Рішення
від 29.12.2018 по справі 810/2821/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 грудня 2018 року м. Київ справа №810/2821/18

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Басая О.В., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" до Головного територіального управління юстиції у Київській області та Обухівської районної державної адміністрації Київської області про скасування дії і запису та зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулась Громадська організація "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" (далі - позивач, ГО "ТІЗ "Перспектива") з позовом до Головного територіального управління юстиції у Київській області (далі - відповідач-1), в якому просить:

- скасувати проведену державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2 01.10.2007 реєстраційну дію та запис за №13421200000001789 про включення відомостей про юридичну особу Громадська організація "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- зобов'язати Головне територіальне управління юстиції у Київській області, як суб'єкта державної реєстрації щодо громадських об'єднань, внести відповідний запис про скасування вищезазначеної реєстраційної дії та запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з обов'язковим повідомленням у встановленому порядку Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива".

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 23.06.2018 відкрито провадження у справі та призначено судове засідання.

Протокольною ухвалою від 01.08.2018 суд вирішив здійснювати розгляд даної адміністративної справи в порядку письмового провадження.

Ухвалою суду від 03.08.2018 витребувано докази по справі від Обухівської районної державної адміністрації Київської області.

Ухвалою суду від 31.08.2018 повторно витребувано докази по справі від Обухівської районної державної адміністрації Київської області .

03 вересня 2018 року та 13 вересня 2018 року на адресу суду від Обухівської районної державної адміністрації Київської області надійшли докази по справі.

Згідно ухвали суду від 25.09.2018 залучено в адміністративній справі №810/2821/18 за позовом Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" до Головного територіального управління юстиції у Київській області в якості другого відповідача Обухівську районну державну адміністрацію Київської області (далі - відповідач-2). Вирішено розгляд справи почати спочатку та вийти із письмового провадження.

Протокольною ухвалою від 20.11.2018 суд вирішив здійснювати розгляд даної адміністративної справи в порядку письмового провадження.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що громадська організація "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як юридична особа за ідентифікаційним кодом 26375967.

Позивач пояснює, що 14 березня 2018 року ГО "ТІЗ "Перспектива" було отримано з реєстраційної справи ГО "ТІЗ "Перспектива", яка перебуває в Обухівській районній державній адміністрації Київської області, копії документів щодо проведення стосовно ГО "ТІЗ "Перспектива" реєстраційних дій.

Після вивчення отриманих копій документів та послідуючої перевірки шляхом пошуку в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ГО "ТІЗ "Перспектива" стало відомо про наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей (запису) №13421200000001789 від 01.10.2007 щодо ГО "ТІЗ "Перспектива" з іншим неправильним ідентифікаційним кодом - 35162277.

Вказані відомості (запис) з'явились в результаті проведення державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2 01.10.2007 реєстраційної дії №13421200000001789 про включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Позивач наголошує, що документи для проведення реєстраційної дії №13421200000001789 від 01.10.2007 були подані уповноваженим представником ГО "ТІЗ "Перспектива" ОСОБА_3, а саме: реєстраційна картка, довіреність, свідоцтво про державну реєстрацію, в належному порядку та з достовірними і правильними даними згідно із законодавством України, зокрема, в них вказано правильний ідентифікаційний код організації 26375967.

Проте, державним реєстратором ОСОБА_2 було проведено реєстраційну дію та зроблено запис №13421200000001789 від 01.10.2007 з порушенням вимог частини першої статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" в редакції від 01.01.2007 (чинної редакції на момент вчинення вищезазначеної реєстраційної дії та запису).

Вказує, що позовні вимоги ГО "ТІЗ "Перспектива" спрямовані на захист її прав та інтересів, порушених у зв'язку з відображенням недостовірної інформації щодо громадської організації в Єдиному державному реєстрі, та відновленням її вже порушених прав у сфері публічно-правових відносин шляхом скасування проведеної державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2 01.10.2007 реєстраційної дії та запису №13421200000001789 про включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і внесення Головним територіальним управління юстиції у Київській області, як суб'єктом державної реєстрації щодо громадських організацій, відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідач-1 позов не визнав та подав відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що на момент здійснення реєстраційної дії та запису №13421200000001789 Головне територіальне управління юстиції у Київській області не являлось уповноваженим органом з питань реєстрації громадських організацій. У зв'язку із зазначеним, Головне територіальне управління юстиції у Київській області не може нести відповідальність за дії державного реєстратора Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2.

При цьому, відповідач-1 наголошує на пропуск позивачем строків звернення до суду за захистом відповідних прав. Вказує, що позивачу було відомо про наявність свідоцтва серії А00 номер 525408 ще 01.10.2007.

Відповідач-2 правом на подання відзиву не скористався.

Розглянувши позовну заяву, оцінивши докази, судом встановлено наступне.

Громадська організація "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" (ідентифікаційний код 26375967) зареєстроване в якості юридичної особи 21.05.2003 за адресою: 08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.06.2018 №1004091242 (том 1, а.с. 118-120).

Судом встановлено, що 01.10.2007 ГО "ТІЗ "Перспектива" (ідентифікаційний код 26375967) було подано документи для включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Для проведення цієї реєстраційної дії ГО "ТІЗ "Перспектива" (ідентифікаційний код 26375967) надало такі документи: реєстраційну картку про включення відомостей про юридичну особу форма №6, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи.

Ці документи від імені ГО "ТІЗ "Перспектива" (ідентифікаційний код 26375967) подав представник за довіреністю ОСОБА_4 та прийняв державний реєстратор Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2, про що свідчить опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Включення відомостей про юридичну особу".

01 жовтня 2007 року державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2 було вчинено реєстраційну дію (запис) №13421200000001789 щодо включення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про юридичну особу ГО "ТІЗ "Перспектива (08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1) та видано свідоцтво серії АОО №525408 про державну реєстрацію ГО "ТІЗ "Перспектива" (08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1, дата проведення державної реєстрації 21.05.2003) з іншим ідентифікаційним кодом - 35162277.

Вважаючи вказану реєстраційну дію (запис) від 01.10.2007 №13421200000001789 протиправною, а свої права та охоронювані законом інтереси порушеними, позивач звернувся з позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у даній справі, суд виходив з наступного.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців регулюються Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 №755-IV (далі - Закон №755-IV, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону №755-IV, дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб - підприємців.

Частиною першою статті 4 Закону №755-IV передбачено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Відповідно до частини другої статті 4 Закону №755-IV, порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу свідоцтва про державну реєстрацію та виписки з Єдиного державного реєстру.

Зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом (ч. 3 ст. 4 Закону №755-IV).

Відповідно до частини першої статті 6 Закону №755-IV, державний реєстратор на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці: проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; проводить резервування найменувань юридичних осіб; передає органам державної статистики (далі - органи статистики), державної податкової служби, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування повідомлення та відомості з реєстраційних карток про вчинення реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, у тому числі щодо створення або ліквідації відокремлених підрозділів юридичних осіб; формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ (крім реєстраційних справ юридичних осіб, зареєстрованих відповідно до частини четвертої статті 3 цього Закону). Якщо кількість державних реєстраторів у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації становить три і більше осіб, зберігання реєстраційних справ забезпечує відповідна посадова особа структурного підрозділу (відділу, управління), який створюється для організаційного та матеріально-технічного забезпечення роботи державних реєстраторів; здійснює оформлення та видачу свідоцтв про державну реєстрацію (крім видачі свідоцтв юридичним особам, зареєстрованим відповідно до частини четвертої статті 3 цього Закону), а також їх заміну; оформлює та видає виписки, довідки з Єдиного державного реєстру; проводить державну реєстрацію змін до установчих документів юридичних осіб та державну реєстрацію зміни імені або місця проживання фізичних осіб - підприємців; проводить державну реєстрацію припинення юридичних осіб та державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичними особами - підприємцями; звертається до суду із заявою про зміну мети установи у встановленому законом порядку; здійснює оформлення, видачу та засвідчення юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них; вносить до Єдиного державного реєстру відомості про державну реєстрацію особи на підставі рішення суду; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.

Згідно з частиною першою статті 17 Закону №755-IV, відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Матеріали справи свідчать про те, що позивачем були надані відповідачу необхідні документи (реєстраційна картка №6, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи) для проведення реєстраційних дій щодо включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру. Вказані документи містять ідентифікаційний код ГО "ТІЗ "Перспектива" - 26375967 (том 1, а.с. 227-284).

Натомість, державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2 проведено реєстраційну дію (запис) від 01.10.2007 №13421200000001789 з порушення вимог частини першої статті 17 Закону №755-IV.

Так, державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вказаний запис про включення відомостей про юридичну особу ГО "ТІЗ "Перспектива (08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1) та видано свідоцтво серії АОО №525408 про державну реєстрацію юридичної особи з іншим ідентифікаційним кодом, а саме: 35162277.

Не дотримання відповідачем-2 вимог законодавства призвело до незаконного внесення 01.10.2007 запису в Єдиний державний реєстр про реєстрацію позивача як юридичної особи, яка вже була зареєстрована як така.

Суд звертає увагу, що в подальшому видане державним реєстратором свідоцтво серії АОО №525408 про державну реєстрацію ГО "ТІЗ "Перспектива" (ідентифікаційний код: 35162277; місцезнаходження: 08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1, дата проведення державної реєстрації 21.05.2003) було замінено на свідоцтво серії АОО №525426 про державну реєстрацію ГО "ТІЗ "Перспектива" (08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1, дата проведення державної реєстрації 21.05.2003) з правильним ідентифікаційним кодом - 26375967 (том 1, а.с. 236, 112).

Суд наголошує, що відповідно до частини першої статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 №755-IV (далі - Закон №755-IV, чинна редакція), єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Таким чином, суд дійшов висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог позивача в частині скасування реєстраційної дії (запису) від 01.10.2007 №13421200000001789, вчинену державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2, щодо включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про юридичну особу Громадську організацію "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива".

Щодо позовних вимог в частині зобов'язання Головного територіального управління юстиції у Київській області внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про скасування реєстраційної дії (запису) від 01.10.2007 №13421200000001789, з обов'язковим повідомленням у встановленому порядку Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива", суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 14 статті 1 Закону №755-IV, суб'єктом державної реєстрації у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об'єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об'єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об'єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об'єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання є територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Згідно положень пункту 2 частини першої статті 25 Закону №755-IV, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо: визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій; накладення/зняття арешту корпоративних прав; зобов'язання вчинення реєстраційних дій; скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі; виділу юридичної особи; провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження судового рішення, на підставі якого вчинено реєстраційну дію.

Обираючи спосіб захисту порушеного права позивача в даній справі, суд виходить з того, що відповідно до приписів Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" підставою для скасування записів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну особу є ухвалення відповідного судового рішення.

При цьому, таке рішення реалізується шляхом внесення відповідного запису (записів) до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до положень частини другої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), суд у разі задоволення позову може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень, про визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматись від вчинення певних дій, про визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.

Ураховуючи усі вище викладені обставини, суд приходить до висновку про наявність підстав для зобов'язання Головного територіального управління юстиції у Київській області скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань реєстраційну дію (запис) від 01.10.2007 №13421200000001789, вчинену державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2, з обов'язковим повідомленням у встановленому порядку Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива".

Щодо посилань відповідача-1 на пропущення позивачем строку на звернення до суду з даним адміністративним позовом, у зв'язку з чим просить застосувати наслідки пропущення процесуальних строків, суд зазначає наступне.

Приписами частини першої статті 122 КАС встановлено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Відповідно до частини другої статті 122 КАС, для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Судом встановлено, що позовну заяву до суду подано позивачем 08.06.2018, натомість позивач оскаржує реєстраційну дію (запис) від 01.10.2007 №13421200000001789, вчинену державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2.

Позивач вказує, що ГО "ТІЗ "Перспектива" супровідним листом №60/07-08/872 від 14.03.2018 отримано копій документів з реєстраційної справи, яка зберігається в Обухівській районній державній адміністрації Київської області (том 1, а.с. 23). Після вивчення отриманих копій документів та послідуючої перевірки шляхом пошуку в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ГО "ТІЗ "Перспектива" дізналась про порушення її прав внаслідок проведеної державним реєстратором ОСОБА_2 вказаної реєстраційної дії та вчинення запису.

19 березня 2018 року ГО "ТІЗ "Перспектива" звернулось зі скаргою на проведену державним реєстратором реєстраційну дію від 01.10.2007 №13421200000001789 до Міністерства юстиції України, в якій просила скасувати вказану реєстраційну дію (том 1, а.с. 114).

Наказом Міністерства юстиції України від 11.04.2018 №1216/7 відмовлено у задоволені скарги ГО "ТІЗ "Перспектива" від 19.03.2018 (том 1, а.с. 115).

Вдповідач-1 у відзиві на позовну заяву наголошує, що позивачу було відомо про наявність свідоцтва серії А00 номер №525408 ще 01.10.2007, виданого за наслідками вчинення реєстраційної дії (запису) від 01.10.2007 №13421200000001789. Тому вважає, що процесуальний строк на звернення до суду з даним адміністративним позовом повинен відраховувати з моменту отримання позивачем вказаного свідоцтва.

Суд звертає увагу, що свідоцтво серії АОО №525408 про державну реєстрацію ГО "ТІЗ "Перспектива" (ідентифікаційний код: 35162277; місцезнаходження: 08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1, дата проведення державної реєстрації 21.05.2003) було замінено на свідоцтво серії АОО №525426 про державну реєстрацію ГО "ТІЗ "Перспектива" (08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1, дата проведення державної реєстрації 21.05.2003) з правильним ідентифікаційним кодом - 26375967 (том 1, а.с. 236, 112).

З огляду на це, суд вважає обґрунтованим посилання позивача, що ГО "ТІЗ "Перспектива" вважала вказані порушення усунуті.

Таким чином, позивач строки звернення до суду з позовною заявою не пропустив.

Частиною першою статті 9 КАС, визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а частиною першою статті 77 КАС зазначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, коли судом здійснюється розгляд справ про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, у яких обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На підставі викладеного, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності та з урахуванням того, що позивачем доведено правомірність пред'явленого позову, а відповідачами доводи позовної заяви не були спростовані, суд доходить висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з того, що згідно з частиною першою статті 139 КАС, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до квитанцій від 07.06.2018 №12 на суму 1762,00 грн. та від 18.06.2018 №10 на суму 1762,00 грн., позивачем сплачено судовий збір у розмірі 3524,00 грн. (том 1, а.с. 4, 131).

Зважаючи на задоволення позовних вимог, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору на суму 3524,00 грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів - Обухівської районної державної адміністрації Київської області та Головного територіального управління юстиції у Київській області пропорційно з урахуванням задоволеної частини позовних вимог.

На підставі викладеного, керуючись статтями 9, 14, 73- 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255, 295 КАС, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Скасувати реєстраційну дію (запис) від 01.10.2007 №13421200000001789, вчинену державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2, щодо включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про юридичну особу Громадську організацію "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива".

Зобов'язати Головне територіальне управління юстиції у Київській області скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань реєстраційну дію (запис) від 01.10.2007 №13421200000001789, вчинену державним реєстратором Обухівської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_2, з обов'язковим повідомленням у встановленому порядку Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива".

Стягнути на користь Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" (08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1; ідентифікаційний код: 26375967) за рахунок бюджетних асигнувань Обухівської районної державної адміністрації Київської області (08700, Київська область, м. Обухів, вул. Малишка, буд. 10; ідентифікаційний код: 04054725) судовий збір у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн. 00 коп.

Стягнути на користь Громадської організації "Товариство індивідуальних забудовників "Перспектива" (08720, Київська область, Обухівський район, м. Українка, площа Шевченка, буд. 1; ідентифікаційний код: 26375967) за рахунок бюджетних асигнувань Головного територіального управління юстиції у Київській області (02002, м. Київ, Дніпровський район, вул. Євгена Сверстюка, буд. 15; ідентифікаційний код: 34481907) судовий збір у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Басай О.В.

Дата ухвалення рішення29.12.2018
Оприлюднено02.01.2019
Номер документу78954043
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування дії і запису та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —810/2821/18

Рішення від 29.12.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 31.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 23.06.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні