Ухвала
від 20.12.2018 по справі 0440/6291/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

20 грудня 2018 року № 0440/6291/18

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дєєв М.В., розглянувши у порядку письмового провадження питання про витребування доказів по справі за адміністративним позовом профспілкової організації комунального закладу Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" до Дніпропетровської обласної ради, треті особи: - Комісія з реорганізації комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" в особі голови комісії ОСОБА_1 та Комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2 " Дніпропетровської обласної ради" про скасування рішення в частині,-

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Дніпропетровського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом Первинної профспілкової організації комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" до Дніпропетровської обласної ради, треті особи: - Комісія з реорганізації комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" в особі голови комісії ОСОБА_1 та КЗ "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2 " з позовними вимогами про визнання протиправними та нечинними п.41 та підпункти: 41.1,41.2,41.3,41.4,41.5 рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22 червня 2018 року відповідно до яких вирішено: п.41 .Реорганізувати комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 2" Дніпропетровської обласної ради" (юридична адреса: просп. Сергія Нігояна, буд.53, м.Дніпро, 49064) шляхом приєднання до комунального закладу "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня № 4" Дніпропетровської обласної ради" (юридична адреса: вул.Ближня, буд.31, м.Дніпро,49102); п.п.41.1. Доручити керівникові комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" здійснити всі необхідні заходи щодо приймання-передачі майна згідно з чинним законодавством; п.41.2.Строком заяви кредиторами претензій установити 2(два) місяці з моменту оприлюднення повідомлення про рішення стосовно реорганізації юридичної особи; п.41.3. Створити комісію з реорганізації комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" у складі: ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) - голова комісії, ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2) - член комісії; ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3) - член комісії; ОСОБА_5 (ідентифікаційний номер НОМЕР_4) член комісії : п.41.4. Доручити голові комісії з реорганізації комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" в установлений законодавством термін повідомити державного реєстратора про рішення щодо реорганізації комунального закладу; п.41.5. Комісії з реорганізації комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" провести інвентаризацію майна комунального закладу; після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення їх вимог у встановленому законом порядку скласти передавальний акт , який повинен містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань комунального закладу "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 2" Дніпропетровської обласної ради"; передавальний акт подати на затвердження обласній раді; здійснити інші заходи , передбачені чинним законодавством.

19.12.2018 року в судовому засіданні, під час розгляду справи по суті, судом встановлено, що відповідно до витягу з протоколу №23 засідання Постійної комісії обласної ради з питань охорони здоров'я, дитинства та материнства від 20.06.2018 року проект рішення "Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області" доповнено пунктом наступного змісту: "Реорганізувати комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 2 Дніпропетровської обласної ради" (юридична адреса: ОСОБА_6, буд.53, м.Дніпро, 49064) шляхом приєднання до комунального закладу "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня № 4 Дніпропетровської обласної ради ( юридична адреса: вул.Ближня, буд.31, м.Дніпро,49102)" на підставі інформації голови комісії ОСОБА_7

При цьому, зі змісту зазначеного витягу неможливо встановити мету та обгрунтування внесення на обговорення зазначеного питання, також не вбачається за можливе встановити ініціатора цього питання.

З урахуванням вищевикладеного, оскільки, комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 2" Дніпропетровської обласної ради" та комунальний заклад "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня № 4" Дніпропетровської обласної ради" перебувають у комунальній власності Дніпропетровської обласної ради, з метою повного та всебічного розгляду даної справи, судом поставлено на розгляд питання щодо витребування у Дніпропетровської обласної ради інформації та доказів, якими була обгрунтована доцільність внесення зазначених доповнень до проекту рішення та ефективність об'єднання зазначених установ.

Крім того, представником відповідача в судовому засіданні було зазначено, що зазначені зміни до вказаного проекту рішення були доведені до відома депутатів в день прийняття рішення, скасування частини якого є предметом розгляду даної справи.

Так, відповідно до статті 14 Регламенту Дніпропетровської обласної ради VІІ скликання, виконавчий апарат ради направляє кожному депутатові ради електронною поштою електронну версію проектів рішень та інших матеріалів, потрібних для проведення сесії. Усі пропозиції та зміни, надані до проекту рішення, направляються в електронному вигляді всім депутатам обласної ради. На прохання депутата ради не пізніше як за 3 дні до її відкриття, а у виняткових випадках - у день відкриття сесії, документи надаються йому на паперових носіях.

З урахуванням вищевикладеного, з метою повного та всебічного розгляду даної справи судом поставлено на розгляд питання щодо витребування у Дніпропетровської обласної ради доказів направлавлення кожному депутатові ради електронною поштою електронної версії або вручення папарової версії доповнень пунктом 41 та підпунктами: 41.1,41.2,41.3,41.4,41.5 до проекту рішення "Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області" у день прийняття рішення Дніпропетровської обласної ради №342-13/VII від 22 червня 2018 року.

Представник позивача підтримав пропозицію суду щодо витребування вищевказаних доказів, представники відповідача та третіх осіб залишили розгляд даного питання на розсуд суду.

Суд зазначає, що завданням адміністративного судочинства відповідно до ч.1 ст. 2 КАС України є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 4 ст. 9 КАС України, суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Статтею 72 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами:1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно ч. 3 ст. 80 КАС України, про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.

Відповідно до ч.6 ст.80 КАС України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 72, 80, 243, 248 КАС України, -

УХВАЛИВ:

Витребувати у Дніпропетровської обласної ради:

- інформацію щодо обгрунтування доцільності внесення змін до проекту рішення "Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області" шляхом доповнення пунктом наступного змісту: "Реорганізувати комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №2" Дніпропетровської обласної ради" (юридична адреса: ОСОБА_6, буд.53, м.Дніпро, 49064) шляхом приєднання до комунального закладу "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня № 4" Дніпропетровської обласної ради" (юридична адреса: вул.Ближня, буд.31, м.Дніпро,49102)" та відповідні документальні докази, які були взяті до уваги під час прийняття вказаного рішення;

- докази направлення кожному депутатові Дніпропетровської обласної ради VII скликання електронною поштою електронної версії або вручення паперової версії проекту змін шляхом доповнень пунктом 41 та підпунктами: 41.1,41.2,41.3,41.4,41.5 проекту рішення "Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області" до, або у день прийняття рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22 червня 2018 року.

Витребувані докази надати суду у строк до 24.01.2019 року.

Призначити розгляд справи в судовому засіданні на 25.01.2019 року о 09:30 год.

Ухвала окремо оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення чи ухвалу суду, прийняту за наслідками розгляду справи.

Суддя ОСОБА_8

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2018
Оприлюднено23.12.2018
Номер документу78787079
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0440/6291/18

Постанова від 09.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Постанова від 09.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 25.01.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Рішення від 25.01.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Ухвала від 02.11.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні