ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
29 листопада 2018 року 18:32Справа № 0840/3027/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Бойченко Ю.П., за участю секретаря судового засідання Гавриленко А.О. та представників
позивача: ОСОБА_1
відповідача: ОСОБА_2
розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ОСОБА_3 Запоріжжя
до Запорізької митниці ДФС
про визнання протиправним та скасування рішення,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
27.07.2018 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ОСОБА_3 Запоріжжя (далі - позивач) до Запорізької митниці ДФС (далі - відповідач), в якій позивач просить суд: визнати протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару …Флоу-клінз… , …Десенсетин… та …Полірен… , виробництва ТОВ ТехноДент до товарної підкатегорії УКТ ЗЕД НОМЕР_1.
Ухвалою суду від 01.08.2018 відкрито провадження в адміністративній справі №0840/3027/18 та призначено підготовче засідання на 07.09.2018.
Ухвалою суду від 07.09.2018 продовжено строк підготовчого провадження та відкладено підготовче засідання до 10.10.2018.
Протокольною ухвалою суду від 10.10.2018 відкладено підготовче засідання до 29.10.2018.
Протокольною ухвалою суду від 29.10.2018 закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті в цей же день. Судом оголошено перерву до 29.11.2018.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ТОВ ОСОБА_3 Запоріжжя отримано рішення Запорізької митниці ДФС від 28.02.2018 № КТ-UA112000-0002-2018, яким імпортований позивачем товар Флоу-клінз , Десенсетін , Полірен класифіковано за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_1. Позивач не погоджується з таким рішенням та зазначає, що оскільки вказані товари призначені для профілактичного та терапевтичного застосування, їх слід розмитнювати за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_2. Просить задовольнити позов.
Відповідач позов не визнав, надав відзив (вх. від 28.08.2018 №26839), у якому пояснив, що оскільки товар Флоу-клінз , Десенсетін , Полірен призначений для догляду за зубами, його слід класифікувати за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_1 - засоби для догляду за зубами. Просить відмовити у задоволенні позову.
Розгляд справи здійснювався за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу Акорд .
У судовому засіданні 29.11.2018 на підставі ст. 250 КАС України судом проголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв'язок у сукупності
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю ОСОБА_3 Запоріжжя (код ЄДРПОУ 34676817) зареєстроване в якості юридичної особи.
Згідно з митною декларацією від 26.02.2018 №UA112080/2018/004301 позивачем ввезено на митну територію України товар, у тому числі наступні позиції: засоби для догляду за зубами: Десенсетін суспензія. Для десенсибілізації твердих тканин 5 мл - 40 шт., паста Полірен №1 (50 мл) - 253 шт., паста Полірен №2 (50 мл) - 179 шт., паста Полірен №2 (50 мл) - 6500 шт., паста Полірен №3 (50 мл) - 106 шт., паста Полірен №3 (50 мл) - 27 шт., Флоу-Клінз-ПРОФІ порошок 250 г - 100 шт., Флоу-Клінз-ПРОФІ порошок 250 г - 250 шт., Флоу-Клінз-ПРОФІ порошок 250 г - 100 шт., Флоу-Клінз-ПРОФІ порошок 250 г - 60 шт., Флоу-Клінз-ПРОФІ суспензія 100 мл - 200 шт., Флоу-Клінз-ПРОФІ порошок 250 г - 60 шт., паста Полірен №2 (8 г) - 100 шт.; виробник ТОВ ТехноДент , Росія; з кодом товару за УКТ ЗЕД НОМЕР_2.
Відповідно до рішення Запорізької митниці ДФС про визначення коду товару від 28.02.2018 № КТ-UA112000-0002-2018 імпортований позивачем вищезначений товар класифіковано за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_1.
Відповідно до положень статті 67 Митного кодексу України Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.
Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев'ятий та десятий знаки цифрового коду.
Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).
Як визначає частина перша статті 69 Митного кодексу України, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.
Згідно з частинами другою та четвертою статті 69 Митного кодексу України вказує, що органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД; у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Згідно з частиною сьомою статті 69 Митного кодексу України, рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов'язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням митного органу щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення у порядку, встановленому главою 4 цього Кодексу.
Між тим, термін класифікація товару для цілей розділу IV Митного кодексу України міститься в пункті 3 Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 року №650 (далі - Порядок №650), та розуміється як: визначення коду товару відповідно до вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, передбачених Законом України Про Митний тариф України (далі - Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД), з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рішень Комітету з Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТ ЗЕД, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи на виконання статті 68 Кодексу, до початку переміщення товару через митний кордон України, під час митного оформлення та після завершення митного оформлення.
Також, у пункті 3 розділу І Порядку №650 визначено, що контроль правильності класифікації товарів - це перевірка правильності опису товару та відповідного йому коду в митній декларації вимогам Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД під час проведення процедур його митного контролю та митного оформлення.
Згідно з пунктами 1, 2 розділу ІІІ Порядку №650, декларант або уповноважена ним особа класифікує товари згідно з УКТ ЗЕД при їх декларуванні відповідно до статті 69 Митного кодексу України, а посадові особи митного поста здійснюють контроль правильності класифікації товарів під час проведення митних формальностей при митному оформленні товарів.
Пунктом 4 розділу ІІІ Порядку №650 встановлено, що контроль правильності класифікації товарів здійснюється, зокрема, шляхом:
- перевірки відповідності відомостей про товар та коду товару згідно з УКТ ЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо), зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи відповідно до вимог статті 68 Кодексу;
- заявленого коду товару відомостям, наведеним у базі даних "Класифікаційні рішення" програми "Інспектор 2006" ЄАІС. При цьому, така відповідність поділяється на три категорії: а) ідентичні товари; б) подібні (аналогічні) товари; в) товари, які не підпадають під вимоги підпунктів "а" та "б" абзацу четвертого цього пункту, але мають схожі: характеристики, які є визначальними для класифікації товару; призначення або принцип дії яких є основним для класифікації товару.
У разі неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей відповідно до вимог статті 69 Кодексу декларант або уповноважена ним особа письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого ним коду товару згідно з УКТ ЗЕД. При електронному декларуванні посадова особа ВМП або ПМО чи митного поста за допомогою АСМО створює та передає декларанту або уповноваженій ним особі засвідчене електронним цифровим підписом електронне повідомлення про необхідність подання документів, які підтверджують класифікацію товару (пункт 5 розділу ІІІ Порядку №650).
У разі відмови у наданні декларантом або уповноваженою ним особою додаткових документів чи відомостей посадовою особою митного органу здійснюються митні формальності за наявними документами та відомостями з використанням довідкової інформації. При проведенні цих митних формальностей або підтверджується код товару, або надається відмова в митному оформленні та за наявності достатньої інформації виноситься Рішення (пункт 6 розділу ІІІ Порядку №650).
Позивачем для розгляду до Запорізької митниці ДФС додаткового подано такі документи: документи про відповідність, передбачені технічними регламентами на медичні вироби від 13.11.2017 №PR.434-17; лист від 22.10.2015 №143; пакувальний лист від 20.02.2018 №1; рахунок-фактура (інвойс) від 20.02.2018 №MKTD-28; автотранспортна накладна від 21.02.2018 №036195; декларація про походження товару від 20.02.2018 №MKTD-28; довідка транспортних витрат від 22.02.2018 №2202-2; зовнішньоекономічний договір (контракт) купівлі-продажу товарів від 20.01.2018 №5; доповнення до контракту від 20.02.2018 №1; договір про надання послуг митного брокера від 01.12.2014 №01; інформація про позитивні результати державних видів контролю при застосуванні Порядку інформаційного обміну між органами доходів і зборів від 22.02.2018 №2014491; виписка з реєстру медтехнік від 26.02.2018; копія митної декларації країни відправлення від 21.02.2018 №10101030/210218/0002311.
Також позивачем додаткового 26.02.2018-28.02.2018 надано інструкції із застосування товарів.
Відповідно до положень Основних правил інтерпретації УКТЗЕД Митного тарифу України, встановленого Законом України "Про Митний тариф України" від 19 вересня 2013 року №584-VII, класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:
1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:
2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;
(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини.
Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.
3. У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:
(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;
(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;
(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.
4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.
Таким чином, зазначеними Правилами передбачено, що при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.
Щодо коду УКТ ЗЕД, заявленого позивачем для розмитнення (НОМЕР_2), з Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі по тексту - Пояснення до УКТЗЕД), затвердженими наказом Державної фіскальної служби України від 09.06.2015 №401, вбачається наступне.
Група 30 Фармацевтична продукція , товарна позиція 3004, код 3004 90 00 00 включає інші лікарські засоби (ліки) (за винятком товарів, включених до товарних позицій 3002, 3005 або 3006), що складаються із змішаних або незмішаних продуктів для терапевтичного або профілактичного застосування, у дозованому (включаючи лікарські засоби у вигляді трансдермальних систем) або розфасовані для роздрібної торгівлі.
До цієї товарної позиції включаються лікарські засоби, що складаються зі змішаних або незмішаних продуктів, за умови, що вони:
(а) розфасовані у вигляді дозованих лікарських форм чи у формах, таких як таблетки, ампули (наприклад, бідистильована вода в ампулах місткістю 1,25- 10 см3, що знаходить застосування або для безпосереднього лікування деяких захворювань, наприклад, алкоголізму, діабетичної коми, або як розчинник для виготовлення лікарських розчинів для ін'єкцій), капсули, крохмальні капсули, краплі чи пастилки, лікарські засоби у вигляді трансдермальних систем, або невеликі кількості порошку, приготовлені як одноразова доза для терапевтичного або профілактичного застосування.
Ця товарна позиція поширюється на одноразові дози як у великому упакуванні, так і в упакуваннях для роздрібної торгівлі і т.д.; або
(b) в упаковках для роздрібної торгівлі для терапевтичного або профілактичного застосування. Це стосується продуктів (наприклад, бікарбонат натрію чи порошок тамаринду), які, завдяки своєму упакуванню і, особливо, завдяки вказівкам щодо застосування (опис захворювання чи стану, коли їх слід використовувати, способи застосування чи використання, опис доз і т.д.), які прикладені до них, явно призначені для продажу безпосередньо споживачам (приватним особам, лікарням і т.д.) для застосування у вищезазначених цілях без перепакування.
Проте незмішані продукти, які не супроводяться жодними вказівками, слід розглядати як розфасовані для роздрібної торгівлі для терапевтичного та профілактичного застосування, якщо вони розфасовані у форму, явно призначену для такого використання.
Щодо коду УКТ ЗЕД, встановленого відповідачем (НОМЕР_1), в Поясненнях до УКТЗЕД вказуються наступні описи товару: група 33 Ефірні олії та резино їди; парфумерні, косметичні та туалетні препарати , товарна позиція 3306 - засоби для гігієни порожнини рота або зубів, включаючи порошки та пасти для зубних протезів; нитки, що використовуються для очищення проміжків між зубами (зубоочисні нитки), упаковані для роздрібної торгівлі, код 3306 10 00 00 - засоби для догляду за зубами.
До цієї товарної позиції включаються такі засоби для гігієни порожнини рота або зубів:
(I) Зубні порошки та пасти всіх типів:
(1) Зубні пасти та інші засоби догляду за зубами. Ці засоби використовують із зубними щітками як для чищення або полірування доступних поверхонь зубів, так і для інших цілей, таких як антикарієсна профілактична обробка.
Зубні пасти та інші засоби догляду за зубами включаються до цієї товарної позиції незалежно від того, чи вони містять абразиви і чи застосовуються дантистами.
(2) Зубоочисні засоби для зубів і зубних протезів, тобто засоби для чищення або полірування зубів, незалежно від того, чи вони містять речовини з абразивними властивостями.
З аналізу наведених норм можна дійти висновку, що визначальною характеристикою товару, який підлягає розмитненню під кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_2, є його призначення - лікарський засіб, що застосовується з терапевтичною або профілактичною метою.
Натомість під котом УКТ ЗЕД НОМЕР_1 розмитненню підлягають товари - засоби для догляду за зубами, які застосовуються з гігієнічною або косметичною метою.
Відповідно до інструкції із застосування Десенсетін суспензія вбачається, що показанням для її використання є обробка твердих тканин зубів з метою зниження чутливості. Можливе застосування не тільки в умовах клініки, а й в домашніх умовах за рекомендацією лікаря. Перед застосуванням суспензії необхідно очистити, продезінфікувати і висушити пошкоджений дентин (а.с. 18).
Інструкція із застосування паст Полірен передбачає, що паста Полірен №1 призначена для розм'якшення і видалення зубного каменю без пошкодження емалі. Паста Полірен №2 призначена для обробки емалі перед реставрацією або відбілювання зубів, перед проведенням герметизації фігур, для видалення м'якого нальоту, пелікул, а також для профілактики карієсу (професійна чистка зубів). Паста Полірен №3 призначена для остаточної обробки пломб з композитних і склоіономерних матеріалів. Спосіб застосування: паста Полірен №1 - за допомогою циркулярної щітки або гумової насадки на середній швидкості без особливих зусиль провести обробку поверхні зуба; паста Полірен №2 - невелику кількість пасти нанести на циркулярну щітку. На середній швидкості без особливих зусиль обробити поверхню або фігуру зуба. Перед застосуванням пасти Полірен №3 слід видалити надлишки пломбу вального матеріалу за допомогою алмазних голівок і пломбу просушити (а.с. 17).
Порошок Флоу-Клінз-ПРОФІ застосовується за методом піскоструминної обробки повітряно-водно-абразивним струменем. Перед застосуванням порошків необхідно лікарю і пацієнту захистити від пилу очі очками і волосся - одноразовою шапочкою, попередити пацієнта з контактними лінзами про можливе потрапляння пилу (а.с. 16).
Суспензія Флоу-Клінз-ПРОФІ - за допомогою ультразвукового впливу частки суспензії безболісно очищають тверді тканини зуба в важкодоступних зонах (а.с. 66).
Додатково позивачем до матеріалів справи надано лист ТОВ Технодент Маркет на ім'я ТОВ ОСОБА_3 Запоріжжя , відповідно до якого вироблені ТОВ ТехноДент товари - Флоу-Клінз , Десенсетін , Полірен , призначені для застосування в стоматологічних кабінетах професійними стоматологами. Дані товари не призначені для застосування в домашніх умовах (а.с. 118).
Відтак, матеріалами справи підтверджено, що товари Флоу-Клінз , Десенсетін , Полірен є фармацевтичною продукцією, призначеною для терапевтичного і профілактичного застосування, а отже підлягають розмитненню за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_2.
Посилання відповідача на те, що дані препарати можуть застосовуватись не тільки в умовах клініки, а й в домашніх умовах за рекомендацією лікаря, не спростовують те, що дані товари є фармацевтичною продукцією, і не змінюють їх основного призначення.
За таких обставин, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною першою статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Частиною третьою статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частиною першою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Керуючись статтями 241, 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ОСОБА_3 Запоріжжя задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Запорізької митниці ДФС про визначення коду товару від 28.02.2018 №КТ-UA112000-0002-2018 в частині віднесення товару ..Флоу-клінз… , …Десенсетін… , …Полірен… , виробництва ТОВ ТехноДент до товарної підкатегорії УКТ ЗЕД НОМЕР_1.
3. Судові витрати в сумі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні 00 копійок присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ОСОБА_3 Запоріжжя (69093, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 34676817) за рахунок бюджетних асигнувань Запорізької митниці ДФС (69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 12, код ЄДРПОУ 39477764).
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення у повному обсязі виготовлено та підписано 10.12.2018.
Суддя Ю.П. Бойченко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2018 |
Оприлюднено | 29.12.2018 |
Номер документу | 78845488 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Бойченко Юлія Петрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Бойченко Юлія Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні