СХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
проспект Незалежності, 13, місто Харків, 61058
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" грудня 2018 р. Справа № 11/635
Колегія суддів у складі:
головуючий суддя Россолов В.В., суддя Склярук О.І., суддя Тихий П.В.,
за участю секретаря судового засідання Шило А.М.,
учасники справи не з'явились
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Східного апеляційного господарського суду апеляційну скаргу Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вх. №928 П/1-42) на ухвалу Господарського суду Полтавської області від 11.10.2018, прийнятої за наслідками розгляду скарги Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (36014, м. Полтава, вул. Зигіна, 1, код ЄДРПОУ 13937406) (вх. №322 від 18.06.2018) на дії державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві ОСОБА_1, у справі № 11/635,
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" (03039, м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, буд. 23-А, код 31722158) в особі Полтавської філії Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" (36014, м. Полтава, провулок Піонерський, 4, код 26520317),
про стягнення 3805,56 грн штрафних санкцій та 246,98 грн пені,-
ВСТАНОВИЛА:
18.06.2018 на адресу Господарського суду надійшла скарга Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на дії Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста територіального управління юстиції у місті Києві по справі № 11/635, в якій скаржник просить:
-визнати протиправними дії головного державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві ОСОБА_1, щодо винесення повідомлення від 25.05.2018 про повернення виконавчого листа Господарського суду Полтавської області № 11/635 від 24.01.2007 стягувачу без прийняття до виконання ;
-скасувати повідомлення головного державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві ОСОБА_1 від 25.05.2018 про повернення виконавчого листа Господарського суду Полтавської області № 11/635 від 24.01.2007 стягувачу без прийняття до виконання;
-зобов'язати Голосіївський районний відділ державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві прийняти до виконання виконавчий лист №11/635, виданий 24.01.2007 Господарським судом Полтавської області, про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" адміністративно-господарських санкцій в сумі 3 805,56 грн пені в сумі 246,98 грн та відкрити виконавче провадження.
Ухвалою Господарського суду Полтавської області від 11.10.2018 у справі №11/635 відмовлено у задоволенні скарги Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вх. №322 від 18.06.2018) на дії державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві щодо винесення повідомлення від 25.05.2018 про повернення виконавчого листа Господарського суду Полтавської області від 24.01.2007 № 11/635 стягувачу без прийняття до виконання.
Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів з вказаною ухвалою суду не погодилось, звернулось з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить її скасувати в частині відмови в задоволенні скарги, прийняти в цій частині нове рішення, яким вимоги скарги задовольнити повністю.
Ухвалою Східного апеляційного господарського суду від 26.11.2018 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на ухвалу Господарського суду Полтавської області від 11.10.2018 у справі №11/635; призначено справу до розгляду на 26.12.2018 об 11:30 годині у приміщенні Східного апеляційного господарського суду.
У судове засідання, яке відбулось 26.12.2018, учасники справи не з'явились, будучи належним чином повідомленими про час і місце розгляду справи.
Колегія суддів, розглянувши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права , встановила, що ухвала Господарського суду Полтавської області від 11.10.2018 у справі №11/635 не відповідає нормам матеріального та процесуального права, враховуючи таке.
З матеріалів справи вбачається, що постановою Господарського суду Полтавської області від 21.12.2006 (з урахуванням ухвали про виправлення описки від 24.01.2007) у справі № 11/635 присуджено до стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" (03039, м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, буд. 23-А, код 31722158) в особі Полтавської філії Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" (36014, м. Полтава, провулок Піонерський, 4, код 26520317) на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (36014, м. Полтава, вул. Зигіна, 1, код ЄДРПОУ 13937406) 3 805,56 грн штрафних санкцій та 246,98 грн пені.
24.01.2007 на виконання постанови Господарського суду Полтавської області від 21.12.2006 (з урахуванням ухвали про виправлення описки від 24.01.2007) видано відповідний виконавчий лист (Том 1, а.с. 11).
Скаржник зазначає, що починаючи з 2007 виконавчий лист від 24.01.2007 у справі № 11/635 неодноразово перебував на виконанні в органах державної виконавчої служби.
18.05.2018 виконавчий лист Господарського суду Полтавської області від 24.01.2007 у справі № 11/635 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" Полтавської філії Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарських санкцій в сумі 3805,56 грн та пені в сумі 246,98 грн направлено на виконання до Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби м. Києва територіального управління юстиції у м. Києві.
За змістом скарги, 12.06.2018 Полтавським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів отримано повідомлення головного державного виконавця Голосіївського районного ВДВС м. Києва ГТУЮ у м. Києві від 25.05.2018 про повернення виконавчого документа (виконавчий лист Господарського суду Полтавської області від 24.01.2007 № 11/635) стягувачу підставі п.8 ч.4 ст.4 Закону України "Про виконавче провадження", яке вмотивоване ненаданням Полтавським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів доказів на підтвердження сплати авансового внеску.
Заявник вважає, що такі дії державного виконавця щодо постановлення зазначеного повідомлення є незаконними та необґрунтованими, оскільки Фонд соціального захисту інвалідів є державним органом, а тому у відповідності до ч. 2 ст. 26 Закону України "Про виконавче провадження ", звільнений від сплати авансового внеску у разі звернення до органів державної виконавчої служби.
Посилаючись на викладені обставини, скаржник вважає, що державний виконавець своїми діями поставив під сумнів виконання судового рішення, що в свою чергу порушує інтереси держави щодо повного і своєчасного надходження коштів до державного бюджету, завдає шкоди державним програмам фінансування заходів соціального захисту осіб з інвалідністю в Україні, а тому просить задовольнити скаргу.
Місцевим господарським судом відмовлено в задоволенні скарги у зв'язку тим, що заявник не підпадає під поняття "державного органу" в розумінні ч. 2 ст. 26 Закону України "Про виконавче провадження ", у зв'язку з чим не звільнений від сплати авансового внеску у разі звернення до органів державної виконавчої служби.
В обґрунтуванні апеляційної скарги Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів наголошує, що є неприбутковою бюджетною установою, функції та повноваження якого дають підстави для розгляду останнього як "державного органу" в розумінні ч. 2 ст. 26 Закону України "Про виконавче провадження ".
Колегія суддів погоджується з відповідною позицією апелянта з огляду на таке.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Згідно ч.1 ст.18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець зобов'язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.
Пунктом 8 ч. 4 ст.4 Закону України "Про виконавче провадження" визначено, що виконавчий документ повертається стягувачу органом державної виконавчої служби, приватним виконавцем без прийняття до виконання протягом трьох робочих днів з дня його пред'явлення, якщо стягувач не надав підтвердження сплати авансового внеску, якщо авансування є обов'язковим.
За змістом ч. 2 ст. 26 зазначеного Закону України "Про виконавче провадження", до заяви про примусове виконання рішення стягувач додає квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру та рішень про забезпечення позову - у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи.
Авансовий внесок у виконавчому провадженні - це кошти, внесені стягувачем на окремий небюджетний рахунок, які використовуються виконавцем для організації та проведення виконавчих дій у спосіб та порядок, встановлений Міністерством юстиції України.
Згідно абз. 3 ч. 2 ст. 26 Закону України "Про виконавче провадження" від сплати авансового внеску звільняються державні органи, інваліди війни, інваліди I та II груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.
Колегія суддів звертає увагу, що ч. 2 ст. 26 Закону України "Про виконавче провадження" чітко визначає суб'єкта звільнення від сплати авансового внеску- "державний орган" .
В той же час, чинне законодавство України та, зокрема, Закон України "Про виконавче провадження", не надають однозначного унифікованого визначення поняття "державний орган".
В загальнотеоретичному розумінні, державний орган являє собою складова частина механізму держави, це один або організована група органів, спеціально призначених для реалізації державної влади в передбачених законом випадках. Державні органи здійснюють від імені держави її завдання і функції за допомогою певного виду діяльності в конкретній галузі, мають певну компетенцію, тобто закріплену в законі сукупність завдань, функцій, прав і обов'язків (повноважень). Для здійснення своєї компетенції державні органи наділені необхідною матеріальною базою, мають фінансові кошти, рахунок у банку. Державні органи мають певний територіальний масштаб діяльності, у кожного державного органу є організаційна структура, встановлена нормативно-правовими актами. Кожен державний орган утворюється державою, тобто відповідно до державно-владного рішення компетентного органу.
Функції органу через нормативне закріплення цілей, завдань, повноважень відображаються в компетенції. Компетенція органу розуміється як юридичне опосередкування покладених на нього функцій у спеціальних нормативно-правових актах шляхом закріплення цілей, завдань і необхідного для їх реалізації комплексу прав і обов'язків, тобто державно-владних повноважень.
Згідно з частиною 1 статті 24 Закону України "Про Кабінет Міністрів України" Кабінет Міністрів України в межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України, може утворювати, реорганізовувати та ліквідовувати відповідно до закону державні господарські об'єднання, підприємства, установи та організації, зокрема для здійснення окремих функцій з управління об'єктами державної власності. Кабінет Міністрів України затверджує положення та статути державних господарських об'єднань, підприємств, установ та організацій, розмір асигнувань на їх утримання і граничну чисельність працівників, призначає на посаду та звільняє з посади їх керівників і заступників керівників, застосовує до них заходи дисциплінарної відповідальності.
Фонд соціального захисту інвалідів утворено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №49 "Деякі питання Фонду соціального захисту інвалідів" з метою виконання Указу Президента України від 09.12.2010 №1085 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" та забезпечення ефективності реалізації державної політики з питань соціального захисту інвалідів з віднесенням до сфери управління Міністерства соціальної політики.
Відповідно до пунктів 1-4 Положення про Фонд соціального захисту інвалідів, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 14.04.2011 №129, Фонд соціального захисту інвалідів є неприбутковою бюджетною установою, діяльність якої спрямовується, координується та контролюється Міністерством соціальної політики України. Фонд як бюджетна установа є правонаступником Фонду як урядового органу. Фонд є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в державних банках та органах Казначейства. Фонд у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами з питань соціального захисту осіб з інвалідністю та цим Положенням.
В свою чергу Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів згідно з пунктом 1 Положення про Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, затвердженого наказом Фонду соціального захисту інвалідів від 18.09.2017 №55, є територіальним органом неприбуткової бюджетної установи Фонду соціального захисту інвалідів.
Пунктами 3, 4 Положення про Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів визначено, що відділення Фонду є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в державних банках та органах Казначейства. Відділення Фонду у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, наказами Фонду та цим Положенням.
За змістом Положення про Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів на відділення покладено повноваження та обов'язки з виконання державних функцій у сфері соціального захисту, наповнення державного бюджету (збір та облік адміністративно-господарських санкцій, нарахування пені за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій, повноваження з вирішення публічно-правового спору щодо стягнення заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені до державного бюджету у суді, контролю за відповідними надходженнями, контролю за цільовим використанням коштів при наданні фінансової допомоги особам з інвалідністю та роботодавцям для створення робочих місць для осіб з інвалідністю ), які за своїм правовим характером відносяться до владних. Відповідні повноваження юридичної особи також відображені у Законі України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні". Також завдання Фонду та його відділень визначено у паспорті бюджетної програми на кожен рік
При цьому, відповідно до довідки Головного управління статистики у Полтавській області АА№734157 Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів за організаційно-правовою формою за КОПФГ є державною організацією (установою, закладом); вид діяльності відділення за КВЕД-2010 - 88.99 надання іншої допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у.; інституційний сектор економіки за КІСЕ відділення - S.1311 центральні органи державного управління.
За змістом інформації про юридичну особу - Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, наявної у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, відділення є державною організацією (установою, закладом).
Оскільки Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів здійснює функції держави у сфері соціального захисту інвалідів, має визначену законодавством владну компетенцію, останнє в загальнотеоретичному розумінні підпадає під визначення "державного органу".
Підтвердженням наведеного є також закріплення у розділі ІІ Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" переліку державних органів України, які здійснюють державне управління з питань забезпечення прав осіб з інвалідністю та їх соціальної захищеності.
В даному розділі (ст.10) Фонд соціального захисту інвалідів визначено як один з органів фінансового забезпечення заходів щодо соціальної захищеності осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю.
Колегія суддів вважає неправомірним акцентування уваги суду першої інстанції на документальне закріплення організаційно-правової форми Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів ("державна організація", а не "орган державної влади") як підстави віднесення юридичної особи до категорії "державний орган", оскільки відповідне розмежування не позбавляє останнє статусу "державного органу" в загальнотеоретичному розумінні.
Окремо суд апеляційної інстанції зауважує, що наразі на законодавчому рівні поняття "державного органу" передбачено виключно у абз.4 ч.1 ст.1 Закону України "Про запобіганння корупції", де він визначається як, орган державної влади, в тому числі колегіальний державний орган, інший суб'єкт публічного права, незалежно від наявності статусу юридичної особи, якому згідно із законодавством надані повноваження здійснювати від імені держави владні управлінські функції, юрисдикція якого поширюється на всю територію України або на окрему адміністративно-територіальну одиницю. Іншого нормативно правового акту, який визначає або надає інше тлумачення не має. З огляду на це, не зважаючи на наявність вказівки про вживання даного терміну в цілях Закону України "Про запобіганння корупції", вищенаведене визначення можливо застосувати для вирішення питання правового статусу конкретної юридичної особи.
Оскільки Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів є юридичною особою публічного права, має повноваження здійснювати від імені держави владні управлінські функції у сфері соціального захисту інвалідів, юрисдикція якого поширюється на адміністративно-територіальну одиницю, дана юридична особа наділена усіма ознаками "державного органу" в розумінні Закону України "Про запобіганння корупції".
За викладених обставин, колегія судів дійшла висновку, що Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів підпадає під поняття "державного органу" в розумінні частини 2 статті 26 Закону України "Про виконавче провадження", а відтак є звільненим від сплати авансового внеску.
Враховуючи зазначене, колегія суддів вважає, що у головного державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві ОСОБА_1, були відсутні підстави для винесення повідомлення про повернення виконавчого листа господарського суду Полтавської області № 11/635 від 24.01.2017 стягувачу без прийняття до виконання на підставі пункт 8 частини 4 статті 4 Закону України "Про виконавче провадження".
Таким чином, на переконання суду, позовні вимоги Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів в частині скасування повідомлення головного державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві ОСОБА_1 від 25.05.2018 про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Щодо вимог позивача в частині зобов'язання Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві прийняти до виконання виконавчий лист №11/635, виданий 24.01.2007 Господарським судом Полтавської області, про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" адміністративно-господарських санкцій в сумі 3 805,56 грн пені в сумі 246,98 грн та відкрити виконавче провадження, суд апеляційної інстанції вважає за доцільне зазначити наступне.
У відповідності до пункту 9.13 постанови пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України" від 17.10.2012 № 9 за результатами розгляду скарги виноситься ухвала, в якій господарський суд або визнає доводи заявника правомірними і залежно від їх змісту визнає постанову державного виконавця щодо здійснення заходів виконавчого провадження недійсною, або визнає дії чи бездіяльність органу Державної виконавчої служби незаконними, чи визнає недійсними наслідки виконавчих дій, або зобов'язує орган державної виконавчої служби здійснити певні виконавчі дії, якщо він ухиляється від їх виконання без достатніх підстав, або визнає доводи скаржника неправомірними і скаргу відхиляє.
При цьому господарський суд не вправі самостійно вчиняти ті чи інші дії, пов'язані із здійсненням виконавчого провадження, замість державного виконавця (наприклад, відкривати або закінчувати виконавче провадження), але може зобов'язати державного виконавця здійснити передбачені законом дії, від вчинення яких той безпідставно ухиляється.
Оскільки судом апеляційної інстанції встановлено незаконність винесення повідомлення про повернення виконавчого листа господарського суду Полтавської області № 11/635 від 24.01.2017 стягувачу без прийняття до виконання на підставі пункт 8 частини 4 статті 4 Закону України "Про виконавче провадження", колегія суддів вважає за необхідне зобов'язати Голосіївський районний відділ державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві прийняти до виконання виконавчий лист №11/635, виданий 24.01.2007 Господарським судом Полтавської області, про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" адміністративно-господарських санкцій в сумі 3 805,56 грн пені в сумі 246,98 грн та відкрити виконавче провадження.
За приписами ст. 343 ГПК України, у разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов'язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника).
З огляду на вищезазначене, колегія суддів апеляційного суду дійшла висновку, що апеляційна скарга Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів підлягає задоволенню, ухвала Господарського суду Полтавської області від 11. 10.2018 у справі № 11/635 скасуванню, а скарга Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів задоволенню в повному обсязі.
Керуючись статтями 129, 269, п.1, ч.1 ст. 275, 276, 282, 284 Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів Східного апеляційного господарського суду, -
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів задовольнити.
Ухвалу Господарського суду Полтавської області від 11. 0.2018 у справі № 11/635 скасувати, скаргу Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на дії Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста територіального управління юстиції у місті Києві задовольнити.
Визнати протиправними дії головного державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві ОСОБА_1, щодо винесення повідомлення від 25.05.2018 про повернення виконавчого листа господарського суду Полтавської області № 11/635 від 24.01.2007 стягувачу без прийняття до виконанн ;
Скасувати повідомлення головного державного виконавця Голосіївського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві ОСОБА_1 від 25.05.2018 про повернення виконавчого листа Господарського суду Полтавської області № 11/635 від 24.01.2007 стягувачу без прийняття до виконання;
Зобов'язати Голосіївський районний відділ державної виконавчої служби міста Києва територіального управління юстиції у місті Києві прийняти до виконання виконавчий лист №11/635, виданий 24.01.2007 Господарським судом Полтавської області, про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-21" адміністративно-господарських санкцій в сумі 3 805,56 грн пені в сумі 246,98 грн та відкрити виконавче провадження.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом двадцяти днів.
Повний текст постанови складено 28.12.2018.
Головуючий суддя В.В. Россолов
Суддя О.І. Склярук
Суддя П.В. Тихий
Суд | Східний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 26.12.2018 |
Оприлюднено | 02.01.2019 |
Номер документу | 78923962 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Східний апеляційний господарський суд
Россолов Вячеслав Володимирович
Господарське
Східний апеляційний господарський суд
Россолов Вячеслав Володимирович
Господарське
Східний апеляційний господарський суд
Россолов Вячеслав Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні