першотравневий районний суд м.Чернівців

Скуляк І. А.

Постанова від 29.08.2013

Кримінальне

Першотравневий районний суд м.Чернівців

Скуляк І. А.

Постанова від 27.02.2013

Кримінальне

Першотравневий районний суд м.Чернівців

Скуляк І. А.

Вирок від 03.10.2012

Кримінальне

Новоселицький районний суд Чернівецької області

Вівчар Г. А.

Постанова від 01.10.2012

Кримінальне

Старобешівський районний суд Донецької області

Дехта Р. В.

Постанова від 30.09.2012

Кримінальне

Старобешівський районний суд Донецької області

Дехта Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні