Рішення
від 21.12.2018 по справі 140/2190/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2018 року ЛуцькСправа № 140/2190/18

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Дмитрука В.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Міраж-1 до Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Міраж-1 (далі - ТОВ Міраж-1 ) звернулося з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Волинській області (далі - ГУ ДФС у Волинській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 25.10.2018 №0008215212 про нарахування штрафних санкцій в сумі 29 240 грн. 67 коп.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 12.10.2018 проведена камеральна перевірка позивача з питань своєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за квітень 2018 року, за результатами якої складено акт від 12.10.2018 №21936/03-20-52-12-06/35168441.

На підставі акта перевірки відповідачем винесене податкове повідомлення-рішення від 25.10.2018 № НОМЕР_1, яким позивачу нараховано штрафні санкції в розмірі 29 240 грн. 67 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних №5 від 12.04.2018 на суму 309 960 грн. та №6 від 17.04.2018 на суму 412 280 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Із вказаним податковим повідомленням-рішенням позивач не погоджується, вважає його протиправним та просить суд його скасувати, оскільки податкові накладні №5 від 12.04.2018 та №6 від 17.04.2018 є помилковими та зайво зареєстрованими, що підтверджується зареєстрованими в ЄРПН розрахунками коригувань №3 від 04.06.2018 (зареєстрований 04.06.2018 за №9107950564) №4 від 30.05.2018 (зареєстрований 04.06.2018 за №9107951208). Нарахування відповідачем штрафних санкцій за помилково зареєстровані податкові накладні із запізненням, які обнулені розрахунками коригувань, є необгрунтованим. У зв'язку з цим просив позов задовольнити.

Відповідно до ухвали судді від 07.11.2018 розгляд справи здійснено за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 22.11.2018 відмовлено у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Представник відповідача у відзиві на позовну заяву позовні вимоги не визнала, мотивуючи тим, що відповідно до пункту 92.1 статті 192 Податкового кодексу України (далі - ПК України) розрахунок коригування може бути складений лише щодо зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної. При цьому чинними нормами ПКУ не передбачено можливості виключення з ЄРПН поданих на реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування (у тому числі тих, що були складені без факту здійснення господарської операції). Твердження позивача про те, що податкові накладні були помилково зареєстровані та по них господарські операції не відбулися - є безпідставним, оскільки такі обставини є суперечливими та не визначені законодавством як підстави для звільнення платника від відповідальності. Щодо застосування штрафних санкцій зазначила, що статтею 120-1 ПК України не передбачено виключень щодо застосування норм зазначеної статті за порушення термінів реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН. У зв'язку з цим просила в позові відмовити.

У відповіді на відзив позивач зазначив, що штрафні санкції відповідно до пункту 120-1.1 статті 120 ПК України можуть бути застосовані лише у разі якщо платник податків-продавець був зобов'язаний згідно із вимогами ПК України скласти та зареєструвати податкові накладні, а саме із постачанням товарів або надходженням коштів. Господарські операції 17.04.2018 на суму 309 960 грн. та 27.04.2018 на суму 412 280 грн. не відбулися. Відповідно до оборотно-сальдових відомостей за квітень 2018 року такі події щодо постачання відбулися 12.04.2018 на суму 309 960 грн. та 17.04.2018 на суму 412 280 грн. У зв'язку з цим у позивача був відсутній обов'язок складати, реєструвати та надавати податкову накладну, помилкове виписування останньої не тягне за собою жодних наслідків, передбачених пунктом 201.-1.1 статті 201 ПК України. ТОВ Міраж-1 дотримана вся процедура виправлення помилки розрахунками коригувань.

У запереченнях на відповідь на відзив представник відповідача додатково зазначила, що належним та допустимим доказом реєстрації податкової накладної є квитанція, в якій фіксується дата та час надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Факт надіслання податкової накладної за допомогою електронних засобів зв'язку не має самостійного значення без факту отримання такої накладної адресатом (податковим органом).

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення з наступних мотивів та підстав.

Судом встановлено, що 12.10.2018 Ковельським управлінням ГУ ДФС у Волинській області проведено камеральну перевірку позивача щодо недотримання граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, за результатами якої складено акт від 12.10.2018 №21936/03-20-52-12-06/35168441 (а.с.9-11).

Перевіркою встановлено, що позивачем порушено пункт 201.10 статті 201 ПК України в частині несвоєчасної реєстрації податкових накладних №5 від 12.04.2018 та №2 від 17.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підставі акта перевірки відповідачем винесене податкове повідомлення-рішення від 25.10.2018 № НОМЕР_1, яким до позивача застосовано штрафні санкції в розмірі 29 240 грн. 67 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних №5 від 12.04.2018 на суму 309 960 грн. та №6 від 17.04.2018 на суму 412 280 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Надаючи правову оцінку обставинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України визначено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Згідно зі статтею 76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно із пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до приписів пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Пунктом 1 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246) визначено, що цей Порядок визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї (далі - податкова накладна та/або розрахунок коригування), до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр), звіряння даних, що містяться у виданих платникам податку на додану вартість - отримувачам (покупцям) товарів (послуг) податковій накладній та/або розрахунку коригування, з відомостями, які містяться у Реєстрі.

Згідно із пунктом 7 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі до ДФС здійснюється їх розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, та у разі відсутності причин для відмови проводиться їх реєстрація.

Для підтвердження прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації платникові податку, який здійснює реєстрацію, видається квитанція в електронній формі, у якій наводяться реквізити зазначених документів, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про постачальника (продавця) товарів (послуг), дата і час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна та/або розрахунок коригування. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає шифруванню та надсилається платникові податку, який здійснює реєстрацію, засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається у ДФС (пункт 8 Порядку №1246).

Пунктом 10 Порядку №1246 визначено, що датою та часом подання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі ДФС є дата та час, зазначені у квитанції про їх прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття.

Відповідно до пункту 11 Порядку №1246 квитанція, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, надсилається протягом операційного дня платникові податку.

Якщо протягом операційного дня платникові податку не надіслано квитанцію, що підтверджує прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування, такі податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими.

При цьому пунктом 2 Порядку №1246 визначено, що внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Реєстру (далі - реєстрація) здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі ДФС з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години.

Судом встановлено, що між ТОВ Міраж-1 та ПП Перша продовольча компанія укладено договір купівлі-продажу №14/04-18 від 14.04.2018 (а.с.15-17).

Відповідно до вказаного договору позивачем було здійснено господарські операції з реалізації огірків ПП Перша продовольча компанія та ТОВ Міраж-1 та реєстрацію податкових накладних:

- №1 від 17.04.2018 на суму 309 960 грн., яка зареєстрована 23.04.2018 за №9074323812;

- №3 від 27.04.2018, яка зареєстрована 07.05.2018 за №9085257546.

У зв'язку з помилковим зазначенням у податкових накладних №1 та №3 дати реалізації, позивачем проведено обнулення вказаних податкових накладних, а саме виписано розрахунки коригувань №1 від 30.05.2018 на суму 309 960 грн. до ПН №1 від 17.04.2018, зареєстрований в ЄРПН 31.05.2018 за №9106000870; та №2 від 30.05.2018 на суму 412 280 грн. до ПН №3 від 27.04.2018, зареєстрований в ЄРПН 31.05.2018 за №9106001786.

Фактична реалізація товару була проведена відповідно 12.04.2018 на суму 309 600 грн. та 17.04.2018 на суму 412 280 грн., що підтверджується оборотно-сальдовими відомостями позивача за квітень 2018 року. У зв'язку з цим позивачем подано нові податкові накладні з аналогічними показниками, а саме:

- податкову накладну №1 від 12.04.2018, зареєстровану 31.05.2018 на суму 309 960 грн.;

- податкову накладну №2 від 17.04.2018, зареєстровану 01.06.2018 на суму 412 280 грн.;

- податкову накладну №5 від 12.04.2018, зареєстровану 31.05.2018. на суму 309 960 грн.;

- податкову накладну №6 від 17.04.2018, зареєстровану 31.05.2018р. на суму 412 280 грн.

За реєстрацію податкових накладних №1 та №2 із запізненням відповідачем було нараховано позивачу штрафні санкції в розмірі 29 240 грн. 67 коп. відповідно до податкового повідомлення-рішення від 13.06.2018 №0059311206, які товариство сплатило в повному розмірі, що підтверджується копією платіжного доручення №195 від 13.06.2018 (а.с.6-7).

У зв'язку з помилковою реєстрацією податкових накладних №5 від 12.04.2018 (зареєстровану в ЄРПН 31.05.2018 за №9106790426) та №6 від 17.04.2018 (зареєстровану в ЄРПН 31.05.2018 за №9106826317) позивачем складено розрахунки коригувань:

- №3 від 30.05.2018 (зареєстрований 04.06.2018 за №9107950564);

- №4 від 30.05.2018 (зареєстрований 04.06.2018 за № НОМЕР_2).

Суми податку на додану вартість, зазначені у податковій накладній, складеній без факту здійснення господарської операції, та розрахунку коригування до неї, при їх реєстрації в ЄРПН, враховуються у відповідних обсягах при обчисленні реєстраційних сум у податкових деклараціях за відповідний період. При цьому ПК України не передбачено можливості вилучення з ЄРПН зареєстрованих податкових накладних, що були складені помилково або їх неврахування при обчисленні реєстраційної суми.

Водночас, складання податкової накладної без факту здійснення господарської операції та її реєстрації в ЄРПН заборонено відповідно до пункту 192.1 статті 192 ПК України, однак з метою виправлення помилок, допущених при складанні такої податкової накладної, платник податку може скласти розрахунок коригування до неї. Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН.

Отже, розрахунками коригування №3 від 30.05.2018 та №4 від 30.05.2018 фактично відбулось анулювання як помилково виписаних податкових накладних №5 від 12.04.2018 та №6 від 17.04.2018.

Таким чином, позивач діяв у спосіб, встановлений законом і виправив технічні помилки, які стались під час складання податкових накладних. У зв'язку з цим відсутні правові підстави притягнення до відповідальності за податкові правопорушення та застосування штрафних санкції до позивача в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних №5 від 12.04.2018 та №6 від 17.04.2018.

Частиною першою, другою статті 77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування правомірності прийняття податкового повідомлення-рішення від 25.10.2018 №0008215212, тому суд дійшов висновку, що позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Волинській області на користь позивача необхідно стягнути судовий збір в розмірі 1 762 грн. 00 коп., сплачений відповідно до платіжного доручення від 30.10.2018 №294.

Керуючись статтями 243 - 246, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Волинській області від 25 жовтня 2018 року №0008215212.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, будинок 4, код ЄДРПОУ 39400859) на користь товариства з обмеженою відповідальністю Міраж-1 (45043, Волинська область, Ковельський район, село Скулин, код ЄДРПОУ 35168441) судовий збір у розмірі 1 762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні 00 копійок

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.В. Дмитрук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2018
Оприлюднено22.12.2018
Номер документу78757842
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/2190/18

Постанова від 04.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Рішення від 21.12.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 07.11.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Постанова від 21.09.2018

Адмінправопорушення

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні