Рішення
від 08.11.2018 по справі 826/13242/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

08 листопада 2018 року №826/13242/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т., при секретарі судового засідання Ігнатову І.Ю., за участі представника позивача Багрія К.В. та представника відповідача Івахненка С.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інсайтмедіа" Продюсерський Центр до Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування вимоги та рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва, (також далі - суд) , надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Інсайтмедіа" Продюсерський Центр, (далі - позивач, ТОВ "Інсайтмедіа" ПЦ") , до Головного управління ДФС у м. Києві, (далі - відповідач) , про визнання протиправними та скасування:

- вимоги відповідача про сплату боргу (недоїмки) №Ю-176 від 27 червня 2018 року, якою позивачу була визначена до сплати заборгованість зі сплати єдиного внеску в розмірі 1021399,62 грн.;

- рішення відповідача №5004208 про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску від 27 червня 2018 року, яким до позивача було застосовано штрафні санкції в сумі 510699,81 грн. за донарахування відповідачем своєчасно не нарахованого єдиного внеску.

Ухвалою суду від 22 серпня 2018 року відкрито провадження в адміністративній справі №826/13242/18, (далі - справа) , а ухвалою від 17 вересня 2018 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у судовому засіданні.

Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що оскаржувані вимога та рішення є протиправними та підлягають скасуванню, оскільки прийняті відповідачем на підставі висновків, зроблених за результатами перевірки позивача, які не відповідають фактичним обставинам.

Відповідач позовні вимоги не визнав, просив у задоволенні позову відмовити повністю, оскільки оскаржувані вимога та рішення прийняті ним на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінивши належність, допустимість, достовірність та достатність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

У період з 17 по 31 травня 2018 року відповідачем проведено документальну планову виїзну перевірку позивача з питань повноти нарахування і своєчасності сплати до бюджету сум податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01 квітня 2015 року по 31 березня 2018 року, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01 січня 2011 року по 31 березня 2018 року, за результатами якої складено акт від 07 червня 2018 року №0004/26-15-42-08-31500062, (далі - Акт перевірки) .

Згідно з висновком Акту перевірки, перевіркою встановлено порушення позивачем ст.ст. 4, 6 - 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08 липня 2010 року №2464-VI, (далі - Закон №2464-VI) , занижено єдиний внесок у сумі 1021399,61 грн., в т.ч. за 2015 р. - 47795,85 грн., за 2016 р. - 527837,91 грн. та за 2017 р. - 445765,85 грн.

За результатами адміністративного оскарження висновки Акту перевірки рішенням відповідача від 26 червня 2018 року №29840/10/26-15-42-08-29 залишено без змін.

На підставі Акту перевірки відповідачем 27 червня 2018 року прийнято оскаржуване рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску №5004208, яким на підставі п. 3 ч. 11 ст. 25 Закону №2464-VI вирішено застосувати до ТОВ "Інсайтмедіа" ПЦ" штрафні санкції у розмірі 510699,81 грн.

Крім того, 27 червня 2018 року відповідачем складено оскаржувану вимогу про сплату боргу (недоїмки) №Ю-176, згідно якої станом на 07 червня 2018 року заборгованість ТОВ "Інсайтмедіа" ПЦ" зі сплати єдиного внеску становить 1021399,62 грн., яку останній зобов'язаний сплатити.

Рішенням Державної фіскальної служби України про результати розгляду скарги від 09 серпня 2016 року №26095/6/99-99-11-02-02-75 оскаржувані рішення та вимога залишені без змін.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

З матеріалів справи судом встановлено, що оскаржувані рішення та вимога прийняті відповідачем у зв'язку із встановленням в ході перевірки, що ТОВ "Інсайтмедіа" ПЦ" при виплаті сум винагород, нарахованих фізичним особам за створення твору мистецтва - образ за цивільно-правовими договорами не нараховано та не утримано єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Так, позивачем занижено загальний фонд нарахованої заробітної плати, винагород за виконану роботу (надані послуги) за цивільно-правовими договорами на 4553565,25 грн., відповідно занижено єдиний внесок відповідно до класу професійного ризику виробництва у сумі 1021399,61 грн., в т.ч. за 2015 р. - 47795,85 грн., за 2016 р. - 527837,91 грн. та за 2017 р. - 445765,85 грн.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначені Законом №2464-VI.

Відповідно до п.п. 2, 3, 10 ч. 1 ст. 1, п. 1 ч. 1 ст. 4, п.п. 1, 2, 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ч. 1, ч. 7 ст. 7, ч. 4 ст. 8, ч.ч. 1 - 4, 8, 11 ст. 9, п.п. 3, 5 ч. 1 ст. 14, ч.ч. 1 - 4, п. 3 ч. 11, ч. 14 ст. 25 Закону №2464-VI, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування; застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок; страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону зобов'язані сплачувати єдиний внесок.

Платниками єдиного внеску є, зокрема, роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Платник єдиного внеску зобов'язаний, зокрема: своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; вести облік виплат (доходу) застрахованої особи та нарахування єдиного внеску за кожним календарним місяцем і календарним роком, зберігати такі відомості в порядку, передбаченому законодавством; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв'язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю.

Єдиний внесок нараховується, зокрема, для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого) частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Перелік видів виплат, на які не нараховується єдиний внесок, затверджується Кабінетом Міністрів України. Не нараховується на виплати та не утримується єдиний внесок з виплат, що компенсуються з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та/або введення воєнного стану.

Порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Єдиний внесок обчислюється виключно у національній валюті, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі.

Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску органами доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску за минулі періоди, крім випадків сплати єдиного внеску згідно з частиною п'ятою статті 10 цього Закону, здійснюється виходячи з розміру єдиного внеску, що діяв на день нарахування (обчислення, визначення) заробітної плати (доходу), на яку відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5 1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Органи доходів і зборів зобов'язані, зокрема: здійснювати контроль за дотриманням платниками єдиного внеску вимог цього Закону; здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру страхувальників Державного реєстру.

Рішення, прийняті органами доходів і зборів та органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами.

Положення цієї статті поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції, зокрема, за донарахування органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.

Про нарахування пені та застосування штрафів, передбачених цим Законом, посадова особа органу доходів і зборів у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом, приймає рішення, яке протягом трьох робочих днів надсилається платнику єдиного внеску.

З матеріалів справи вбачається, що 10 жовтня 2012 року між ТОВ "Інсайтмедіа" ПЦ", як продюсером, та ОСОБА_3, як автором, укладено Договір на передачу виключних майнових прав на літературний сценарій "Прощання з пустелею" №10/10/12, за умовами якого автор передає продюсеру виключні майнові права на використання літературного сценарію "Прощання з пустелею" для кінематографічної постановки аудіовізуального твору під робочою назвою "Прощання з пустелею" (хронометражем до 160 хвилин) (надалі - Фільм) та інших видів використання, передбачених цим Договором, а також виключне право на дозвіл або заборону використання Сценарію та Фільму іншими особами.

Крім того, 22 жовтня 2013 року між ТОВ "Інсайтмедіа" ПЦ", як продюсером, та ОСОБА_4, як автором, укладено Договір на передачу виключних майнових прав на літературний сценарій повнометражного художнього фільму "ІНФОРМАЦІЯ_1" №01.02.02-Ч, за умовами якого автор передає продюсеру виключні майнові права на використання сценарію для кінематографічної постановки аудіовізуального твору - повнометражний художній фільм під робочою назвою "ІНФОРМАЦІЯ_1" (надалі - Фільм), а також інших видів використання, передбачених цим Договором, а також виключне право на дозвіл або заборону використання Сценарію та Фільму іншими особами.

У подальшому, з метою кінематографічної постановки аудіовізуальних творів під робочими назвами "Прощання з пустелею" та "ІНФОРМАЦІЯ_1" між ТОВ "Інсайтмедіа" ПЦ", як замовником, та відповідними акторами укладено ряд однотипних авторських договорів на створення та використання творів, за умовами яких актор зобов'язувався за завданням замовника створити твір мистецтва - певний образ ("ІНФОРМАЦІЯ_2", "ІНФОРМАЦІЯ_3", "ІНФОРМАЦІЯ_4" та ін.) у відповідному повнометражному художньому національному фільмі за режисерським сценарієм та календарно-постановочним планом виробництва фільму замовника шляхом виконання відповідної ролі у фільмі.

Крім того, за умовами вказаних вище авторських договорів відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права" і умов договору актор передав замовнику виключні майнові права на образ, в тому числі на виконання зазначеної в договорі ролі, так само як і його голос в повному обсязі, в будь-якій формі та будь-яким способом, передбачені законодавством України та договором, а також іншими способами, що можуть виникнути в майбутньому, на території всього світу (земної кулі) без обмежень на весь час охорони відповідно авторських та суміжних прав.

За переконанням відповідача, позивачем протиправно занижено загальний фонд нарахованої заробітної плати, винагород за виконану роботу (надані послуги) за вказаними вище цивільно-правовими договорами (авторськими договорами) на 4553565,25 грн., та відповідно занижено єдиний внесок у сумі 1021399,61 грн., з чим суд не погоджується виходячи з наступного.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 року №1170 затверджено Перелік видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, до якого, зокрема, включена винагорода, що сплачується за авторським договором на створення та використання творів науки, літератури та мистецтва, крім гонорару штатним працівникам редакцій газет, журналів, інших засобів масової інформації, видавництв, установ мистецтва та (або) оплата їх праці, що нараховується за ставками (розцінками) авторської (постановочної) винагороди, нарахованої на відповідному підприємстві (п. 9 Переліку).

Так, відповідно до п.п. 3, 4 ч. 1 ст. 1107, ч. 1 ст. 1112 Цивільного кодексу України, розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі таких договорів, зокрема: договір про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності; договір про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності.

За договором про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності одна сторона (творець - письменник, художник тощо) зобов'язується створити об'єкт права інтелектуальної власності відповідно до вимог другої сторони (замовника) та в установлений строк.

А згідно з п. 7 ч. 1 ст. 8, ч.ч. 1, 2, 6 ст. 33 Закону України "Про авторське право і суміжні права", об'єктами авторського права є твори у галузі науки, літератури і мистецтва, зокрема, аудіовізуальні твори.

Договори про передачу прав на використання творів укладаються у письмовій формі. В усній формі може укладатися договір про використання (опублікування) твору в періодичних виданнях (газетах, журналах тощо).

Договір про передачу прав на використання творів вважається укладеним, якщо між сторонами досягнуто згоди щодо всіх істотних умов (строку дії договору, способу використання твору, території, на яку поширюється передаване право, розміру і порядку виплати авторської винагороди, а також інших умов, щодо яких за вимогою однієї із сторін повинно бути досягнено згоди).

Авторська винагорода визначається у договорі у вигляді відсотків від доходу, отриманого від використання твору, або у вигляді фіксованої суми чи іншим чином. При цьому ставки авторської винагороди не можуть бути нижчими за мінімальні ставки, встановлені Кабінетом Міністрів України.

За авторським договором замовлення автор зобов'язується створити у майбутньому твір відповідно до умов цього договору і передати його замовникові.

Шляхом логічного аналізу зазначених вище норм та умов спірних авторських договорів на створення та використання творів, суд приходить до висновку, що такі договори є авторськими договором на створення та використання творів мистецтва, за виконання умов якого акторам сплачувалась винагорода.

Враховуючи вищезазначене у сукупності, зокрема, зважаючи на те, що винагорода, яка сплачується за авторським договором на створення та використання творів мистецтва, відноситься до видів виплат, що здійснюються за рахунок коштів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, суд приходить до висновку про необґрунтованість тверджень відповідача щодо заниження загального фонду нарахованої заробітної плати, винагород за виконану роботу (надані послуги) за спірними авторськими договорами на 4553565,25 грн., та відповідно заниження єдиного внеску у сумі 1021399,61 грн.

А тому, суд приходить до висновку, що оскаржувані вимога та рішення прийняті відповідачем протиправно та підлягають скасуванню.

Згідно з ч. 1 ст. 9, ст. 72, ч.ч. 1, 2, 5 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, (далі - КАС України) , розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Таким чином, із системного аналізу вище викладених норм та з'ясованих судом обставин вбачається, що позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Інсайтмедіа" Продюсерський Центр до Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування вимоги та рішення є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню повністю.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає сплачена сума судового збору у розмірі 22981,49 грн.

На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст. 72-77, 90, 139, 192, 241-246, 250, 255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства обмеженою відповідальністю "Інсайтмедіа" Продюсерський Центр (місцезнаходження: 02100, м. Київ, вул. Будівельників, 18, кв. 2; код ЄДРПОУ 31500062) до Головного управління ДФС у м. Києві (місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19; код ЄДРПОУ 39439980) про визнання протиправними та скасування вимоги та рішення задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати вимогу Головного управління ДФС у м. Києві про сплату боргу (недоїмки) №Ю-176 від 27 червня 2018 року.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у м. Києві про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску №5004208 від 27 червня 2018 року.

4. Стягнути на користь Товариства обмеженою відповідальністю "Інсайтмедіа" Продюсерський Центр сплачений ним судовий збір у розмірі 22981,49 грн. (двадцять дві тисячі дев'ятсот вісімдесят одна гривня сорок дев'ять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п'ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено 20.11.2018 р.

Суддя Ю.Т. Шрамко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.11.2018
Оприлюднено11.12.2018
Номер документу78418257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/13242/18

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 30.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 25.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 10.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 10.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Пилипенко Олена Євгеніївна

Рішення від 08.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні